quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was perfect gecast wmb, arrogant hoofd en dito lachje:
[ afbeelding ]
Gister gedaan, wat is dat kut zegquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oe volgende week waarschijnlijk schaatsen
Catch me if you can.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil dicaprio wel eens zien als de bad guy, heb ik volgens mij nog nooit gezien
Kaulo traag maatquote:
Daar was ie wel crimineel maar alsnog sympathiek, niet een klassieke badguyquote:
Zie PI. Vind Di Caprio maar een vreemde acteur eigenlijk. Soms vind ik hem echt geweldig (Departed), andere keren vind ik het een suffe zoutzak (Inception)quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Kaulo traag maatZit in de verkeerde hal op de uni, in het hoofdgebouw haal ik 12mb/s
[..]
Daar was ie wel crimineel maar alsnog sympathiek, niet een klassieke badguy
Hij is wel goed maar niet uitzonderlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie PI. Vind Di Caprio maar een vreemde acteur eigenlijk. Soms vind ik hem echt geweldig (Departed), andere keren vind ik het een suffe zoutzak (Inception)
Ligt wel aan de regisseur en de film. Christopher Nolan is kut en Inception was kut.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie PI. Vind Di Caprio maar een vreemde acteur eigenlijk. Soms vind ik hem echt geweldig (Departed), andere keren vind ik het een suffe zoutzak (Inception)
Akkoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen waar de superlatieven voor Denzel Washington vandaan kwamen. Zelfs in het door velen geprezen Training Day, vond ik hem niet geweldig.
Hoeveel wel dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Goed nieuws mensen, ik heb minder herkansingen dan verwacht.
Ik vind Denzel wel geweldig eigenlijk, vooral in The Book of Eliquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen waar de superlatieven voor Denzel Washington vandaan kwamen. Zelfs in het door velen geprezen Training Day, vond ik hem niet geweldig.
Aah ok, dat is goed te doen inderdaad. Is dus niet zo dat de stof te moeilijk wasquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2, 1tje niet geleerd en 1tje verslapen.
Hmm... alleen in Fallen kon ik enige sympathie voor zijn acteerprestaties opbrengen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind Denzel wel geweldig eigenlijk, vooral in The Book of Eli![]()
en Man on fire
Nee, ik denk dat ik dit jaar (februaristart) ongeveer 40 uur eraan heb gezeten(de studie). Hbo is echt ziek makkelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dat is goed te doen inderdaad. Is dus niet zo dat de stof te moeilijk was
Hij is in een aantal films gewoon goed. Met name in Man of Fire en Out of Time van ik hem goed. En ik Ricochet natuurlijk. Maar verder zijn er weinig goede zwarte acteurs. Komt al vaak een beetje geforceerd en geacteerd over. Stukje imago wat ze volgens mij te ver door voeren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
Neger watquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is in een aantal films gewoon goed. Met name in Man of Fire en Out of Time van ik hem goed. En ik Ricochet natuurlijk. Maar verder zijn er weinig goede zwarte acteurs. Komt al vaak een beetje geforceerd en geacteerd over. Stukje imago wat ze volgens mij te ver door voeren.
Eigenlijk is er maar een erg goede zwarte acteur en dat is Morgan Freeman.
Ik vind Laurence Fishburn ook erg goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is in een aantal films gewoon goed. Met name in Man of Fire en Out of Time van ik hem goed. En ik Ricochet natuurlijk. Maar verder zijn er weinig goede zwarte acteurs. Komt al vaak een beetje geforceerd en geacteerd over. Stukje imago wat ze volgens mij te ver door voeren.
Dat is die dikke van the last king of scotland toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind Laurence Fishburn ook erg goed
Ik heb niet zoveel met Freeman. Vind Denzel de beste, gevolgd door de jongere S.L Jackson.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |