Fijn, altijd lekker als je de stijgende lijn ziet!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef mosselmossel het volgende:
Hier ging het ook weer lekker. Had 4x(3l, 2w) Weer pijnloos en de stijfheid 's ochtends lijkt ook veel minder te zijn. Super!
Klopt, maar alleen de kousen. De tubes moeten (praktisch) direct na het lopen uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef kwoth het volgende:
[..]
Ze helpen toch ook bij het herstel toch? Ben ook wel bang dat je er enigszins afhankelijk van kan raken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef mosselmossel het volgende:
Hier ging het ook weer lekker. Had 4x(3l, 2w) Weer pijnloos en de stijfheid 's ochtends lijkt ook veel minder te zijn. Super!
korte loop in blokjes van 5 minuten, rustdag, interval, 2 rustdagen, lange duurloop (beginnen bij 8 km. Per week 2 km erbij)quote:
Heftige opbouw voor de LDLquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
korte loop in blokjes van 5 minuten, rustdag, interval, 2 rustdagen, lange duurloop (beginnen bij 8 km. Per week 2 km erbij)
ik ben ik benieuwd hoe het gaat. Gelukkig is het een advies van de fysio en heb ik het niet zelf bedachtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Heftige opbouw voor de LDLMaar fijn dat je je er goed bij voelt!
Ben er ook wel benieuwd naar. Het verbreekt wel redelijk de 10% regel namelijk, en dat na een blessurequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik ben ik benieuwd hoe het gaat. Gelukkig is het een advies van de fysio en heb ik het niet zelf bedacht
Over allebei. En het is echt een zware loop maar ook wel leuk voor de liefhebber van het circuit. Goed georganiseerd en totaal niet massaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Lijkt me gaaf zeg, lopen op de Nurburgring. Ik ga daar al een jaar of 15 heen als het F1 is, en daar zitten echt behoorlijke klimstukken in. Gaat die loop over het huidige circuit of alleen over de Nordschleife?
Three Peaks Mountain Run - 25kmquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heet deze Three peaks? En moeten er nog km's bij? Wanneer is het?
Edit: Laat maarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef YUR het volgende:
[..]
TheWhiteCowboy kan je er alles over vertellen
het probleem is niet dat we verslaafd zijn aan vet of KH maar aan suikerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet het wel zekerZelf een tijdje gedaan om van mijn carb-verslaving af te komen. Beviel me goed.
![]()
je hebt glucose nodig, geen fructose..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fout, Paleo is low carb. In groentes zitten carbs, fruit idem. Overigens als je sport heb je gewoon suikers nodig.
dit dus, ik ben er ook erg tevreden over maar gebruik ze bewust alleen op de trails om er niet al te veel aan gewend te raken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die compressietubes/kousen ben ik een beetje huiverig voor. Een vriend van me gebruikt ze en volgens hem werken ze zo goed dat ie eigenlijk niet meer lekker loopt zonder die dingen.
Oppassen dat je niet altijd te snel gaat lopen erop!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vandaag een eerste kort rondje gedaan op de hier alom geprezen brooks. Een klein rondje om eraan te wennen. De eerste paar meters valt me meteen op dat de demping een fors stuk minder is. Ook lijkt het inderdaad wel te dwingen naar meer midden/voorvoetlanding wat resulteerde in meteen een wat hoger tempo. Het rondje werd dan ook onderhand in recordtempo gelopen. Zeker geen slechte schoenen zo te merken.
http://connect.garmin.com/dashboard?cid=1184132
Verstandig denk ik ook!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, ik ben er ook erg tevreden over maar gebruik ze bewust alleen op de trails om er niet al te veel aan gewend te raken.
Ben dus niet de enige die er zo over denkt dus. Ik heb ze wel liggen maar wil ze echt zo min mogelijk wil gebruiken. Alleen eventueel in wedstrijden waar alle beetjes kunnen helpen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, ik ben er ook erg tevreden over maar gebruik ze bewust alleen op de trails om er niet al te veel aan gewend te raken.
Zou het echt niet weten. Daarvoor liep/bewoog je dus niet? Grote kans dat in één keer 4k even teveel van het goede was....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:18 schreef Lastpost het volgende:
Even een vraagje, heb zondag voor het eerst in lange tijd (uberhaupt qua serieuze beweging) weer een stukje gelopen (zo'n 4 km) en had tijdens en de uren na het lopen eigenlijk geen last, maar daarna kwam de spierpijn en verzuring en hoofdzakelijk in m'n bovenbenen, iets wat ik normaliter niet had.
Kun je dat er gewoon uitlopen nu, 2 dagen later, of toch maar even rustig laten herstellen? Heb ook geen zin om direct iets naar de klote te helpen natuurlijk.
Heb je gelijk in wat de snelheid betreft ik had het nu al wat gas terug genomen om niet te hard te gaan. Viel vooral op dat dat tempo met wat meer gemak te halen en vol te houden is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet altijd te snel gaat lopen erop!
Van de week kwam dat ook al voorbij, maar ook met midden/voorvoetlanding kan je langzaam lopen, dat kost alleen wat meer beheersing en wennen. Hoge frequentie, kleinere pasjes, kort grondcontact, allemaal helpen je bij efficienter lopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |