Iddquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen, gewoon omdat mooi![]()
Baas boven baas he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik heb gewoon een Suunto gekocht.
dat sluit ik me bij aan. Let wel goed op je kilometer toename per week (+10%)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:51 schreef YUR het volgende:
[..]
In 10 maanden tijd doorgroeien naar een HM mag dan geen enkel probleem zijn. Ik zeg: gewoon doen
De 610 triltquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik gebruik de hartslagmeter nog niet echt omdat die door de wat onhandige positie in combinatie met m'n sportbh een aardige schuurplek heeft opgeleverd en ik nog steeds geen sporttape heb gehaald (met excuses voor de onmogelijke zin). Maar ik vind zo'n horloge ook handiger dan een telefoon om je arm. Het is even wat makkelijker kijken. Alleen de piepjes hoor ik niet echt door m'n muziek heen, dat is wel jammer.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:11 schreef GotC het volgende:
[..]
IddAl is het i.p. onzin, want we hebben al een 210.
Ik hoor de piepjes ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef YUR het volgende:
[..]
De 610 trilt
Oh, en ik krijg ook schuurplekken van de hartslagmeterband. Zonder sportbh...
I know! Maar de postbode kwam na een impulsactie aan met een 410quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef YUR het volgende:
[..]
De 610 trilt
Mwah, ik vind dat als je met schema's loopt dat je iets nodig hebt. Als je geen zin hebt in een telefoon vanwege $redenen is een horloge een goed alternatief. Dan kijk je naar, wat ga ik doen/gebruiken, en dan kies je een model uit. Niet nodig hebben is als je geen kut geeft om je tijden, lekker loopt omdat je haar ervan gaat dansen, je eierstokken er blij van worden en je dijen minder kletsen na verloop van tijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:41 schreef YUR het volgende:
Het is sowieso niet nodig. Maar leuk is het des te meer
Ik kan ook wel net doen alsof ik ze niet hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoor de piepjes ook nietDus doe mij ook maar een 610
Ik ben het wel eens met het alleen kijken bij langere stukkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef DeeBee het volgende:
Wel mooi sommige argumenten om een Garmin te kopen hier, want zeker met wedstrijden kan je met je horloge ook prima je 'pace' bepalen hoor...![]()
Elke 100 meter je actuele snelheid bepalen heeft toch geen zin, ga je alleen maar onregelmatiger van lopen. Kijk op een halve marathon vaak ook alleen maar op 3 km, 5 km, 8 km, 10 km etc. m'n splits, puur omdat je dan beter kan inschatten hoe je tempo verloopt over iets langere stukjes, geeft je wat meer rust in je wedstrijd.
Al is een Garmin op zich wel een toffe gadget natuurlijk, laat daar geen twijfel over bestaan!
Welke maat heb je ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef YUR het volgende:
[..]
De 610 trilt
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat als je met schema's loopt dat je iets nodig hebt. Als je geen zin hebt in een telefoon vanwege $redenen is een horloge een goed alternatief. Dan kijk je naar, wat ga ik doen/gebruiken, en dan kies je een model uit. Niet nodig hebben is als je geen kut geeft om je tijden, lekker loopt omdat je haar ervan gaat dansen, je eierstokken er blij van worden en je dijen minder kletsen na verloop van tijd.
Ik wil lopen, ben het lullen erover zat.
Met mijn 110 ben ik gedwongen alleen naar tijden per >1 km te kijken..... Middelt de pace/snelheid na een km.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met het alleen kijken bij langere stukkenIk kijk eigenlijk alleen naar m'n kmtijd als ik het doorheb
, maar ik loop dan ook 'maar' 10-13 km per training.
Ik ben zelf nogal analytisch aangelegd en mij gaat het meer om achteraf te zien hoe ik gelopen heb, waar ik snelheid verloor of won en wat mn hartslag deed. Dus loop ook niet elke 3 passen te kijken of mijn snelheid wel goed is. De km tijden geven je wel wat houvast om op te schakelen of juist even rustiger aan te doen...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef DeeBee het volgende:
Wel mooi sommige argumenten om een Garmin te kopen hier, want zeker met wedstrijden kan je met je horloge ook prima je 'pace' bepalen hoor...![]()
Elke 100 meter je actuele snelheid bepalen heeft toch geen zin, ga je alleen maar onregelmatiger van lopen. Kijk op een halve marathon vaak ook alleen maar op 3 km, 5 km, 8 km, 10 km etc. m'n splits, puur omdat je dan beter kan inschatten hoe je tempo verloopt over iets langere stukjes, geeft je wat meer rust in je wedstrijd.
Al is een Garmin op zich wel een toffe gadget natuurlijk, laat daar geen twijfel over bestaan!
Daarvoor is het zeker ook handig!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal analytisch aangelegd en mij gaat het meer om achteraf te zien hoe ik gelopen heb, waar ik snelheid verloor of won en wat mn hartslag deed. Dus loop ook niet elke 3 passen te kijken of mijn snelheid wel goed is. De km tijden geven je wel wat houvast om op te schakelen of juist even rustiger aan te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |