Heuuujj!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee duckjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom? Er zijn mensen die daadwerkelijk plezier beleven aan sportenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zouden alle sportscholen tot de grond toe moeten afbreken of in de hens steken
Omdat ze buiten moeten gaan hardlopen! en niet in een stinkend hok op een vage loopband.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn mensen die daadwerkelijk plezier beleven aan sporten
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn mensen die daadwerkelijk plezier beleven aan sporten
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ze buiten moeten gaan hardlopen! en niet in een stinkend hok op een vage loopband.
Keuzes mensen, keuzesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen.
Alhoewel tikken ook een soort van topsport is.
''sporten'' in een sportschool is geen sportquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ze buiten moeten gaan hardlopen! en niet in een stinkend hok op een vage loopband.
Denser.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
I rather be a dancer than a human. Then life is so much more fun.
zingt ie niet dancerquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
denk dat dit de beste foto is die ik van mezelf heb
[ afbeelding ]
Iehiehiehieieieie!!quote:
Is nog verrot lastig om zo'n kutfoto te nemen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Iehiehiehieieieie!!![]()
En nee, ik niet. Ik blijf in den anonimiteit
Precies. En daarom plaats ik hier geen kutfoto'squote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is nog verrot lastig om zo'n kutfoto te nemen.
Evertjan!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. En daarom plaats ik hier geen kutfoto's
Ik heb een pantoffelfoto van jou op feesboek gezien andersquote:
lol je zei boomknuffelaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
stiekem is de foto een inside joke tussen mij en mijn mede boomknuffelaars.
lol je zei serieus nemenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef ieniminimuis het volgende:
duh ik mijn studie serieus nemen en mijn toekomstig werkveld?
mag ik dan vragen wat je precies studeert?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef ieniminimuis het volgende:
duh ik mijn studie serieus nemen en mijn toekomstig werkveld?
Klopt, geil hè?! Er moet er ook nog wel eentje tussen zitten waar ik helemaal op sta, met m'n mobiel voor m'n kop.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een pantoffelfoto van jou op feesboek gezien anders
boomknuffelkunde!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mag ik dan vragen wat je precies studeert?
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, geil hè?! Er moet er ook nog wel eentje tussen zitten waar ik helemaal op sta, met m'n mobiel voor m'n kop.
Kan ook op Google+ zijn trouwens...
Ja wij zijn immens hip nuquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
foto's van je voeten zijn zo 2013!
Jammer, want die foto staat dus alleen op Google+quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Ik heb mijn G+ profiel alweer verwijderd
bohhquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer, want die foto staat dus alleen op Google+
Neu... Mijn voeten staan al op allerlei manieren online, tot tenen die door gaten piepen aan toequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
we missen de voetjes nog van Pino en Mint!
je poezenvoetjes mogen ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu... Mijn voeten staan al op allerlei manieren online, tot tenen die door gaten piepen aan toe
Veel teveel gedoe om hier een foto te uploadenquote:
Waarom gebeurt dat hier nooit... Dat één van m'n übergristelijke collegae na een borrel teveel met haar tetjes bloot op FB gaan staan. Lijkt me hilarischquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
verschijnen er ineens blote tieten op mijn feesboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |