Ik doe een voorspelling: Jij wordt vuilnisman.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:29 schreef RensAjacied het volgende:
Invallen doen ze hier niet meer aan, lekker veel uitval dus.
Gisteren ipv 16.45 al om 11.45 vrij![]()
Heb ik wel Sport gemist overigens maar anders moest ik van kwart voor twaalf tot kwart over 2 wachten
Ik denk dat hij uiteindelijk de Havo alsnog afmaakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling: Jij wordt vuilnisman.
Gewoon na deze mbo opleiding en daarna ook nog hbo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat hij uiteindelijk de Havo alsnog afmaakt.
Op zich wel een relax baantje zodra je gewend aan de lucht bent en je rug het houdt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling: Jij wordt vuilnisman.
Gisteren gezien. Ik vind hem vet. Met name die Oostenrijker speelt weer briljant.quote:
Waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren gezien. Ik vind hem vet. Met name die Oostenrijker speelt weer briljant.
Kon Foxx wel acteren dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren gezien. Ik vind hem vet. Met name die Oostenrijker speelt weer briljant.
Ik ook. Ik snap werkelijk niet waar hij zijn carriere aan te danken heeft.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier ben ik ook enorm bang voor. Vind hem echt waardeloos.
In Living Color (TV Series 1990–1994) - IMDbquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik snap werkelijk niet waar hij zijn carriere aan te danken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |