Ik dacht dat het niet meer mogelijk was om in een reeks een dubbel topic te krijgen?quote:
'niet meer'?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet meer mogelijk was om in een reeks een dubbel topic te krijgen?
Vroeger kon je met 5 man tegelijk een nieuw topic aanmaken, ik dacht dat het met de "nieuw topic"-knop niet meer mogelijk wasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'niet meer'?
Dit zal wel hetzelfde zijn als 302 posts in een topic.
Dat zeg ik, hetzelfde met 302 posts in een topic. Moet in feite ook niet mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Vroeger kon je met 5 man tegelijk een nieuw topic aanmaken, ik dacht dat het met de "nieuw topic"-knop niet meer mogelijk was
quote:
Ik reageerde op je "niet meer". En als we kattig gaan doen mag je verder zoeken!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hetzelfde met 302 posts in een topic. Moet in feite ook niet mogelijk zijn.
Dat zouden we ook in het andere deel kunnen doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:53 schreef FZN05 het volgende:
Haha, zullen we dit deel anders ff volposten met berichten over dit deel?
We zouden ook dit topic kunnen volposten en dan verder gaan in het andere topic.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zouden we ook in het andere deel kunnen doen?
Heb al een aanvraag tot sluiten + verwijderen uit de reeks gemacht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
We zouden ook dit topic kunnen volposten en dan verder gaan in het andere topic.
Dan klopt de nummering niet meer en dat schijnt nogal belangrijk te zijn voor statistieken oidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
We zouden ook dit topic kunnen volposten en dan verder gaan in het andere topic.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb al een aanvraag tot sluiten + verwijderen uit de reeks gemacht.
Ik word een beetje verdrietig, sorry...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef henkde_j het volgende:
Nee, het andere topic sterft eenzaam en alleen
Sorry, maar het is beter zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik word een beetje verdrietig, sorry...
Onkruid doet ook niemand kwaad. Maar toch ben je blij als het weg isquote:
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
En om even ontopic te reageren; zit Sander er om 22u?
Hoogerland (ofzo)?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
En om even ontopic te reageren; zit Sander er om 22u?
Och, het liet mijn tuin stralen van groenheidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Onkruid doet ook niemand kwaad. Maar toch ben je blij als het weg is
Tof!quote:
Hoogendoorn en het is een schatje!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Hoogerland (ofzo)?
Wat een sukkel is dat
Avond!quote:
Nee dat is Johnny.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Hoogerland (ofzo)?
Wat een sukkel is dat
Nee, sorry, het is echt een sukkelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Hoogendoorn en het is een schatje!
quote:
Vast wel, we verschillen wel vaker van mening toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hebben we het vast niet over dezelfde gast
Het is niet Sander Lantinga he.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hebben we het vast niet over dezelfde gast
Alleen als we ht niet eens zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, we verschillen wel vaker van mening toch?
quote:Geeft niks, dat houdt het spannend
Behoorlijkquote:En ik ben.
Ah, ja, die bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is niet Sander Lantinga he.
Sander Hoogendoorn heeft afgelopen week Paul vervangen tussen 14 en 16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |