SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 09-01-2013 10:13:23 ]![]()
Nou ik liep wel in de zin van huis tuin en keuken loopjes en maakte dan wel aardig wat kilometers, maar niet qua hardlopen, dat heb ik vorig jaar moeten staken toen ik wel richting de 10k ging dus vandaar dat ik niet direct op '0' weer herstart ben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zou het echt niet weten. Daarvoor liep/bewoog je dus niet? Grote kans dat in één keer 4k even teveel van het goede was....
Had weleens wat krampjes, spierpijn of verzuring tijdens het lopen maar nu kwam het echt uren later pas en het trekt wel heel langzaam weg.![]()
Tijdens het lopen had ik niet het idee dat ik te hard van stapel ging, kon gewoon ouwehoeren met degene met wie ik liep en in het tempo dat ik voorheen ook liep.![]()
![]()
Voor de trailrun fans in regio Eindhoven:quote:Op zaterdag 26 januari organiseert Run2Day Eindhoven een trailrun-clinic m.m.v. Gerard Notenboom. Trailrunning, ook wel off-road lopen genoemd, wint snel aan populariteit. Wég van de verharde wegen naar het uitdagende van de bossen. Wég van de drukte naar de rust van het bos. Geen saai asfalt maar vooral de schoonheid van de natuur. Nou jullie hebben er inmiddels wel een beeld bij!
Er zijn nog slechts enkele plaatsen vrij! Wil jij ook wegwijs worden gemaakt in de do's en don'ts van het trailrunnen, klik dan op de link en schrijf je snel in: http://eindhoven.run2day.(...)26-januari-2013.htmlKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Bijzondere reden voor de tubes, of gewoon voor de probeer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef YUR het volgende:
Zo, weer centen uitgegeven
Thermo van Craft met lange mouwen en tubes van Herzog. Ben vooral benieuwd naar de tubes[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier ook aan een lekkere douche toe.
Voor het eerst in het donker gelopen, best lekker!!! ik moest 10x2 lopen, en voor m''n gevoel ging ik niet heel hard, maar m''n grafiekje zegt dat ik toch de renstukjes sneller heb gedaan dan anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk, die loop in een kas!Dan weet ik het echt nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nou ik liep wel in de zin van huis tuin en keuken loopjes en maakte dan wel aardig wat kilometers, maar niet qua hardlopen, dat heb ik vorig jaar moeten staken toen ik wel richting de 10k ging dus vandaar dat ik niet direct op '0' weer herstart ben.
Had weleens wat krampjes, spierpijn of verzuring tijdens het lopen maar nu kwam het echt uren later pas en het trekt wel heel langzaam weg.![]()
Tijdens het lopen had ik niet het idee dat ik te hard van stapel ging, kon gewoon ouwehoeren met degene met wie ik liep en in het tempo dat ik voorheen ook liep.
Wat is een huis-tuin-en-keuken loopje?![]()
![]()
Als ik ergens dingetjes heb, is het in mijn kuiten. Dus ik ga nu eens kijken of dit wat verschil maakt. Ze zijn zeker ook niet bedoeld om iedere keer te dragenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bijzondere reden voor de tubes, of gewoon voor de probeer?
F means you're fucked![]()
Dat is als je man in huis vraagt om een biertje, en je moet hem uit de koelkast in de schuur achter in de tuin halenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef Quoi het volgende:
Leuk, die loop in een kas!
[..]
Dan weet ik het echt niet
Wat is een huis-tuin-en-keuken loopje?
Doelde op het gewone lopen, met de hond, naar de supermarkt etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef Quoi het volgende:
Leuk, die loop in een kas!
[..]
Dan weet ik het echt niet
Wat is een huis-tuin-en-keuken loopje?![]()
En dan hou ik maar gewoon even rust op loopgebied en ga ik maar zwemmen totdat het weer beter aanvoelt, dat gaat vast een stuk soepeler op het moment.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:00 schreef Shravani het volgende:
Hier ook aan een lekkere douche toe.
Voor het eerst in het donker gelopen, best lekker!!! ik moest 10x2 lopen, en voor m''n gevoel ging ik niet heel hard, maar m''n grafiekje zegt dat ik toch de renstukjes sneller heb gedaan dan anders
Ah de 2 minuten lopen.. slopers vind ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een lekkere afstand nog zeg!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik hoop voor je dat het helptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik ergens dingetjes heb, is het in mijn kuiten. Dus ik ga nu eens kijken of dit wat verschil maakt. Ze zijn zeker ook niet bedoeld om iedere keer te dragenoverigens weet ik me nog niet zo lang geleden twee mensen te herinneren die behoorlijk anti-compressiekousen waren
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wie dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het helptoverigens weet ik me nog niet zo lang geleden twee mensen te herinneren die behoorlijk anti-compressiekousen waren
![]()
Mr Q en zijn eerste loopgroep. Het lijkt wel een oud wijf: "is dit te koud?" "of toch te warm?" "hoelaat gaan we weg?"
I'm off in ieder geval voor een hopelijk fijne training, mét aansluitend nieuwjaarsreceptie![]()
![]()
Ik kwam er vanmiddag inderdaad ook achter dat ik die challenge steeds handmatig moet bijwerken...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
alweer een nieuw deel, gaat hard!
Even de challenge aanpassen en dan lekker douchen![]()
Logisch natuurlijk maar was verbaasd dat ik er nog niet in stond!![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Veel plezier alletweequote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:06 schreef Quoi het volgende:
Mr Q en zijn eerste loopgroep. Het lijkt wel een oud wijf: "is dit te koud?" "of toch te warm?" "hoelaat gaan we weg?"
I'm off in ieder geval voor een hopelijk fijne training, mét aansluitend nieuwjaarsreceptie
Julliequote:of in elk geval GotC dan toch! Maar zo zie je maar, dat er iets kan helpen wat je niet verwacht
Trouwens fijn dat je naar de sportarts mag GotC! Ik hoop echt dat het iets gaat opleveren![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar dit soort loopjes zijn vooral heerlijk als je ze achter de rug hebt hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ah de 2 minuten lopen.. slopers vind ik het![]()
Wel een lekkere afstand nog zeg!![]()
Nix is zo veranderlijk als een ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jullieof in elk geval GotC dan toch! Maar zo zie je maar, dat er iets kan helpen wat je niet verwacht
Trouwens fijn dat je naar de sportarts mag GotC! Ik hoop echt dat het iets gaat opleveren!
En maar goed ook tochquote:Ik bedoel, twee jaar geleden zou ik ook niet gedacht hebben dat ik zou kunnen hardlopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Vandaag wederom alleen lopen, dus ik dacht ik ga eens "even" de heuvel op. (voor de kenners: vanaf onder in Nijverdal bij de Budde de bult op naar Dalzicht). Nou dat was best zwaar en ik had ook de afstand korter ingeschat met erheen en terug lopen erbij. Maar verder fijn gelopen!
Zie link voor alltitude en ascent.
http://www.endomondo.com/workouts/118022488Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die heuvel ken ik volgens mij wel.. pittig ding!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaag wederom alleen lopen, dus ik dacht ik ga eens "even" de heuvel op. (voor de kenners: vanaf onder in Nijverdal bij de Budde de bult op naar Dalzicht). Nou dat was best zwaar en ik had ook de afstand korter ingeschat met erheen en terug lopen erbij. Maar verder fijn gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/118022488Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Best pittig. Smaakte goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Die heuvel ken ik volgens mij wel.. pittig ding!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
@TS, mag ik erbij?
26 mei 2013 - Leiden Marathon
• Bonobo11 - M
• De_Kluizenaar - 5kmIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hahaha, beetje zwaar op de maag wel.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
In fruit zitten dusdanig veel micro's dat je de fructose kan negeren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je hebt glucose nodig, geen fructose..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
naar aanleiding van de TT, even Runners World Magazine's FB page gepluktquote:96: The percentage of marathoners who heel-strike by the 30km mark (up from 89% at 10k). [Source: Journal of Sports Sciences]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
eerlijk waar....heuvels wennenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:22 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/118022488
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die viel mij inderdaad ook op. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
naar aanleiding van de TT, even Runners World Magazine's FB page geplukt
[..]
Ik train op dit moment veel op de bruggen hier, om aan m'n portie heuvels te komen
Graag zelfs. Het liefst kom ik daar bij jou lopen hoor Alleen maar vlak asfalt is niet zo leuk. Bos, heuvels, obstakels. Veel leuker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerlijk waar....heuvels wennen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Graag zelfs. Het liefst kom ik daar bij jou lopen hoor Alleen maar vlak asfalt is niet zo leuk. Bos, heuvels, obstakels. Veel leuker.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jamaar Nederland!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??
Ik moet ook lachen om de "heuveltjes" van de stadswal hier, maar na ze 3x achter elkaar te lopen en af en toe heuveltje op sprinten vind ik ze ook wel weer hoog zatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??![]()
![]()
Ja jij hebt allesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??
Dat zie je pas als je het hebt gedaan dus blijven kijken en dan doe je het vanzelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Hallo hardloopvriendjes. Het is weer weekend
Morgenochtend kijken of ik 10KM kan aantikken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voor in de OP:
9 juni 2013 - Ladiesrun Rotterdam
clumsy_clown: 5km
Staat wat mieterig, gezien al die halve en hele marathons, maar elk begin is er één.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 20:46:40 ]![]()
Niets in die lijst staat mieterig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
8 juni 2013 - Ladiesrun Rotterdam
Staat wat mieterig, gezien al die halve en hele marathons, maar elk begin is er één.
Hup!
Ja doei.![]()
Welnee joh! Ik loop ook regelmatig een 5km, is toch hartstikke leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
Dikke kans trouwens dat ik er ook bij ben, m'n moeder wil meedoen en ik 'moet' mee
Quoi, wil je mij ook vast bij de Ekiden (6 juli) zetten?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee joh, ik was er nooit tegenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jullieof in elk geval GotC dan toch! Maar zo zie je maar, dat er iets kan helpen wat je niet verwacht
Trouwens fijn dat je naar de sportarts mag GotC! Ik hoop echt dat het iets gaat opleveren!Zag het nut alleen niet zo. Nu, daarentegen
Ben ook blij dat ik er heen mag, en vooral zo snel!Naar een speciaal blessurespreekuur.
Ben echt enorm benieuwdquote:De sportarts helpt u bij klachten die u beperken in uw sportbeoefening. De sportarts beschikt over specifieke kennis van zowel sport als het bewegingsapparaat(het geheel van spieren, botten, pezen en banden).
U kunt bij de afdeling Sportgeneeskunde terecht voor een deskundige diagnose, advies en behandeling. Het kan hierbij gaan om acute- en chronische letsels van het bewegingsapparaat. U kunt het consult ook gebruiken voor vragen en advies over voeding, sportmaterialen, preventieve braces, sporten met een handicap of chronische ziekten.
Vervolgbehandeling
Na de diagnose besluit de sportarts, in overleg met u welke vervolgbehandeling mogelijk is. Vaak kan de sportarts u zelf behandelen of adviseren over bijvoorbeeld aanpassingen in materiaal, trainingsschema’s, voedingspatroon, afstelling racefiets etc.
Het MCH
Voor het stellen van de diaginose kunnen de sportartsen gebruik maken van de in het MCH beschikbare middelen zoals: röntgenfoto’s (deze worden direct gemaakt en u krijgt direct de uitslag), echo, MRI-scan, CT-scan of bloedonderzoek.
Sporters
Sporters kunnen gezien worden door een van de sportartsen en/of door een sportarts in opleiding.
Op doorverwijzing van de sportarts of orthopeed kunt u afspraak krijgen op het combinatiespreekuur. Regelmatig verzorgt een orthopedisch instrumentmaker een spreekuur op de polikliniek Sportgeneeskunde. Ook is het mogelijk om het revalidatieprogramma te volgen op de afdeling Fysiotherapie van MCH Antoniushove. Er vindt dan structureel overleg plaats in de follow-up fase. Als u dit wil dan kan de sportarts u ook doorverwijzen naar een (sport)diëtist.![]()
![]()
Leuk. Het zal me verdomme ook lukken dit jaar, al ga ik gedefibrilleerd moeten worden vlak ná de finish.
![]()
Mieterig? Stoer juist!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
Oh leuk, de Ladiesrun!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
Haal je roze shirtje maar alvast uit de kast!
![]()
Is deze niet iets voor jou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??![]()
![]()
Ik hoop echt dat het je iets oplevert!! Het gaat wel een beetje te lang duren nuquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk dat je me nu een beetje overschatquote:
Ik dus ook. Bijna 5 weken nu!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het je iets oplevert!! Het gaat wel een beetje te lang duren nu
Morgen aquajoggen![]()
![]()
Nog 247 dagen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik denk dat je me nu een beetje overschat![]()
![]()
Wordt ie dan niet meer blauw?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dus ook. Bijna 5 weken nu!
Morgen aquajoggen
Dit keer in diep water, dus geen enkele mogelijkheid tot wat voor belasting dan ook. Hoop ik. En met 'een iets hogere leeftijdcategorie', dus met bejaardenquote:![]()
![]()
Oh joh, met bejaarden is altijd goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit keer in diep water, dus geen enkele mogelijkheid tot wat voor belasting dan ook. Hoop ik. En met 'een iets hogere leeftijdcategorie', dus met bejaardenheb je al een bloemetjes badmuts?
Dat zou wel heel shocking zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Leuk. Het zal me verdomme ook lukken dit jaar, al ga ik gedefibrilleerd moeten worden vlak ná de finish.
Ja doei.![]()
Je kan er voor trainenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik denk dat je me nu een beetje overschat![]()
![]()
Ik zie mijzelf ook ooit nog wel eens een trail ultra doen,maar eerste paar jaar nog niet.quote:
dat is volgens mij niet alleen trainen maar vooral je lichaam geleidelijk laten wennen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Alpe d'Huzes had ik dit jaar bijna gedaan, maar ik kan in die tijd niet weg. Misschien volgend jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Lijkt mij echt cool. Net zoals hardlopend meedoen aan de Alpe D'Huzes![]()
Rondje om de Mont Blanc of zo!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ook ooit nog wel eens een trail ultra doen,maar eerste paar jaar nog niet.
dat is volgens mij niet alleen trainen maar vooral je lichaam geleidelijk laten wennen.
Jack does it in real time...![]()
Als mijn loopmaatje dit kon lopenrennen toen ze de 80 al gepasseerd was, dan kan jij heus wel een bergje opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ook ooit nog wel eens een trail ultra doen,maar eerste paar jaar nog niet.
dat is volgens mij niet alleen trainen maar vooral je lichaam geleidelijk laten wennen.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 21:41:47 ]![]()
Dan stelt het strand hier maar weinig voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als mijn loopmaatje dit kon lopenrennen toen ze de 80 al gepasseerd was, dan kan jij heus wel een bergje op
Zo, training zit erop. Nou ja training.... Ze hadden "spelletjes" verzonnen, in teams tegen elkaarSprintoefening, snelle 1km, in peloton-treintje 1,5km, opdrukken, hindernissen etc. Alle niveaus door elkaar en dan gezamelijk over de finish komen de grootste uitdaging! Alhoewel niet goed voor de kilometers, best leuk! Erna prosecco en bitterballen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
@TS, mag ik erbij?
26 mei 2013 - Leiden Marathon
• Bonobo11 - M
• De_Kluizenaar - 5kmquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
Done. Done. Donequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welnee joh! Ik loop ook regelmatig een 5km, is toch hartstikke leuk
Dikke kans trouwens dat ik er ook bij ben, m'n moeder wil meedoen en ik 'moet' mee
Quoi, wil je mij ook vast bij de Ekiden (6 juli) zetten?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is dan een een hardlooptopic.
*padum psssj*mooi voorzetje of niet dan
![]()
![]()
probleem is dat je dan eerst punten moet sparenquote:
woowwww, dat klinkt echt leuk en goed voor de motivatie! verandert het niet,verfrist het wel!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
Zo, training zit erop. Nou ja training.... Ze hadden "spelletjes" verzonnen, in teams tegen elkaarSprintoefening, snelle 1km, in peloton-treintje 1,5km, opdrukken, hindernissen etc. Alle niveaus door elkaar en dan gezamelijk over de finish komen de grootste uitdaging! Alhoewel niet goed voor de kilometers, best leuk! Erna prosecco en bitterballen
Iemand zei al iets als "conditie opbouwen is verslavend". Ik vond het leuk dat het al beter ging, dus hopelijk is dit nog maar het begin. Ik heb voor de komende 2 weken al ingepland wanneer ik kan gaan, en het werkt voor mij -blijkbaar- het beste als ik meteen na het opstaan ga. Dus kleding klaarleggen, wekkertje zetten, verstand op nul en snel naar buiten. Voor ik het doorheb ben ik al bezig. (was een tip van Pinterest)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig!
Dat is mooi, nu volhouden, dat is vaak toch het lastigste![]()
Haha eens met Sunny, elke keer als ik het topic wil openen is er alweer een nieuwe. Ik vind het erg leuk. Keeps the spirit alive!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is dan een een hardlooptopic.
*padum psssj*![]()
Ja de topics gaan snel. En er zit bijna alleen maar postiviteit in.
[ Lurk modus /uit ]
Hehe, eindelijk weer eens mee kijken hier en wat posten.
Na een dik half jaar rust en wat blessureleed, vanaf morgen weer proberen langzaam op te gaan bouwen.
Hoi!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Zie mezelf er nog niet bij staanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tuurlijk
@Jump en @Mossel er ook bijgezet![]()
![]()
welkom terug!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef Fallen het volgende:
[ Lurk modus /uit ]
Na een dik half jaar rust en wat blessureleed, vanaf morgen weer proberen langzaam op te gaan bouwen.
Hoi!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hardlopen in de stromende regen met een hond die bang is voor onweer is niet makkelijk.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
Der zijn toch ergere dingen dan een gebroken voet!SPOILER: klaagzang deel2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:11 schreef slacker_nl het volgende:
Der zijn toch ergere dingen dan een gebroken voet!Wat is er allemaal aan de hand met dat goddelijke lichaam van jou?SPOILER: klaagzang deel2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Welkom terug, goed je weer te zienquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef Fallen het volgende:
[ Lurk modus /uit ]
Hoi!
Hou er rekening mee dat het ook weleens een keer niet lekker kan gaan, en laat je dan niet meteen uit het veld slaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Iemand zei al iets als "conditie opbouwen is verslavend". Ik vond het leuk dat het al beter ging, dus hopelijk is dit nog maar het begin. Ik heb voor de komende 2 weken al ingepland wanneer ik kan gaan, en het werkt voor mij -blijkbaar- het beste als ik meteen na het opstaan ga. Dus kleding klaarleggen, wekkertje zetten, verstand op nul en snel naar buiten. Voor ik het doorheb ben ik al bezig. (was een tip van Pinterest)
Met onweer moet je ook binnenblijven!quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
hardlopen in de stromende regen met een hond die bang is voor onweer is niet makkelijk.....
Overigens zou ik vandaag moeten lopen, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het later gaat worden op het werken morgen is er de nieuwjaarsborrel
en vrijdag kan ik ook niet, en zaterdag ga ik een dagje naar Haarlem
FFFUUUU
Als ik dat wist he!quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand met dat goddelijke lichaam van jou?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Van Haarlem naar Sloterdijk (16km) lopen en daar op de trein naar Arnhem pakken. Solvedquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met onweer moet je ook binnenblijven!
Overigens zou ik vandaag moeten lopen, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het later gaat worden op het werken morgen is er de nieuwjaarsborrel
en vrijdag kan ik ook niet, en zaterdag ga ik een dagje naar Haarlem
FFFUUUU
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hahaha, dat gaat hem ook niet worden, moet ik de hele dag in m'n hardloopgear lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Van Haarlem naar Sloterdijk (16km) lopen en daar op de trein naar Arnhem pakken. Solvednee, ik denk dat het pech is. Dan moeten we maar zeggen, rust is ook training...?
![]()
Wanneer mag jij naar de huisarts?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wist niet dat de Marikenloop ook 10km had (ik dacht alleen 5). Ik overweeg hem nu tochAlleen nog geen geld
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mensen die de HM van Egmond op de 13e gaan lopen: al zenuwachtig?(YUR niet natuurlijk
)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik dacht ook alleen 5km, maar was blij verrast te zien dat er ook een 10km isquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wist niet dat de Marikenloop ook 10km had (ik dacht alleen 5). Ik overweeg hem nu tochAlleen nog geen geld
Ben benieuwd hoe snel de inschrijvingen vol zittenquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik dacht ook alleen 5km, maar was blij verrast te zien dat er ook een 10km is
Ik loop de kwart marathon en ik ben wel al zenuwachtigquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:33 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen die de HM van Egmond op de 13e gaan lopen: al zenuwachtig?(YUR niet natuurlijk
)
![]()
![]()
Hopelijk vandaag, als spoedklus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, dat gaat hem ook niet worden, moet ik de hele dag in m'n hardloopgear lopennee, ik denk dat het pech is. Dan moeten we maar zeggen, rust is ook training...?
![]()
Wanneer mag jij naar de huisarts?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geen idee, ik gok dat de meesten voor de 5km gaan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel de inschrijvingen vol zitten[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pff, kreeg afgelopen zondag in een hindernis in beide kuiten tegelijk kramp en alles is nu nog stijf...
Deze week maar gewoon even bijkomen en in het weekend weer voorzichtig wat rennen dan maar.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Heb me maar alvast ingeschreven voor de 10kmquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee, ik gok dat de meesten voor de 5km gaan?. Tegen mei moet het toch écht wel beter gaan en 10km is een eitje
Ook meteen een mooi Marikenloopshirt erbij besteld
Is mooi hequote:Op woensdag 9 januari 2013 07:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb me maar alvast ingeschreven voor de 10km. Tegen mei moet het toch écht wel beter gaan en 10km is een eitje
[ afbeelding ]en leuk
quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb me maar alvast ingeschreven voor de 10km. Tegen mei moet het toch écht wel beter gaan en 10km is een eitje
[ afbeelding ]![]()
alle "ellende" van afgelopen weekend vergeven en vergeten!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, hoop dat iemand hem erbij kan zetten in de OP. Wel een apart idee, lopen met alleen maar vrouwen
[ Bericht 7% gewijzigd door SEMTEX op 09-01-2013 09:04:05 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ow, dit is wel heel vet, plus dat er een 5 km bij isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:55 schreef YUR het volgende:
In de categorie "Bijzondere loopevenementen":
De Leo Ammerlaan-loop in de kasDus even kijken of ik deze ga lopen in plaats van de Kruikenloop in Tilburg...
Ja, nu (al) 6 namen voor de ekiden, hoop dat jij en YUR ook komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:53 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen! Leuk hoor, weer een Ekiden team!En semtex ingeschreven voor de Mariken
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben er ook wel benieuwd naarhoewel ik het bij de Arnhemse meisjesloop al een keer gedaan heb, maar dat was maar heel klein. Iets van 60 deelneemsters
Marikenloop opgegeven tijd:Moet lukkenquote:Afstand 10 kilometer
Verwachte eindtijd 55:00
.
[ Bericht 100% gewijzigd door Guppy op 09-01-2013 07:59:24 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja toch! Waarom niet
Je mag mij er sowieso wel bij zetten, als onder voorbehoudquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, dit is wel heel vet, plus dat er een 5 km bij isDus even kijken of ik deze ga lopen in plaats van de Kruikenloop in Tilburg...
[..]
Ja, nu (al) 6 namen voor de ekiden, hoop dat jij en YUR ook komen![]()
![]()
![]()
Mooi, dit jaar streven naar 2 teamsquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag mij er sowieso wel bij zetten, als onder voorbehoud
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:bang dat je niet de snelste bent?
Heeft de bradelierloop zo'n trauma bij jou achtergelaten?
Het weekend van 6 juli is daar echt zo'n mooi weekend voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:21 schreef motorbloempje het volgende:
Er moet tegen die tijd vast wel weer "s naar Nederland gereisd worden, wie weet!
En het ideale moment om te meeten ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
Het weekend van 6 juli is daar echt zo'n mooi weekend voor
Diepe littekensquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]bang dat je niet de snelste bent?
Eigenlijk wilde ik op dat moment stoppen met hardlopen...
Dacht ik al, moeten we zorgen dat we allebei een andere afstand lopen, kan je een PR zetten op de 5 kmquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Diepe littekensEigenlijk wilde ik op dat moment stoppen met hardlopen...
Of heb je die inmiddels al staan?
Wellicht dat 't ook wel eind augustus wordt. Volgens mij is rd dan in 't land ook. Schoonmams was altijd jarig op 24 augustus, dus wellicht dat we rond die tijd wel bij schoonpaps willen zijn, maar dat zien we dan wel weer. Wie dan leeft, wie dan zorgt!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]bang dat je niet de snelste bent?
[..]
Het weekend van 6 juli is daar echt zo'n mooi weekend voor
Rustdagje hier vandaag. Voetspier eikelt nog steeds/weer. Stom ding. Was wel zeer trots dat ik gisteren heel langzaam gelopen heb met een 6.20-6.25min/kmmoest me wel echt inhouden, maar soit, heb 't gered!
Ja doei.![]()
Die heb ik nog steeds niet staan. Zal de komende tijd ook niet gaan gebeuren, gezien de focus op duurvermogen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dacht ik al, moeten we zorgen dat we allebei een andere afstand lopen, kan je een PR zetten op de 5 kmOf heb je die inmiddels al staan?
Anyways, wij moeten wel echt op de "onder voorbehoud"-lijst komen. We moeten nog steeds een vakantie gaan plannen namelijk...F means you're fucked![]()
Ooh vakantiequote:Op woensdag 9 januari 2013 08:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet staan. Zal de komende tijd ook niet gaan gebeuren, gezien de focus op duurvermogen...
Anyways, wij moeten wel echt op de "onder voorbehoud"-lijst komen. We moeten nog steeds een vakantie gaan plannen namelijk...al een bestemming gekozen?
Nog geen bestemming en nog geen periodequote:Op woensdag 9 januari 2013 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh vakantieal een bestemming gekozen?
Alles nog open dus, leukquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog geen bestemming en nog geen periode
Dan is de ekiden de uitgelezen mogelijkheidquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet staan. Zal de komende tijd ook niet gaan gebeuren, gezien de focus op duurvermogen...
Anyways, wij moeten wel echt op de "onder voorbehoud"-lijst komen. We moeten nog steeds een vakantie gaan plannen namelijk...Denk dat er genoeg mensen zijn die inmiddels de 10 willen lopen daar
Zoals het er nu uitziet, wil ik daar mijn PR op de 5 km aanscherpen
Logisch, maar in mei/juni zal je wel weten waar jullie heen gaan en wanneer, neem ik aan...Dan vraag ik het dan nog wel een keer
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
Rustdagje hier vandaag. Voetspier eikelt nog steeds/weer. Stom ding. Was wel zeer trots dat ik gisteren heel langzaam gelopen heb met een 6.20-6.25min/kmmoest me wel echt inhouden, maar soit, heb 't gered!
dat is snel voor mij
![]()
Ik hoop vanmiddag nog even te kunnen lopen20min 'duurloop' staat op het programma met 3x versnellen.
![]()
Ik mag vanavond ook weer
2 series van 8-6-4-2 minuten in tempo DL3 met daar tussenin 2 minuten DL1 en 10 minuten DL1 tussen de 2 series in.
En...vandaag worden de nieuwe schoenen van GotC en van mij besteld
Gezonde spanning begint te komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:33 schreef SEMTEX het volgende:
)
![]()
![]()
Deze lijkt me ook leuk: http://www.marathonmeerssen.nl/ (De HM)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nieuwe schoenenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef YUR het volgende:
Ik mag vanavond ook weer
2 series van 8-6-4-2 minuten in tempo DL3 met daar tussenin 2 minuten DL1 en 10 minuten DL1 tussen de 2 series in.
En...vandaag worden de nieuwe schoenen van GotC en van mij besteldhopelijk mag GotC ze snel gebruiken!!
Hoera, regen. Dat gaat leuk worden vanavond
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Lekker hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Jumparound het volgende:
Hoera, regen. Dat gaat leuk worden vanavond
Aanstaande zondag rond het vriespuntarme supporters...
Potjandikkie, gisteren voor het eerst in zeven maanden weer eens naar de fitness geweest. Mijn armspieren schreeuwen nog steeds moord en brand
Zijn hier mensen die het hardlopen combineren met bezoekjes aan de sportschool? Wat voor programma/frequentie houden jullie daarin aan? Trainen jullie dan ook de benen op de sportschool of concentreer je je daar met name op armen en buik?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Dat heeft toch niet mijn voorkeurtwitter:Metro twitterde op woensdag 09-01-2013 om 09:49:45"Volgende week kan er geschaatst worden" http://t.co/w63Av7AV "Langere vorstperiode vanaf vrijdag" reageer retweet
All management is Strategic Management.![]()
De koude lucht loopt wel lekker merkte ik. Zolang er maar geen neerslag is van natte sneeuw, glibbert, vies.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef GodsSon het volgende:
Dat heeft toch niet mijn voorkeurtwitter:Metro twitterde op woensdag 09-01-2013 om 09:49:45"Volgende week kan er geschaatst worden" http://t.co/w63Av7AV "Langere vorstperiode vanaf vrijdag" reageer retweet
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
fijn, dat is wel lekker lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ijspegels in je haar
Ecosia
Ik heb altijd het gevoel gehad dat de koude lucht meer een aanslag is op longen en mond. Maar qua hardlopen weinig ervaring, voornamelijk voetbal ervaringen ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
De koude lucht loopt wel lekker merkte ik. Zolang er maar geen neerslag is van natte sneeuw, glibbert, vies.
Moet toch eens kijken hoe ik dat qua kleding doe, extra vest mee denk ik met een muts ofzo
Ik loop altijd in een hoody (ik pas nog niet lekker in die hardloopjasjes). Met die kou deed ik ook een muts op maar halverwege echt afgedaan, ik warm enorm op van het lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:02 schreef GodsSon het volgende:
Moet toch eens kijken hoe ik dat qua kleding doe, extra vest mee denk ik met een muts ofzo
Terwijl dan iedereen op de fiets dikke jas, muts, sjaal.. pffIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik vind hardlopen met een muts op en handschoenen aan ook echt niet fijn. Krijg een heel raar gevoel op mn hoofd en in mn handen. Binnen no-time doe ik dan de muts weer af en de handschoenen weer uit...quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik loop altijd in een hoody (ik pas nog niet lekker in die hardloopjasjes). Met die kou deed ik ook een muts op maar halverwege echt afgedaan, ik warm enorm op van het lopen.
Terwijl dan iedereen op de fiets dikke jas, muts, sjaal.. pff
Toch maar eens kijken of ik daar wat op kan verzinnenF means you're fucked![]()
Ik ga zaterdagochtend denk ik een nieuw rondje lopen, het schijnt die nacht -5 te worden. Goede test dus in de ochtend om te kijken wat ik lekker vind. Hoody is opzich wel een idee, handschoenen zie ik ook niet echt zitten.
Gevoel van de muts kan ik begrijpen, heb normaal ook nooit zo'n ding opAll management is Strategic Management.![]()
Het heeft mijn voorkeur ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef GodsSon het volgende:
![]()
Warm zal ik vanzelf wel worden tijdens het lopen hoor, maar ben altijd zo bang dat het glad wordt.
Ik kende de mariken loop trouwens nog helemaal nietWel de Meidenloop in Utrecht, ik merk eigenlijk niet zoveel verschil tussen het lopen met alleen maar vrouwen of gemixed
![]()
![]()
![]()
Met zondag in het vooruitzicht toch ook niet onbelangrijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen met een muts op en handschoenen aan ook echt niet fijn. Krijg een heel raar gevoel op mn hoofd en in mn handen. Binnen no-time doe ik dan de muts weer af en de handschoenen weer uit...
Toch maar eens kijken of ik daar wat op kan verzinnenSucces!
Als ik iemand met een hoody op zie hardlopen, ga ik altijd vanzelf dat muziekje neuriën
Zondag wordt geen probleem. Thermo met lange mouwen, shirtje met korte mouwen er overheen. Twijfel nog tussen korte en lange broek, maar neem ze beide mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:11 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Met zondag in het vooruitzicht toch ook niet onbelangrijkSucces!
Thanks
Oei, dat gaat de opbouw niet ten goede komen denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef GodsSon het volgende:
Zeker als het zo lang vriest dat er weer toertochten gereden kunnen worden...
Ik loop met muts en handschoenen totdat ik op temperatuur ben. Daarna gaat het welquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen met een muts op en handschoenen aan ook echt niet fijn. Krijg een heel raar gevoel op mn hoofd en in mn handen. Binnen no-time doe ik dan de muts weer af en de handschoenen weer uit...
Toch maar eens kijken of ik daar wat op kan verzinnen
Het is wel belangrijk om dat ding weer op te zetten als je stop aangezien je via je hoofd de meeste warmte verliest
Ecosia
Ik doe ook beide, voor mij helpt krachttrainen in de sportschool tegen blessures. Ook is eht wel eens lekker binnen te lopen op de band als het echt gruwelijk boutweer is. Ik train alles; armen, benen, billen, kuiten, quadriceps, hamstrings. Vooral die laatste twee gebruik je veel bij hardlopen en kunnen soms blessures geven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, gisteren voor het eerst in zeven maanden weer eens naar de fitness geweest. Mijn armspieren schreeuwen nog steeds moord en brand
Zijn hier mensen die het hardlopen combineren met bezoekjes aan de sportschool? Wat voor programma/frequentie houden jullie daarin aan? Trainen jullie dan ook de benen op de sportschool of concentreer je je daar met name op armen en buik?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kan ik mijn Odlo handschoentjes weer eens aan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef GodsSon het volgende:
Ik heb zelf wel een heel dun hardloop mutsje, beany oid heet dat dus lekker licht. Want op zich verlies je wel heel veel warmte via je hoofd wanneer je dan echt een uur aan het lopen bent denk ik dat het handig is in energieverbruik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken of ik daar wat op kan verzinnen
Misschien zaterdag/zondag alleen weer op doen voor de eerste paar kilometers.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Welke?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:11 schreef YUR het volgende:
Als ik iemand met een hoody op zie hardlopen, ga ik altijd vanzelf dat muziekje neuriën
eye of the tiger denk, uit rocky volgens mijquote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Van Bassie en Adriaan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe eens een gok
hint: ADRIAAAAAAAANNNN!![]()
Mja ik moet wel en ben ook niet anders gewend maar kan mij voorstellen dat die jasjes wat lichter lopen.
Gisteren mijn eerste hardloopshirt ontvangen .. fel oranje=oranje!maar ja, moet het wel warmer worden buiten.
Geen Bassie en Adriaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Van Bassie en Adriaan?![]()
Mja ik moet wel en ben ook niet anders gewend maar kan mij voorstellen dat die jasjes wat lichter lopen.
Gisteren mijn eerste hardloopshirt ontvangen .. fel oranje=oranje!maar ja, moet het wel warmer worden buiten.
Nou inderdaad! Moet er niet aan denken om een paar weken/maanden naar deze beauties te moeten kijken maar niet mogen gebruiken:quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nieuwe schoenenhopelijk mag GotC ze snel gebruiken!!
Oh joyquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker hoor
![]()
![]()
Geen diss op mijn hoody trouwens, voel mij nu een bad mofo wanneer ik mijn loop weer afgemaakt heb.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
Geen diss op mijn hoody trouwens, voel mij nu een bad mofo wanneer ik mijn loop weer afgemaakt heb.->
Ja ik doe maandag woensdag en vrijdag full body en dinsdag donderdag en zaterdag lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef robdriessen het volgende:
Zijn hier mensen die het hardlopen combineren met bezoekjes aan de sportschool? Wat voor programma/frequentie houden jullie daarin aan? Trainen jullie dan ook de benen op de sportschool of concentreer je je daar met name op armen en buik?
Vanavond in de sportschool maar iets minder benen trainen want ik kan ze best voelen van eergisteren en gisteren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb die film nooit gekeken maar zo voelt het inderdaad wel.quote:
Haha indeed, gewoon joggingpak en Allstarsquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef DeeBee het volgende:
Wel mooi dat hij niet eens een hoody aanheeft...just sayin'...
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat nou knieën, wat nou pronerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Haha indeed, gewoon joggingpak en AllstarsGewoon spartaans, jonge!
Dat is inderdaad wel een eigen leven gaan leiden geloof ik
Ik dacht me dat ook te herinneren. Maar misschien was dat eerder tijdens die bokssessies.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:11 schreef YUR het volgende:
Lol, hoe kom ik er dan bij dat ie een hoody draagt?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Maar hij traint toch ook gewoon in een hoody en sweatpants?
Wat is de definitie van een hoody?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toch!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de definitie van een hoody?![]()
![]()
quote:
Hoodie/hoody toch? Als er een capouchon op zit lijkt het me een hoodie/hoodyJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
YUR je heb gewoon gelijkEn kluizenaar is dus bad-ass met z'n hoodie.
Reddende engelquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de definitie van een hoody?
Ook een grijze inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:24 schreef Daywalk3r het volgende:
YUR je heb gewoon gelijkEn kluizenaar is dus bad-ass met z'n hoodie.
Deze film trouwens gisteren gekeken Run Fatboy Run (2007) - IMDb
Er zijn niet veel 'loopfilms' geloof ik, maar deze is wel grappigIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
In die andere films heeft hij dus duidelijk een winter outfit mét capuchon inderdaad, mystery solved!quote:
Hij was z'n tijd inderdaad wel ver vooruit met z'n zero drop schoenen, minimalistisch voor het minimalisme...of zo.
Jack does it in real time...![]()
Die is geweldigquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Er zijn niet veel 'loopfilms' geloof ik, maar deze is wel grappigkreeg er zelf hardloopzin van
Regenachtige dag en een beetje last van griepverschijnselen. Hardlopen of niet hardlopen? Wat is wijsheid? Mijn verstand zegt, met het oog op zondag, dat ik niet moet gaan. Mijn gevoel zegt dat ik nog wat kilometers moet gaan maken.![]()
Wat zijn je griepverschijnselen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:04 schreef Pecoso het volgende:
Regenachtige dag en een beetje last van griepverschijnselen. Hardlopen of niet hardlopen? Wat is wijsheid? Mijn verstand zegt, met het oog op zondag, dat ik niet moet gaan. Mijn gevoel zegt dat ik nog wat kilometers moet gaan maken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Buikgriep, verkoudheid.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat zijn je griepverschijnselen.![]()
Waarom zou je nog km's moeten maken? Je hebt dat toch wel genoeg van tevoren gedaan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:04 schreef Pecoso het volgende:
Regenachtige dag en een beetje last van griepverschijnselen. Hardlopen of niet hardlopen? Wat is wijsheid? Mijn verstand zegt, met het oog op zondag, dat ik niet moet gaan. Mijn gevoel zegt dat ik nog wat kilometers moet gaan maken.Als je nu nog wil 'trainen' voor zondag ben je rijkelijk te laat
![]()
![]()
Klopt, maar omdat ik maandagavond niet heel fijn gelopen heb wil ik nog een goede ronde lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom zou je nog km's moeten maken? Je hebt dat toch wel genoeg van tevoren gedaan?![]()
En jij denkt dat je dat lukt als je je niet lekker voelt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat ik maandagavond niet heel fijn gelopen heb wil ik nog een goede ronde lopen.F means you're fucked![]()
Dan ga je toch, als je jezelf gerust wil stellen? Verstandig lijkt 't me niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat ik maandagavond niet heel fijn gelopen heb wil ik nog een goede ronde lopen.![]()
Die loop je dan zondag wel. Zorg voor vitamines en hoop dat die griep niet doorzet. Dan kun je zondag knallen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat ik maandagavond niet heel fijn gelopen heb wil ik nog een goede ronde lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die loop je dan zondag wel. Zorg voor vitamines en hoop dat die griep niet doorzet. Dan kun je zondag knallen.Ik hoop 'm tussen de 01:45:00 en 02:00:00 te gaan lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:31 schreef YUR het volgende:
Pecoso, wat heb je jezelf voor doel gesteld voor zondag eigenlijk?![]()
Chariots of Fire maar eens gaan kijken. Wel drama ipv comedy.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Er zijn niet veel 'loopfilms' geloof ik, maar deze is wel grappigHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
1:45 = 4m59 /km gemiddeldquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:40 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
[..]
Ik hoop 'm tussen de 01:45:00 en 02:00:00 te gaan lopen.
2:00 = 5m41 /km gemiddeld
Da's best ruim bemeten...moet lukken
Nawww!! Beauties indeed!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:31 schreef GotC het volgende:
Nou inderdaad! Moet er niet aan denken om een paar weken/maanden naar deze beauties te moeten kijken maar niet mogen gebruiken:
[ afbeelding ]
Maar, hoe doe je dat dan met je loopanalyse...?
Ik dacht dat jij meer van The Terminator was!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Barbaren hier. Rocky niet (goed) kennen. Ik heb ze pas geleden alle 6 nog achter elkaar gekeken![]()
Van alle action hero c films uit de jaren 70, 80 en 90.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van The Terminator was!![]()
Dat zijn voor mij van die films waar ik alleen stukjes van heb gekeken. Top Gun ook pas jaaaaren later gezienquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Barbaren hier. Rocky niet (goed) kennen. Ik heb ze pas geleden alle 6 nog achter elkaar gekeken
Ik ga hem eens zoeken, bedankt!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Chariots of Fire maar eens gaan kijken. Wel drama ipv comedy.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo, mijn schema tot en met mei in elkaar gezet![]()
Voordat ik de HM in een wedstrijd loop, train ik max 20 km, dat is toch geen probleem?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nog niet, iigquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww!! Beauties indeed!!
Maar, hoe doe je dat dan met je loopanalyse...?Dat stukje moet ik nog even aankijken..
![]()
Dat is verre van een probleem. Er wordt over het algemeen gesteld dat trainen tot 16/17km al voldoende kan zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, mijn schema tot en met mei in elkaar gezet![]()
Voordat ik de HM in een wedstrijd loop, train ik max 20 km, dat is toch geen probleem?F means you're fucked![]()
En tot hoever moet je trainen om 10k te lopen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is verre van een probleem. Er wordt over het algemeen gesteld dat trainen tot 16/17km al voldoende kan zijn
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Dat dacht ik ook, maar dacht even voor de zekerheid checken. Heb maar wat ruimte meegenomen om eventueel rustiger op te bouwen, dan met standaard 10% per week erbij...quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is verre van een probleem. Er wordt over het algemeen gesteld dat trainen tot 16/17km al voldoende kan zijn<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik zou zeggen: Als je 8 kunt, kun je ook 10quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En tot hoever moet je trainen om 10k te lopen?
Zeker als je die 10 in een evenement(je) mee gaat doen. Dat loopt heel anders dan wanneer je in je eentje loopt)F means you're fucked![]()
Maar, imo, niet als je 1 keertje 8km hebt gelopen. Als je al een aantal keer 8km hebt gelopen zonder al te veel moeite, dan moet 10km ook wel lukken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Als je 8 kunt, kun je ook 10
Zeker als je die 10 in een evenement(je) mee gaat doen. Dat loopt heel anders dan wanneer je in je eentje loopt)![]()
Toen ik m'n eerste 10km liep, had ik max 8km achter elkaar gelopen, zonder te wandelen dus. Tijdens de wedstrijd heb ik de 10km zonder wandelen uitgelopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En tot hoever moet je trainen om 10k te lopen?
Je hebt ze nog niet gekocht? Komt vast snel meidquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog niet, iigDat stukje moet ik nog even aankijken..
Ze heeft er wel al eens op gelopen. Althans, op de voorganger. De nieuwe heeft alleen een iets aangepast bovenwerk, de demping en de zool zijn gelijk geblevenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt ze nog niet gekocht? Komt vast snel meidF means you're fucked![]()
Nog ruim 3 maanden om op 10k niveau te komen. Moet lukken! Sportschool, hometrainer, en natuurlijk lekker buiten lopen (anders haal ik m'n challenge niet)
Dat gaat je lukkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:59 schreef robdriessen het volgende:
Nog ruim 3 maanden om op 10k niveau te komen. Moet lukken! Sportschool, hometrainer, en natuurlijk lekker buiten lopen (anders haal ik m'n challenge niet)![]()
Wel door blijven zetten he?F means you're fucked![]()
Als ik tot en met mei mijn schema houdt, dan zit ik dan al op 550 km, dus als dat lukt moet ik mijn challenge wel naar de 1000 km opschroeven...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En dat waren schoenen die al praktisch 'op' warenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze heeft er wel al eens op gelopen. Althans, op de voorganger. De nieuwe heeft alleen een iets aangepast bovenwerk, de demping en de zool zijn gelijk geblevenDus kan je nagaan!
![]()
Mijn Garmin is binnen! Tof! Vanavond eens kijken hoe het allemaal werkt!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
quote:
![]()
Ik ben wel benieuwd hoeveel kilometers ik ga maken tot en met de marathonquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
Als ik tot en met mei mijn schema houdt, dan zit ik dan al op 550 km, dus als dat lukt moet ik mijn challenge wel naar de 1000 km opschroeven...
maar heel blijven is het belangrijkste!F means you're fucked![]()
910 Toch? Fraai dingquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef kwoth het volgende:
Mijn Garmin is binnen! Tof! Vanavond eens kijken hoe het allemaal werkt!
Yup! Ben echt benieuwd! Vrijdag ook maar eens een stukje op de mtb er aan vast plakken!quote:
Edit: En de regen is juist superfijn! Het is lekker rustig op straat en sporten in de regen reint
[ Bericht 14% gewijzigd door kwoth op 09-01-2013 14:11:36 (REGEN) ]Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Tof!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef kwoth het volgende:
[..]
Yup! Ben echt benieuwd! Vrijdag ook maar eens een stukje op de mtb er aan vast plakken!En erg handig als je wil fietsen
![]()
![]()
Ja, en je kan er vijf fietsen in programmeren, dus mijn race/mtb/fixie kunnen er in. En alle kilometertellers kunnen de deur uit!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Tof!En erg handig als je wil fietsen
Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Ik wil ook een mooie racefiets, mtb en fixiequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef kwoth het volgende:
[..]
Ja, en je kan er vijf fietsen in programmeren, dus mijn race/mtb/fixie kunnen er in. En alle kilometertellers kunnen de deur uit!
Minder zweetshirtjes kopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wil ook een mooie racefiets, mtb en fixie
Nou het weinige positieve wat ik kan zeggen is dat er 7.5KM op de teller bij komt, maar tempo was kut, halverwege na het oversteken bij een stoplicht kon ik met moeite de motivatie weer vinden om van wandelen weer in rennen over te gaan, blegh.
Nog een positief puntje is dat ik wel vrij van pijntjes ben.![]()
Volgende keer beterquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou het weinige positieve wat ik kan zeggen is dat er 7.5KM op de teller bij komt, maar tempo was kut, halverwege na het oversteken bij een stoplicht kon ik met moeite de motivatie weer vinden om van wandelen weer in rennen over te gaan, blegh.
Nog een positief puntje is dat ik wel vrij van pijntjes ben.
Vind het een heel groot positief punt met al jouw pijntjes en dingetjes!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog een positief puntje is dat ik wel vrij van pijntjes ben.![]()
![]()
Swets, het enige belangrijke is dat je vrij van pijntjes bent. De rest is bijzaakquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog een positief puntje is dat ik wel vrij van pijntjes ben.F means you're fucked![]()
Ja, ben ook wel benieuwd wat voor weekaantallen jij gaat aantikken eind maartquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel kilometers ik ga maken tot en met de marathon
maar heel blijven is het belangrijkste!
En de Roparun is nog steeds onder voorbehoud, mits dit allemaal goed loopt
Voel je vrij om me af en toe onder de reet te schoppenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat gaat je lukken![]()
Wel door blijven zetten he?
Wees niet bangquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Voel je vrij om me af en toe onder de reet te schoppen
I knowquote:ben net wel met de hond wezen lopen, vind het al heel wat
Oh en als ik eenmaal loop vind ik regen wel fijn juist.. maar het is nu gewoon te saai en somber buiten om ergens zin in te krijgen geloof ik..![]()
Dat zullen er 50+ worden denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel benieuwd wat voor weekaantallen jij gaat aantikken eind maart
En de Roparun is nog steeds onder voorbehoud, mits dit allemaal goed loopt
Ropa moet je niet onderschatten...maar dat weet je vast welF means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Vind het een heel groot positief punt met al jouw pijntjes en dingetjes!Uiteraard! Als ik de winter maar doorkom, dan gaan we 't voorjaar wel weer aan snelheid enzo werkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Swets, het enige belangrijke is dat je vrij van pijntjes bent. De rest is bijzaak![]()
![]()
Nou enquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
I knowben net wel met de hond wezen lopen, vind het al heel wat
Oh en als ik eenmaal loop vind ik regen wel fijn juist.. maar het is nu gewoon te saai en somber buiten om ergens zin in te krijgen geloof ik..Als het loopdag is moet je lopen!
Daarom. Probeer niet te gefrustreerd te raken met loopjes die niet qua afstand/snelheid gaan zoals jij wiltquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard! Als ik de winter maar doorkom, dan gaan we 't voorjaar wel weer aan snelheid enzo werken![]()
![]()
Ik weet, ik weet.. en ik hoef ook maar 20 minuutjes, dus stelt ook niets voor ook nog eens..quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou enAls het loopdag is moet je lopen!
Ah buienradar zegt dat het straks droger wordtdat biedt hoop..
![]()
Och als dat alles is.. Als je dan nu gaat, dan heb je het gehad. Kun je de rest van de dag binnen blijven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet.. en ik hoef ook maar 20 minuutjes, dus stelt ook niets voor ook nog eens..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard! Als ik de winter maar doorkom, dan gaan we 't voorjaar wel weer aan snelheid enzo werken![]()
Je kan in ieder geval weer op gaan bouwen nu![]()
![]()
Nee, ik wacht nog even, ga vast de hachee op zetten, straks wordt het beterquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Och als dat alles is.. Als je dan nu gaat, dan heb je het gehad. Kun je de rest van de dag binnen blijven.![]()
![]()
Ruilen? Ik moet er 37 vandaag doen, ik heb er nog zin in ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet.. en ik hoef ook maar 20 minuutjes, dus stelt ook niets voor ook nog eens..![]()
10-12-12 , alvast een nieuw rondje uitgedacht van 5.5 km. Dat is opportunistisch maar het is vervelend om je huis voorbij te lopen, dat je nog een stukje door moet
Nee, maar dat is best moeilijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarom. Probeer niet te gefrustreerd te raken met loopjes die niet qua afstand/snelheid gaan zoals jij wiltEigenlijk sinds de zomer niet meer echt heel lekker gelopen.
Ben jij nu al bij de sportarts geweest?![]()
Doe ik ook zeker niet, daarom wil ik perse die HM gelopen hebben voor de start van de Roparun!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zullen er 50+ worden denk ik
Ropa moet je niet onderschatten...maar dat weet je vast wel<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja zo in April weer, bij 15 graden en een zonnetjequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef Arquero het volgende:
[..]![]()
Je kan in ieder geval weer op gaan bouwen nu![]()
![]()
Fijn. Ik mag maar 20 minuutjes achter elkaar van Renatequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ruilen? Ik moet er 37 vandaag doen, ik heb er nog zin in ook![]()
10-12-12 , alvast een nieuw rondje uitgedacht van 5.5 km. Dat is opportunistisch maar het is vervelend om je huis voorbij te lopen, dat je nog een stukje door moetbest weinig
Maar goed, ze zegt het maar, ik doe het braaf
Ik moet alleen nog bedenken wat voor rondje ik doe, geen idee wat handig is..![]()
Meh, dat is idd erg ruk.. Had ook precies zo'n periode vlak voor m'n blessure. Ironisch: Tijdens m'n 'laatste' loopje liep ik eindelijk weer heerlijk: Snelheid boeide niet, ontspannen lopen, genieten..quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, maar dat is best moeilijkEigenlijk sinds de zomer niet meer echt heel lekker gelopen.
Ben jij nu al bij de sportarts geweest?
En toen viel ik.
Morgen, om 13:00!![]()
Anders ga je toch een andere les doen, als je het te weinig vindtquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Fijn. Ik mag maar 20 minuutjes achter elkaar van Renatebest weinig
Maar goed, ze zegt het maar, ik doe het braaf
Ik moet alleen nog bedenken wat voor rondje ik doe, geen idee wat handig is..Het is een leidraad..
![]()
Grmpf. Kloteregen hier al de hele dag in het zuiden...
Ik verschuif mn training maar naar vrijdag denk ik...![]()
Hallo, wat is dat met regen mensen? Gewoon effe naar buiten, stukje lopen, naar huis en dan extra genieten van die welverdiende douche na het lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:54 schreef Saninl het volgende:
Ik verschuif mn training maar naar vrijdag denk ik...![]()
![]()
Kijk eens naar die 2 plaatjes hierboven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:54 schreef Saninl het volgende:
Ik verschuif mn training maar naar vrijdag denk ik...
Ik vind het vaak juist wel lekker om met dit soort regen te lopen, lekker verkoelendquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Hallo, wat is dat met regen mensen? Gewoon effe naar buiten, stukje lopen, naar huis en dan extra genieten van die welverdiende douche na het lopenInderdaad, al lijkt het wel of de korfballers met dit weer wel buiten lopen en de niet-korfballers nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:56 schreef YUR het volgende:
Hardlopen is geen mietjessport. Korfbal, da's pas een mietjessport!
Hop, een plastieken zak er om heen! Als deze nog dicht kan is het nog beter!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Saninl het volgende:
Ik ben altijd bang voor mn iPhone met regen
Kom, lekker in de regen spelen!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Hmm, word toch nog wel getriggerd om te gaan lopen nu mss...
Maar comeaaan, wanne kutweer+ ik moet alweer werken om 1800u
![]()
Smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Saninl het volgende:
Hmm, word toch nog wel getriggerd om te gaan lopen nu mss...
Maar comeaaan, wanne kutweer+ ik moet alweer werken om 1800u
En nu juist lekker even fris van geest worden door beweging en inspanning! Daarna om 18.00 doen wat je MOET doen!quote:Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Ik smokkel er wel wat aan met inlopen en uitlopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Anders ga je toch een andere les doen, als je het te weinig vindtHet is een leidraad..
komt goed. Zo maar eens omkleden en doorzetten
![]()
![]()
Hoppa! Veel plezier, ben jaloers want moet nog één uur achter m'n bureau zitten!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik smokkel er wel wat aan met inlopen en uitlopenkomt goed. Zo maar eens omkleden en doorzetten
Neem Saninl meteen ff mee...die zit nog wat te miepen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik smokkel er wel wat aan met inlopen en uitlopenkomt goed. Zo maar eens omkleden en doorzetten
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Neem Saninl meteen ff mee...die zit nog wat te miepen.*sleept Saninl mee*
![]()
Even bedenken wat handig is qua kleding. Best fris, nat.. ik denk lang thermoshirt met jasje, moet lukken..![]()
dit is nog niet koud,,,,quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]*sleept Saninl mee*
![]()
Even bedenken wat handig is qua kleding. Best fris, nat.. ik denk lang thermoshirt met jasje, moet lukken..
VOLGENDE WEEK, dan is het koud
Ecosia
Helden![]()
Ik heb n shirt en oud vestje aan en ga zometeen mn spullen beneden pakken!
Even een plasje doen en naar Renate15km luisteren!![]()
Zo hoort hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Saninl het volgende:
Helden![]()
Even een plasje doen en naar Renate15km luisteren!
BAM! En jij bent de held hier hè!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Saninl het volgende:
Helden![]()
Even een plasje doen en naar Renate15km luisteren!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Dan neem je 'm niet mee en ga je gewoon een stukje lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Saninl het volgende:
Ik ben altijd bang voor mn iPhone met regen![]()
![]()
M'n moeder whatsappt net dat ze onder de douche staat. Je kan dus best in de regen, met je iPhonequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan neem je 'm niet mee en ga je gewoon een stukje lopen
Moeders![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n moeder whatsappt net dat ze onder de douche staat. Je kan dus best in de regen, met je iPhone
Moeders![]()
![]()
![]()
![]()
En vanavond gaan klagen dat dr telefoon stuk isquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n moeder whatsappt net dat ze onder de douche staat. Je kan dus best in de regen, met je iPhone
Moeders![]()
Moeders
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moeders![]()
komisch!
En het is droog, daar gaan we![]()
![]()
ja maar endomondo en stats en grafiekjes en zulksquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan neem je 'm niet mee en ga je gewoon een stukje lopen
Ecosia
Ja maar niet gaan lopen omdat je iPhone misschien dan nat wordt en je wil gafiekjes hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja maar endomondo en stats en grafiekjes en zulksDan loop je meer voor de grafiekjes dan voor het lopen...
![]()
jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar niet gaan lopen omdat je iPhone misschien dan nat wordt en je wil gafiekjes hebbenDan loop je meer voor de grafiekjes dan voor het lopen...
Ecosia
Ik ben vandaag begonnen met de voorvoetlanding ipv haklanding. Beviel opzich wel, voel het best in de kuiten en tijdens het rennen een beetje de schenen, heb dus een rustige interval training gedaan om het even op te bouwen.![]()
Ik ga vanavond weermoet nog ff kijken of het voor het eten of na het eten wordt....moet nog ff kijken hoe laat ik precies thuis ben. En volgens buienradar blijft het droog
![]()
![]()
Bij mij is het alweer een aantal dagen niks geworden. Zit iedere avond tot 's nachts aan mijn scriptie te werken![]()
Misschien dit weekend overdag, maar ik houd er niet zo van om in daglicht te gaan
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Jup! Maar wel met een tussenpoze geloof ik hoor. Anders gaan die honden alleen maar achter elkaar aan. Voordeel is wel dat als je hond aan het hardlopen is hij niet zo super veel aandacht heeft voor andere dingenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Een CaniCross, bestaat dat ook al? Neemt iedereen dan zijn hond mee en maar hardlopen? Trekken al die beesten natuurlijk van links naar rechts.
![]()
Ik heb nu een Husky van bijna 9 maanden en al een paar keer is ze meegeweest, gaat verder prima.Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Zo, dat ging lekker. Toch maar niet te veel extra gedaan ivm schenen. Blijf ze toch iets voelen steeds, maar het trekt steeds sneller weg, wil nu niet forceren dus.http://www.endomondo.com/workouts/150080411
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat ging lekker. Toch maar niet te veel extra gedaan ivm schenen. Blijf ze toch iets voelen steeds, maar het trekt steeds sneller weg, wil nu niet forceren dus.http://www.endomondo.com/workouts/150080411
![]()
Goed!
Mijn loopje:
na 20' stopte m'n muziek -.- gelukkig hoorde ik op een gegeven moment Runkeeper nog wel om de 5' even vertellen hoever ik was. Alhoewel ik ook dacht dat die er meer moeite mee had omdat mijn telefoon in een zakje zat. Maarach, superprecies hoeft ook niet:)![]()
Volgens buienradar is heel nederland droog. Rennen dus!
Mijn schenen voel ik soms ook. Zondag tijdens het lopen had ik een beetje "last" van rechts, maar maandag kon ik het voelen in m'n linkerscheen als ik mijn tenen en voet omhoog deed. Dinsdag voelde ik het nog iets en toen gister tijdens en na het hardlopen geen last meer van mijn scheen. Alleen toen weer iets van mijn kuiten. Dat is nu ook weer weg gelukkig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Bij mij is het vooral rechts en dan tijdens het lopen een beetje en daarna als er druk op komt. En maar op één plekje, en de volgende dag is het nagenoeg weg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn schenen voel ik soms ook. Zondag tijdens het lopen had ik een beetje "last" van rechts, maar maandag kon ik het voelen in m'n linkerscheen als ik mijn tenen en voet omhoog deed. Dinsdag voelde ik het nog iets en toen gister tijdens en na het hardlopen geen last meer van mijn scheen. Alleen toen weer iets van mijn kuiten. Dat is nu ook weer weg gelukkig.
Kuiten voel ik ook soms ja. Maar dat trekt heel snel weg of ik loop er gewoon doorheen. Voeten en enkel beginnen nu wat gevoelig te wordengaat lekker
Hoop dat het lopen bij een loopgroep met fysio straks positief zal zijn hiervoor
![]()
![]()
Rustig aan dames en heren, scheenproblematiek kan een langdurige overbelastingsblessure worden/zijn.![]()
Ik had eerst ook last van mijn schenen, eigenlijk beetje vanzelf over gegaan op gegeven moment. Hielp wel toen ik mijn hardloop schoenen had gescoord ipv zaalvoetbal schoenen...Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Ja maar wanneer is het dat? Het doet geen pijn en het trekt snel weer weg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:46 schreef GotC het volgende:
Rustig aan dames en heren, scheenproblematiek kan een langdurige overbelastingsblessure worden/zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wanneer het te laat isquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar wanneer is het dat? Het doet geen pijn en het trekt snel weer weg.
Haha, zie net dat je het laatste hattrick topic hebt gestart. Dat heb ik jaren aan een stuk gespeeld, tot ongeveer 1 jaar terug denk ikquote:Grappig
Daar hang ik ook al sinds 2005 rond jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:00 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Haha, zie net dat je het laatste hattrick topic hebt gestart. Dat heb ik jaren aan een stuk gespeeld, tot ongeveer 1 jaar terug denk ikGrappig
Ik ben ooit in, ik geloof, 2004 begonnenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar hang ik ook al sinds 2005 rond ja![]()
Veel plezier mee gehad, maar vergat steeds vaker opstellingen etcetera, verloor de interesse. Afgelopen week dacht ik er weer eens aan om te beginnen, toch maar niet gedaan, gaat al snel veel tijd in zitten
Mijn startbewijs voor zondag is binnenIk ga hem onder mijn meisjesnaam lopen.... Melanie. Ga zondag snel kijken of ik een Kim kan vinden
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:08 schreef linebear het volgende:
Mijn startbewijs voor zondag is binnenIk ga hem onder mijn meisjesnaam lopen.... Melanie. Ga zondag snel kijken of ik een Kim kan vinden
Misschien in startvak T
![]()
Loop je de halve?![]()
En ik zit op kantoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:30 schreef robdriessen het volgende:
Volgens buienradar is heel nederland droog. Rennen dus!op m'n loopdag
nnnnggggg
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En ik zit op kantoorop m'n loopdag
nnnnggggg
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik komende zondag sinds tijden maar weer eens een 5k wedstrijd ga lopen en dan.....volle bakEens kijken waar ik sta qua tijd, zo aan het begin van het jaar. Het wordt dan de Kopjesloop of deze.
![]()
Die Bonte Haasloop schijnt wel aardig te zijn. Daar gaat ook eentje uit mijn groep naartoe geloof ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:34 schreef Quoi het volgende:
Ik denk dat ik komende zondag sinds tijden maar weer eens een 5k wedstrijd ga lopen en dan.....volle bakEens kijken waar ik sta qua tijd, zo aan het begin van het jaar. Het wordt dan de Kopjesloop of deze.
Voelt beter he?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:23 schreef Saninl het volgende:
[..]![]()
Goed!
Mijn loopje:
[ afbeelding ]
na 20' stopte m'n muziek -.- gelukkig hoorde ik op een gegeven moment Runkeeper nog wel om de 5' even vertellen hoever ik was. Alhoewel ik ook dacht dat die er meer moeite mee had omdat mijn telefoon in een zakje zat. Maarach, superprecies hoeft ook niet:)
Moet er toch doorheen lopen. Ik voelde mijn schenen maandag tijdens de run op een bepaald moment ook wel gaan branden, en daarna heb ik ze een paar uur wel gevoeld. Maar vandaag zijn ze prima dus kan ik straks gaan lopen denk ik dan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:46 schreef GotC het volgende:
Rustig aan dames en heren, scheenproblematiek kan een langdurige overbelastingsblessure worden/zijn.
Ik denk dat het die wordt.......leuk, weer wat nieuws. Ik ga stiekem wel uit van een flinke PR overigensquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Die Bonte Haasloop schijnt wel aardig te zijn. Daar gaat ook eentje uit mijn groep naartoe geloof ik![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik denk dat het die wordt.......leuk, weer wat nieuws. Ik ga stiekem wel uit van een flinke PR overigens
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: