Klopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik onderschatte je weer... Moet ik ook niet doen
Inderdaad.quote:
Ik vind je oprecht een topvent, maar ik heb werkelijk géén idee bij wat je daar uitkraamt...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Oeh Django Unchained DVD Screener
Balen man, dat de Oscars er weer aan komen
Django Unchained (2012) - IMDbquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je oprecht een topvent, maar ik heb werkelijk géén idee bij wat je daar uitkraamt...
hij heeft een DVD gedownload van een torrentsitequote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je oprecht een topvent, maar ik heb werkelijk géén idee bij wat je daar uitkraamt...
Ja ehm... Sorry! Ik ben niet zo'n filmfanaat, heb er verdomd weinig verstand vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Django Unchained (2012) - IMDb
Quentin Tarantino
DEUSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja ehm... Sorry! Ik ben niet zo'n filmfanaat, heb er verdomd weinig verstand van
Ik heb de sextape van Kim Kardashian gezien met Ray Jquote:
Dat zijn van die films die ik niet eens WIL zien. Gadverdamme!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb de sextape van Kim Kardashian gezien met Ray J
Das wel een vlezige doos.
Heozo offtopic
w0000p w0000000000000pquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:15 schreef Evertjan het volgende:
1 xtc pil nou meid nu ga je helemaal los van god
Ik heb geen idee en dat wil ik ook zo houdenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:15 schreef Evertjan het volgende:
1 xtc pil nou meid nu ga je helemaal los van god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |