toen dat nog gangbaar wasquote:
Klap of voetballer?quote:
Voetballer uiteraard.quote:
Zouden ze in gemeenschaps van goederen zijn getrouwd?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:10 schreef Pakspul het volgende:
Je kan zo'n golddigger best een ring om de vinger gooien, maar je moet het financieel heel goed op papier zetten, want zo'n lurker verlaat je na een paar jaar toch weer.
Verwacht het wel, want ze waren toch echt verliefd?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zouden ze in gemeenschaps van goederen zijn getrouwd?
Maar was het met de vlakke hand of een vuist?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:11 schreef Abed het volgende:
Arme man, zo in een hoek gedreven worden uit onmacht..rest niets anders dan een ferme tik uit te delen.
Heus geen 6-8 miljoen per jaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:12 schreef alors het volgende:
Alsof Sylvie zelf geen geld heeft met haar contracten bij L'Oreal, Hunkemoller, Oral Braun en Gilette. En haar presentatiewerk
voor een paar miljoen euro wil ik ook wel een tik ontvangenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:12 schreef Marrije het volgende:
Nou niet zo moeilijk doen om die tik.
Doet Sylvie ook niet, heeft hem alweer vergeven.
dat denk ik nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zouden ze in gemeenschaps van goederen zijn getrouwd?
Heeft ze zoveel nodig?quote:
Ik denk dat je je daar lelijk in kan vergissen hoor.quote:
Kamperquote:Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie.
Nou ja dan zal ze hem dus niet helemaal leegtrekken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar lelijk in kan vergissen hoor.
Volgens mij verdient die sloerie behoorlijk met al die reclamecampagnes en tv optredens en dergelijke.
Volkomen onterecht imo overigens hoor, want dat wijf is nog te dom om te poepen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:10 schreef Pakspul het volgende:
Je kan zo'n golddigger best een ring om de vinger gooien, maar je moet het financieel heel goed op papier zetten, want zo'n lurker verlaat je na een paar jaar toch weer.
Ik zou het niet durven zeggen, presenteren bij een Duitse commerciële zender levert vast wel het een en ander op. Ze heeft ook nog een parfum en nagelstickers. Ze is wel gewoon een zakenvrouw genoeg om overal geld zelf uit te slaan.quote:
Dit was duidelijk een corrigerende tikquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:11 schreef Abed het volgende:
Arme man, zo in een hoek gedreven worden uit onmacht..rest niets anders dan een ferme tik uit te delen.
Deze ook erbij, helemaal vers van 31 decemberquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:15 schreef Deisyy het volgende:
Nog maar even een foto van toen het nog goed was.... 7 dagen geleden![]()
[ afbeelding ]
Met de vlakke handquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:15 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dit was duidelijk een corrigerende tik
Raf had gelijk!
Sjees, dat haar, Sylvie! Timewarp naar de jaren 80.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:12 schreef alors het volgende:
Alsof Sylvie zelf geen geld heeft met haar contracten bij L'Oreal, Hunkemoller, Oral Braun en Gilette. En haar presentatiewerk
quote:Johannes Perret: Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei,
Ja mein Schatz es ist vorbei.
Dat zou ik stiekem toch wel heel jammer vinden hoor. Hoewel ik er wel vrede mee zou kunnen hebben als alleen de klap verzonnen was, en de rest gewoon wel waar is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
Het zou wel geweldig zijn als blijkt dat de Duitsers dit allemaal uit hun duim hebben gezogen
Die eeuwige modellenpose ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dezelfde krant die vorig jaar het kleinste prinsesje een dodelijke ziekte toebedeelde, dus wat dat betreft...quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
Het zou wel geweldig zijn als blijkt dat de Duitsers dit allemaal uit hun duim hebben gezogen
Ik gok ook dat het gewoon die scheiding is, zonder klap.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat zou ik stiekem toch wel heel jammer vinden hoor. Hoewel ik er wel vrede mee zou kunnen hebben als alleen de klap verzonnen was, en de rest gewoon wel waar is.
Een ouderweste duitste traditie zou men er van moeten maken de klakkeloos alles overnemende nederlandse media te kakken zetten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
Neeee, die is ze doorgekomen omdat ze zo hard gevochten heeft en zo'n sterke vrouw is!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:18 schreef iFok. het volgende:
Jammer dat het zo moet gaan natuurlijk. Sylvie had volgens mij kanker, deze zwarte tijd zijn ze met z'n tweeën doorgekomen, en dan dit.
Alle landen hebben het al overgenomen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een ouderweste duitste traditie zou men er van moeten maken de klakkeloos alles overnemende nederlandse media te kakken zetten.
Ja dat is wel de beste uitspraak van Sylviequote:Op woensdag 2 januari 2013 13:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Neeee, die is ze doorgekomen omdat ze zo hard gevochten heeft en zo'n sterke vrouw is!
Ik hoop het van harte, maar dan denk ik dat Raf en Syl al lang wat hadden laten horen. En om nou zelf mee te doen aan een stunt waarbij je beschuldigd wordt je vrouw te hebben geslagen, nee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
En hoe is ze zo'n sterkte vrouw geworden? Ja, door de klappen van Raf.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Neeee, die is ze doorgekomen omdat ze zo hard gevochten heeft en zo'n sterke vrouw is!
Heeft ze dat echt gezegd?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is wel de beste uitspraak van Sylvie
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:21 schreef iFok. het volgende:
[..]
En hoe is ze zo'n sterkte vrouw geworden? Ja, door de klappen van Raf.
Zonder Raf was het niet gelukt.
Dus Raf probeerde met die klap zijn huwelijk te redden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Achter elke sterke vrouw staat een klappende vent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:21 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me ook sterk, ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, maar dan denk ik dat Raf en Syl al lang wat hadden laten horen. En om nou zelf mee te doen aan een stunt waarbij je beschuldigd wordt je vrouw te hebben geslagen, nee.
Precies, respect voor die man!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:21 schreef iFok. het volgende:
[..]
Nagenoeg wel ja.quote:
Ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar lelijk in kan vergissen hoor.
Volgens mij verdient die sloerie behoorlijk met al die reclamecampagnes en tv optredens en dergelijke.
Volkomen onterecht imo overigens hoor, want dat wijf is nog te dom om te poepen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:21 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jeetje, hoe walgelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nagenoeg wel ja.
SHO / Het algemene Sylvie & Raf topic #1
Er is wel eens elders zoiets geweest, in een tijdschrift, maar in een interview gilt ze het ook altijd. Ze overwon kanker, want ze is een vechter.
ze leken heel gelukkig, daar staat ze dan met der louboutins... Arme Sylvie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor de mensen die overlijden, die vochten niet hard genoegquote:
Ik geloof er niet veel van eerlijk gezegd, vooral dat van de klap gaat er bij mij niet in.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
Qua lichaamshouding?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:26 schreef Disorder het volgende:
Ik kan serieus géén foto van haar vinden waar ze niet geposeerd op staat.
Hij zegt het zelf.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet veel van eerlijk gezegd, vooral dat van de klap gaat er bij mij niet in.
Het is allemaal net té mooi om waar te zijn. Rafael die Meis een klap verkoopt op een oudejaars feest waar tig mensen bij staan. En hoe komt het nieuws naar buiten?.. via een roddelkrantje en niet via een 'anonieme bron' die op het feest aanwezig was.
We zullen zien wat er van waar is.
Al hangend in de deuropening van zijn nieuwe woonwagenquote:
Ja, dat denk ik eerder.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
Of ze reageren niet omdat ze al juridische stappen aan het nemen zijn en nu beter kunnen zwijgen? Geen idee.
Dan jassen ze het item er vanavond bij Boulevard in 4 minuten doorquote:
fixedquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:30 schreef Meloewa het volgende:
Nou denk dat ze elkaar gewoon uitgekeken zijn niet te vergeten dat Sylvie 10000000 mannen achter zich aan heeft en Rafeal oook dit met vrouwen. mannen
Oei, daar ging m'n koffie bijnaquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:31 schreef jakees het volgende:
Dit vind ik ook zo typisch. Staat die met een t-shirt met steun aan de slachtoffers van Syrië. Staat als titel "Just got a haircut, looking fresh again".
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Raf altijd al beetje agressief gevonden:
Ja, je vrouw wordt hoer genoemd. Niet dat dat nieuws was maar tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Raf altijd al beetje agressief gevonden:
Raak je dan sneller op elkaar uitgekeken denk je? Ik weet het niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:30 schreef Meloewa het volgende:
Nou denk dat ze elkaar gewoon uitgekeken zijn niet te vergeten dat Sylvie 10000000 mannen achter zich aan heeft en Rafeal oook dit met vrouwen.
Jezuschristus, krijg je zelf een stijve van het idee dat hij homo isquote:
Nee maar vind t leuk dat anderen denken dat t niet zo isquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezuschristus, krijg je zelf een stijve van het idee dat hij homo is
ja mmh volgensmij hebben ze toch al meer dan 5 jaar een relatie dus denk dat je op het gegeven moment wel als broer en zus leeft een soort van.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Raak je dan sneller op elkaar uitgekeken denk je? Ik weet het niet.
Zal best dat ze uit elkaar zijn maar die klap past niet echt in het perfecte wereldje dat Meis probeert te maken. Of die loeder vindt gemept worden door manlief de perfecte manier om er een punt achter te kunnen zetten, kan ook natuurlijkquote:
Watte?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja mmh volgensmij hebben ze toch al meer dan 5 jaar een relatie dus denk dat je op het gegeven moment wel als broer en zus leeft een soort van.
Nou ja wat is normaal, dat wij ons hier zo bezig houden, is dat normaal?quote:
wel onder de situatie van hun 2 denk ik. Want mannen raken nou eenmaal snel wat uitgekeken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]want dat doe je altijd na zoveel jaar.
Maar dat heeft niets te maken met het feit hoe lang ze bij elkaar zijnquote:
Alsof allle lange relaties eindigen in een broer/zus dingetje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja mmh volgensmij hebben ze toch al meer dan 5 jaar een relatie dus denk dat je op het gegeven moment wel als broer en zus leeft een soort van.
Misschien op jouw leeftijd maar genoeg mannen hoor die langdurige relaties aangaan en niet uitgekeken raken op hun partner.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wel onder de situatie van hun 2 denk ik. Want mannen raken nou eenmaal snel wat uitgekeken.
Maar je raakt wel eens uitgekeken op iemand. Denk ik ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:42 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Alsof allle lange relaties eindigen in een broer/zus dingetje.
Iets met wens, vader en gedachte.quote:
Nou, dan toch liever met David Beckham hoorquote:
ja omdat ze geen andere keus hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien op jouw leeftijd maar genoeg mannen hoor die langdurige relaties aangaan en niet uitgekeken raken op hun partner.
Ik zou toch echt eens je kijk op mannen wat bijstellen, hopelijk is het je leeftijd of je omgeving dat je er zo over denkt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja omdat ze geen andere keus hebben
na een jaar 5/10 zijn best veel mannen wel in voor een avontuurtje als je dan ook nog zeeen van vrouwen kan meekrijgen en de aandacht van krijgt helemaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zou toch echt eens je kijk op mannen wat bijstellen, hopelijk is het je leeftijd of je omgeving dat je er zo over denkt.
Tjonge jonge.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
na een jaar 5/10 zijn best veel mannen wel in voor een avontuurtje als je dan ook nog zeeen van vrouwen kan meekrijgen en de aandacht van krijgt helemaal.
Is er überhaupt al 'prove' dat een van beide tortelduifjes is vreemd gegaan dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een punt. Zodra je een relatie hebt raak je op een gegeven moment wel gewend aan elkaar en wordt het wat standaard, blabla. Zodra je dan veel vrouwen/mannen kunt krijgen kan 't best zo zijn dat je eens een keer in de verleiding komt en de fout ingaat.
http://www.telegraaf.nl/p(...)weegt_stappen__.htmlquote:wo 02 mei 2012, 14:05
Sylvie en Rafael van der Vaart overwegen juridische stappen
van onze redactie
AMSTERDAM - Sylvie en Rafael van der Vaart overwegen juridische stappen te ondernemen tegen Party. Het weekblad schreef dat het stel na een huwelijk van zeven jaar gaat scheiden aankomende zomer.
Omdat er wordt gezegd door mensen hier dat zij van hem af wilde. En toen zei Meloewa dus dat over op elkaar uitgekeken raken enzo. Blabla.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is er überhaupt al 'prove' dat een van beide tortelduifjes is vreemd gegaan dan?
ja dit dus. Denk gewoon dat de romantiek ver te zoeken was tussen hun 2 .quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat er wordt gezegd door mensen hier dat zij van hem af wilde. En toen zei Meloewa dus dat over op elkaar uitgekeken raken enzo. Blabla.
Zou ik ook doen, heerlijke tieten.quote:
Niemand die zegt dat iemand is vreemdgegaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de idiote claim dat dat altijd gebeurt en ze uit noodzaak bij een vrouw blijven. Kortom, geblaat van de bovenste plank dat niemand serieus neemt. Zullen we weer wat meer ontopic gaan, dit gedoe is vermoeiend, zeker gezien het hele vreemdgaan verhaal uit iemand zijn dikke lul/duim gezogen is.
Niet meer of minder dan andere getrouwde stellen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Scheiden voetballers niet buitengewoon vaak?
Je wordt ook niet zomaar de hoer van amsterdam heyquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja ziba heeft wel gelijk iedereen geeft af op Sylvie.
Hebben ze die zaak toen doorgezet en gewonnen? Zo ja dan lijkt het me nog wel interessant of dat nog gevolgen heeft als er nu wel echt een breuk is en ze het over tijdslijnen gaan hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
Half jaar terug hadden we dit:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)weegt_stappen__.html
Wie weet zijn ze nu al druk in de weer en komt er ook geen reactie om die reden.
Echt? Ik vind het lijken alsof ze gemiddeld vaker scheiden in ieder geval.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan andere getrouwde stellen.
dit inderdaad zoveel mannen die hun vriendin niet eens mooi of speciaal vinden. Maar het gewoon zo houden omdat ze niks anders kunnen krijgen en dit mooi is voor "achter de hand" nou is dat hier niet het geval al denk ik dat hier meer een kwestie is van "gewonnen"/ "gewend"/ "uitgekeken".quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niemand die zegt dat iemand is vreemdgegaan.
Nee hoor, genoeg mensen die uitgekeken zijn op een partner maar niet durven weg te gaan omdat het op deze manier veilig is en je hebt zekerheid dat je iemand hebt, blabla. Dat is wat ze zegt.
Dat lijkt volgens mij alleen maar zo omdat dat dan zo prominent in het nieuws komt, maar er zijn meer voetbalhuwelijken die wel gewoon stand houden dan dat er scheidingen zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het lijken alsof ze gemiddeld vaker scheiden in ieder geval.
Reageer dan gewoon niet meer op Scorpie...quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:01 schreef Meloewa het volgende:
En scorpie gaat gewoon door naar tig waarschuwingen, kleuter!
Sorry baas, wist niet dat ze zou gaan huilen. Ik stop al.quote:
quote:
Ooooh meester Scorpie luistert nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:01 schreef Meloewa het volgende:
En scorpie gaat gewoon door naar tig waarschuwingen, kleuter!
jijquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:04 schreef Aldo-MC het volgende:
Wie maakte op Twitter dat woordgrapje van Sylvie van der Vaart neemt haar meisjesnaam weer aan?
Ik stuur static op je af hoor!quote:
Yolanthe neukt zichzelf telkens een stap omhoog. Ze is nu druk bezig in Hollywood dus een bekende filmster zou een logische carrierekeus zijn voor dr.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:47 schreef Hathor het volgende:
Ik geef het nog een jaartje, dan horen we dit ook van Wes en Yo, daar durf ik best een weddenschapje over af te sluiten.
Geneukt worden door Marky Mark is geen vreemdgaan tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Yolanthe neukt zichzelf telkens een stap omhoog. Ze is nu druk bezig in Hollywood dus een bekende filmster zou een logische carrierekeus zijn voor dr.
Yolanthe is al uit alle Hollywoodfilms geknipt. Sylvie heeft het echt verder geschopt dan Yolanthe hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Yolanthe neukt zichzelf telkens een stap omhoog. Ze is nu druk bezig in Hollywood dus een bekende filmster zou een logische carrierekeus zijn voor dr.
Zeker weten. Sylvie is volgens mij wel een aardig grote naam in Duitsland en Yolanthe komt niet verder dan een paar vage klusjes in Hollywood.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Yolanthe is al uit alle Hollywoodfilms geknipt. Sylvie heeft het echt verder geschopt dan Yolanthe hoor.
Ik mis Jan.quote:Jan de Hoop is naar eigen zeggen ‘verbijsterd'. "Dat wordt een extra sessie bij de psycholoog", schrijft hij. "Ik zie nu dat Sascha en Ellen ook uit elkaar gaan", gaat hij later verder. "Het wordt te veel. Als ik eerlijk ben, heb ik Bram en Eva nog steeds geen plekje gegeven", vertelt hij over koppels Sascha Visser en Ellen Hoog en Bram Moszkowicz en Eva Jinek. "Ik moet er niet in blijven hangen."
Nou heb ik geen hoge pet op van Olacy, maar dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen voor Raf. Bovendien lijkt die dame mij nog doortrapter dan Sylvie, niks voor Raf dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rafael van der Vaart en Olcay Gulsen zouden wel aardig bij elkaar passen.
Want Raf is het slachtoffer in dit stuk?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:17 schreef Marrije het volgende:
Nou heb ik geen hoge pet op van Olacy, maar dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen voor Raf. Bovendien lijkt die dame mij nog doortrapter dan Sylvie, niks voor Raf dus.
Wiesda?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het Journaal brengt het zelfs prominent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet net eens de site van Boulevard af te schuimen maar die brengen het nieuws ook gewoon prominent... het zal dus allemaal wel waar wezen, de lijnen met Boulevard en het stel zijn kort....
Misschien dat ze dat huwelijk ook nog eens kunnen herhalen op primetime?quote:SBS 6 met ingelaste uitzending over Sylvie en Rafael
SBS 6 wijzigt op het laatste moment haar programmering in verband met de relatiebreuk van Rafael en Sylvie van der Vaart. Om 18.15 uur begint een extra editie van Shownieuws. Dat heeft de tv-zender woensdag bekendgemaakt. De extra vroege uitzending van 25 minuten wordt gepresenteerd door Beau van Erven Dorens, die ook de late editie presenteert. Hij zal met showdeskundige Evert Santegoeds uitgebreid praten over de aanstaande scheiding van het beroemde echtpaar.
De ingelaste uitzending heeft een korte overlap met RTL Boulevard, dat op RTL 4 uiteraard ook uitgebreid aandacht zal besteden aan het schokkende showbizznieuws.
Er stonden voor deze week geen uitzendingen gepland voor de vroege editie van Shownieuws, in verband met vakantie. De late editie na Hart van Nederland is wel gewoon te zien.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat ze dat huwelijk ook nog eens kunnen herhalen op primetime?
Maar ook als als 'eigen nieuws' of nog steeds 'Duitse media melden...'?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet net eens de site van Boulevard af te schuimen maar die brengen het nieuws ook gewoon prominent... het zal dus allemaal wel waar wezen, de lijnen met Boulevard en het stel zijn kort....
Een beetje van allebei... ze doen in ieder geval geen moeite om er vraagtekens bij te zettenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ook als als 'eigen nieuws' of nog steeds 'Duitse media melden...'?
Nouquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Want Rafa is zo knap?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NouDat lijkt me pas écht een kenau
En qua uiterlijk doet hij 10 stappen terug. Niet de moeite waard dus.
nee sorry, dit soort non-nieuws moet wijken voor een extra uitzending van shownieuwsquote:
Het is te zien ...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raf nadat de bom is gebarsten
Klopt, maar relatief ziet hij er wel beter uit dan tien jaar geleden..Hij had vroeger ook een matje, aiiquote:
Ik let er niet zo op.quote:
Op de eerste foto lijkt hij er wel in gesoept.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raf nadat de bom is gebarsten
Nee, maar waarom zou je 10 standen lager gaan zitten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want Rafa is zo knap?
Tis dat die voetballer is en dat voetbal zo een grote sport is.
Precies je hebt geld bent beroemd, dan kan je iedereen krijgen als man.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou je 10 standen lager gaan zitten?
Ga weg met je Olcay. Hij gaat voor:quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je? Waar twee vechten...quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Want Raf is het slachtoffer in dit stuk?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:16 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ga weg met je Olcay. Hij gaat voor:Ik geef hem groot gelijk... OlcaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zoveel poen hebt als Rafael dan kun je elke vrouw kopen die je wil..Just a fool will play tricks on Angus McSix
Alsof alleen voetballers een mooie vrouw hebben. Genoeg minder mooie mannen hebben een prachtige vrouw, en andersom.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Precies je hebt geld bent beroemd, dan kan je iedereen krijgen als man.
Ja?quote:
Ik denk dat je niks te willen hebt als je lelijk en onbekend bent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof alleen voetballers een mooie vrouw hebben. Genoeg minder mooie mannen hebben een prachtige vrouw, en andersom.
En daar gaat het niet eens om. Als je jarenlang een mooie vrouw hebt gehad, dan loop je toch niet warm voor zo'n neus als Olcay? Al passen 2 neuzen wel bij elkaar, dat wel
Als Rafael lelijk is, dan is 80% in ons land lelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je niks te willen hebt als je lelijk en onbekend bent.
Inderdaad... dan trek ik nu een zak over mijn kopquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Rafael lelijk is, dan is 80% in ons land lelijk.
Kan ik best met je eens zijn dan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Rafael lelijk is, dan is 80% in ons land lelijk.
Zal wel weer overdreven bericht zijn, ik gok op een onschuldige worsteling en een kleine duw. Weiger te geloven dat Rafa z'n vrouw een keiharde hoek geeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja?
Wmb gaat dat niet helemaal op nee. Was er überhaupt sprake van een gevecht?
Waarschijnlijk wilde zij weer eens poseren, hij trok het niet meer, duwde haar weg en voor je het weet heeft hij haar neus richting haar achterhoofd geslagenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Zal wel weer overdreven bericht zijn, ik gok op een onschuldige worsteling en een kleine duw. Weiger te geloven dat Rafa z'n vrouw een keiharde hoek geeft.
Alsof erg geen lelijke mensen zijn met een relatie, dat is natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je niks te willen hebt als je lelijk en onbekend bent.
Ja ze zijn er, maar tis niet vanzelfsprekend dat dat allemaal wel zo 1-2-3 lukt.
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof erg geen lelijke mensen zijn met een relatie, dat is natuurlijk onzin.
Ze zei: "Heb je de boom nou nog niet afgetuigd?"quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde zij weer eens poseren, hij trok het niet meer, duwde haar weg en voor je het weet heeft hij haar neus richting haar achterhoofd geslagen
Nou ja met veel geld kan elke vrouw mooi worden natuurlijk hequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar we hadden het over lelijke mensen die dan wel zo het een en ander te eisen hebben over hoe knap hun vrouw is. Dat kan je doen maar dan heb je niet 1-2-3 een vrouw.
Tenzij beroemd en rijk natuurlijk.
Ik hou niet zo van plastic.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja met veel geld kan elke vrouw mooi worden natuurlijk he
Jij niet... maar zat mannen welquote:
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij niet... maar zat mannen welEn het hoeft niet perse plastic te zijn, een mooi kapsel, goede make-up en leuke kleren doen al een heleboel.
Sylvie kwam altijd over als de ideale vrouw voor een beroemd persoon. Rustig, geen aandachtshoer, lekker bezig met haar eigen carrière. Precies het tegenovergestelde van Yolanthe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens hebben ze best wel overeenkomsten, beide harde werkers, bekend met voetbal en een setje plastic ballen. Maar verder... ik denk dat Sylvie toch wat sympathieker is. Maar wie weet zit ik er naast. Olcay is een flinke haai, en dat zegt ze zelf ook.
Mja ik moet daarover mijn mening toch wel een beetje bijtrekken...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Sylvie kwam altijd over als de ideale vrouw voor een beroemd persoon. Rustig, geen aandachtshoer, lekker bezig met haar eigen carrière. Precies het tegenovergestelde van Yolanthe.
Vind je? Ik vind ze allebei net zo graag op de voorgrond staan eigenlijk, dus geen aandachtshoer? Mwoaaaah, ze zijn niet vies van wat aandacht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Sylvie kwam altijd over als de ideale vrouw voor een beroemd persoon. Rustig, geen aandachtshoer, lekker bezig met haar eigen carrière. Precies het tegenovergestelde van Yolanthe.
Vrouwen beweren dat ze altijd "flinke haaien" zijn totdat het even moeilijk wordt en ze manlief nodig hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens hebben ze best wel overeenkomsten, beide harde werkers, bekend met voetbal en een setje plastic ballen. Maar verder... ik denk dat Sylvie toch wat sympathieker is. Maar wie weet zit ik er naast. Olcay is een flinke haai, en dat zegt ze zelf ook.
Geen aandachtshoer zegt ie...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Olcay zegt zelf al als puber onhandelbaar te zijn geweest, werd van school gestuurd, etc. Gewoon een straatmeisje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vrouwen beweren dat ze altijd "flinke haaien" zijn totdat het even moeilijk wordt en ze manlief nodig hebben.
Olcay zou hem volgens mij gewoon meteen neerhoekenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Olcay heeft wel ervaring met een man die een klap kan uitdelen
Ik moest hem ook drie keer lezen om echt 'huh' te denkenquote:
Ik denk het ook!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
Olcay zou hem volgens mij gewoon meteen neerhoekenDie is echt pittig hoor volgens mij.
Tuurlijk komen ze beide graag op TV, dat is ook hun werk. Maar ik merk dat het bij Yo en Wesley veel meer is dan Sylvie en Rafael. Daarnaast houdt Sylvie zich veel meer bezig met haar eigen carriere dan Yo. Yo moet het hebben van Wesley...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind ze allebei net zo graag op de voorgrond staan eigenlijk, dus geen aandachtshoer? Mwoaaaah, ze zijn niet vies van wat aandacht.
Daarbij bedoel ik niet dat er iets mis mee is, ze werken allebei in de showbizz, maar meer als constatering.
Alleen is Sylvie écht een perfectionist, Yo niet.
Olcay is een baas en een zakenvrouwtje ik weet niet hoeveel kledingzaken zij heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:17 schreef Marrije het volgende:
Nou heb ik geen hoge pet op van Olacy, maar dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen voor Raf. Bovendien lijkt die dame mij nog doortrapter dan Sylvie, niks voor Raf dus.
twitter:omroepvenlo twitterde op woensdag 02-01-2013 om 15:12:11Ondanks de scheiding van Rafael en Sylvie houdt Omroep Venlo vandaag vast aan reguliere programmering. Vanaf 17.30 uur Venlo Vandaag en Uit! reageer retweet
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:52 schreef Pino112 het volgende:
twitter:omroepvenlo twitterde op woensdag 02-01-2013 om 15:12:11Ondanks de scheiding van Rafael en Sylvie houdt Omroep Venlo vandaag vast aan reguliere programmering. Vanaf 17.30 uur Venlo Vandaag en Uit! reageer retweet
!
!
!
!
Daar denken Grazia-lezers anders overquote:
Grazia?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar denken Grazia-lezers anders over
Nou, niet zó veel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Kassa voor Syl? Die meid verdiend nu al meer dan Raf denk ik.
Ik denk niet dat Sylvie 8 miljoen verdient ...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Kassa voor Syl? Die meid verdiend nu al meer dan Raf denk ik.
Alsof Raf 150k per week krijgt, zo'n topper is het nou ook niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sylvie 8 miljoen verdient ...
Noem eens iets recents dan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef Ziba het volgende:
Alsof die Yolanthe wel een goldigger is. Zij doet toch ook van alles qua presenteren? Ook in Nederland trouwens.
3 miljoen dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Raf 150k per week krijgt, zo'n topper is het nou ook niet.
Ik kan me een kinderprogramma met vaders heugen dat ik voorbij zag komen.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Iets met een missverkiezing in Nederland. In december was dat.
Dit zegt natuurlijk genoeg over Yolanthe: 'Iets met', 'Ik kan me nog een kinderprogramma herinneren'.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan me een kinderprogramma met vaders heugen dat ik voorbij zag komen.
Ik moet ook even zeggen dat ik het in een flits zag en niet tot de doelgroep behoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt natuurlijk genoeg over Yolanthe: 'Iets met', 'Ik kan me nog een kinderprogramma herinneren'.
Das Supertalent, Let's Dance, Deutschland Sucht den Superstar en niet te vergeten Hunkemöllerquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Yolanthe is een slechte presentatrice. Moet zeggen dat ik van Sylvie nooit iets heb gezien.
Duitsers vinden haar charmant met haar gebrekkige Duits. En verder vinden ze het vast zoet dat ze in elke tv-uitzending tegen Raf zei "ich vermisse dich" en dan zo' n luchtkusje. Al is haar populariteit ook wel tanende, gezien die verkiezing laatst.quote:
wat verdiend Raf dan bij HSV?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, niet zó veel.
Maar ze kan zich prima zelf redden.
Hij zat bij Spurs op 70k pond plus bonus en om naar HSV te kunnen gaan heeft hij ingeleverd. Even rekenen dat was 3,64 miljoen pond later we het afronden op 4 met die bonussen. Dat is net aan 5 miljoen euro. Hij heeft ingeleverd toen hij naar HSV ging, dus dat zal wel wat minder zijn nu.quote:
Travelersquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het woord 'reiziger' altijd zo grappig als het om kampers gaat
Foxitreaderquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:25 schreef MightyMightyM het volgende:
een maand terug...:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor het scannen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:25 schreef MightyMightyM het volgende:
een maand terug...:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met bord op schoot shownieuwsssssssssssssss!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:01 schreef Lutte het volgende:
Is het de moeite om terug te lezen of kan ik beter de speciaal ingelaste extra lange uitzending van Shownieuws (____! ) kijken?
Aladdin kijken, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met bord op schoot shownieuwsssssssssssssss!
Kan niet wachten, zij hadden ook het huwelijk toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met bord op schoot shownieuwsssssssssssssss!
omdat het zo...perfect was.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:10 schreef lionella het volgende:
waarom is dit in hemelsnaam zulk groot nieuws![]()
Het is een soort van koninklijk huwelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:10 schreef lionella het volgende:
waarom is dit in hemelsnaam zulk groot nieuws![]()
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan niet wachten, zij hadden ook het huwelijk toch?
En het geregisseerde Maxima-traantje. En de ongemakkelijke uitstraling van Raf.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaIk zie Sylvie nog lopen, met Mari (en nog iemand) als jurkendraagster
En Sylvie met haar plastic laagje foundation.
Oh jáquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:14 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En het geregisseerde Maxima-traantje.
Oeh ik kom net binnen, dus tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, de manager bevestigt de scheiding.
Geen commentaar op de vermeende klap.
Ik denk dat je dat goed hebt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:15 schreef lionella het volgende:
als ik de reacties hier allemaal lees bespeur ik een klein beetje leedvermaak ?
Dat begrijp ik dus ook niet..dat moet toch een band voor het leven scheppen..en waarom moet die klap/tik nou überhaupt in het nieuws komen..wie heeft dat openbaar gemaakt..quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:18 schreef iFok. het volgende:
Jammer dat het zo moet gaan natuurlijk. Sylvie had volgens mij kanker, deze zwarte tijd zijn ze met z'n tweeën doorgekomen, en dan dit.
Wat is daar gek aan dan? Ze heeft toch een privé leven, had ze moeten gillen hoe erg het is?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk, daar ga je ff af, morgen een column in Grazia over O&N
Dat het nep is. Zoals alles in haar leventje, kennelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan? Ze heeft toch een privé leven, had ze moeten gillen hoe erg het is?
Alle bekende mensen zouden dat doen, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat het nep is. Zoals alles in haar leventje, kennelijk.
Hij heeft zijn desk al een paar tandjes hoger gezetquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef Day het volgende:
Kijk die Evert eens genieten!![]()
Hij zal wel blij zijn, eindelijk even geen aandacht voor Estelle.
Jij verwacht dat celebs in een column in een glamourblaadje het echte verhaal vertellen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat het nep is. Zoals alles in haar leventje, kennelijk.
En achter gesloten deuren mag het schijnbaar wel?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef alors het volgende:
Die gast'je slaat je vrouw niet in het openbaar, zeker als je BNer bent'. Anders is het wel geoorloofd natuurlijk.
Ja!quote:
Nee. Maar dit is wel ernstig cynisch natuurlijk....quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij verwacht dat celebs in een column in een glamourblaadje het echte verhaal vertellen?
er staat trouwens ook al een tweet van Sylvie eind december over dat ze getroost moest worden door mevr Bouhlarouz... die vond ik ook wel opvallendquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
Zou het toevallig zijn dat hij nét op trainingskamp is?
Een klap in het gezicht!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe zou zo'n Beau van Erven-Dorens zich voelen, als hij in een stadium van zijn carrière is beland waarop je jezelf hoort zeggen: Welkom bij een extra uitzending van Shownieuws, vanwege het schokkende nieuws omtrent Silvie en Raf.
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Nikkie Plessen, en dan nog vorige week lekker met dezelfde Nikkie en Ali B op vakantie, yeah
Omdat die klap toen nog niet was gevallen en zij nog niet de scheiding bekend wilden maken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Maar waarom laat je je in hemelsnaam dan zo fotograferen in de nieuwjaarsnacht
Dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat die klap toen nog niet was gevallen en zij nog niet de scheiding bekend wilden maken?
Wie weet stond het op de agenda voor de lente.
Nee, dat deed mevrouw voorkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |