Ik dacht dat het niet meer mogelijk was om in een reeks een dubbel topic te krijgen?quote:
'niet meer'?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet meer mogelijk was om in een reeks een dubbel topic te krijgen?
Vroeger kon je met 5 man tegelijk een nieuw topic aanmaken, ik dacht dat het met de "nieuw topic"-knop niet meer mogelijk wasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'niet meer'?
Dit zal wel hetzelfde zijn als 302 posts in een topic.
Dat zeg ik, hetzelfde met 302 posts in een topic. Moet in feite ook niet mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Vroeger kon je met 5 man tegelijk een nieuw topic aanmaken, ik dacht dat het met de "nieuw topic"-knop niet meer mogelijk was
quote:
Ik reageerde op je "niet meer". En als we kattig gaan doen mag je verder zoeken!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hetzelfde met 302 posts in een topic. Moet in feite ook niet mogelijk zijn.
Dat zouden we ook in het andere deel kunnen doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:53 schreef FZN05 het volgende:
Haha, zullen we dit deel anders ff volposten met berichten over dit deel?
We zouden ook dit topic kunnen volposten en dan verder gaan in het andere topic.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zouden we ook in het andere deel kunnen doen?
Heb al een aanvraag tot sluiten + verwijderen uit de reeks gemacht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
We zouden ook dit topic kunnen volposten en dan verder gaan in het andere topic.
Dan klopt de nummering niet meer en dat schijnt nogal belangrijk te zijn voor statistieken oidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
We zouden ook dit topic kunnen volposten en dan verder gaan in het andere topic.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb al een aanvraag tot sluiten + verwijderen uit de reeks gemacht.
Ik word een beetje verdrietig, sorry...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef henkde_j het volgende:
Nee, het andere topic sterft eenzaam en alleen
Sorry, maar het is beter zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik word een beetje verdrietig, sorry...
Onkruid doet ook niemand kwaad. Maar toch ben je blij als het weg isquote:
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
En om even ontopic te reageren; zit Sander er om 22u?
Hoogerland (ofzo)?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
En om even ontopic te reageren; zit Sander er om 22u?
Och, het liet mijn tuin stralen van groenheidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Onkruid doet ook niemand kwaad. Maar toch ben je blij als het weg is
Tof!quote:
Hoogendoorn en het is een schatje!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Hoogerland (ofzo)?
Wat een sukkel is dat
Avond!quote:
Nee dat is Johnny.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Hoogerland (ofzo)?
Wat een sukkel is dat
Nee, sorry, het is echt een sukkelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Hoogendoorn en het is een schatje!
quote:
Vast wel, we verschillen wel vaker van mening toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hebben we het vast niet over dezelfde gast
Het is niet Sander Lantinga he.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hebben we het vast niet over dezelfde gast
Alleen als we ht niet eens zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, we verschillen wel vaker van mening toch?
quote:Geeft niks, dat houdt het spannend
Behoorlijkquote:En ik ben.
Ah, ja, die bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is niet Sander Lantinga he.
Sander Hoogendoorn heeft afgelopen week Paul vervangen tussen 14 en 16.
Nee, de 'goede'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus je bedoelde de verkeerde Sander?
Je bent niet oud. De rest kennelijk welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
*voelt zich oud, blond en in de war*
Eén van de andere twee zou je ook zeker kunnen weten, zie profile pic op WF.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent niet oud. De rest kennelijk wel
Er zit een knop op je radio.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef CindieY het volgende:
Zo te horen had ik de radio wel uit kunnen laten
Die blinkt niet uit is duidelijkheidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Eén van de andere twee zou je ook zeker kunnen weten, zie profile pic op WF.
Kats in de war
Ik heb ook al meerdere keren Adele gehoord vandaagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:24 schreef minthy het volgende:
Is het nationale Adele-adoreerdag of zo?
Edit: jaja, er zit een knop op mijn surroundset![]()
En je had geen cd van haar op staan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook al meerdere keren Adele gehoord vandaag
Nope, dat heb je goed ingeschatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
En je had geen cd van haar op staan?
kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen, maar goed
Ik wist het, jij hebt het ook niet zo op vrouwen die brullen over al het leed dat ze is aangedaanquote:
Neen. Get over itquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist het, jij hebt het ook niet zo op vrouwen die brullen over al het leed dat ze is aangedaan
Verkapte 'kijk-ik-heb-een-surroundset'-post.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:24 schreef minthy het volgende:
Is het nationale Adele-adoreerdag of zo?
Edit: jaja, er zit een knop op mijn surroundset![]()
Precies. Meld je aan bij het RIAGG, ga desnoods aan de pillen, maar DOE er iets aanquote:
Ik ben dan ook een onwijze patserquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk-ik-heb-een-surroundset'-post.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk-ik-heb-een-surroundset'-post.
Jep, die staat reeds bij mn bookmarks.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htm
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htm
Oh, ik onderschatte je weer... Moet ik ook niet doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, die staat reeds bij mn bookmarks.
Vond die smilie wel eenwaard.
Wat heb je vandaag gedaan Cin?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef CindieY het volgende:
En gelijk door met een rondje springen!
Klopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik onderschatte je weer... Moet ik ook niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |