zij is zo'n type idd waar je het van kan verwachten, niet helemaal fris daar beneden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
Die Plessen stinkt volgens mij. Viezig kind.
Ja misschien heeft Sylvie wel haar kanker gefaked om aandacht dat zou echt geweldig zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar golftasgate is echt episch geworden, dat is moeilijk om te overtreffen.
Of er moet hier nog iets absurds zijn wat wij niet kunnen bedenken.
Huh ze schrijft een verhaal over iets wat toen nog moest gebeuren??! Ze is nog faker dan dat ik dacht!!quote:
Jij leest de. grazia zeker niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier was ze echt wel op haar onuitstaanbaarst
In die bikinifoto's zie je ook wel het verschil met haar huidige voorgevel.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef Montelly het volgende:
wie is dit gedrocht nou weer?
http://www.jasmine-v-world.blogspot.nl/
Knappe chick tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef Montelly het volgende:
wie is dit gedrocht nou weer?
http://www.jasmine-v-world.blogspot.nl/
Niemand, gewoon het 84363945786039ste meisje met een 'mode'blog. Who fucking cares?quote:
maarten admodikoro is geen indiaan maar een javaanse surinamerquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar dat van die NAC indiaan en Zlatan is wel algemeen bekend. Raiola heb ik nog nooit gehoord. Maar goed je weet niet.
Dit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maarten admodikoro is geen indiaan maar een javaanse surinamer
Ik kan me niet voorstellen dat zulks Raf (net als alle andere heteroseksuele mannen) een fuck kan schelenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef Noek het volgende:
Ooit las ik ook dat ze alles één keer draagt, anders vindt Raf het niet leuk en saai. Sowieso knap hoor, dat hij dat als man doorheeft. Misschien had ze op het feestje wel een oud jurkje aan. Zij deed het vast aan om te stieren. BAM!
nadat ze met hem had gehad hield ze toch nog vol dat ze niet wist wie Van der Vaart wasquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maarten admodikoro is geen indiaan maar een javaanse surinamer
via tinypic?quote:
Als dat die foto is dat ze naast elkaar in bed liggen en zij blauwe plekken heeft dan staat ie al ergens in deze reeksquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:35 schreef Vivi het volgende:
Sylvie is al bezig met haar autobiografie; vijftig tinten blauw.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |