Yezquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonder te kijken; Animal Crackers van André van Duijn?
Juist wel, vind ik!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef Pino112 het volgende:
Rolling Stones
Lekker plaatje hoor, maar niet echt zaterdagavondmuziek.
Sander heeft er zin in vanavondquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
vanwaar ineens al die seksuele getinte platen op de radio ?
Het is bijna zondag, dan slaan de stoppen doorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
vanwaar ineens al die seksuele getinte platen op de radio ?
Die heb ik al lang niet meer gehoord! Topnummerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
Music Instructor - Hymn op mijn winampepic shitz
Ja gruwelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gehoord! Topnummer
Nah... Ik ben sowieso niet heel erg van de dance, af en toe geinig. Sander draait veel beter imoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zaterdagavond = danceavond.
Ik mis Ajouad.
die ga ik dus niet kijken. die wil ik in de bios gaan zienquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Oeh Django Unchained DVD Screener
Balen man, dat de Oscars er weer aan komen
Ja ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ga ik dus niet kijken. die wil ik in de bios gaan zien
van Lincoln "koop" ik wel een blu-rayquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik ook
Duurt niet lang meer, itt tot Lincoln
Ik probeer sterk te zijn
De Screener is heel puik. zelfs 5.1 AC3 audioquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van Lincoln "koop" ik wel een blu-ray
heb je btw Pitch Perfect al gezien? wellicht leuke film voor met je meisje. zij romantiek en popliedjes, jij Anna Kendrickquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De Screener is heel puik. zelfs 5.1 AC3 audio
en maar op 2 plekken in de film eventjes een blur van een "For Your Consideration" tekst
dat wil een meisje echt niet zien joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je btw Pitch Perfect al gezien? wellicht leuke film voor met je meisje. zij romantiek en popliedjes, jij Anna Kendrick
Ja Pitch Perfect een maand geleden al Full HD binnengehaald.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je btw Pitch Perfect al gezien? wellicht leuke film voor met je meisje. zij romantiek en popliedjes, jij Anna Kendrick
Mijn schatje wel hoorrrquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat wil een meisje echt niet zien joh.
ik ook fullhd hoor. daar ga ik geen biosgeld aan uitgeven. en echt geweldig is ie niet, maar wel lekker feelgood en Anna Kendrick...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja Pitch Perfect een maand geleden al Full HD binnengehaald.
Alleen nog niet gezien
http://www2.zshare.ma/keemvk1blygcquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gehoord! Topnummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |