mijn schema gaat niet verder dan 34kmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hmm zit ik dus noet eens zo gek met mijn eigen schema die ik in mijn hoofd heb. Voor de midwintermarathon 27,5 had ik me al ingeschreven.
35 vind ik wel een afstand die gelopen moeten hebben voor de marathon. 30 lijkt mij echt te weinig, het verschil is dan nog 12 km en dat is een lang stuk om er eventjes aan vast te plakken.
het is altijd nog een extra 7km...dus minimaal een minuut of 35 hardlopen en dat begint op dat punt vooral mentaal mee te tellen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind tot 35 kilometer gaan trainen bijna 'zonde', omdat je de marathon dan al ongeveer een keer gedaan hebt!
wat ik al in mijn post hierboven zei... je hebt gelijk Cowboy.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
35 vind ik wel een afstand die gelopen moeten hebben voor de marathon. 30 lijkt mij echt te weinig, het verschil is dan nog 12 km en dat is een lang stuk om er eventjes aan vast te plakken.
Zit ook in de gratis versie van Runkeeper. Ik heb hem op halve km's gezet (anders blijft ze kwebbelen) .quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Sindskort kan je in Endomondo (in ieder geval in de Pro-versie) het interval voor audio feedback aanpassen. Nu hoor ik niet meer iedere kilometer wat wat m'n pace is, maar iedere 250m.
Je kan ook eens naar glympse kijken. De app draai je op je telefoon en die verzend je locatie naar hun site. Je kan vanuit de app dan een mail naar iemand sturen met daarin de exacte link.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik heb m gedownload, installed, maar krijg niet te zien (met 2 iphones) real time waar de 1 loopt
Voor welke train jij? Ook Rotterdam?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind tot 35 kilometer gaan trainen bijna 'zonde', omdat je de marathon dan al ongeveer een keer gedaan hebt!
Ik zat zelf te denken aan 2 keer 30 kilometer wedstrijd, nog 2x 30 kilometer in training en paar halve marathons in de weekenden ja, dan moet het wel lukken.
Ga zaterdag denk ik voor 20 kilometer, zo lang heb ik in training ook nog nooit geklokt volgens mij.
Mag het wel hopen, alle loopgroepen volgen zijn schema'squote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor welke train jij? Ook Rotterdam?
Ik vertrouw maar gewoon op de schemamaker van de club. Moet vast goedkomen
You're going to OWN it.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden op morgen, voor het eerst 10-10-12 lopen.
(De vorige was 8-8-8-8 en goed te doen) het is echt een mental dingetje, vooral die 12.
Ik eet zaterdag gewoon dat meer op!
Om nom nomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden op morgen, voor het eerst 10-10-12 lopen.
(De vorige was 8-8-8-8 en goed te doen) het is echt een mental dingetje, vooral die 12.
gaat helemaal goed komen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
Komt goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
Moet lukken, je hebt al genoeg doorzettingsvermogen getoond om al zover te komenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Met zoveel support moet ik ook wel nu, durf zaterdag niet te zeggen "sorry, afgehaakt"
Nou inderdaad! Je gaat het verdomme doen en je gaat het verdomme nog leuk vinden ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Met zoveel support moet ik ook wel nu, durf zaterdag niet te zeggen "sorry, afgehaakt"
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb vandaag weer eens over de John Frost brug gelopen, voor het eerst sinds de B2B. Het ging nu een stuk beter
je laatste run was op 10-10-2012?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef alors het volgende:
Zo toch maar weer lesje 21 (10-10-12) gepakt, hield het prima volZo zie je maar dat je opgebouwde conditie echt niet zo maar kwijt bent. Ik ga maar gewoon verder met het schema want ik voel wel dat ik ruimte over heb. Dus volgende keer 2x15
![]()
[ afbeelding ]
[/spoiler]
Een meer drink je op, een bos eet je opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
nee, dat is zijn loopschema. 10 minuten lopen, rust, 10 minuten lopen, rust, 12 minuten lopenquote:
omdat zij zei dat ze een tijdje niet had gelopen, dacht dat ze toen een datum bedoelde ipv het schema zelfquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nee, dat is zijn loopschema. 10 minuten lopen, rust, 10 minuten lopen, rust, 12 minuten lopen
ah, ik zie nu je edit
Eet jij het bos, drink ik het meer!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een meer drink je op, een bos eet je op![]()
![]()
Twee keer rondjes van 30 km gelopen vorig jaar en echt die laatste paar km hakten er echt fors in. Die man met die hamer is niet aardig. Op andere rondjes ben ik hem ook al eens tegengekomen en 1 keer echt moeten stoppen met lopen. Na het stoppen kon ik echt 5 minuten niet meer lopen zo'n last had ik van mijn kuiten. Dat werd echt terug strompelend naar de auto. Midden on het bos was dus geen mogelijkheid om me te laten oppikken ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat ik al in mijn post hierboven zei... je hebt gelijk Cowboy.
Tijdens mijn training voor de Southland Marathon heb ik als langste afstand 28km gelopen, dat ging goed en gaf een voldaan gevoel...totdat je je opeens realiseer dat je nog maar 2/3 gelopen hebt en nog 14km moet.... ik kan me dan ook voorstellen dat sommige mensen in de buurt van dat punt de man met de hamer tegen komen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoals MoBlo al zegt, geen excuses zoeken... ik heb tijdens mijn maand vakantie in de USA iedere week 50km gelopen en echt niet het gevoel gehad dat ik alleen maar aan het hardlopen was...het zou juist motiverend moeten werken om te lopen op stukken waar je nog nooit gelopen hebt.
Goed puntquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoals MoBlo al zegt, geen excuses zoeken... ik heb tijdens mijn maand vakantie in de USA iedere week 50km gelopen en echt niet het gevoel gehad dat ik alleen maar aan het hardlopen was...het zou juist motiverend moeten werken om te lopen op stukken waar je nog nooit gelopen hebt.
Mja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor welke train jij? Ook Rotterdam?
Ik vertrouw maar gewoon op de schemamaker van de club. Moet vast goedkomen
Heb me ook in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven. Maar nu ga ik hem ook echt uitlopen als een echte Keniaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:54 schreef acalaca het volgende:
Wow dat jullie allemaal een marathon gaan lopen!
Hoe ziet jouw schema er dan uit?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:49 schreef linebear het volgende:
Ik heb mijn schema voor de marathon ook gezien. Zeer pittig.... ik begin er in april mee. Eerst mijn schema voor de halve voltooien... Dat gaat tot nu toe zeer goed![]()
Ben nog zeer fier op mijn prestatie van gisteren
A dream doesn't become reality through magic; it takes sweat, determination and hard work.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:57 schreef Serinde het volgende:
De afstanden waar jullie het over hebben, daar droom ik alleen nog maar vanHeel leuk om te lezen en volgen
![]()
Ik heb net voor de tweede keer les 2 van Evy gelopen, tof om te merken en zien dat het beter gaat dan vorige keer. Voel mijn knie wel lichtjes, maar a.s. Maandag toch weer sporten bij de fysio dus even vragen of hij naar mijn looptechniek kan kijken, neem mijn schoenen mee![]()
Ik heb trouwens bij de Challenge iets verkeerd gedaan vorige keer want sta er nu 2x in?
Wacht wel even met toevoegen van die paar metertjes van vandaag :p
Ik begin half april met 8 km en gaat redelijk snel naar 16. Eind juni 20 km , juli 24 km, augustus 28 km, begin september 32 km... en dan eind september de marathon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw schema er dan uit?
loop jij niet te hard van stapel? Oktober liep je nog 8, dit jaar oktober een hele marathon? Mijn aanhechting hadden al moeite om de opbouw naar 21 km bij te brengen, jij doet er nog een schepje bovenopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:49 schreef linebear het volgende:
Ik heb mijn schema voor de marathon ook gezien. Zeer pittig.... ik begin er in april mee. Eerst mijn schema voor de halve voltooien... Dat gaat tot nu toe zeer goed![]()
Ben nog zeer fier op mijn prestatie van gisteren
Zou kunnen... ik ga echt niet voor een super tijd. Voor mij is uitlopen belangrijker...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
loop jij niet te hard van stapel? Oktober liep je nog 8, dit jaar oktober een hele marathon? Mijn aanhechting hadden al moeite om de opbouw naar 21 km bij te brengen, jij doet er nog een schepje bovenop
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
De RW van vorige maand hier had een Marathontraining-special. Wil 'm eventueel wel voor je opsturen/inscannen YUR? Staan wel wat goeie dingen in, me dunkt
Mijn eerste post in dit topic (nog onder mn vorige nick) was nadat ik les 1 van Evy voor het eerst had volbrachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:57 schreef Serinde het volgende:
De afstanden waar jullie het over hebben, daar droom ik alleen nog maar van![]()
Heel leuk om te lezen en volgen![]()
Ik heb net voor de tweede keer les 2 van Evy gelopen, tof om te merken en zien dat het beter gaat dan vorige keer. Voel mijn knie wel lichtjes, maar a.s. Maandag toch weer sporten bij de fysio dus even vragen of hij naar mijn looptechniek kan kijken, neem mijn schoenen mee![]()
Ik heb trouwens bij de Challenge iets verkeerd gedaan vorige keer want sta er nu 2x in?
Wacht wel even met toevoegen van die paar metertjes van vandaag :p
Over twee jaar plannen een optie? Heb je tijd zat om op te bouwen en in te plannen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:47 schreef Jumparound het volgende:
ik haak af voor de hele marathon, gewoonweg te weinig tijd om die trainingsarbeid er in te gaan stoppen...
Maar YUR en DeeBee (en wie er nog meer gaat lopen) heel veel succes!
^^quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
loop jij niet te hard van stapel? Oktober liep je nog 8, dit jaar oktober een hele marathon? Mijn aanhechting hadden al moeite om de opbouw naar 21 km bij te brengen, jij doet er nog een schepje bovenop
Nee, alles over de 5 uur moet je niet willen vind ik. Ga dan gewoon een halve lopen. Heb je veel meer aan. 6 uur voor aan marathon. Heb ze zien binnenkomen, hopeloos langzaam.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:13 schreef linebear het volgende:
Daarom ben ik ook blij dat de max. eindtijd van de Marathon van Berlijn 6,5 uur
Vind je dat je 'm nodig hebt? Doen, anders, niet doen. Simpel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:36 schreef acalaca het volgende:
Wie van jullie heeft een garmin/ander hardloophorloge? En wanneer hebben jullie dat gekocht (nadat je ... kilometers kon lopen)?
Wil mezelf een garmin beloven, maar weet niet wat ik als doel moet stellen!
Het is sowieso niet nodig. Maar leuk is het des te meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind je dat je 'm nodig hebt? Doen, anders, niet doen. Simpel.
quote:De Keniaan Vincent Kipruto is toegevoegd aan het deelnemersveld van de PWN Egmond Halve Marathon op zondag 13 januari. Met een tijd van 2.05.13 op de marathon (Rotterdam, 2010) en een persoonlijk record op de halve marathon van 1.00.46 (Ostia, 2012) is hij één van de favorieten voor de overwinning.
Bij de vrouwen zijn Kipruto's landgenotes Flomena Chepchirchir en Valentine Kibet, het jongere zusje van de voor Nederland uitkomende Hilda Kibet, vastgelegd.
Kipruto maakte in 2009 een indrukwekkend debuut op de klassieke afstand; hij won de marathon van Parijs in een parcoursrecord van 2.05.47. Een jaar later kwam hij in actie in Rotterdam en wist hij zijn persoonlijk record aan te scherpen naar 2.05.13.
Bron: ad.nl
Ik kocht em toen ik veel wedstrijdjes aan het lopen was.... en graag mijn tempo wilde monitoren. Dus: om niet te snel starten en aan de hand van mijn horloge mezelf te corrigeren. Vind het wel een uitdaging om een wedstrijd in te delen in stukjes... en zodoende bijvoorbeeld over te houden voor een snelle laatste km.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:36 schreef acalaca het volgende:
Wie van jullie heeft een garmin/ander hardloophorloge? En wanneer hebben jullie dat gekocht (nadat je ... kilometers kon lopen)?
Daar hadden wij het gisteren nog overquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is sowieso niet nodig. Maar leuk is het des te meer
Nu weet ik zeker dat ik hem als training ga lopen ipv als wedstrijd....ik heb geen zin om tweede te wordenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
YUR, je krijgt volgende week nog meer concurrentie in Egmond:
[..]
Ik ben begonnen met Endomondo op mijn telefoon, maar na een aantal wedstrijden die niet goed geregistreerd waren, heb ik toch een Garmin gekocht, toen er een aanbieding bij ibood was.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:36 schreef acalaca het volgende:
Die wit met groene zeker?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar hadden wij het gisteren nog over. Ik wil een 610. Maarja, heb ik het nodig? Nee...
In 10 maanden tijd doorgroeien naar een HM mag dan geen enkel probleem zijn. Ik zeg: gewoon doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:49 schreef Quinazoline het volgende:
Ik wil nog niet te snel dromen, maar die 12 km op 2e kerstdag ging zo lekker dat ik misschien wel naar een HM in oktober toe wil gaan trainen. Moet ik alleen dit jaar niet lopen zoals mijn intervaltraining van gisteren, want die ging echt dramatisch slecht.
Garmin heb ik gekocht toen het lopen serieus werd voor mijn gevoel, ik kon een half uur aan een stuk lopen en was lid geworden bij een vereniging waar ik al een aantal weken 2 keer per week liep.
Was er ook niet van plan om er zo lang over te doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, alles over de 5 uur moet je niet willen vind ik. Ga dan gewoon een halve lopen. Heb je veel meer aan. 6 uur voor aan marathon. Heb ze zien binnenkomen, hopeloos langzaam.
Aah dat is lief!! En de 610 ziet er echt stoer uit met al die functiesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een Garmin 610 van Mr. Guppy gekregen toen ik m'n eerste 10km wedstrijd had gelopen![]()
Nodig, groot woord.. Je kan in principe ook alles doen met een telefoon en GPS.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind je dat je 'm nodig hebt? Doen, anders, niet doen. Simpel.
Voelde je toen geen enorme prestatiedruk dan tijdens Evy door het horloge??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb mijn 210 kunnen overnemen toen ik nog niet halverwege Evy was volgens mijIk vind het heel prettig, vooral het hr gebeuren, daar loop ik het liefste op.
Chilleeequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met Endomondo op mijn telefoon, maar na een aantal wedstrijden die niet goed geregistreerd waren, heb ik toch een Garmin gekocht, toen er een aanbieding bij ibood was.
Ik weet alleen niet hoe het met mijn werk zit rond de zomermaanden, het zou kunnen zijn dat ik het zo druk krijg dat ik weinig tijd heb om te trainen. Aan de andere kant, dat is natuurlijk ook gewoon een excuus..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:51 schreef YUR het volgende:
[..]
In 10 maanden tijd doorgroeien naar een HM mag dan geen enkel probleem zijn. Ik zeg: gewoon doen
Nee helemaal niet eigenlijk. Ik vond het mooi om te zien hoe mijn hartslag snel weer daalde ieder wandelstukjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:05 schreef acalaca het volgende:
[..]
Voelde je toen geen enorme prestatiedruk dan tijdens Evy door het horloge??
Iddquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen, gewoon omdat mooi![]()
Baas boven baas he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik heb gewoon een Suunto gekocht.
dat sluit ik me bij aan. Let wel goed op je kilometer toename per week (+10%)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:51 schreef YUR het volgende:
[..]
In 10 maanden tijd doorgroeien naar een HM mag dan geen enkel probleem zijn. Ik zeg: gewoon doen
De 610 triltquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik gebruik de hartslagmeter nog niet echt omdat die door de wat onhandige positie in combinatie met m'n sportbh een aardige schuurplek heeft opgeleverd en ik nog steeds geen sporttape heb gehaald (met excuses voor de onmogelijke zin). Maar ik vind zo'n horloge ook handiger dan een telefoon om je arm. Het is even wat makkelijker kijken. Alleen de piepjes hoor ik niet echt door m'n muziek heen, dat is wel jammer.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:11 schreef GotC het volgende:
[..]
IddAl is het i.p. onzin, want we hebben al een 210.
Ik hoor de piepjes ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef YUR het volgende:
[..]
De 610 trilt
Oh, en ik krijg ook schuurplekken van de hartslagmeterband. Zonder sportbh...
I know! Maar de postbode kwam na een impulsactie aan met een 410quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef YUR het volgende:
[..]
De 610 trilt
Mwah, ik vind dat als je met schema's loopt dat je iets nodig hebt. Als je geen zin hebt in een telefoon vanwege $redenen is een horloge een goed alternatief. Dan kijk je naar, wat ga ik doen/gebruiken, en dan kies je een model uit. Niet nodig hebben is als je geen kut geeft om je tijden, lekker loopt omdat je haar ervan gaat dansen, je eierstokken er blij van worden en je dijen minder kletsen na verloop van tijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:41 schreef YUR het volgende:
Het is sowieso niet nodig. Maar leuk is het des te meer
Ik kan ook wel net doen alsof ik ze niet hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoor de piepjes ook nietDus doe mij ook maar een 610
Ik ben het wel eens met het alleen kijken bij langere stukkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef DeeBee het volgende:
Wel mooi sommige argumenten om een Garmin te kopen hier, want zeker met wedstrijden kan je met je horloge ook prima je 'pace' bepalen hoor...![]()
Elke 100 meter je actuele snelheid bepalen heeft toch geen zin, ga je alleen maar onregelmatiger van lopen. Kijk op een halve marathon vaak ook alleen maar op 3 km, 5 km, 8 km, 10 km etc. m'n splits, puur omdat je dan beter kan inschatten hoe je tempo verloopt over iets langere stukjes, geeft je wat meer rust in je wedstrijd.
Al is een Garmin op zich wel een toffe gadget natuurlijk, laat daar geen twijfel over bestaan!
Welke maat heb je ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef YUR het volgende:
[..]
De 610 trilt
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat als je met schema's loopt dat je iets nodig hebt. Als je geen zin hebt in een telefoon vanwege $redenen is een horloge een goed alternatief. Dan kijk je naar, wat ga ik doen/gebruiken, en dan kies je een model uit. Niet nodig hebben is als je geen kut geeft om je tijden, lekker loopt omdat je haar ervan gaat dansen, je eierstokken er blij van worden en je dijen minder kletsen na verloop van tijd.
Ik wil lopen, ben het lullen erover zat.
Met mijn 110 ben ik gedwongen alleen naar tijden per >1 km te kijken..... Middelt de pace/snelheid na een km.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met het alleen kijken bij langere stukkenIk kijk eigenlijk alleen naar m'n kmtijd als ik het doorheb
, maar ik loop dan ook 'maar' 10-13 km per training.
Ik ben zelf nogal analytisch aangelegd en mij gaat het meer om achteraf te zien hoe ik gelopen heb, waar ik snelheid verloor of won en wat mn hartslag deed. Dus loop ook niet elke 3 passen te kijken of mijn snelheid wel goed is. De km tijden geven je wel wat houvast om op te schakelen of juist even rustiger aan te doen...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef DeeBee het volgende:
Wel mooi sommige argumenten om een Garmin te kopen hier, want zeker met wedstrijden kan je met je horloge ook prima je 'pace' bepalen hoor...![]()
Elke 100 meter je actuele snelheid bepalen heeft toch geen zin, ga je alleen maar onregelmatiger van lopen. Kijk op een halve marathon vaak ook alleen maar op 3 km, 5 km, 8 km, 10 km etc. m'n splits, puur omdat je dan beter kan inschatten hoe je tempo verloopt over iets langere stukjes, geeft je wat meer rust in je wedstrijd.
Al is een Garmin op zich wel een toffe gadget natuurlijk, laat daar geen twijfel over bestaan!
Daarvoor is het zeker ook handig!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal analytisch aangelegd en mij gaat het meer om achteraf te zien hoe ik gelopen heb, waar ik snelheid verloor of won en wat mn hartslag deed. Dus loop ook niet elke 3 passen te kijken of mijn snelheid wel goed is. De km tijden geven je wel wat houvast om op te schakelen of juist even rustiger aan te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |