Nee, de 'goede'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus je bedoelde de verkeerde Sander?
Je bent niet oud. De rest kennelijk welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
*voelt zich oud, blond en in de war*
Eén van de andere twee zou je ook zeker kunnen weten, zie profile pic op WF.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent niet oud. De rest kennelijk wel
Er zit een knop op je radio.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef CindieY het volgende:
Zo te horen had ik de radio wel uit kunnen laten
Die blinkt niet uit is duidelijkheidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Eén van de andere twee zou je ook zeker kunnen weten, zie profile pic op WF.
Kats in de war
Ik heb ook al meerdere keren Adele gehoord vandaagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:24 schreef minthy het volgende:
Is het nationale Adele-adoreerdag of zo?
Edit: jaja, er zit een knop op mijn surroundset![]()
En je had geen cd van haar op staan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook al meerdere keren Adele gehoord vandaag
Nope, dat heb je goed ingeschatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
En je had geen cd van haar op staan?
kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen, maar goed
Ik wist het, jij hebt het ook niet zo op vrouwen die brullen over al het leed dat ze is aangedaanquote:
Neen. Get over itquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist het, jij hebt het ook niet zo op vrouwen die brullen over al het leed dat ze is aangedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |