Voeg daar even humorloos aan toe a.u.b.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Of nouja, dikke huismoeders met een IQ onder het gemiddelde om maar wat nuance aan te brengen.
Betrapt dus!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:30 schreef rubbereend het volgende:
twitter:rddv twitterde op woensdag 02-01-2013 om 21:13:08Syl's nieuwste pennenvrucht is binnen op de redactie. Wat was het een knalfuif inderdaad! http://t.co/N8L2BglU reageer retweet
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het schijnt dat Zlatan I. weg moest bij Ajax omdat hij Sylvie M. had gedopt en Rafael V. dat niet pikte. Dus. En dat Damjan de nanny "mama" noemt.
Zou ze misschien zelf zo graag in haar sprookje hebben willen geloven dat ze het gewoon heeft weggedruktquote:
Jij durft voor iemand die net geregistreerd isquote:
Haha ik ben natuurlijk gewoon een vaste user op fokquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij durft voor iemand die net geregistreerd is
Team Damian?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben team niemand hoor, heb ik na een lange dag eindelijk besloten. Team ezeltje.
Met voetbal heb ik niks en met slaande mannen ook niet, maar ik heb ook echt helemaal maar dan ook helemaal niks met Sylvie. Die komt echt terminaal oppervlakkig over.
Hmmm, nja, nja, maar dat zou dan betekenen dat ik ook niet meer ga zitten roddelen online omdat dat hem zou kunnen schaden... Ik moet er even over nadenken hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Team Damian?
Dat jochie komt er het slechtst vanaf....pa mept ma en ma is te druk met zichzelf bezig.
Ik hoop dat de nanny mag blijven, klinkt alsof dat de enige is die oprecht een beetje aandacht voor hem heeft.
zal Raf het ook met de Nanny hebben gedaan? zie een mooi verhaallijntje opkomenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Team Damian?
Dat jochie komt er het slechtst vanaf....pa mept ma en ma is te druk met zichzelf bezig.
Ik hoop dat de nanny mag blijven, klinkt alsof dat de enige is die oprecht een beetje aandacht voor hem heeft.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef Starlie het volgende:
Ben er niet zo handig mee...Maar joh ik was ff van de straat
[ afbeelding ]
Cc jij wist het van die Nikkie Plessen ...ik hoorde zojuist op twitter ik bedoel las op twitter van iemand die schreef dat hij op telegraaf.nl gelezen had!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
Die Plessen stinkt volgens mij. Viezig kind.
Hij is superquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:51 schreef Starlie het volgende:
Ben er niet zo handig mee...Maar joh ik was ff van de straat
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |