In essentie is het roddelen over bn'ers van iets te dikke huismoeders ook niet veel anders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan BNW dit met al die roddels en theorieën
Daar kom ik later op terug. Ik ga op onderzoek uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat zou de rol van Estelle geweest zijn in deze gate?
En dat hij vroeg of Sylvie nog steeds een streepje had of dat ze inmiddels kaal wasquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verhaal van Zlatan is wel bekend toch? Dat hij kreungeluidjes van Sylvie nadeed in de kleedkamer en Raf toen flipte.
Dat Sylvie op die Raiola is gedoken geloof ik niet zoquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Hahahaha wat een site: gehandicaptenbanga, zwarte voetballersbanga
Ik ben geen beheerder. Daarbij is het alleen voor mensen die al werkzaam zijn, zeg maar. /einde offtopicquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:18 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Waarom![]()
![]()
Ik wil ook journaliste worden en ik ben best te vertrouwen
Dikke huismoeders houden zich bezig met het huishouden en de kids, niet met sylvie meis #yololifequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
In essentie is het roddelen over bn'ers van iets te dikke huismoeders ook niet veel anders.
You wish. Op dikke huismoeders draaien programma's als RTL boulevard, bladen als de story en dit subforum.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Dikke huismoeders houden zich bezig met het huishouden en de kids, niet met sylvie meis #yololife
Zo ordinair als Kim Kardashian is ze ook weer niet denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef iFok. het volgende:
Het is wachten op een sekstape van Sylvie.
Nee. Dat doen alleen domme mensen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef iFok. het volgende:
Het is wachten op een sekstape van Sylvie.
Dek je dat echt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
You wish. Op dikke huismoeders draaien programma's als RTL boulevard, bladen als de story en dit subforum.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus Caland zit je hier nu nog steeds ouwe roddelnicht?
Dat weet ik wel zeker.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus Caland zit je hier nu nog steeds ouwe roddelnicht dikke huisvrouw?
Nee, alleen simpel gezeik hoe nietszeggend Ajax eigenlijk isquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
niets daarvan in zijn boek al zegt dat niet veel.
twitter:rddv twitterde op woensdag 02-01-2013 om 21:13:08Syl's nieuwste pennenvrucht is binnen op de redactie. Wat was het een knalfuif inderdaad! http://t.co/N8L2BglU reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |