Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
En om even ontopic te reageren; zit Sander er om 22u?
Hoogerland (ofzo)?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
En om even ontopic te reageren; zit Sander er om 22u?
Och, het liet mijn tuin stralen van groenheidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Onkruid doet ook niemand kwaad. Maar toch ben je blij als het weg is
Tof!quote:
Hoogendoorn en het is een schatje!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Hoogerland (ofzo)?
Wat een sukkel is dat
Avond!quote:
Nee dat is Johnny.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Hoogerland (ofzo)?
Wat een sukkel is dat
Nee, sorry, het is echt een sukkelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Hoogendoorn en het is een schatje!
quote:
Vast wel, we verschillen wel vaker van mening toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hebben we het vast niet over dezelfde gast
Het is niet Sander Lantinga he.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hebben we het vast niet over dezelfde gast
Alleen als we ht niet eens zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, we verschillen wel vaker van mening toch?
quote:Geeft niks, dat houdt het spannend
Behoorlijkquote:En ik ben.
Ah, ja, die bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is niet Sander Lantinga he.
Sander Hoogendoorn heeft afgelopen week Paul vervangen tussen 14 en 16.
Nee, de 'goede'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus je bedoelde de verkeerde Sander?
Je bent niet oud. De rest kennelijk welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
*voelt zich oud, blond en in de war*
Eén van de andere twee zou je ook zeker kunnen weten, zie profile pic op WF.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent niet oud. De rest kennelijk wel
Er zit een knop op je radio.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef CindieY het volgende:
Zo te horen had ik de radio wel uit kunnen laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |