Weet je dat zeker mevrouwtje?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit 1 van haar betere foto's is....
Man, er gingen al roddels over Sylvie dat ze het oudste beroep ter wereld uitoefende toen hij nog bij Ajax speelde.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef alors het volgende:
Volgens mij zijn er meer roddels over een vreemdgaande Rafael dan Sylvie..
Ook bij de NOS hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een kneuzen TT
Wel erg dat de breuk tussen hen zelfs op het RTL nieuws was.
Nouja het is dan al zeven maanden (misschien meer, geen idee hoe snel Vivi het hoorde natuurlijk) geleden. Ze zullen ook daarvoor al uitelkaar gegroeid zijn. Of daarna heeft Sylvie het ook nog even met Nikki gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Werd al eerder gezegd. Maar als Sylvie dit wist, en dat lijkt me dan wel, of dat ze iig de roddel ook kent, waarom gaat ze dan in godsnaam met dat wijf op vakantie? Dat geloof ik gewoon niet.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Man, er gingen al roddels over Sylvie dat ze het oudste beroep ter wereld uitoefende toen hij nog bij Ajax speelde.
Als een heel stadion er over zingt dan moet het ook wel waar zijn. Sylviequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Man, er gingen al roddels over Sylvie dat ze het oudste beroep ter wereld uitoefende toen hij nog bij Ajax speelde.
quote:'Nikkie Plessen reden breuk Sylvie en Rafael'
door Redactie | 0 reacties
AMSTERDAM - Nikkie Plessen zou de reden zijn voor de breuk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart. Evert Santegoeds zei woensdag in Shownieuws dat de naam van de tv-presentatrice vaak wordt genoemd.
De showbizzkenner benadrukt dat het vooralsnog gaat om 'niet meer dan een roddel'.
Shownieuws heeft Nikkie geprobeerd te bereiken voor commentaar, maar dat is niet gelukt.
Plessen is al jaren samen met ondernemer Ruben Bontekoe, met wie ze in 2010 dochter Jolie kreeg. Rafael en Sylvie maakten woensdag bekend te gaan scheiden.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Weet je dat zeker mevrouwtje?
[ afbeelding ]
De NOS vanochtend ook al hoorde ik zojuist.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een kneuzen TT
Wel erg dat de breuk tussen hen zelfs op het RTL nieuws was.
Je zal als Nikki Plessen er geen hol mee te maken hebben en er dan door zo'n verhaal toch bij betrokken rakenquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijven moeten ook niet zo ondankbaar zijn. Als ze dat wel zijn is een tik op z'n plaats.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wel typisch dat Sylvie de hoer is terwijl Rafael een klap zou hebben uitgedeeld? Ok, de details zijn nog niet bekend (als die al ooit komen), maar die TT lijkt me nogal omgekeerde wereld.
En nee, ook niet als "de situatie er misschien wel om vroeg" is een klap goed te praten. Dan had hij haar zijn andere wang moeten toekeren.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wel typisch dat Sylvie de hoer is terwijl Rafael een klap zou hebben uitgedeeld? Ok, de details zijn nog niet bekend (als die al ooit komen), maar die TT lijkt me nogal omgekeerde wereld.
En nee, ook niet als "de situatie er misschien wel om vroeg" is een klap goed te praten. Dan had hij haar zijn andere wang moeten toekeren.
Misschien had hij fifty shades gelezen en het niet helemaal goed begrepen....blijft een voetballer hèquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh god, een mislukte poging om grappig te zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wijven moeten ook niet zo ondankbaar zijn. Als ze dat wel zijn is een tik op z'n plaats.
Een woord: voetbaljochies.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind haar best knap, het is alleen ze heeft absoluut geen fotogenieke kop zeg maar, het moet het totaal plaatje zijn al bewegend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:00 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Op zich vind ik haar niet lelijk van veraf. Maar dichtbij.
Mwah... Volgens mij zei Copycat het al, maar ik denk ook dat ze stinkt...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:00 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Op zich vind ik haar niet lelijk van veraf. Maar dichtbij.
Nee, ik ben bloedserieus. Vrouwen eisen te veel en leveren veel te weinig. Al dat gezeik over gelijkwaardigheid etc. Als ze vervolgens ondankbaar doen dan kunnen ze 't krijgen ook. Gelijke monniken, gelijke k(l)appen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh god, een mislukte poging om grappig te zijn.
I know. Maar soms kan ik het me gewoon haast niet voorstellen dat er zoveel collectieve domheid heerst onder dit soort kneusjes.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Als het gewoon met de vlakke hand is zie ik het probleem niet zo.
Ja, als ik haar zie staan op tv ofzo, vind ik haar ook wel knap. Maar eigenlijk ook enkel van veraf. Maar ze ziet er gewoon goed uit zegmaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind haar best knap, het is alleen ze heeft absoluut geen fotogenieke kop zeg maar, het moet het totaal plaatje zijn al bewegend.
Dat is nou die groepsdruk waar ze gevoelig voor zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
I know. Maar soms kan ik het me gewoon haast niet voorstellen dat er zoveel collectieve domheid heerst onder dit soort kneusjes.
Als ik jou was zou ik de herenliefde eens proberen. Staat je beter denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik ben bloedserieus. Vrouwen eisen te veel en leveren veel te weinig. Al dat gezeik over gelijkwaardigheid etc. Als ze vervolgens ondankbaar doen dan kunnen ze 't krijgen ook. Gelijke monniken, gelijke k(l)appen.
Waarom zou van der Vaart Sylvie geen tik mogen verkopen? Hij heeft haar toch ook zelf gekocht?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
I know. Maar soms kan ik het me gewoon haast niet voorstellen dat er zoveel collectieve domheid heerst onder dit soort kneusjes.
Ik hou van kutjes, dat is m'n probleem.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik de herenliefde eens proberen. Staat je beter denk ik
Ja dat idd, haar lichaam is wel oke, het outfit is leuk en mooi haar. Het hoofd kan er ook wel bij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, als ik haar zie staan op tv ofzo, vind ik haar ook wel knap. Maar eigenlijk ook enkel van veraf. Maar ze ziet er gewoon goed uit zegmaar.
Mooi was ze daar met dat donkere haar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef Starlie het volgende:
We gooien er nog maar even eentje in van de goede oude tijd
Ze zijn bijna onherkenbaar...![]()
[ afbeelding ]
Ja Sneijder is nu een stuk kaler.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef Starlie het volgende:
We gooien er nog maar even eentje in van de goede oude tijd
Ze zijn bijna onherkenbaar...![]()
[ afbeelding ]
Die 'titel' heeft ze al jaren. Nog voor de klap. Zei je er toen ook wat van? Of nu ze een klap heeft gekregen is het not done.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
ik vind haar daar ook mooier, nu ook wel, maar nu lijkt ze zo'n te strakke barbie pop met glazige ogen. Daar is het nog wat echter zeg maar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi was ze daar met dat donkere haar.
Oh, het kan nóg dommer!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Die 'titel' heeft ze al jaren. Nog voor de klap. Zei je er toen ook wat van? Of nu ze een klap heeft gekregen is het not done.
mwah dat valt ook wel mee. Meer een geforceerde kus omdat het moest van de fotograaf of zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Starlie het volgende:
Sorry kan het niet laten, maar deze is ook briljant!! Echt een passievolle " schat let op mn lipgloss" kus:
[ afbeelding ]
Was dat met die schop van Kuijt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
deze tt geeft mij wel een beetje nostalgische gevoelens.
een van de betere Feyenoord - Ajax die ik toen heb meegemaakt.
Makkelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Daar reageer ik niet eens op. Ik voel een soort-zoekt-soort aankomen in dit topic.
Volgens mij wel toen zongen we nog top liederen als Sylvie is de hoer en Mark van Bommel breek je been. ook een mooie Van der Vaart wie kent hem niet , Van der Vaart van der Vaart is een kanker Ajaciedquote:
Ja, net zoals Do en de Ewbank-gate destijdsquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zal als Nikki Plessen er geen hol mee te maken hebben en er dan door zo'n verhaal toch bij betrokken raken
O god daar was ik mede schuldig aan toen der tijd...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, net zoals Do en de Ewbank-gate destijds
quote:
Shoot the Messenger is nog steeds een erg popiejopie spelletje blijkt maar weer eens...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Daar reageer ik niet eens op. Ik voel een soort-zoekt-soort aankomen in dit topic.
Ik denk dat je het verkeerd begrijptquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
[..]
Shoot the Messenger is nog steeds een erg popiejopie spelletje blijkt maar weer eens...
Volgens mij is het bestaan van Sylvie een stuk zwaarder dan Rafael.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik ben bloedserieus. Vrouwen eisen te veel en leveren veel te weinig. Al dat gezeik over gelijkwaardigheid etc. Als ze vervolgens ondankbaar doen dan kunnen ze 't krijgen ook. Gelijke monniken, gelijke k(l)appen.
Rechtstreeks vanaf de bank bij PSGtwitter:greggggg_x twitterde op woensdag 02-01-2013 om 18:27:39Nu zou Rafael met nikki plessen geweest zijn reageer retweet
Neequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Rechtstreeks vanaf de bank bij PSGtwitter:greggggg_x twitterde op woensdag 02-01-2013 om 18:27:39Nu zou Rafael met nikki plessen geweest zijn reageer retweet
Ja want dat is ook z'n echte accountquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Ja en dan net afgelopen maand ditquote:
Wie of wat is Nikkie niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan net afgelopen maand dit
http://twitter.com/nikkie(...)520293097474/photo/1
Nikkie is het niet, wie is het wel?![]()
Estelle..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan net afgelopen maand dit
http://twitter.com/nikkie(...)520293097474/photo/1
Nikkie is het niet, wie is het wel?![]()
Ik quotte dit:quote:
Die is 1 kop groter dan Rafquote:
Oh sorry, dat zag ik niet staanquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik quotte dit:
'Nikkie Plessen reden breuk Sylvie en Rafael'
Ik denk dat Stellemans toch voor wat donkerder gaat, maar dat is even een wilde gokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |