quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:52 schreef Pino112 het volgende:
twitter:omroepvenlo twitterde op woensdag 02-01-2013 om 15:12:11Ondanks de scheiding van Rafael en Sylvie houdt Omroep Venlo vandaag vast aan reguliere programmering. Vanaf 17.30 uur Venlo Vandaag en Uit! reageer retweet
!
Daar denken Grazia-lezers anders overquote:
Grazia?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar denken Grazia-lezers anders over
Nou, niet zó veel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Kassa voor Syl? Die meid verdiend nu al meer dan Raf denk ik.
Ik denk niet dat Sylvie 8 miljoen verdient ...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Kassa voor Syl? Die meid verdiend nu al meer dan Raf denk ik.
Alsof Raf 150k per week krijgt, zo'n topper is het nou ook niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sylvie 8 miljoen verdient ...
Noem eens iets recents dan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef Ziba het volgende:
Alsof die Yolanthe wel een goldigger is. Zij doet toch ook van alles qua presenteren? Ook in Nederland trouwens.
3 miljoen dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Raf 150k per week krijgt, zo'n topper is het nou ook niet.
Ik kan me een kinderprogramma met vaders heugen dat ik voorbij zag komen.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Iets met een missverkiezing in Nederland. In december was dat.
Dit zegt natuurlijk genoeg over Yolanthe: 'Iets met', 'Ik kan me nog een kinderprogramma herinneren'.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan me een kinderprogramma met vaders heugen dat ik voorbij zag komen.
Ik moet ook even zeggen dat ik het in een flits zag en niet tot de doelgroep behoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt natuurlijk genoeg over Yolanthe: 'Iets met', 'Ik kan me nog een kinderprogramma herinneren'.
Das Supertalent, Let's Dance, Deutschland Sucht den Superstar en niet te vergeten Hunkemöllerquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Yolanthe is een slechte presentatrice. Moet zeggen dat ik van Sylvie nooit iets heb gezien.
Duitsers vinden haar charmant met haar gebrekkige Duits. En verder vinden ze het vast zoet dat ze in elke tv-uitzending tegen Raf zei "ich vermisse dich" en dan zo' n luchtkusje. Al is haar populariteit ook wel tanende, gezien die verkiezing laatst.quote:
wat verdiend Raf dan bij HSV?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, niet zó veel.
Maar ze kan zich prima zelf redden.
Hij zat bij Spurs op 70k pond plus bonus en om naar HSV te kunnen gaan heeft hij ingeleverd. Even rekenen dat was 3,64 miljoen pond later we het afronden op 4 met die bonussen. Dat is net aan 5 miljoen euro. Hij heeft ingeleverd toen hij naar HSV ging, dus dat zal wel wat minder zijn nu.quote:
Travelersquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het woord 'reiziger' altijd zo grappig als het om kampers gaat
Foxitreaderquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:25 schreef MightyMightyM het volgende:
een maand terug...:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor het scannen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:25 schreef MightyMightyM het volgende:
een maand terug...:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met bord op schoot shownieuwsssssssssssssss!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:01 schreef Lutte het volgende:
Is het de moeite om terug te lezen of kan ik beter de speciaal ingelaste extra lange uitzending van Shownieuws (____! ) kijken?
Aladdin kijken, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met bord op schoot shownieuwsssssssssssssss!
Kan niet wachten, zij hadden ook het huwelijk toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met bord op schoot shownieuwsssssssssssssss!
omdat het zo...perfect was.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:10 schreef lionella het volgende:
waarom is dit in hemelsnaam zulk groot nieuws![]()
Het is een soort van koninklijk huwelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:10 schreef lionella het volgende:
waarom is dit in hemelsnaam zulk groot nieuws![]()
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan niet wachten, zij hadden ook het huwelijk toch?
En het geregisseerde Maxima-traantje. En de ongemakkelijke uitstraling van Raf.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaIk zie Sylvie nog lopen, met Mari (en nog iemand) als jurkendraagster
En Sylvie met haar plastic laagje foundation.
Oh jáquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:14 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En het geregisseerde Maxima-traantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |