Hier in het zuidoosten zeggen wequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we hier in het oosten een gezegde: Kannie ligt op het kerkhof en Wilnie ligt ernaast
Dat zeiknummer van Tom's Odolquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef Againzender het volgende:
Serieuze vraag: wat is nou de MH geworden?
Dat zeggen alleen de schoffies hierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier in het westen zeggen we, sektr la was met jou zemmel
Nee jong, ik ben druk... Ik kom nergens aan toe als jullie hier zo gezellig blijven doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Daft Punk is bij mij, kom je hierheen Mint?
heuh,die is toch al nogal lang uitquote:
ze zijn weer compleet de weg kwijt daarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
heuh,die is toch al nogal lang uit
Mensen die niet beter weten en zichzelf daarom geweldig vindenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen van onder de rivieren en ten westen van de ijssel
die N en die B, blijft lastigquote:
Mensen diequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die niet beter weten en zichzelf daarom geweldig vinden
Heb zo net mijn eigen woonplaats gedisdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen van onder de rivieren en ten westen van de ijssel
ben blij dat ik in de parel van de Veluwe woonquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die niet beter weten en zichzelf daarom geweldig vinden
Fijne geruststellingquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef Againzender het volgende:
het tuig van Slotervaart ligt alweer een tijd te pitten, dit even voor uw nachtrust.
Het is sowieso goed toeven in het zuiden des landsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ben blij dat ik in de parel van de Veluwe woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |