Rechtstreeks vanaf de bank bij PSGtwitter:greggggg_x twitterde op woensdag 02-01-2013 om 18:27:39Nu zou Rafael met nikki plessen geweest zijn reageer retweet
Neequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Rechtstreeks vanaf de bank bij PSGtwitter:greggggg_x twitterde op woensdag 02-01-2013 om 18:27:39Nu zou Rafael met nikki plessen geweest zijn reageer retweet
Ja want dat is ook z'n echte accountquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Ja en dan net afgelopen maand ditquote:
Wie of wat is Nikkie niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan net afgelopen maand dit
http://twitter.com/nikkie(...)520293097474/photo/1
Nikkie is het niet, wie is het wel?![]()
Estelle..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan net afgelopen maand dit
http://twitter.com/nikkie(...)520293097474/photo/1
Nikkie is het niet, wie is het wel?![]()
Ik quotte dit:quote:
Die is 1 kop groter dan Rafquote:
Oh sorry, dat zag ik niet staanquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik quotte dit:
'Nikkie Plessen reden breuk Sylvie en Rafael'
Ik denk dat Stellemans toch voor wat donkerder gaat, maar dat is even een wilde gokquote:
Ontzettend pissig en een half jaar laten samen gezelli op de kiek. Je moet wat, als je nep bentquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:27 schreef Starlie het volgende:
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Nikkie Plessen zou de reden zijn voor de breuk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart.
Dat vertelt een vriend van de familie aan De Telegraaf.
"Ik ken de verhalen over Nikkie en Rafael. Wat ik daarvan heb begrepen, is dat zij ontzettend haar best heeft gedaan om Rafael te versieren", zegt hij. Ze stuurde hem om de haverklap berichtjes."
Volgens de bron was Sylvie daarom "onwijs pissig" op haar oud-TMF-collega die al jaren een relatie heeft met ondernemer Ruben Bontekoe.
Nikkie was niet bereikbaar voor commentaar.
Ze zeggen natuurlijk niets voor niets once you have blackquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Stellemans toch voor wat donkerder gaat, maar dat is even een wilde gok
Fake it till you make it!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ontzettend pissig en een half jaar laten samen gezelli op de kiek. Je moet wat, als je nep bent
Ze verdient genoeg, dan zou ze nu wel wat losser moeten worden.quote:
Daarom de fakegatequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ontzettend pissig en een half jaar laten samen gezelli op de kiek. Je moet wat, als je nep bent
Ja ze ZEGT dat ze hoorntjes eet onder het mom van: Kijk eens hoe normaal ik ben... maar ik geloof er geen snars van!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze verdient genoeg, dan zou ze nu wel wat losser moeten worden.
Oh wacht, ze eet inmiddels hoorntjes
Dat schrijf ik net 2 minuten terug in het Golftastopicquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Estelle nu met een brede glimlach op haar bank thuis zit, de media aandacht gaat nu uit naar *dat andere stel*
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat schrijf ik net 2 minuten terug in het Golftastopic
Dus ... Omdat Plessen Raf probeerde te versieren, Slvie daardoor pissig was op op Plessen, zijn Sylvie en Raf uit elkaar. Juist.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:27 schreef Starlie het volgende:
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Nikkie Plessen zou de reden zijn voor de breuk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart.
Dat vertelt een vriend van de familie aan De Telegraaf.
"Ik ken de verhalen over Nikkie en Rafael. Wat ik daarvan heb begrepen, is dat zij ontzettend haar best heeft gedaan om Rafael te versieren", zegt hij. Ze stuurde hem om de haverklap berichtjes."
Volgens de bron was Sylvie daarom "onwijs pissig" op haar oud-TMF-collega die al jaren een relatie heeft met ondernemer Ruben Bontekoe.
Nikkie was niet bereikbaar voor commentaar.
Nou ze is alles behalve mager, nu gewoon slank, dus ik geloof het wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ze ZEGT dat ze hoorntjes eet onder het mom van: Kijk eens hoe normaal ik ben... maar ik geloof er geen snars van!
Oh stoor je niet aan mij hoor, gewoon doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, vonden we gelijktijdig, maar piscje vindt het niet origineel genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |