Een woord: voetbaljochies.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wel typisch dat Sylvie de hoer is terwijl Rafael een klap zou hebben uitgedeeld? Ok, de details zijn nog niet bekend (als die al ooit komen), maar die TT lijkt me nogal omgekeerde wereld.
Ik vind haar best knap, het is alleen ze heeft absoluut geen fotogenieke kop zeg maar, het moet het totaal plaatje zijn al bewegend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:00 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Op zich vind ik haar niet lelijk van veraf. Maar dichtbij.
Mwah... Volgens mij zei Copycat het al, maar ik denk ook dat ze stinkt...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:00 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Op zich vind ik haar niet lelijk van veraf. Maar dichtbij.
Nee, ik ben bloedserieus. Vrouwen eisen te veel en leveren veel te weinig. Al dat gezeik over gelijkwaardigheid etc. Als ze vervolgens ondankbaar doen dan kunnen ze 't krijgen ook. Gelijke monniken, gelijke k(l)appen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh god, een mislukte poging om grappig te zijn.
I know. Maar soms kan ik het me gewoon haast niet voorstellen dat er zoveel collectieve domheid heerst onder dit soort kneusjes.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Als het gewoon met de vlakke hand is zie ik het probleem niet zo.
Ja, als ik haar zie staan op tv ofzo, vind ik haar ook wel knap. Maar eigenlijk ook enkel van veraf. Maar ze ziet er gewoon goed uit zegmaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind haar best knap, het is alleen ze heeft absoluut geen fotogenieke kop zeg maar, het moet het totaal plaatje zijn al bewegend.
Dat is nou die groepsdruk waar ze gevoelig voor zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
I know. Maar soms kan ik het me gewoon haast niet voorstellen dat er zoveel collectieve domheid heerst onder dit soort kneusjes.
Als ik jou was zou ik de herenliefde eens proberen. Staat je beter denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik ben bloedserieus. Vrouwen eisen te veel en leveren veel te weinig. Al dat gezeik over gelijkwaardigheid etc. Als ze vervolgens ondankbaar doen dan kunnen ze 't krijgen ook. Gelijke monniken, gelijke k(l)appen.
Waarom zou van der Vaart Sylvie geen tik mogen verkopen? Hij heeft haar toch ook zelf gekocht?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
I know. Maar soms kan ik het me gewoon haast niet voorstellen dat er zoveel collectieve domheid heerst onder dit soort kneusjes.
Ik hou van kutjes, dat is m'n probleem.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik de herenliefde eens proberen. Staat je beter denk ik
Ja dat idd, haar lichaam is wel oke, het outfit is leuk en mooi haar. Het hoofd kan er ook wel bij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, als ik haar zie staan op tv ofzo, vind ik haar ook wel knap. Maar eigenlijk ook enkel van veraf. Maar ze ziet er gewoon goed uit zegmaar.
Mooi was ze daar met dat donkere haar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef Starlie het volgende:
We gooien er nog maar even eentje in van de goede oude tijd
Ze zijn bijna onherkenbaar...![]()
[ afbeelding ]
Ja Sneijder is nu een stuk kaler.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef Starlie het volgende:
We gooien er nog maar even eentje in van de goede oude tijd
Ze zijn bijna onherkenbaar...![]()
[ afbeelding ]
Die 'titel' heeft ze al jaren. Nog voor de klap. Zei je er toen ook wat van? Of nu ze een klap heeft gekregen is het not done.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wel typisch dat Sylvie de hoer is terwijl Rafael een klap zou hebben uitgedeeld? Ok, de details zijn nog niet bekend (als die al ooit komen), maar die TT lijkt me nogal omgekeerde wereld.
En nee, ook niet als "de situatie er misschien wel om vroeg" is een klap goed te praten. Dan had hij haar zijn andere wang moeten toekeren.
ik vind haar daar ook mooier, nu ook wel, maar nu lijkt ze zo'n te strakke barbie pop met glazige ogen. Daar is het nog wat echter zeg maar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi was ze daar met dat donkere haar.
Oh, het kan nóg dommer!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Die 'titel' heeft ze al jaren. Nog voor de klap. Zei je er toen ook wat van? Of nu ze een klap heeft gekregen is het not done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |