Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Zo toch maar weer lesje 21 (10-10-12) gepakt, hield het prima vol Zo zie je maar dat je opgebouwde conditie echt niet zo maar kwijt bent. Ik ga maar gewoon verder met het schema want ik voel wel dat ik ruimte over heb. Dus volgende keer 2x15
Matje is binnen, dus ook geen excuses meer om de oefeningen uit te stellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Moet toch ook maar weer eens het hardlopen op gaan pakken. Laatste keer is in oktober geweest. Heb vooral problemen met een tempo vasthouden, kom vaak niet verder dan 1km aan een stuk hardlopen. Totaal dan ongeveer 5km in 30-35 minuten.
Op donderdag 3 januari 2013 16:43 schreef GodsSon het volgende: Moet toch ook maar weer eens het hardlopen op gaan pakken. Laatste keer is in oktober geweest. Heb vooral problemen met een tempo vasthouden, kom vaak niet verder dan 1km aan een stuk hardlopen. Totaal dan ongeveer 5km in 30-35 minuten.
Thanks. Heb het evi programma al maanden op mijn telefoon staan. Verschillende schema's uitgeprint liggen, maar kan me er nooit toe zetten om iets te gaan volgen om de een of andere reden.
Wil volgend jaar de singelloop in Breda lopen, nadeel is alleen dat die net na een vakantie van 4 weken valt.
Mijn schema voor de halve marathon even omgegooid. Ivm een druk weekend... Dus vandaag 16 km gelopen. Ging best lekker. heb er 1 uur en 39 minuten over gedaan. Nog nooit zo ver gelopen.... de laatste km's waren best zwaar. De man met de hamer kwam met een heel klein hamertje waar hij mee op mijn tenen sloeg Maar heb hem weg geschopt...
Ben keifier. Betekent dat ik straks met een leuke tijd CPC uit kan gaan lopen
Op donderdag 3 januari 2013 16:54 schreef linebear het volgende: Mijn schema voor de halve marathon even omgegooid. Ivm een druk weekend... Dus vandaag 16 km gelopen. Ging best lekker. heb er 1 uur en 39 minuten over gedaan. Nog nooit zo ver gelopen.... de laatste km's waren best zwaar. De man met de hamer kwam met een heel klein hamertje waar hij mee op mijn tenen sloeg Maar heb hem weg geschopt...
Ben keifier. Betekent dat ik straks met een leuke tijd CPC uit kan gaan lopen
Op donderdag 3 januari 2013 17:03 schreef Quinazoline het volgende: Wat loopt dit topic hard zeg! Kan het amper bijhouden. Ik ga over 1,5 ook aan mijn eerste km's van 2013 beginnen.
Maar wél een lekker rondje gerend. Ik moet mezelf ook telkens een beetje naar buiten schoppen. Helemaal omdat ik nog helemaal in het begin zit met die Evy-lessen, duurt bij wijze van spreken het aantrekken van m'n schoenen langer dan het daadwerkelijke lopen.. Maar wel trots als ik weer geweest ben!
En tegenzin hebben en dan tóch gaan, vind ik dubbelknap!
Haha herkenbaar ! Ik ben ook weer aan een begin van een schema bezig ( renate 15 km) en ben dus ook meer tijd kwijt aan het omkleden en douchen dan het rennen zelf . Vind het op zich wel lekker om weer een beetje op opnieuw op te bouwen.
Ik denk dat ik vanmorgen zo beroerd liep doordat ik gisteren in al m'n bleh veel te weinig gegeten heb. Dat moet ik toch ook nog een beetje trainen, genoeg en goed eten.