Nog 247 dagen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik denk dat je me nu een beetje overschat
Wordt ie dan niet meer blauw?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dus ook. Bijna 5 weken nu!
Morgen aquajoggen
Dit keer in diep water, dus geen enkele mogelijkheid tot wat voor belasting dan ook. Hoop ik. En met 'een iets hogere leeftijdcategorie', dus met bejaardenquote:
Oh joh, met bejaarden is altijd goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit keer in diep water, dus geen enkele mogelijkheid tot wat voor belasting dan ook. Hoop ik. En met 'een iets hogere leeftijdcategorie', dus met bejaarden
Dat zou wel heel shocking zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Leuk. Het zal me verdomme ook lukken dit jaar, al ga ik gedefibrilleerd moeten worden vlak ná de finish.
Je kan er voor trainenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik denk dat je me nu een beetje overschat
Ik zie mijzelf ook ooit nog wel eens een trail ultra doen,maar eerste paar jaar nog niet.quote:
Alpe d'Huzes had ik dit jaar bijna gedaan, maar ik kan in die tijd niet weg. Misschien volgend jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Lijkt mij echt cool. Net zoals hardlopend meedoen aan de Alpe D'Huzes
Rondje om de Mont Blanc of zo!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ook ooit nog wel eens een trail ultra doen,maar eerste paar jaar nog niet.
dat is volgens mij niet alleen trainen maar vooral je lichaam geleidelijk laten wennen.
Als mijn loopmaatje dit kon lopenrennen toen ze de 80 al gepasseerd was, dan kan jij heus wel een bergje opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ook ooit nog wel eens een trail ultra doen,maar eerste paar jaar nog niet.
dat is volgens mij niet alleen trainen maar vooral je lichaam geleidelijk laten wennen.
Dan stelt het strand hier maar weinig voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als mijn loopmaatje dit kon lopenrennen toen ze de 80 al gepasseerd was, dan kan jij heus wel een bergje op
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
@TS, mag ik erbij?
26 mei 2013 - Leiden Marathon
• Bonobo11 - M
• De_Kluizenaar - 5km
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor in de OP:
9 juni 2013 - Ladiesrun Rotterdam
clumsy_clown: 5km
Staat wat mieterig, gezien al die halve en hele marathons, maar elk begin is er één.
Done. Done. Donequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welnee joh! Ik loop ook regelmatig een 5km, is toch hartstikke leuk
Dikke kans trouwens dat ik er ook bij ben, m'n moeder wil meedoen en ik 'moet' mee
Quoi, wil je mij ook vast bij de Ekiden (6 juli) zetten?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is dan een een hardlooptopic.
*padum psssj*
probleem is dat je dan eerst punten moet sparenquote:
woowwww, dat klinkt echt leuk en goed voor de motivatie! verandert het niet,verfrist het wel!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
Zo, training zit erop. Nou ja training.... Ze hadden "spelletjes" verzonnen, in teams tegen elkaarSprintoefening, snelle 1km, in peloton-treintje 1,5km, opdrukken, hindernissen etc. Alle niveaus door elkaar en dan gezamelijk over de finish komen de grootste uitdaging! Alhoewel niet goed voor de kilometers, best leuk! Erna prosecco en bitterballen
Iemand zei al iets als "conditie opbouwen is verslavend". Ik vond het leuk dat het al beter ging, dus hopelijk is dit nog maar het begin. Ik heb voor de komende 2 weken al ingepland wanneer ik kan gaan, en het werkt voor mij -blijkbaar- het beste als ik meteen na het opstaan ga. Dus kleding klaarleggen, wekkertje zetten, verstand op nul en snel naar buiten. Voor ik het doorheb ben ik al bezig. (was een tip van Pinterest)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig!
Dat is mooi, nu volhouden, dat is vaak toch het lastigste
Haha eens met Sunny, elke keer als ik het topic wil openen is er alweer een nieuwe. Ik vind het erg leuk. Keeps the spirit alive!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is dan een een hardlooptopic.
*padum psssj*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |