Ow, dit is wel heel vet, plus dat er een 5 km bij isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:55 schreef YUR het volgende:
In de categorie "Bijzondere loopevenementen":
De Leo Ammerlaan-loop in de kas
Ja, nu (al) 6 namen voor de ekiden, hoop dat jij en YUR ook komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:53 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen! Leuk hoor, weer een Ekiden team!En semtex ingeschreven voor de Mariken
Moet lukkenquote:Afstand 10 kilometer
Verwachte eindtijd 55:00
Je mag mij er sowieso wel bij zetten, als onder voorbehoudquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, dit is wel heel vet, plus dat er een 5 km bij isDus even kijken of ik deze ga lopen in plaats van de Kruikenloop in Tilburg...
[..]
Ja, nu (al) 6 namen voor de ekiden, hoop dat jij en YUR ook komen![]()
Mooi, dit jaar streven naar 2 teamsquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag mij er sowieso wel bij zetten, als onder voorbehoud
quote:
Het weekend van 6 juli is daar echt zo'n mooi weekend voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:21 schreef motorbloempje het volgende:
Er moet tegen die tijd vast wel weer "s naar Nederland gereisd worden, wie weet!
En het ideale moment om te meeten ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
Het weekend van 6 juli is daar echt zo'n mooi weekend voor
Diepe littekensquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]bang dat je niet de snelste bent?
Heeft de bradelierloop zo'n trauma bij jou achtergelaten?
Dacht ik al, moeten we zorgen dat we allebei een andere afstand lopen, kan je een PR zetten op de 5 kmquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Diepe littekensEigenlijk wilde ik op dat moment stoppen met hardlopen...
Wellicht dat 't ook wel eind augustus wordt. Volgens mij is rd dan in 't land ook. Schoonmams was altijd jarig op 24 augustus, dus wellicht dat we rond die tijd wel bij schoonpaps willen zijn, maar dat zien we dan wel weer. Wie dan leeft, wie dan zorgt!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]bang dat je niet de snelste bent?
Heeft de bradelierloop zo'n trauma bij jou achtergelaten?
[..]
Het weekend van 6 juli is daar echt zo'n mooi weekend voor
Die heb ik nog steeds niet staan. Zal de komende tijd ook niet gaan gebeuren, gezien de focus op duurvermogen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dacht ik al, moeten we zorgen dat we allebei een andere afstand lopen, kan je een PR zetten op de 5 kmOf heb je die inmiddels al staan?
Ooh vakantiequote:Op woensdag 9 januari 2013 08:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet staan. Zal de komende tijd ook niet gaan gebeuren, gezien de focus op duurvermogen...
Anyways, wij moeten wel echt op de "onder voorbehoud"-lijst komen. We moeten nog steeds een vakantie gaan plannen namelijk...
Nog geen bestemming en nog geen periodequote:Op woensdag 9 januari 2013 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh vakantieal een bestemming gekozen?
Alles nog open dus, leukquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog geen bestemming en nog geen periode
Dan is de ekiden de uitgelezen mogelijkheidquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet staan. Zal de komende tijd ook niet gaan gebeuren, gezien de focus op duurvermogen...
Anyways, wij moeten wel echt op de "onder voorbehoud"-lijst komen. We moeten nog steeds een vakantie gaan plannen namelijk...
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
Rustdagje hier vandaag. Voetspier eikelt nog steeds/weer. Stom ding. Was wel zeer trots dat ik gisteren heel langzaam gelopen heb met een 6.20-6.25min/kmmoest me wel echt inhouden, maar soit, heb 't gered!
Gezonde spanning begint te komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:33 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen die de HM van Egmond op de 13e gaan lopen: al zenuwachtig?(YUR niet natuurlijk
)
Nieuwe schoenenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef YUR het volgende:
Ik mag vanavond ook weer
2 series van 8-6-4-2 minuten in tempo DL3 met daar tussenin 2 minuten DL1 en 10 minuten DL1 tussen de 2 series in.
En...vandaag worden de nieuwe schoenen van GotC en van mij besteld
Lekker hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Jumparound het volgende:
Hoera, regen. Dat gaat leuk worden vanavond
Dat heeft toch niet mijn voorkeurtwitter:Metro twitterde op woensdag 09-01-2013 om 09:49:45"Volgende week kan er geschaatst worden" http://t.co/w63Av7AV "Langere vorstperiode vanaf vrijdag" reageer retweet
De koude lucht loopt wel lekker merkte ik. Zolang er maar geen neerslag is van natte sneeuw, glibbert, vies.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef GodsSon het volgende:
Dat heeft toch niet mijn voorkeurtwitter:Metro twitterde op woensdag 09-01-2013 om 09:49:45"Volgende week kan er geschaatst worden" http://t.co/w63Av7AV "Langere vorstperiode vanaf vrijdag" reageer retweet
fijn, dat is wel lekker lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker hoor
Aanstaande zondag rond het vriespuntarme supporters...
Ik heb altijd het gevoel gehad dat de koude lucht meer een aanslag is op longen en mond. Maar qua hardlopen weinig ervaring, voornamelijk voetbal ervaringen ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
De koude lucht loopt wel lekker merkte ik. Zolang er maar geen neerslag is van natte sneeuw, glibbert, vies.
Ik loop altijd in een hoody (ik pas nog niet lekker in die hardloopjasjes). Met die kou deed ik ook een muts op maar halverwege echt afgedaan, ik warm enorm op van het lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:02 schreef GodsSon het volgende:
Moet toch eens kijken hoe ik dat qua kleding doe, extra vest mee denk ik met een muts ofzo
Ik vind hardlopen met een muts op en handschoenen aan ook echt niet fijn. Krijg een heel raar gevoel op mn hoofd en in mn handen. Binnen no-time doe ik dan de muts weer af en de handschoenen weer uit...quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik loop altijd in een hoody (ik pas nog niet lekker in die hardloopjasjes). Met die kou deed ik ook een muts op maar halverwege echt afgedaan, ik warm enorm op van het lopen.
Terwijl dan iedereen op de fiets dikke jas, muts, sjaal.. pff
Het heeft mijn voorkeur ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef GodsSon het volgende:
Met zondag in het vooruitzicht toch ook niet onbelangrijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen met een muts op en handschoenen aan ook echt niet fijn. Krijg een heel raar gevoel op mn hoofd en in mn handen. Binnen no-time doe ik dan de muts weer af en de handschoenen weer uit...
Toch maar eens kijken of ik daar wat op kan verzinnen
Zondag wordt geen probleem. Thermo met lange mouwen, shirtje met korte mouwen er overheen. Twijfel nog tussen korte en lange broek, maar neem ze beide mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:11 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Met zondag in het vooruitzicht toch ook niet onbelangrijkSucces!
Oei, dat gaat de opbouw niet ten goede komen denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef GodsSon het volgende:
Ik loop met muts en handschoenen totdat ik op temperatuur ben. Daarna gaat het welquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen met een muts op en handschoenen aan ook echt niet fijn. Krijg een heel raar gevoel op mn hoofd en in mn handen. Binnen no-time doe ik dan de muts weer af en de handschoenen weer uit...
Ik doe ook beide, voor mij helpt krachttrainen in de sportschool tegen blessures. Ook is eht wel eens lekker binnen te lopen op de band als het echt gruwelijk boutweer is. Ik train alles; armen, benen, billen, kuiten, quadriceps, hamstrings. Vooral die laatste twee gebruik je veel bij hardlopen en kunnen soms blessures geven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, gisteren voor het eerst in zeven maanden weer eens naar de fitness geweest. Mijn armspieren schreeuwen nog steeds moord en brand
Zijn hier mensen die het hardlopen combineren met bezoekjes aan de sportschool? Wat voor programma/frequentie houden jullie daarin aan? Trainen jullie dan ook de benen op de sportschool of concentreer je je daar met name op armen en buik?
Kan ik mijn Odlo handschoentjes weer eens aan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef GodsSon het volgende:
Ik heb zelf wel een heel dun hardloop mutsje, beany oid heet dat dus lekker licht. Want op zich verlies je wel heel veel warmte via je hoofd wanneer je dan echt een uur aan het lopen bent denk ik dat het handig is in energieverbruik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:11 schreef YUR het volgende:
Als ik iemand met een hoody op zie hardlopen, ga ik altijd vanzelf dat muziekje neuriën
eye of the tiger denk, uit rocky volgens mijquote:
Van Bassie en Adriaan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe eens een gok
hint: ADRIAAAAAAAANNNN!
Geen Bassie en Adriaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Van Bassie en Adriaan?![]()
Mja ik moet wel en ben ook niet anders gewend maar kan mij voorstellen dat die jasjes wat lichter lopen.
Gisteren mijn eerste hardloopshirt ontvangen .. fel oranje=oranje!maar ja, moet het wel warmer worden buiten.
Nou inderdaad! Moet er niet aan denken om een paar weken/maanden naar deze beauties te moeten kijken maar niet mogen gebruiken:quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nieuwe schoenenhopelijk mag GotC ze snel gebruiken!!
Oh joyquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker hoor
Aanstaande zondag rond het vriespuntarme supporters...
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
Geen diss op mijn hoody trouwens, voel mij nu een bad mofo wanneer ik mijn loop weer afgemaakt heb.
Ja ik doe maandag woensdag en vrijdag full body en dinsdag donderdag en zaterdag lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, gisteren voor het eerst in zeven maanden weer eens naar de fitness geweest. Mijn armspieren schreeuwen nog steeds moord en brand
Zijn hier mensen die het hardlopen combineren met bezoekjes aan de sportschool? Wat voor programma/frequentie houden jullie daarin aan? Trainen jullie dan ook de benen op de sportschool of concentreer je je daar met name op armen en buik?
Ik heb die film nooit gekeken maar zo voelt het inderdaad wel.quote:
Haha indeed, gewoon joggingpak en Allstarsquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef DeeBee het volgende:
Wel mooi dat hij niet eens een hoody aanheeft...just sayin'...
Wat nou knieën, wat nou pronerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Haha indeed, gewoon joggingpak en Allstars
Ik dacht me dat ook te herinneren. Maar misschien was dat eerder tijdens die bokssessies.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:11 schreef YUR het volgende:
Lol, hoe kom ik er dan bij dat ie een hoody draagt?
Toch!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar hij traint toch ook gewoon in een hoody en sweatpants?
[ afbeelding ]
Wat is de definitie van een hoody?
quote:
Reddende engelquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar hij traint toch ook gewoon in een hoody en sweatpants?
[ afbeelding ]
Wat is de definitie van een hoody?
Ook een grijze inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:24 schreef Daywalk3r het volgende:
YUR je heb gewoon gelijkEn kluizenaar is dus bad-ass met z'n hoodie.
In die andere films heeft hij dus duidelijk een winter outfit mét capuchon inderdaad, mystery solved!quote:
Die is geweldigquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Deze film trouwens gisteren gekeken Run Fatboy Run (2007) - IMDb
Er zijn niet veel 'loopfilms' geloof ik, maar deze is wel grappig
Wat zijn je griepverschijnselen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:04 schreef Pecoso het volgende:
Regenachtige dag en een beetje last van griepverschijnselen. Hardlopen of niet hardlopen? Wat is wijsheid? Mijn verstand zegt, met het oog op zondag, dat ik niet moet gaan. Mijn gevoel zegt dat ik nog wat kilometers moet gaan maken.
Buikgriep, verkoudheid.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat zijn je griepverschijnselen.
Waarom zou je nog km's moeten maken? Je hebt dat toch wel genoeg van tevoren gedaan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:04 schreef Pecoso het volgende:
Regenachtige dag en een beetje last van griepverschijnselen. Hardlopen of niet hardlopen? Wat is wijsheid? Mijn verstand zegt, met het oog op zondag, dat ik niet moet gaan. Mijn gevoel zegt dat ik nog wat kilometers moet gaan maken.
Klopt, maar omdat ik maandagavond niet heel fijn gelopen heb wil ik nog een goede ronde lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom zou je nog km's moeten maken? Je hebt dat toch wel genoeg van tevoren gedaan?
En jij denkt dat je dat lukt als je je niet lekker voelt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat ik maandagavond niet heel fijn gelopen heb wil ik nog een goede ronde lopen.
Dan ga je toch, als je jezelf gerust wil stellen? Verstandig lijkt 't me niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat ik maandagavond niet heel fijn gelopen heb wil ik nog een goede ronde lopen.
Die loop je dan zondag wel. Zorg voor vitamines en hoop dat die griep niet doorzet. Dan kun je zondag knallen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die loop je dan zondag wel. Zorg voor vitamines en hoop dat die griep niet doorzet. Dan kun je zondag knallen.
Ik hoop 'm tussen de 01:45:00 en 02:00:00 te gaan lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:31 schreef YUR het volgende:
Pecoso, wat heb je jezelf voor doel gesteld voor zondag eigenlijk?
Chariots of Fire maar eens gaan kijken. Wel drama ipv comedy.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Deze film trouwens gisteren gekeken Run Fatboy Run (2007) - IMDb
Er zijn niet veel 'loopfilms' geloof ik, maar deze is wel grappig
1:45 = 4m59 /km gemiddeldquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:40 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
[..]
Ik hoop 'm tussen de 01:45:00 en 02:00:00 te gaan lopen.
Nawww!! Beauties indeed!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:31 schreef GotC het volgende:
Nou inderdaad! Moet er niet aan denken om een paar weken/maanden naar deze beauties te moeten kijken maar niet mogen gebruiken:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij meer van The Terminator was!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Barbaren hier. Rocky niet (goed) kennen. Ik heb ze pas geleden alle 6 nog achter elkaar gekeken
Van alle action hero c films uit de jaren 70, 80 en 90.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van The Terminator was!
Dat zijn voor mij van die films waar ik alleen stukjes van heb gekeken. Top Gun ook pas jaaaaren later gezienquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Barbaren hier. Rocky niet (goed) kennen. Ik heb ze pas geleden alle 6 nog achter elkaar gekeken
Ik ga hem eens zoeken, bedankt!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Chariots of Fire maar eens gaan kijken. Wel drama ipv comedy.
Nog niet, iigquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww!! Beauties indeed!!
Maar, hoe doe je dat dan met je loopanalyse...?
Dat is verre van een probleem. Er wordt over het algemeen gesteld dat trainen tot 16/17km al voldoende kan zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, mijn schema tot en met mei in elkaar gezet![]()
Voordat ik de HM in een wedstrijd loop, train ik max 20 km, dat is toch geen probleem?
En tot hoever moet je trainen om 10k te lopen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is verre van een probleem. Er wordt over het algemeen gesteld dat trainen tot 16/17km al voldoende kan zijn
Dat dacht ik ook, maar dacht even voor de zekerheid checken. Heb maar wat ruimte meegenomen om eventueel rustiger op te bouwen, dan met standaard 10% per week erbij...quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is verre van een probleem. Er wordt over het algemeen gesteld dat trainen tot 16/17km al voldoende kan zijn
Ik zou zeggen: Als je 8 kunt, kun je ook 10quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En tot hoever moet je trainen om 10k te lopen?
Maar, imo, niet als je 1 keertje 8km hebt gelopen. Als je al een aantal keer 8km hebt gelopen zonder al te veel moeite, dan moet 10km ook wel lukken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Als je 8 kunt, kun je ook 10
Zeker als je die 10 in een evenement(je) mee gaat doen. Dat loopt heel anders dan wanneer je in je eentje loopt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |