Ik dacht dat het niet meer mogelijk was om in een reeks een dubbel topic te krijgen?quote:
'niet meer'?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet meer mogelijk was om in een reeks een dubbel topic te krijgen?
Vroeger kon je met 5 man tegelijk een nieuw topic aanmaken, ik dacht dat het met de "nieuw topic"-knop niet meer mogelijk wasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'niet meer'?
Dit zal wel hetzelfde zijn als 302 posts in een topic.
Dat zeg ik, hetzelfde met 302 posts in een topic. Moet in feite ook niet mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Vroeger kon je met 5 man tegelijk een nieuw topic aanmaken, ik dacht dat het met de "nieuw topic"-knop niet meer mogelijk was
quote:
Ik reageerde op je "niet meer". En als we kattig gaan doen mag je verder zoeken!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hetzelfde met 302 posts in een topic. Moet in feite ook niet mogelijk zijn.
Dat zouden we ook in het andere deel kunnen doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:53 schreef FZN05 het volgende:
Haha, zullen we dit deel anders ff volposten met berichten over dit deel?
We zouden ook dit topic kunnen volposten en dan verder gaan in het andere topic.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zouden we ook in het andere deel kunnen doen?
Heb al een aanvraag tot sluiten + verwijderen uit de reeks gemacht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
We zouden ook dit topic kunnen volposten en dan verder gaan in het andere topic.
Dan klopt de nummering niet meer en dat schijnt nogal belangrijk te zijn voor statistieken oidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
We zouden ook dit topic kunnen volposten en dan verder gaan in het andere topic.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb al een aanvraag tot sluiten + verwijderen uit de reeks gemacht.
Ik word een beetje verdrietig, sorry...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef henkde_j het volgende:
Nee, het andere topic sterft eenzaam en alleen
Sorry, maar het is beter zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik word een beetje verdrietig, sorry...
Onkruid doet ook niemand kwaad. Maar toch ben je blij als het weg isquote:
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
En om even ontopic te reageren; zit Sander er om 22u?
Hoogerland (ofzo)?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
En om even ontopic te reageren; zit Sander er om 22u?
Och, het liet mijn tuin stralen van groenheidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Onkruid doet ook niemand kwaad. Maar toch ben je blij als het weg is
Tof!quote:
Hoogendoorn en het is een schatje!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Hoogerland (ofzo)?
Wat een sukkel is dat
Avond!quote:
Nee dat is Johnny.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Hoogerland (ofzo)?
Wat een sukkel is dat
Nee, sorry, het is echt een sukkelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Hoogendoorn en het is een schatje!
quote:
Vast wel, we verschillen wel vaker van mening toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hebben we het vast niet over dezelfde gast
Het is niet Sander Lantinga he.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hebben we het vast niet over dezelfde gast
Alleen als we ht niet eens zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, we verschillen wel vaker van mening toch?
quote:Geeft niks, dat houdt het spannend
Behoorlijkquote:En ik ben.
Ah, ja, die bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is niet Sander Lantinga he.
Sander Hoogendoorn heeft afgelopen week Paul vervangen tussen 14 en 16.
Nee, de 'goede'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus je bedoelde de verkeerde Sander?
Je bent niet oud. De rest kennelijk welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
*voelt zich oud, blond en in de war*
Eén van de andere twee zou je ook zeker kunnen weten, zie profile pic op WF.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent niet oud. De rest kennelijk wel
Er zit een knop op je radio.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef CindieY het volgende:
Zo te horen had ik de radio wel uit kunnen laten
Die blinkt niet uit is duidelijkheidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Eén van de andere twee zou je ook zeker kunnen weten, zie profile pic op WF.
Kats in de war
Ik heb ook al meerdere keren Adele gehoord vandaagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:24 schreef minthy het volgende:
Is het nationale Adele-adoreerdag of zo?
Edit: jaja, er zit een knop op mijn surroundset![]()
En je had geen cd van haar op staan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook al meerdere keren Adele gehoord vandaag
Nope, dat heb je goed ingeschatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
En je had geen cd van haar op staan?
kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen, maar goed
Ik wist het, jij hebt het ook niet zo op vrouwen die brullen over al het leed dat ze is aangedaanquote:
Neen. Get over itquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist het, jij hebt het ook niet zo op vrouwen die brullen over al het leed dat ze is aangedaan
Verkapte 'kijk-ik-heb-een-surroundset'-post.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:24 schreef minthy het volgende:
Is het nationale Adele-adoreerdag of zo?
Edit: jaja, er zit een knop op mijn surroundset![]()
Precies. Meld je aan bij het RIAGG, ga desnoods aan de pillen, maar DOE er iets aanquote:
Ik ben dan ook een onwijze patserquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk-ik-heb-een-surroundset'-post.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk-ik-heb-een-surroundset'-post.
Jep, die staat reeds bij mn bookmarks.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htm
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htm
Oh, ik onderschatte je weer... Moet ik ook niet doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, die staat reeds bij mn bookmarks.
Vond die smilie wel eenwaard.
Wat heb je vandaag gedaan Cin?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef CindieY het volgende:
En gelijk door met een rondje springen!
Klopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik onderschatte je weer... Moet ik ook niet doen
Inderdaad.quote:
Ik vind je oprecht een topvent, maar ik heb werkelijk géén idee bij wat je daar uitkraamt...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Oeh Django Unchained DVD Screener
Balen man, dat de Oscars er weer aan komen
Django Unchained (2012) - IMDbquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je oprecht een topvent, maar ik heb werkelijk géén idee bij wat je daar uitkraamt...
hij heeft een DVD gedownload van een torrentsitequote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je oprecht een topvent, maar ik heb werkelijk géén idee bij wat je daar uitkraamt...
Ja ehm... Sorry! Ik ben niet zo'n filmfanaat, heb er verdomd weinig verstand vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Django Unchained (2012) - IMDb
Quentin Tarantino
DEUSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja ehm... Sorry! Ik ben niet zo'n filmfanaat, heb er verdomd weinig verstand van
Ik heb de sextape van Kim Kardashian gezien met Ray Jquote:
Dat zijn van die films die ik niet eens WIL zien. Gadverdamme!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb de sextape van Kim Kardashian gezien met Ray J
Das wel een vlezige doos.
Heozo offtopic
w0000p w0000000000000pquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:15 schreef Evertjan het volgende:
1 xtc pil nou meid nu ga je helemaal los van god
Ik heb geen idee en dat wil ik ook zo houdenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:15 schreef Evertjan het volgende:
1 xtc pil nou meid nu ga je helemaal los van god
Zonder te kijken; Animal Crackers van André van Duijn?quote:
Yezquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonder te kijken; Animal Crackers van André van Duijn?
Juist wel, vind ik!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef Pino112 het volgende:
Rolling Stones
Lekker plaatje hoor, maar niet echt zaterdagavondmuziek.
Sander heeft er zin in vanavondquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
vanwaar ineens al die seksuele getinte platen op de radio ?
Het is bijna zondag, dan slaan de stoppen doorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
vanwaar ineens al die seksuele getinte platen op de radio ?
Die heb ik al lang niet meer gehoord! Topnummerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
Music Instructor - Hymn op mijn winampepic shitz
Ja gruwelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gehoord! Topnummer
Nah... Ik ben sowieso niet heel erg van de dance, af en toe geinig. Sander draait veel beter imoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zaterdagavond = danceavond.
Ik mis Ajouad.
die ga ik dus niet kijken. die wil ik in de bios gaan zienquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Oeh Django Unchained DVD Screener
Balen man, dat de Oscars er weer aan komen
Ja ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ga ik dus niet kijken. die wil ik in de bios gaan zien
van Lincoln "koop" ik wel een blu-rayquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik ook
Duurt niet lang meer, itt tot Lincoln
Ik probeer sterk te zijn
De Screener is heel puik. zelfs 5.1 AC3 audioquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van Lincoln "koop" ik wel een blu-ray
heb je btw Pitch Perfect al gezien? wellicht leuke film voor met je meisje. zij romantiek en popliedjes, jij Anna Kendrickquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De Screener is heel puik. zelfs 5.1 AC3 audio
en maar op 2 plekken in de film eventjes een blur van een "For Your Consideration" tekst
dat wil een meisje echt niet zien joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je btw Pitch Perfect al gezien? wellicht leuke film voor met je meisje. zij romantiek en popliedjes, jij Anna Kendrick
Ja Pitch Perfect een maand geleden al Full HD binnengehaald.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je btw Pitch Perfect al gezien? wellicht leuke film voor met je meisje. zij romantiek en popliedjes, jij Anna Kendrick
Mijn schatje wel hoorrrquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat wil een meisje echt niet zien joh.
ik ook fullhd hoor. daar ga ik geen biosgeld aan uitgeven. en echt geweldig is ie niet, maar wel lekker feelgood en Anna Kendrick...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja Pitch Perfect een maand geleden al Full HD binnengehaald.
Alleen nog niet gezien
http://www2.zshare.ma/keemvk1blygcquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gehoord! Topnummer
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook fullhd hoor. daar ga ik geen biosgeld aan uitgeven. en echt geweldig is ie niet, maar wel lekker feelgood en Anna Kendrick...
*smak*quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://www2.zshare.ma/keemvk1blygc
en dat dan zonder kleren. ok, je ziet niets, maar toch...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een pushup al niet kan doenquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:39 schreef FZN05 het volgende:
Ik ben zeker de enige die het niet eens echt vals vind?Hij haalt de hoge noten niet. Komt er niet eens in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
die maakt ook wat gezellige bewegingen in PP...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alexis Knapp >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Anna Kendrick
[ afbeelding ]
*splut*
Indeed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die maakt ook wat gezellige bewegingen in PP...
dat zijn theezakjes...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*splut*
geef mij maar Anne Hathaway in Dark Knight risesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*splut*
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Indeed.
Als ik eenzaam ben en even wil melken zoek ik haar scenes even op
dus....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Indeed.
Als ik eenzaam ben en even wil melken zoek ik haar scenes even op
Dat zijn dan de valse stukken die ik bedoelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij haalt de hoge noten niet. Komt er niet eens in de buurt
Toedelsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
ow, goede film op Ned2 nu. iets met een gay-professor die net single is geworden: A Single Man. ik ga kijken. tabee
Het was een goede poging van hemquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:41 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat zijn dan de valse stukken die ik bedoel
daaagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
ow, goede film op Ned2 nu. iets met een gay-professor die net single is geworden: A Single Man. ik ga kijken. tabee
no wayquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van jouw tetten om het tegendeel te bewijzen.
Vind ik jammer... Ze vallen helemaal niet op tussen de restquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
denk dat dit de beste foto is die ik van mezelf heb
[ afbeelding ]
NSFW!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind je lekker!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er zijn 2 pluspunten van Basic Fit
[ afbeelding ]
Heuuujj!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee duckjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom? Er zijn mensen die daadwerkelijk plezier beleven aan sportenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zouden alle sportscholen tot de grond toe moeten afbreken of in de hens steken
Omdat ze buiten moeten gaan hardlopen! en niet in een stinkend hok op een vage loopband.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn mensen die daadwerkelijk plezier beleven aan sporten
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn mensen die daadwerkelijk plezier beleven aan sporten
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ze buiten moeten gaan hardlopen! en niet in een stinkend hok op een vage loopband.
Keuzes mensen, keuzesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen.
Alhoewel tikken ook een soort van topsport is.
''sporten'' in een sportschool is geen sportquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ze buiten moeten gaan hardlopen! en niet in een stinkend hok op een vage loopband.
Denser.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
I rather be a dancer than a human. Then life is so much more fun.
zingt ie niet dancerquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Iehiehiehieieieie!!quote:
Is nog verrot lastig om zo'n kutfoto te nemen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Iehiehiehieieieie!!![]()
En nee, ik niet. Ik blijf in den anonimiteit
Precies. En daarom plaats ik hier geen kutfoto'squote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is nog verrot lastig om zo'n kutfoto te nemen.
Evertjan!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. En daarom plaats ik hier geen kutfoto's
Ik heb een pantoffelfoto van jou op feesboek gezien andersquote:
lol je zei boomknuffelaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
stiekem is de foto een inside joke tussen mij en mijn mede boomknuffelaars.
lol je zei serieus nemenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef ieniminimuis het volgende:
duh ik mijn studie serieus nemen en mijn toekomstig werkveld?
mag ik dan vragen wat je precies studeert?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef ieniminimuis het volgende:
duh ik mijn studie serieus nemen en mijn toekomstig werkveld?
Klopt, geil hè?! Er moet er ook nog wel eentje tussen zitten waar ik helemaal op sta, met m'n mobiel voor m'n kop.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een pantoffelfoto van jou op feesboek gezien anders
boomknuffelkunde!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mag ik dan vragen wat je precies studeert?
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, geil hè?! Er moet er ook nog wel eentje tussen zitten waar ik helemaal op sta, met m'n mobiel voor m'n kop.
Kan ook op Google+ zijn trouwens...
Ja wij zijn immens hip nuquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
foto's van je voeten zijn zo 2013!
Jammer, want die foto staat dus alleen op Google+quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Ik heb mijn G+ profiel alweer verwijderd
bohhquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer, want die foto staat dus alleen op Google+
Neu... Mijn voeten staan al op allerlei manieren online, tot tenen die door gaten piepen aan toequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
we missen de voetjes nog van Pino en Mint!
je poezenvoetjes mogen ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu... Mijn voeten staan al op allerlei manieren online, tot tenen die door gaten piepen aan toe
Veel teveel gedoe om hier een foto te uploadenquote:
Waarom gebeurt dat hier nooit... Dat één van m'n übergristelijke collegae na een borrel teveel met haar tetjes bloot op FB gaan staan. Lijkt me hilarischquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
verschijnen er ineens blote tieten op mijn feesboek
OMGOMGOMGquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb je aan een kring toegevoegd minthy
let niet op de stomme naam
Ah, jammer. Dat geeft minder gespreksstof bij een eerstvolgende borrelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
dit zijn blote tieten uit amerika van een of ander protest.
Wil je bij de Facebook-groep van dit topic dan? Dan kan je mijn katten ook zienquote:
Ach wrm ook niet, fb en fok gescheiden houden ging toch al niet werken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je bij de Facebook-groep van dit topic dan? Dan kan je mijn katten ook zien![]()
Ik zei bewust katten en geen poesjes, goed hè?![]()
Geen bezwaar tegen om dan bij mij op mijn facebook te komen? De groep is namelijk geheim, dat wil niet anders...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach wrm ook niet, fb en fok gescheiden houden ging toch al niet werken.
Kan ik ook jouw katten zien!
Nee hoor, jij mag er ook bij! Je wil gewoon nietquote:
Ik kan nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, jij mag er ook bij! Je wil gewoon niet
Daarvoor hebben we hier in het oosten een gezegde: Kannie ligt op het kerkhof en Wilnie ligt ernaastquote:
Hier in het zuidoosten zeggen wequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we hier in het oosten een gezegde: Kannie ligt op het kerkhof en Wilnie ligt ernaast
Dat zeiknummer van Tom's Odolquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef Againzender het volgende:
Serieuze vraag: wat is nou de MH geworden?
Dat zeggen alleen de schoffies hierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier in het westen zeggen we, sektr la was met jou zemmel
Nee jong, ik ben druk... Ik kom nergens aan toe als jullie hier zo gezellig blijven doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Daft Punk is bij mij, kom je hierheen Mint?
heuh,die is toch al nogal lang uitquote:
ze zijn weer compleet de weg kwijt daarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
heuh,die is toch al nogal lang uit
Mensen die niet beter weten en zichzelf daarom geweldig vindenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen van onder de rivieren en ten westen van de ijssel
die N en die B, blijft lastigquote:
Mensen diequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die niet beter weten en zichzelf daarom geweldig vinden
Heb zo net mijn eigen woonplaats gedisdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen van onder de rivieren en ten westen van de ijssel
ben blij dat ik in de parel van de Veluwe woonquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die niet beter weten en zichzelf daarom geweldig vinden
Fijne geruststellingquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef Againzender het volgende:
het tuig van Slotervaart ligt alweer een tijd te pitten, dit even voor uw nachtrust.
Het is sowieso goed toeven in het zuiden des landsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ben blij dat ik in de parel van de Veluwe woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |