BOOBIESquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef Starlie het volgende:
Ben er niet zo handig mee...Maar joh ik was ff van de straat
[ afbeelding ]
Ali B. als bemiddelaar? Moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef Montelly het volgende:
Heel vreemd dat Sylvie samen met NIkkie en AliB op vakantie naar Dubai zijn gevlogen.
Ik heb het gevoel dat het een en ander moest worden besproken en dat AliB daar als "bemiddelaar" was..
heel vreemd allemaal.
Ali B, op volle toeren voor al uw mediation?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef Montelly het volgende:
Heel vreemd dat Sylvie samen met NIkkie en AliB op vakantie naar Dubai zijn gevlogen.
Ik heb het gevoel dat het een en ander moest worden besproken en dat AliB daar als "bemiddelaar" was..
heel vreemd allemaal.
Toegevoegd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef Starlie het volgende:
Ben er niet zo handig mee...Maar joh ik was ff van de straat
[ afbeelding ]
Ook al fakequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Van Raf's facebook, gisteravond erop gezet
Hi everybody, I wish everyone of you all the best for 2013 with lot's of luck and happiness!! Hope you also had a great time celebrating last night!
Nee man, ze waren veel platter toen ze zoveel was afgevallen, en na de kanker had ze opeens van die strakke bollen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Zijn die borsten niet gewoon verkleind toen ze borstkanker bleek te hebben
Misschien is het een enorme opluchting voor hem? Eindelijk van dat toneelstuk af?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Hi everybody, I wish everyone of you all the best for 2013 with lot's of luck and happiness!! Hope you also had a great time celebrating last night!
Ooh ja goed punt....dan maar geen team, en eerst wachten op de rest van the dirt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hmmm, nja, nja, maar dat zou dan betekenen dat ik ook niet meer ga zitten roddelen online omdat dat hem zou kunnen schaden... Ik moet er even over nadenken hoor.
vertaling:quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Bij de Palinggate was 't toch vanaf 't begin vrij duidelijk?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Ole het volgende:
Zowel bij de palinggate als de golftasgate bleken de zaken iets anders te zijn dan eerst gedacht.
Een wending is als 't verhaal anders wordt, dat werd 't niet. Vanaf het begin was al duidelijk wat voor een golddigger die Yolante was.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef Andromache het volgende:
Bij Palinggate kreeg het geheel wel een wending door het beruchte interview met Gerda Smit
En terecht, Jan had op tijd door met wat voor viesmeid hij te maken had.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:13 schreef Ole het volgende:
Nee hoor. Eerst kreeg yo de schuld, en toen bleek Jantje het al op een Volendamse plee gedaan te hebben met Liza
quote:
Lekker de muziek hard zodat je de klap niet kon horen?quote:
Maar golftasgate is echt episch geworden, dat is moeilijk om te overtreffen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Ole het volgende:
Zowel bij de palinggate als de golftasgate bleken de zaken iets anders te zijn dan eerst gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |