Hahaha, beetje zwaar op de maag wel.quote:
In fruit zitten dusdanig veel micro's dat je de fructose kan negeren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je hebt glucose nodig, geen fructose..
quote:96: The percentage of marathoners who heel-strike by the 30km mark (up from 89% at 10k). [Source: Journal of Sports Sciences]
eerlijk waar....heuvels wennenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaag wederom alleen lopen, dus ik dacht ik ga eens "even" de heuvel op. (voor de kenners: vanaf onder in Nijverdal bij de Budde de bult op naar Dalzicht). Nou dat was best zwaar en ik had ook de afstand korter ingeschat met erheen en terug lopen erbij. Maar verder fijn gelopen!
Zie link voor alltitude en ascent.
http://www.endomondo.com/workouts/118022488
Die viel mij inderdaad ook op. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
naar aanleiding van de TT, even Runners World Magazine's FB page geplukt
[..]
Graag zelfs. Het liefst kom ik daar bij jou lopen hoor Alleen maar vlak asfalt is niet zo leuk. Bos, heuvels, obstakels. Veel leuker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerlijk waar....heuvels wennen
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Graag zelfs. Het liefst kom ik daar bij jou lopen hoor Alleen maar vlak asfalt is niet zo leuk. Bos, heuvels, obstakels. Veel leuker.
Jamaar Nederland!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??
Ik moet ook lachen om de "heuveltjes" van de stadswal hier, maar na ze 3x achter elkaar te lopen en af en toe heuveltje op sprinten vind ik ze ook wel weer hoog zatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet af en toe ook wel eens lachen (en dat is absouluut niet kwaad bedoeld) als mensen het hier over heuvles hebben en ik dan op hun Endo-stats kijken...dude, really??
Ja jij hebt allesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat zie je pas als je het hebt gedaan dus blijven kijken en dan doe je het vanzelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Hallo hardloopvriendjes. Het is weer weekend
Morgenochtend kijken of ik 10KM kan aantikken.
Niets in die lijst staat mieterig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
8 juni 2013 - Ladiesrun Rotterdam
clumsy_clown: 5km
Staat wat mieterig, gezien al die halve en hele marathons, maar elk begin is er één.
Welnee joh! Ik loop ook regelmatig een 5km, is toch hartstikke leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
9 juni 2013 - Ladiesrun Rotterdam
Staat wat mieterig, gezien al die halve en hele marathons, maar elk begin is er één.
Nee joh, ik was er nooit tegenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jullieof in elk geval GotC dan toch! Maar zo zie je maar, dat er iets kan helpen wat je niet verwacht
Trouwens fijn dat je naar de sportarts mag GotC! Ik hoop echt dat het iets gaat opleveren!
Ben echt enorm benieuwdquote:De sportarts helpt u bij klachten die u beperken in uw sportbeoefening. De sportarts beschikt over specifieke kennis van zowel sport als het bewegingsapparaat(het geheel van spieren, botten, pezen en banden).
U kunt bij de afdeling Sportgeneeskunde terecht voor een deskundige diagnose, advies en behandeling. Het kan hierbij gaan om acute- en chronische letsels van het bewegingsapparaat. U kunt het consult ook gebruiken voor vragen en advies over voeding, sportmaterialen, preventieve braces, sporten met een handicap of chronische ziekten.
Vervolgbehandeling
Na de diagnose besluit de sportarts, in overleg met u welke vervolgbehandeling mogelijk is. Vaak kan de sportarts u zelf behandelen of adviseren over bijvoorbeeld aanpassingen in materiaal, trainingsschema’s, voedingspatroon, afstelling racefiets etc.
Het MCH
Voor het stellen van de diaginose kunnen de sportartsen gebruik maken van de in het MCH beschikbare middelen zoals: röntgenfoto’s (deze worden direct gemaakt en u krijgt direct de uitslag), echo, MRI-scan, CT-scan of bloedonderzoek.
Sporters
Sporters kunnen gezien worden door een van de sportartsen en/of door een sportarts in opleiding.
Op doorverwijzing van de sportarts of orthopeed kunt u afspraak krijgen op het combinatiespreekuur. Regelmatig verzorgt een orthopedisch instrumentmaker een spreekuur op de polikliniek Sportgeneeskunde. Ook is het mogelijk om het revalidatieprogramma te volgen op de afdeling Fysiotherapie van MCH Antoniushove. Er vindt dan structureel overleg plaats in de follow-up fase. Als u dit wil dan kan de sportarts u ook doorverwijzen naar een (sport)diëtist.
Mieterig? Stoer juist!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
Oh leuk, de Ladiesrun!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
Is deze niet iets voor jou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het je iets oplevert!! Het gaat wel een beetje te lang duren nuquote:
Ik denk dat je me nu een beetje overschatquote:
Ik dus ook. Bijna 5 weken nu!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het je iets oplevert!! Het gaat wel een beetje te lang duren nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |