SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 09-01-2013 10:13:23 ]![]()
Nou ik liep wel in de zin van huis tuin en keuken loopjes en maakte dan wel aardig wat kilometers, maar niet qua hardlopen, dat heb ik vorig jaar moeten staken toen ik wel richting de 10k ging dus vandaar dat ik niet direct op '0' weer herstart ben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zou het echt niet weten. Daarvoor liep/bewoog je dus niet? Grote kans dat in één keer 4k even teveel van het goede was....
Had weleens wat krampjes, spierpijn of verzuring tijdens het lopen maar nu kwam het echt uren later pas en het trekt wel heel langzaam weg.![]()
Tijdens het lopen had ik niet het idee dat ik te hard van stapel ging, kon gewoon ouwehoeren met degene met wie ik liep en in het tempo dat ik voorheen ook liep.![]()
![]()
Voor de trailrun fans in regio Eindhoven:quote:Op zaterdag 26 januari organiseert Run2Day Eindhoven een trailrun-clinic m.m.v. Gerard Notenboom. Trailrunning, ook wel off-road lopen genoemd, wint snel aan populariteit. Wég van de verharde wegen naar het uitdagende van de bossen. Wég van de drukte naar de rust van het bos. Geen saai asfalt maar vooral de schoonheid van de natuur. Nou jullie hebben er inmiddels wel een beeld bij!
Er zijn nog slechts enkele plaatsen vrij! Wil jij ook wegwijs worden gemaakt in de do's en don'ts van het trailrunnen, klik dan op de link en schrijf je snel in: http://eindhoven.run2day.(...)26-januari-2013.htmlKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Bijzondere reden voor de tubes, of gewoon voor de probeer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef YUR het volgende:
Zo, weer centen uitgegeven
Thermo van Craft met lange mouwen en tubes van Herzog. Ben vooral benieuwd naar de tubes[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier ook aan een lekkere douche toe.
Voor het eerst in het donker gelopen, best lekker!!! ik moest 10x2 lopen, en voor m''n gevoel ging ik niet heel hard, maar m''n grafiekje zegt dat ik toch de renstukjes sneller heb gedaan dan anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk, die loop in een kas!Dan weet ik het echt nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nou ik liep wel in de zin van huis tuin en keuken loopjes en maakte dan wel aardig wat kilometers, maar niet qua hardlopen, dat heb ik vorig jaar moeten staken toen ik wel richting de 10k ging dus vandaar dat ik niet direct op '0' weer herstart ben.
Had weleens wat krampjes, spierpijn of verzuring tijdens het lopen maar nu kwam het echt uren later pas en het trekt wel heel langzaam weg.![]()
Tijdens het lopen had ik niet het idee dat ik te hard van stapel ging, kon gewoon ouwehoeren met degene met wie ik liep en in het tempo dat ik voorheen ook liep.
Wat is een huis-tuin-en-keuken loopje?![]()
![]()
Als ik ergens dingetjes heb, is het in mijn kuiten. Dus ik ga nu eens kijken of dit wat verschil maakt. Ze zijn zeker ook niet bedoeld om iedere keer te dragenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bijzondere reden voor de tubes, of gewoon voor de probeer?
F means you're fucked![]()
Dat is als je man in huis vraagt om een biertje, en je moet hem uit de koelkast in de schuur achter in de tuin halenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef Quoi het volgende:
Leuk, die loop in een kas!
[..]
Dan weet ik het echt niet
Wat is een huis-tuin-en-keuken loopje?
Doelde op het gewone lopen, met de hond, naar de supermarkt etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef Quoi het volgende:
Leuk, die loop in een kas!
[..]
Dan weet ik het echt niet
Wat is een huis-tuin-en-keuken loopje?![]()
En dan hou ik maar gewoon even rust op loopgebied en ga ik maar zwemmen totdat het weer beter aanvoelt, dat gaat vast een stuk soepeler op het moment.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:00 schreef Shravani het volgende:
Hier ook aan een lekkere douche toe.
Voor het eerst in het donker gelopen, best lekker!!! ik moest 10x2 lopen, en voor m''n gevoel ging ik niet heel hard, maar m''n grafiekje zegt dat ik toch de renstukjes sneller heb gedaan dan anders
Ah de 2 minuten lopen.. slopers vind ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een lekkere afstand nog zeg!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik hoop voor je dat het helptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik ergens dingetjes heb, is het in mijn kuiten. Dus ik ga nu eens kijken of dit wat verschil maakt. Ze zijn zeker ook niet bedoeld om iedere keer te dragenoverigens weet ik me nog niet zo lang geleden twee mensen te herinneren die behoorlijk anti-compressiekousen waren
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wie dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het helptoverigens weet ik me nog niet zo lang geleden twee mensen te herinneren die behoorlijk anti-compressiekousen waren
![]()
Mr Q en zijn eerste loopgroep. Het lijkt wel een oud wijf: "is dit te koud?" "of toch te warm?" "hoelaat gaan we weg?"
I'm off in ieder geval voor een hopelijk fijne training, mét aansluitend nieuwjaarsreceptie![]()
![]()
Ik kwam er vanmiddag inderdaad ook achter dat ik die challenge steeds handmatig moet bijwerken...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
alweer een nieuw deel, gaat hard!
Even de challenge aanpassen en dan lekker douchen![]()
Logisch natuurlijk maar was verbaasd dat ik er nog niet in stond!![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Veel plezier alletweequote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:06 schreef Quoi het volgende:
Mr Q en zijn eerste loopgroep. Het lijkt wel een oud wijf: "is dit te koud?" "of toch te warm?" "hoelaat gaan we weg?"
I'm off in ieder geval voor een hopelijk fijne training, mét aansluitend nieuwjaarsreceptie
Julliequote:of in elk geval GotC dan toch! Maar zo zie je maar, dat er iets kan helpen wat je niet verwacht
Trouwens fijn dat je naar de sportarts mag GotC! Ik hoop echt dat het iets gaat opleveren![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar dit soort loopjes zijn vooral heerlijk als je ze achter de rug hebt hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ah de 2 minuten lopen.. slopers vind ik het![]()
Wel een lekkere afstand nog zeg!![]()
Nix is zo veranderlijk als een ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jullieof in elk geval GotC dan toch! Maar zo zie je maar, dat er iets kan helpen wat je niet verwacht
Trouwens fijn dat je naar de sportarts mag GotC! Ik hoop echt dat het iets gaat opleveren!
En maar goed ook tochquote:Ik bedoel, twee jaar geleden zou ik ook niet gedacht hebben dat ik zou kunnen hardlopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Vandaag wederom alleen lopen, dus ik dacht ik ga eens "even" de heuvel op. (voor de kenners: vanaf onder in Nijverdal bij de Budde de bult op naar Dalzicht). Nou dat was best zwaar en ik had ook de afstand korter ingeschat met erheen en terug lopen erbij. Maar verder fijn gelopen!
Zie link voor alltitude en ascent.
http://www.endomondo.com/workouts/118022488Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die heuvel ken ik volgens mij wel.. pittig ding!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaag wederom alleen lopen, dus ik dacht ik ga eens "even" de heuvel op. (voor de kenners: vanaf onder in Nijverdal bij de Budde de bult op naar Dalzicht). Nou dat was best zwaar en ik had ook de afstand korter ingeschat met erheen en terug lopen erbij. Maar verder fijn gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/118022488Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Best pittig. Smaakte goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Die heuvel ken ik volgens mij wel.. pittig ding!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
@TS, mag ik erbij?
26 mei 2013 - Leiden Marathon
• Bonobo11 - M
• De_Kluizenaar - 5kmIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hahaha, beetje zwaar op de maag wel.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
In fruit zitten dusdanig veel micro's dat je de fructose kan negeren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je hebt glucose nodig, geen fructose..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
naar aanleiding van de TT, even Runners World Magazine's FB page gepluktquote:96: The percentage of marathoners who heel-strike by the 30km mark (up from 89% at 10k). [Source: Journal of Sports Sciences]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
eerlijk waar....heuvels wennenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:22 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/118022488
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die viel mij inderdaad ook op. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
naar aanleiding van de TT, even Runners World Magazine's FB page geplukt
[..]
Ik train op dit moment veel op de bruggen hier, om aan m'n portie heuvels te komen
Graag zelfs. Het liefst kom ik daar bij jou lopen hoor Alleen maar vlak asfalt is niet zo leuk. Bos, heuvels, obstakels. Veel leuker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerlijk waar....heuvels wennen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Graag zelfs. Het liefst kom ik daar bij jou lopen hoor Alleen maar vlak asfalt is niet zo leuk. Bos, heuvels, obstakels. Veel leuker.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jamaar Nederland!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??
Ik moet ook lachen om de "heuveltjes" van de stadswal hier, maar na ze 3x achter elkaar te lopen en af en toe heuveltje op sprinten vind ik ze ook wel weer hoog zatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??![]()
![]()
Ja jij hebt allesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??
Dat zie je pas als je het hebt gedaan dus blijven kijken en dan doe je het vanzelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Hallo hardloopvriendjes. Het is weer weekend
Morgenochtend kijken of ik 10KM kan aantikken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voor in de OP:
9 juni 2013 - Ladiesrun Rotterdam
clumsy_clown: 5km
Staat wat mieterig, gezien al die halve en hele marathons, maar elk begin is er één.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 20:46:40 ]![]()
Niets in die lijst staat mieterig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
8 juni 2013 - Ladiesrun Rotterdam
Staat wat mieterig, gezien al die halve en hele marathons, maar elk begin is er één.
Hup!
Ja doei.![]()
Welnee joh! Ik loop ook regelmatig een 5km, is toch hartstikke leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
Dikke kans trouwens dat ik er ook bij ben, m'n moeder wil meedoen en ik 'moet' mee
Quoi, wil je mij ook vast bij de Ekiden (6 juli) zetten?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee joh, ik was er nooit tegenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jullieof in elk geval GotC dan toch! Maar zo zie je maar, dat er iets kan helpen wat je niet verwacht
Trouwens fijn dat je naar de sportarts mag GotC! Ik hoop echt dat het iets gaat opleveren!Zag het nut alleen niet zo. Nu, daarentegen
Ben ook blij dat ik er heen mag, en vooral zo snel!Naar een speciaal blessurespreekuur.
Ben echt enorm benieuwdquote:De sportarts helpt u bij klachten die u beperken in uw sportbeoefening. De sportarts beschikt over specifieke kennis van zowel sport als het bewegingsapparaat(het geheel van spieren, botten, pezen en banden).
U kunt bij de afdeling Sportgeneeskunde terecht voor een deskundige diagnose, advies en behandeling. Het kan hierbij gaan om acute- en chronische letsels van het bewegingsapparaat. U kunt het consult ook gebruiken voor vragen en advies over voeding, sportmaterialen, preventieve braces, sporten met een handicap of chronische ziekten.
Vervolgbehandeling
Na de diagnose besluit de sportarts, in overleg met u welke vervolgbehandeling mogelijk is. Vaak kan de sportarts u zelf behandelen of adviseren over bijvoorbeeld aanpassingen in materiaal, trainingsschema’s, voedingspatroon, afstelling racefiets etc.
Het MCH
Voor het stellen van de diaginose kunnen de sportartsen gebruik maken van de in het MCH beschikbare middelen zoals: röntgenfoto’s (deze worden direct gemaakt en u krijgt direct de uitslag), echo, MRI-scan, CT-scan of bloedonderzoek.
Sporters
Sporters kunnen gezien worden door een van de sportartsen en/of door een sportarts in opleiding.
Op doorverwijzing van de sportarts of orthopeed kunt u afspraak krijgen op het combinatiespreekuur. Regelmatig verzorgt een orthopedisch instrumentmaker een spreekuur op de polikliniek Sportgeneeskunde. Ook is het mogelijk om het revalidatieprogramma te volgen op de afdeling Fysiotherapie van MCH Antoniushove. Er vindt dan structureel overleg plaats in de follow-up fase. Als u dit wil dan kan de sportarts u ook doorverwijzen naar een (sport)diëtist.![]()
![]()
Leuk. Het zal me verdomme ook lukken dit jaar, al ga ik gedefibrilleerd moeten worden vlak ná de finish.
![]()
Mieterig? Stoer juist!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
Oh leuk, de Ladiesrun!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
Haal je roze shirtje maar alvast uit de kast!
![]()
Is deze niet iets voor jou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??![]()
![]()
Ik hoop echt dat het je iets oplevert!! Het gaat wel een beetje te lang duren nuquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk dat je me nu een beetje overschatquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik dus ook. Bijna 5 weken nu!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het je iets oplevert!! Het gaat wel een beetje te lang duren nu
Morgen aquajoggen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: