Weet je dat zeker mevrouwtje?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit 1 van haar betere foto's is....
Man, er gingen al roddels over Sylvie dat ze het oudste beroep ter wereld uitoefende toen hij nog bij Ajax speelde.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef alors het volgende:
Volgens mij zijn er meer roddels over een vreemdgaande Rafael dan Sylvie..
Ook bij de NOS hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een kneuzen TT
Wel erg dat de breuk tussen hen zelfs op het RTL nieuws was.
Nouja het is dan al zeven maanden (misschien meer, geen idee hoe snel Vivi het hoorde natuurlijk) geleden. Ze zullen ook daarvoor al uitelkaar gegroeid zijn. Of daarna heeft Sylvie het ook nog even met Nikki gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Werd al eerder gezegd. Maar als Sylvie dit wist, en dat lijkt me dan wel, of dat ze iig de roddel ook kent, waarom gaat ze dan in godsnaam met dat wijf op vakantie? Dat geloof ik gewoon niet.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Man, er gingen al roddels over Sylvie dat ze het oudste beroep ter wereld uitoefende toen hij nog bij Ajax speelde.
Als een heel stadion er over zingt dan moet het ook wel waar zijn. Sylviequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Man, er gingen al roddels over Sylvie dat ze het oudste beroep ter wereld uitoefende toen hij nog bij Ajax speelde.
quote:'Nikkie Plessen reden breuk Sylvie en Rafael'
door Redactie | 0 reacties
AMSTERDAM - Nikkie Plessen zou de reden zijn voor de breuk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart. Evert Santegoeds zei woensdag in Shownieuws dat de naam van de tv-presentatrice vaak wordt genoemd.
De showbizzkenner benadrukt dat het vooralsnog gaat om 'niet meer dan een roddel'.
Shownieuws heeft Nikkie geprobeerd te bereiken voor commentaar, maar dat is niet gelukt.
Plessen is al jaren samen met ondernemer Ruben Bontekoe, met wie ze in 2010 dochter Jolie kreeg. Rafael en Sylvie maakten woensdag bekend te gaan scheiden.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Weet je dat zeker mevrouwtje?
[ afbeelding ]
De NOS vanochtend ook al hoorde ik zojuist.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een kneuzen TT
Wel erg dat de breuk tussen hen zelfs op het RTL nieuws was.
Je zal als Nikki Plessen er geen hol mee te maken hebben en er dan door zo'n verhaal toch bij betrokken rakenquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijven moeten ook niet zo ondankbaar zijn. Als ze dat wel zijn is een tik op z'n plaats.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wel typisch dat Sylvie de hoer is terwijl Rafael een klap zou hebben uitgedeeld? Ok, de details zijn nog niet bekend (als die al ooit komen), maar die TT lijkt me nogal omgekeerde wereld.
En nee, ook niet als "de situatie er misschien wel om vroeg" is een klap goed te praten. Dan had hij haar zijn andere wang moeten toekeren.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wel typisch dat Sylvie de hoer is terwijl Rafael een klap zou hebben uitgedeeld? Ok, de details zijn nog niet bekend (als die al ooit komen), maar die TT lijkt me nogal omgekeerde wereld.
En nee, ook niet als "de situatie er misschien wel om vroeg" is een klap goed te praten. Dan had hij haar zijn andere wang moeten toekeren.
Misschien had hij fifty shades gelezen en het niet helemaal goed begrepen....blijft een voetballer hèquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh god, een mislukte poging om grappig te zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wijven moeten ook niet zo ondankbaar zijn. Als ze dat wel zijn is een tik op z'n plaats.
Een woord: voetbaljochies.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind haar best knap, het is alleen ze heeft absoluut geen fotogenieke kop zeg maar, het moet het totaal plaatje zijn al bewegend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:00 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Op zich vind ik haar niet lelijk van veraf. Maar dichtbij.
Mwah... Volgens mij zei Copycat het al, maar ik denk ook dat ze stinkt...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:00 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Op zich vind ik haar niet lelijk van veraf. Maar dichtbij.
Nee, ik ben bloedserieus. Vrouwen eisen te veel en leveren veel te weinig. Al dat gezeik over gelijkwaardigheid etc. Als ze vervolgens ondankbaar doen dan kunnen ze 't krijgen ook. Gelijke monniken, gelijke k(l)appen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh god, een mislukte poging om grappig te zijn.
I know. Maar soms kan ik het me gewoon haast niet voorstellen dat er zoveel collectieve domheid heerst onder dit soort kneusjes.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Als het gewoon met de vlakke hand is zie ik het probleem niet zo.
Ja, als ik haar zie staan op tv ofzo, vind ik haar ook wel knap. Maar eigenlijk ook enkel van veraf. Maar ze ziet er gewoon goed uit zegmaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind haar best knap, het is alleen ze heeft absoluut geen fotogenieke kop zeg maar, het moet het totaal plaatje zijn al bewegend.
Dat is nou die groepsdruk waar ze gevoelig voor zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
I know. Maar soms kan ik het me gewoon haast niet voorstellen dat er zoveel collectieve domheid heerst onder dit soort kneusjes.
Als ik jou was zou ik de herenliefde eens proberen. Staat je beter denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik ben bloedserieus. Vrouwen eisen te veel en leveren veel te weinig. Al dat gezeik over gelijkwaardigheid etc. Als ze vervolgens ondankbaar doen dan kunnen ze 't krijgen ook. Gelijke monniken, gelijke k(l)appen.
Waarom zou van der Vaart Sylvie geen tik mogen verkopen? Hij heeft haar toch ook zelf gekocht?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
I know. Maar soms kan ik het me gewoon haast niet voorstellen dat er zoveel collectieve domheid heerst onder dit soort kneusjes.
Ik hou van kutjes, dat is m'n probleem.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik de herenliefde eens proberen. Staat je beter denk ik
Ja dat idd, haar lichaam is wel oke, het outfit is leuk en mooi haar. Het hoofd kan er ook wel bij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, als ik haar zie staan op tv ofzo, vind ik haar ook wel knap. Maar eigenlijk ook enkel van veraf. Maar ze ziet er gewoon goed uit zegmaar.
Mooi was ze daar met dat donkere haar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef Starlie het volgende:
We gooien er nog maar even eentje in van de goede oude tijd
Ze zijn bijna onherkenbaar...![]()
[ afbeelding ]
Ja Sneijder is nu een stuk kaler.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef Starlie het volgende:
We gooien er nog maar even eentje in van de goede oude tijd
Ze zijn bijna onherkenbaar...![]()
[ afbeelding ]
Die 'titel' heeft ze al jaren. Nog voor de klap. Zei je er toen ook wat van? Of nu ze een klap heeft gekregen is het not done.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
ik vind haar daar ook mooier, nu ook wel, maar nu lijkt ze zo'n te strakke barbie pop met glazige ogen. Daar is het nog wat echter zeg maar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi was ze daar met dat donkere haar.
Oh, het kan nóg dommer!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Die 'titel' heeft ze al jaren. Nog voor de klap. Zei je er toen ook wat van? Of nu ze een klap heeft gekregen is het not done.
mwah dat valt ook wel mee. Meer een geforceerde kus omdat het moest van de fotograaf of zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Starlie het volgende:
Sorry kan het niet laten, maar deze is ook briljant!! Echt een passievolle " schat let op mn lipgloss" kus:
[ afbeelding ]
Was dat met die schop van Kuijt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
deze tt geeft mij wel een beetje nostalgische gevoelens.
een van de betere Feyenoord - Ajax die ik toen heb meegemaakt.
Makkelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Daar reageer ik niet eens op. Ik voel een soort-zoekt-soort aankomen in dit topic.
Volgens mij wel toen zongen we nog top liederen als Sylvie is de hoer en Mark van Bommel breek je been. ook een mooie Van der Vaart wie kent hem niet , Van der Vaart van der Vaart is een kanker Ajaciedquote:
Ja, net zoals Do en de Ewbank-gate destijdsquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zal als Nikki Plessen er geen hol mee te maken hebben en er dan door zo'n verhaal toch bij betrokken raken
O god daar was ik mede schuldig aan toen der tijd...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, net zoals Do en de Ewbank-gate destijds
quote:
Shoot the Messenger is nog steeds een erg popiejopie spelletje blijkt maar weer eens...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Daar reageer ik niet eens op. Ik voel een soort-zoekt-soort aankomen in dit topic.
Ik denk dat je het verkeerd begrijptquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
[..]
Shoot the Messenger is nog steeds een erg popiejopie spelletje blijkt maar weer eens...
Volgens mij is het bestaan van Sylvie een stuk zwaarder dan Rafael.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik ben bloedserieus. Vrouwen eisen te veel en leveren veel te weinig. Al dat gezeik over gelijkwaardigheid etc. Als ze vervolgens ondankbaar doen dan kunnen ze 't krijgen ook. Gelijke monniken, gelijke k(l)appen.
Rechtstreeks vanaf de bank bij PSGtwitter:greggggg_x twitterde op woensdag 02-01-2013 om 18:27:39Nu zou Rafael met nikki plessen geweest zijn reageer retweet
Neequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Rechtstreeks vanaf de bank bij PSGtwitter:greggggg_x twitterde op woensdag 02-01-2013 om 18:27:39Nu zou Rafael met nikki plessen geweest zijn reageer retweet
Ja want dat is ook z'n echte accountquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Ja en dan net afgelopen maand ditquote:
Wie of wat is Nikkie niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan net afgelopen maand dit
http://twitter.com/nikkie(...)520293097474/photo/1
Nikkie is het niet, wie is het wel?![]()
Estelle..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan net afgelopen maand dit
http://twitter.com/nikkie(...)520293097474/photo/1
Nikkie is het niet, wie is het wel?![]()
Ik quotte dit:quote:
Die is 1 kop groter dan Rafquote:
Oh sorry, dat zag ik niet staanquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik quotte dit:
'Nikkie Plessen reden breuk Sylvie en Rafael'
Ik denk dat Stellemans toch voor wat donkerder gaat, maar dat is even een wilde gokquote:
Ontzettend pissig en een half jaar laten samen gezelli op de kiek. Je moet wat, als je nep bentquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:27 schreef Starlie het volgende:
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Nikkie Plessen zou de reden zijn voor de breuk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart.
Dat vertelt een vriend van de familie aan De Telegraaf.
"Ik ken de verhalen over Nikkie en Rafael. Wat ik daarvan heb begrepen, is dat zij ontzettend haar best heeft gedaan om Rafael te versieren", zegt hij. Ze stuurde hem om de haverklap berichtjes."
Volgens de bron was Sylvie daarom "onwijs pissig" op haar oud-TMF-collega die al jaren een relatie heeft met ondernemer Ruben Bontekoe.
Nikkie was niet bereikbaar voor commentaar.
Ze zeggen natuurlijk niets voor niets once you have blackquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Stellemans toch voor wat donkerder gaat, maar dat is even een wilde gok
Fake it till you make it!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ontzettend pissig en een half jaar laten samen gezelli op de kiek. Je moet wat, als je nep bent
Ze verdient genoeg, dan zou ze nu wel wat losser moeten worden.quote:
Daarom de fakegatequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ontzettend pissig en een half jaar laten samen gezelli op de kiek. Je moet wat, als je nep bent
Ja ze ZEGT dat ze hoorntjes eet onder het mom van: Kijk eens hoe normaal ik ben... maar ik geloof er geen snars van!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze verdient genoeg, dan zou ze nu wel wat losser moeten worden.
Oh wacht, ze eet inmiddels hoorntjes
Dat schrijf ik net 2 minuten terug in het Golftastopicquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Estelle nu met een brede glimlach op haar bank thuis zit, de media aandacht gaat nu uit naar *dat andere stel*
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat schrijf ik net 2 minuten terug in het Golftastopic
Dus ... Omdat Plessen Raf probeerde te versieren, Slvie daardoor pissig was op op Plessen, zijn Sylvie en Raf uit elkaar. Juist.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:27 schreef Starlie het volgende:
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Nikkie Plessen zou de reden zijn voor de breuk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart.
Dat vertelt een vriend van de familie aan De Telegraaf.
"Ik ken de verhalen over Nikkie en Rafael. Wat ik daarvan heb begrepen, is dat zij ontzettend haar best heeft gedaan om Rafael te versieren", zegt hij. Ze stuurde hem om de haverklap berichtjes."
Volgens de bron was Sylvie daarom "onwijs pissig" op haar oud-TMF-collega die al jaren een relatie heeft met ondernemer Ruben Bontekoe.
Nikkie was niet bereikbaar voor commentaar.
Nou ze is alles behalve mager, nu gewoon slank, dus ik geloof het wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ze ZEGT dat ze hoorntjes eet onder het mom van: Kijk eens hoe normaal ik ben... maar ik geloof er geen snars van!
Oh stoor je niet aan mij hoor, gewoon doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, vonden we gelijktijdig, maar piscje vindt het niet origineel genoeg
Syl heeft volgens haar column in de Grazia een flurry gegeten laatstquote:
Ik ook niet, wellicht iets met koolhydraten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit geweten ook dat hoorntjes zo slecht waren, zo leer je nog eens wat.
Grote salade met 3 sliertjes pastaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook niet, wellicht iets met koolhydraten.
Voor!quote:
Zonder saus zeker?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Syl heeft volgens haar column in de Grazia een flurry gegeten laatstTenzij ook fake natuurlijk
Dit klinkt als een verhaallijn in een hele slechte soapquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:35 schreef Wilskracht het volgende:
Plessen heeft in opdracht van Silvie Raf wat smsjes gestuurd. Toen Raf sms terugstuurde werd zij boos op Raf. Raf werd boos op haar en sloeg haar.
Een leuke foto boven de scheidingspapierenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Syl haar eerste twittertweepert op internet zwaait, zal nog wel minstens een week duren.
Sylivie is dol op soap.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit klinkt als een verhaallijn in een hele slechte soap
Met een ijsje in haar hand en een grote gemaakte glimlach!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een leuke foto boven de scheidingspapieren
Klappertjes-gate.... zowel voor de klap als voor het moment (oud-en-nieuw)quote:
Was er niet ooit eens een verhaal over gebakken aardappelen die Raf had gemaakt en die ze niet wilde eten, daar is het vast begonnen...potatogate!quote:
JAAAAAAAAAAAquote:
Volgens mij was het hoorntje 2 jaar eerder dan de aardappels, serieusquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was er niet ooit eens een verhaal over gebakken aardappelen die Raf had gemaakt en die ze niet wilde eten, daar is het vast begonnen...potatogate!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij was het hoorntje 2 jaar eerder dan de aardappels, serieus
Fakegate is het al geworden zie ik! Ach ze doen ook fakequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]ok dan wint ijshoorntjesgate....klappertjesgate heeft ook wel wat trouwens
Raf zou haar/hem een beurt gegeven hebben...quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, wat heb ik gemist, watskebeurt met Nikki Plessen?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik quotte dit:
Alsof Sylvie met Nikkie op de kiek gaat op vakantie.
Kan Vivi ons misschien updaten?
Viviquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het schijnt dat Zlatan I. weg moest bij Ajax omdat hij Sylvie M. had gedopt en Rafael V. dat niet pikte. Dus. En dat Damjan de nanny "mama" noemt.
Maar wanneer had dit eigenlijk tot uiting moeten komen? Is dit precies de manier waarop Syl het allemaal gepland had?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het schijnt dat Zlatan I. weg moest bij Ajax omdat hij Sylvie M. had gedopt en Rafael V. dat niet pikte. Dus. En dat Damjan de nanny "mama" noemt.
Waar hoor jij dat allemaal?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt..quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Dat Sylvie ooit met Zlatan wipte klopt toch gewoon? Daarom hadden Van Der Vaart en Zlatan toch altijd ruzie? Zlatan maakte er in de kleedkamer nogal eens een toespeling naar.
Geeeeen idee!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wanneer had dit eigenlijk tot uiting moeten komen? Is dit precies de manier waarop Syl het allemaal gepland had?
Zlatan I., Nikkie P.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat verhaal van Zlatan is wel bekend toch? Dat hij kreungeluidjes van Sylvie nadeed in de kleedkamer en Raf toen flipte.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zlatanquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verhaal van Zlatan is wel bekend toch? Dat hij kreungeluidjes van Sylvie nadeed in de kleedkamer en Raf toen flipte.
niets daarvan in zijn boek al zegt dat niet veel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verhaal van Zlatan is wel bekend toch? Dat hij kreungeluidjes van Sylvie nadeed in de kleedkamer en Raf toen flipte.
Wat ergquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo schunnig en open als Andy.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
niets daarvan in zijn boek al zegt dat niet veel.
He jammer, je was toen al zo goed op de hoogte.... ik had hem nu echt niet meer verwacht, in elk gevalquote:
Hahahaha wat een site: gehandicaptenbanga, zwarte voetballersbangaquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://www.melf.nl/algeme(...)lijst-van-nederland/
Wat is hier allemaal waar van wat er over Sylvie gezegd wordt?
Het gaat wel uitvoerig over de ruzie met Van der Vaart maar Sylvie wordt daarbij niet genoemd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo schunnig en open als Andy.
Dat wist ik inderdaad al, maar dat van die kreungeluidjes in de kleedkamer nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef Ole het volgende:
Dat van Nikki stond ook al in het Sylvie en Raf topic
Waar heb je dat vandaan dan? ;9quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef iFok. het volgende:
Het is gewoon een dikke orgie geweest daar. Rafael met Niki en Sylvie met Zlatan. Er gaan zelfs geruchten rond dat Yolanthe er zelfs bij betrokken zou zijn, trio met Raf en Niki. Ik ben benieuwd!
En wat zou de rol van Estelle geweest zijn in deze gate?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef iFok. het volgende:
Het is gewoon een dikke orgie geweest daar. Rafael met Niki en Sylvie met Zlatan. Er gaan zelfs geruchten rond dat Yolanthe er zelfs bij betrokken zou zijn, trio met Raf en Niki. Ik ben benieuwd!
Doet me een beetje denken aan BNW dit met al die roddels en theorieënquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef iFok. het volgende:
Ik was er niet bij, maar dat van die NAC indiaan en Zlatan is wel algemeen bekend. Raiola heb ik nog nooit gehoord. Maar goed je weet niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://www.melf.nl/algeme(...)lijst-van-nederland/
Wat is hier allemaal waar van wat er over Sylvie gezegd wordt?
Maar dan is ze niet de enigequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Komt daar de leus uit de TT vandaan?
In essentie is het roddelen over bn'ers van iets te dikke huismoeders ook niet veel anders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan BNW dit met al die roddels en theorieën
Daar kom ik later op terug. Ik ga op onderzoek uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat zou de rol van Estelle geweest zijn in deze gate?
En dat hij vroeg of Sylvie nog steeds een streepje had of dat ze inmiddels kaal wasquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat Sylvie op die Raiola is gedoken geloof ik niet zoquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Hahahaha wat een site: gehandicaptenbanga, zwarte voetballersbanga
Ik ben geen beheerder. Daarbij is het alleen voor mensen die al werkzaam zijn, zeg maar. /einde offtopicquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:18 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Waarom![]()
![]()
Ik wil ook journaliste worden en ik ben best te vertrouwen
Dikke huismoeders houden zich bezig met het huishouden en de kids, niet met sylvie meis #yololifequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
In essentie is het roddelen over bn'ers van iets te dikke huismoeders ook niet veel anders.
You wish. Op dikke huismoeders draaien programma's als RTL boulevard, bladen als de story en dit subforum.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Dikke huismoeders houden zich bezig met het huishouden en de kids, niet met sylvie meis #yololife
Zo ordinair als Kim Kardashian is ze ook weer niet denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef iFok. het volgende:
Het is wachten op een sekstape van Sylvie.
Nee. Dat doen alleen domme mensen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef iFok. het volgende:
Het is wachten op een sekstape van Sylvie.
Dek je dat echt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
You wish. Op dikke huismoeders draaien programma's als RTL boulevard, bladen als de story en dit subforum.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus Caland zit je hier nu nog steeds ouwe roddelnicht?
Dat weet ik wel zeker.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus Caland zit je hier nu nog steeds ouwe roddelnicht dikke huisvrouw?
Nee, alleen simpel gezeik hoe nietszeggend Ajax eigenlijk isquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
niets daarvan in zijn boek al zegt dat niet veel.
twitter:rddv twitterde op woensdag 02-01-2013 om 21:13:08Syl's nieuwste pennenvrucht is binnen op de redactie. Wat was het een knalfuif inderdaad! http://t.co/N8L2BglU reageer retweet
Voeg daar even humorloos aan toe a.u.b.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Of nouja, dikke huismoeders met een IQ onder het gemiddelde om maar wat nuance aan te brengen.
Betrapt dus!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:30 schreef rubbereend het volgende:
twitter:rddv twitterde op woensdag 02-01-2013 om 21:13:08Syl's nieuwste pennenvrucht is binnen op de redactie. Wat was het een knalfuif inderdaad! http://t.co/N8L2BglU reageer retweet
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zou ze misschien zelf zo graag in haar sprookje hebben willen geloven dat ze het gewoon heeft weggedruktquote:
Jij durft voor iemand die net geregistreerd isquote:
Haha ik ben natuurlijk gewoon een vaste user op fokquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij durft voor iemand die net geregistreerd is
Team Damian?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben team niemand hoor, heb ik na een lange dag eindelijk besloten. Team ezeltje.
Met voetbal heb ik niks en met slaande mannen ook niet, maar ik heb ook echt helemaal maar dan ook helemaal niks met Sylvie. Die komt echt terminaal oppervlakkig over.
Hmmm, nja, nja, maar dat zou dan betekenen dat ik ook niet meer ga zitten roddelen online omdat dat hem zou kunnen schaden... Ik moet er even over nadenken hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Team Damian?
Dat jochie komt er het slechtst vanaf....pa mept ma en ma is te druk met zichzelf bezig.
Ik hoop dat de nanny mag blijven, klinkt alsof dat de enige is die oprecht een beetje aandacht voor hem heeft.
zal Raf het ook met de Nanny hebben gedaan? zie een mooi verhaallijntje opkomenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Team Damian?
Dat jochie komt er het slechtst vanaf....pa mept ma en ma is te druk met zichzelf bezig.
Ik hoop dat de nanny mag blijven, klinkt alsof dat de enige is die oprecht een beetje aandacht voor hem heeft.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef Starlie het volgende:
Ben er niet zo handig mee...Maar joh ik was ff van de straat
[ afbeelding ]
Cc jij wist het van die Nikkie Plessen ...ik hoorde zojuist op twitter ik bedoel las op twitter van iemand die schreef dat hij op telegraaf.nl gelezen had!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
Die Plessen stinkt volgens mij. Viezig kind.
Hij is superquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
BOOBIESquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Ali B. als bemiddelaar? Moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef Montelly het volgende:
Heel vreemd dat Sylvie samen met NIkkie en AliB op vakantie naar Dubai zijn gevlogen.
Ik heb het gevoel dat het een en ander moest worden besproken en dat AliB daar als "bemiddelaar" was..
heel vreemd allemaal.
Ali B, op volle toeren voor al uw mediation?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef Montelly het volgende:
Heel vreemd dat Sylvie samen met NIkkie en AliB op vakantie naar Dubai zijn gevlogen.
Ik heb het gevoel dat het een en ander moest worden besproken en dat AliB daar als "bemiddelaar" was..
heel vreemd allemaal.
Toegevoegd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al fakequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Van Raf's facebook, gisteravond erop gezet
Hi everybody, I wish everyone of you all the best for 2013 with lot's of luck and happiness!! Hope you also had a great time celebrating last night!
Nee man, ze waren veel platter toen ze zoveel was afgevallen, en na de kanker had ze opeens van die strakke bollen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Zijn die borsten niet gewoon verkleind toen ze borstkanker bleek te hebben
Misschien is het een enorme opluchting voor hem? Eindelijk van dat toneelstuk af?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Hi everybody, I wish everyone of you all the best for 2013 with lot's of luck and happiness!! Hope you also had a great time celebrating last night!
Ooh ja goed punt....dan maar geen team, en eerst wachten op de rest van the dirt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hmmm, nja, nja, maar dat zou dan betekenen dat ik ook niet meer ga zitten roddelen online omdat dat hem zou kunnen schaden... Ik moet er even over nadenken hoor.
vertaling:quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Bij de Palinggate was 't toch vanaf 't begin vrij duidelijk?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Ole het volgende:
Zowel bij de palinggate als de golftasgate bleken de zaken iets anders te zijn dan eerst gedacht.
Een wending is als 't verhaal anders wordt, dat werd 't niet. Vanaf het begin was al duidelijk wat voor een golddigger die Yolante was.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef Andromache het volgende:
Bij Palinggate kreeg het geheel wel een wending door het beruchte interview met Gerda Smit
En terecht, Jan had op tijd door met wat voor viesmeid hij te maken had.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:13 schreef Ole het volgende:
Nee hoor. Eerst kreeg yo de schuld, en toen bleek Jantje het al op een Volendamse plee gedaan te hebben met Liza
quote:
Lekker de muziek hard zodat je de klap niet kon horen?quote:
Maar golftasgate is echt episch geworden, dat is moeilijk om te overtreffen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Ole het volgende:
Zowel bij de palinggate als de golftasgate bleken de zaken iets anders te zijn dan eerst gedacht.
zij is zo'n type idd waar je het van kan verwachten, niet helemaal fris daar beneden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
Die Plessen stinkt volgens mij. Viezig kind.
Ja misschien heeft Sylvie wel haar kanker gefaked om aandacht dat zou echt geweldig zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar golftasgate is echt episch geworden, dat is moeilijk om te overtreffen.
Of er moet hier nog iets absurds zijn wat wij niet kunnen bedenken.
Huh ze schrijft een verhaal over iets wat toen nog moest gebeuren??! Ze is nog faker dan dat ik dacht!!quote:
Jij leest de. grazia zeker niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier was ze echt wel op haar onuitstaanbaarst
In die bikinifoto's zie je ook wel het verschil met haar huidige voorgevel.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef Montelly het volgende:
wie is dit gedrocht nou weer?
http://www.jasmine-v-world.blogspot.nl/
Knappe chick tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef Montelly het volgende:
wie is dit gedrocht nou weer?
http://www.jasmine-v-world.blogspot.nl/
Niemand, gewoon het 84363945786039ste meisje met een 'mode'blog. Who fucking cares?quote:
maarten admodikoro is geen indiaan maar een javaanse surinamerquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar dat van die NAC indiaan en Zlatan is wel algemeen bekend. Raiola heb ik nog nooit gehoord. Maar goed je weet niet.
Dit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maarten admodikoro is geen indiaan maar een javaanse surinamer
Ik kan me niet voorstellen dat zulks Raf (net als alle andere heteroseksuele mannen) een fuck kan schelenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef Noek het volgende:
Ooit las ik ook dat ze alles één keer draagt, anders vindt Raf het niet leuk en saai. Sowieso knap hoor, dat hij dat als man doorheeft. Misschien had ze op het feestje wel een oud jurkje aan. Zij deed het vast aan om te stieren. BAM!
nadat ze met hem had gehad hield ze toch nog vol dat ze niet wist wie Van der Vaart wasquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maarten admodikoro is geen indiaan maar een javaanse surinamer
via tinypic?quote:
Als dat die foto is dat ze naast elkaar in bed liggen en zij blauwe plekken heeft dan staat ie al ergens in deze reeksquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:35 schreef Vivi het volgende:
Sylvie is al bezig met haar autobiografie; vijftig tinten blauw.
[ afbeelding ]
Aldus Gertjan Dondergoor op de facebook van Raffie.quote:Gertjan Dondergoor
Beste Rafael!!!! Ik leef met je mee!!!!! Hoe raar heet ook klink!!!!!! Weet niet wat er is gebeurt tussen jou en Sylvie!!! 1 ding weet ik wel. Die klote kanker doet heel wat met de hormonen van een vrouw!!!! Stond ik in Febr. nog met Robert ten Brink op een berg in Zwitserland, nu lig ik ook in scheiding!!! Rare wereld!!!!!
Het was toen vast geen ijstijd...quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is net of dat ijsje er (heel slecht) ingeshopt is.... het plaatje klopt iig niet.
Wtfquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Aldus Gertjan Dondergoor op de facebook van Raffie.
Gertjan is een beetje de weg kwijt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:49 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:23 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond nog wat
compleet:Godver, ik vind haar echt wel een dom wijf hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier was ze echt wel op haar onuitstaanbaarst
In die bikinifoto's zie je ook wel het verschil met haar huidige voorgevel.yo die yolanthe is minder erg
met haar ijshoorntje![]()
![]()
en 14 bikini's en dit dat.
is dit nou serieus dan of gewoon verzonnen door een journalist?
Och, er zitten goede bedoelingen achter moeten we maar denken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die tieten, die hoorntjes, de kerstboom, nikkie... Damn,Starlie je hebt talentquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, dat mensen het als een soort hoogverraad zien; onschuldig met Sylvie op de foto terwijl ze al maanden (jaren?) met Rafael rotzooit....quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien wist Sylvie dat Nikkie aangewezen zou worden en was er daarom een extra momentje voor een foto laatst
Bloos bloos! Dank je wel!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die tieten, die hoorntjes, de kerstboom, nikkie... Damn,Starlie je hebt talentEn nog mooi gemaakt ook.
Hoezo wat is daar fake aan? Of bedoel je dat ze een borstverkleining heeft ondergaan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat past wel bij het stukje "fake";)
Nee, meer dat iemand anders de schuldige isquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat mensen het als een soort hoogverraad zien; onschuldig met Sylvie op de foto terwijl ze al maanden (jaren?) met Rafael rotzooit....
Naar het schijnt een borstvergroting!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo wat is daar fake aan? Of bedoel je dat ze een borstverkleining heeft ondergaan?
Dat heb je van je penvriendinnenclub @ facebook?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:04 schreef Vivi het volgende:
Estelle deed het ook met Raf, mark my words.
Eens, en dat van die hoer van Amsterdam is ook bestquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Fakegate klinkt voor geen meter, ik ben beter gewend van SHO.
Het is geen penvriendinnenclub, en jij begint lichtelijk irritant te worden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:06 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Dat heb je van je penvriendinnenclub @ facebook?
Ze is niet alleen de hoer van Amsterdam, maar ook van Hamburg. En van Londen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eens, en dat van die hoer van Amsterdam is ook best
Ik vind het juist wel klinken en alles is toch tot in den treure gefaked...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Fakegate klinkt voor geen meter, ik ben beter gewend van SHO.
Maar wanneer dan? Toen ze nog een jong was?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Naar het schijnt een borstvergroting!!
Mannen zien het gewoon niet hequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo wat is daar fake aan? Of bedoel je dat ze een borstverkleining heeft ondergaan?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel klinken en alles is toch tot in den treure gefaked...
Na de kanker.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wanneer dan? Toen ze nog een jong was?
Hoe weten we eigenlijk dat alles is gefaked.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel klinken en alles is toch tot in den treure gefaked...
Ik zal dr zo ff bellen! Momentje...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wanneer dan? Toen ze nog een jong was?
Ja maar die kanker was ook nep heb ik net besloten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zal dr zo ff bellen! Momentje...
Geen idee wanneer maar ik denk gezien de foto's na of net voor haar kanker
Nou en. Jij doet net alsof ze het daar allemaal met elkaar doen. Bronnen wil ik zien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is geen penvriendinnenclub, en jij begint lichtelijk irritant te worden.
Doe eens een plaatje dan want mijn Sylvie fapfolder telt 500 plaatjes en ik heb ze alleen maar kleiner zien worden toen ze dunner werd.quote:
Plus dat het een poging tot zieltjes winnen is; kijk die Raf en z'n rommeltje Nikkie dan, die liegen de boel zo bij elkaar dat Nikkie zelfs met Sylvie op vakantie gaat....quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, meer dat iemand anders de schuldige is
Silvie zegt ijs incl de hoorntjes te eten, dat is al ongeloofwaardigquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:08 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Hoe weten we eigenlijk dat alles is gefaked.
Haha.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje dan want mijn Sylvie fapfolder telt 500 plaatjes en ik heb ze alleen maar kleiner zien worden toen ze dunner werd.
Ja of de kanker is ontdekt toen ze er siliconen in liet proppen...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar die kanker was ook nep heb ik net besloten.
Omdat de geruchten dat ze gingen scheiden al voor het EK naar buiten kwamen, dat werd ontkent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:08 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Hoe weten we eigenlijk dat alles is gefaked.
Ik ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Haha.
Ik check haar twitter sinds vandaag want ze heeft echt nice outfits aan en die sla ik dan op.
Ja zoals alle mensen dus eigenlijk doen. Als jouw reactie niet goed gaat ga je ook niet twitteren zojuist in elkaar geslagen door m'n ventje #tejammer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Silvie zegt ijs incl de hoorntjes te eten, dat is al ongeloofwaardigEN ze gaan echt niet PATS BOEM opeens uit elkaar, maar ze twittert wel regelmatig happy de peppy foto's van haar en Raf! Dan nog dr tieten en over haar nep lach maar niet te spreken.
Ja maar ik kijk naar de outfits. Verder vind ik haar ook wel mooi hoor maar ze heeft gewoon een goede kledingstijl.quote:
Meid, dan geloof je het toch nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Nou en. Jij doet net alsof ze het daar allemaal met elkaar doen. Bronnen wil ik zien.
Aha, goed verhaal ofzo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Silvie zegt ijs incl de hoorntjes te eten, dat is al ongeloofwaardigEN ze gaan echt niet PATS BOEM opeens uit elkaar, maar ze twittert wel regelmatig happy de peppy foto's van haar en Raf! Dan nog dr tieten en over haar nep lach maar niet te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |