In Ray was hij zeker oké, het zijn zijn andere films waardoor ik ernstig twijfel of die acteerprestatie niet misschien een lucky shot was. Maar we gaan het zien binnenkort. Vind Tarantino films sowieso wat wisselvallig eigenlijk, Inglourious Bastards vond ik gaaf, Kill Bill saai. Zijn beste blijft Reservoir Dogs uiteraard.quote:
Dat had ik misschien ook moeten doen jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik koers wel lekker op mijn Tacx. Veel warmer.
Die film waar hij tegenover Tom Cruise stond was toch ook wel goed?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In Ray was hij zeker oké, het zijn zijn andere films waardoor ik ernstig twijfel of die acteerprestatie niet misschien een lucky shot was. Maar we gaan het zien binnenkort. Vind Tarantino films sowieso wat wisselvallig eigenlijk, Inglourious Bastards vond ik gaaf, Kill Bill saai. Zijn beste blijft Reservoir Dogs uiteraard.
Ik doe max. 90 minuten. Al gaat het op een gegeven moment wel vervelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat had ik misschien ook moeten doen jaAan de andere kant hou ik dat nooit langer dan een halfuur vol.
Dat lukt me alleen als er voetbal op tv is. En dan moet de wedstrijd ook nog beetje boeiend zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik doe max. 90 minuten. Al gaat het op een gegeven moment wel vervelen.
Thuis.quote:
Ray inderdaad. Rest van zijn films zijn inderdaad tenenkrommend. Met als absoluut dieptepunt die film met Gerard Butler waar hij een advocaat speelt. Tijdens deze film heb ik me echter helemaal niet aan hem gestoord. Au contraire, speelde eigenlijk goed. Had geen moment het idee dat ik naar de grote Jamie Foxx show aan het kijken was.quote:
Je houding is niet goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
Damn al 3 dagen last van mijn linkerarm/schouder, echt irritant
Hartklachten?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
Damn al 3 dagen last van mijn linkerarm/schouder, echt irritant
quote:
Ik denk gewoon kou gevat, zonder shirt en met open raam geslapen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hartklachten?
Ik heb pas een paar rondjes fysio gelopen voor schouderklachten. Omdat dat niet hielp, uiteindelijk een scan gekregen. Ben nog op de uitslag aan het wachten.
Kun je hem al fatsoenlijk downloaden?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Thuis.
[..]
Ray inderdaad. Rest van zijn films zijn inderdaad tenenkrommend. Met als absoluut dieptepunt die film met Gerard Butler waar hij een advocaat speelt. Tijdens deze film heb ik me echter helemaal niet aan hem gestoord. Au contraire, speelde eigenlijk goed. Had geen moment het idee dat ik naar de grote Jamie Foxx show aan het kijken was.
Er schijnt een goede screener rond te zwerven. Ook van The Hobbit btw.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je hem al fatsoenlijk downloaden?
Kwaliteit was goed ja. Verrassend goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je hem al fatsoenlijk downloaden?
Oh speelt die dude erin, die was geweldig in Inglourious Basterdsquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kwaliteit was goed ja. Verrassend goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foxx, die gozer dus en DiCaprio hebben de hoofdrollen geloof ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh speelt die dude erin, die was geweldig in Inglourious Basterds
Ik zie nu dat hij niet de badguy speelt, jammer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Foxx, die gozer dus en DiCaprio hebben de hoofdrollen geloof ik
Wil dicaprio wel eens zien als de bad guy, heb ik volgens mij nog nooit gezienquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie nu dat hij niet de badguy speelt, jammer.
Was perfect gecast wmb, arrogant hoofd en dito lachje:quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil dicaprio wel eens zien als de bad guy, heb ik volgens mij nog nooit gezien
Die Caprio speelt ook erg goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Foxx, die gozer dus en DiCaprio hebben de hoofdrollen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |