mijn schema gaat niet verder dan 34kmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hmm zit ik dus noet eens zo gek met mijn eigen schema die ik in mijn hoofd heb. Voor de midwintermarathon 27,5 had ik me al ingeschreven.
35 vind ik wel een afstand die gelopen moeten hebben voor de marathon. 30 lijkt mij echt te weinig, het verschil is dan nog 12 km en dat is een lang stuk om er eventjes aan vast te plakken.
het is altijd nog een extra 7km...dus minimaal een minuut of 35 hardlopen en dat begint op dat punt vooral mentaal mee te tellen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind tot 35 kilometer gaan trainen bijna 'zonde', omdat je de marathon dan al ongeveer een keer gedaan hebt!
wat ik al in mijn post hierboven zei... je hebt gelijk Cowboy.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
35 vind ik wel een afstand die gelopen moeten hebben voor de marathon. 30 lijkt mij echt te weinig, het verschil is dan nog 12 km en dat is een lang stuk om er eventjes aan vast te plakken.
Zit ook in de gratis versie van Runkeeper. Ik heb hem op halve km's gezet (anders blijft ze kwebbelen) .quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Sindskort kan je in Endomondo (in ieder geval in de Pro-versie) het interval voor audio feedback aanpassen. Nu hoor ik niet meer iedere kilometer wat wat m'n pace is, maar iedere 250m.
Je kan ook eens naar glympse kijken. De app draai je op je telefoon en die verzend je locatie naar hun site. Je kan vanuit de app dan een mail naar iemand sturen met daarin de exacte link.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik heb m gedownload, installed, maar krijg niet te zien (met 2 iphones) real time waar de 1 loopt
Voor welke train jij? Ook Rotterdam?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind tot 35 kilometer gaan trainen bijna 'zonde', omdat je de marathon dan al ongeveer een keer gedaan hebt!
Ik zat zelf te denken aan 2 keer 30 kilometer wedstrijd, nog 2x 30 kilometer in training en paar halve marathons in de weekenden ja, dan moet het wel lukken.
Ga zaterdag denk ik voor 20 kilometer, zo lang heb ik in training ook nog nooit geklokt volgens mij.
Mag het wel hopen, alle loopgroepen volgen zijn schema'squote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor welke train jij? Ook Rotterdam?
Ik vertrouw maar gewoon op de schemamaker van de club. Moet vast goedkomen
You're going to OWN it.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden op morgen, voor het eerst 10-10-12 lopen.
(De vorige was 8-8-8-8 en goed te doen) het is echt een mental dingetje, vooral die 12.
Ik eet zaterdag gewoon dat meer op!
Om nom nomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden op morgen, voor het eerst 10-10-12 lopen.
(De vorige was 8-8-8-8 en goed te doen) het is echt een mental dingetje, vooral die 12.
gaat helemaal goed komen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
Komt goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
Moet lukken, je hebt al genoeg doorzettingsvermogen getoond om al zover te komenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Met zoveel support moet ik ook wel nu, durf zaterdag niet te zeggen "sorry, afgehaakt"
Nou inderdaad! Je gaat het verdomme doen en je gaat het verdomme nog leuk vinden ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Met zoveel support moet ik ook wel nu, durf zaterdag niet te zeggen "sorry, afgehaakt"
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb vandaag weer eens over de John Frost brug gelopen, voor het eerst sinds de B2B. Het ging nu een stuk beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |