Voor welke club ben jij eigenlijk ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik twaalf was vond ik just about anything met moord mysteries spannend, al was het tempo zo traag als menig internetverbinding destijds.
Koekoek zóoooooooooooooooooooo GOOOOOOOOOOOOOOOOAL Atleti!!!!!!!! FALCAO!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KOEKOEK GOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL ATLETIIIIIIIIII
Dit lijkt me een gepaste fotoquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:49 schreef Smoofie het volgende:
El Capitino heeft een ban.
Oh Captain, My captain.
Rip.
Weltrusten, mijn dierbare mod.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:57 schreef DonRaja het volgende:
Kee, Bloodsport afgelopen. Ik ga pitten, lief spelen
Slaap lekker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:57 schreef DonRaja het volgende:
Kee, Bloodsport afgelopen. Ik ga pitten, lief spelen
Weet je hoe fokking veel turken er zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:23 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, hoe de neuk kunnen Besiktas, Galatasaray en Fenerbache een grotere begroting hebben dan Ajax(138 miljoen)
Mijn TV staat op de achtergrond altijd heel de dag op 1 zender. Op Eredivisie Live is alleen maar tekst tv en Comedy Central die ouwe niet grappige troep. Dus sinds een paar dagen hier maar op.quote:
Alsnog, veel minder TV geld, turken zelf zijn armer etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Weet je hoe fokking veel turken er zijnen een fanatiek zootje ook nog.
Die gasten kopen een populaire, half uitgerangeerde speler a la guti of Roberto Carlos en verdienen het in 1 jaar terug aan shirtverkoop.
Zal best. 13,5 miljoen van die gasten alleen al in istanbul.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alsnog, veel minder TV geld, turken zelf zijn armer etc.
En toch zo slecht presteren. Als Ajax 140 miljoen begroting kon realiserenquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal best. 13,5 miljoen van die gasten alleen al in istanbul.
Dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch zo slecht presteren. Als Ajax 140 miljoen begroting kon realiseren.
Tja. Feyenoord was van de zomer duidelijk beter dan Kiev. Kiev had die zomer beduidend meer uitgegeven aan transfers dan de complete begroting van Feyenoord.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch zo slecht presteren. Als Ajax 140 miljoen begroting kon realiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |