Zlatan I., Nikkie P.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het schijnt dat Zlatan I. weg moest bij Ajax omdat hij Sylvie M. had gedopt en Rafael V. dat niet pikte. Dus. En dat Damjan de nanny "mama" noemt.
Dat verhaal van Zlatan is wel bekend toch? Dat hij kreungeluidjes van Sylvie nadeed in de kleedkamer en Raf toen flipte.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het schijnt dat Zlatan I. weg moest bij Ajax omdat hij Sylvie M. had gedopt en Rafael V. dat niet pikte. Dus. En dat Damjan de nanny "mama" noemt.
Zlatanquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verhaal van Zlatan is wel bekend toch? Dat hij kreungeluidjes van Sylvie nadeed in de kleedkamer en Raf toen flipte.
niets daarvan in zijn boek al zegt dat niet veel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verhaal van Zlatan is wel bekend toch? Dat hij kreungeluidjes van Sylvie nadeed in de kleedkamer en Raf toen flipte.
Wat ergquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo schunnig en open als Andy.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
niets daarvan in zijn boek al zegt dat niet veel.
He jammer, je was toen al zo goed op de hoogte.... ik had hem nu echt niet meer verwacht, in elk gevalquote:
Hahahaha wat een site: gehandicaptenbanga, zwarte voetballersbangaquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://www.melf.nl/algeme(...)lijst-van-nederland/
Wat is hier allemaal waar van wat er over Sylvie gezegd wordt?
Het gaat wel uitvoerig over de ruzie met Van der Vaart maar Sylvie wordt daarbij niet genoemd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo schunnig en open als Andy.
Dat wist ik inderdaad al, maar dat van die kreungeluidjes in de kleedkamer nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef Ole het volgende:
Dat van Nikki stond ook al in het Sylvie en Raf topic
Waar heb je dat vandaan dan? ;9quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef iFok. het volgende:
Het is gewoon een dikke orgie geweest daar. Rafael met Niki en Sylvie met Zlatan. Er gaan zelfs geruchten rond dat Yolanthe er zelfs bij betrokken zou zijn, trio met Raf en Niki. Ik ben benieuwd!
En wat zou de rol van Estelle geweest zijn in deze gate?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef iFok. het volgende:
Het is gewoon een dikke orgie geweest daar. Rafael met Niki en Sylvie met Zlatan. Er gaan zelfs geruchten rond dat Yolanthe er zelfs bij betrokken zou zijn, trio met Raf en Niki. Ik ben benieuwd!
Doet me een beetje denken aan BNW dit met al die roddels en theorieënquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef iFok. het volgende:
Ik was er niet bij, maar dat van die NAC indiaan en Zlatan is wel algemeen bekend. Raiola heb ik nog nooit gehoord. Maar goed je weet niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://www.melf.nl/algeme(...)lijst-van-nederland/
Wat is hier allemaal waar van wat er over Sylvie gezegd wordt?
Maar dan is ze niet de enigequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Komt daar de leus uit de TT vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |