nee sorry, dit soort non-nieuws moet wijken voor een extra uitzending van shownieuwsquote:
Het is te zien ...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raf nadat de bom is gebarsten
Klopt, maar relatief ziet hij er wel beter uit dan tien jaar geleden..Hij had vroeger ook een matje, aiiquote:
Ik let er niet zo op.quote:
Op de eerste foto lijkt hij er wel in gesoept.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raf nadat de bom is gebarsten
Nee, maar waarom zou je 10 standen lager gaan zitten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want Rafa is zo knap?
Tis dat die voetballer is en dat voetbal zo een grote sport is.
Precies je hebt geld bent beroemd, dan kan je iedereen krijgen als man.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou je 10 standen lager gaan zitten?
Ga weg met je Olcay. Hij gaat voor:quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rafael van der Vaart en Olcay Gulsen zouden wel aardig bij elkaar passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je? Waar twee vechten...quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Want Raf is het slachtoffer in dit stuk?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:16 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ga weg met je Olcay. Hij gaat voor:Ik geef hem groot gelijk... OlcaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zoveel poen hebt als Rafael dan kun je elke vrouw kopen die je wil..Just a fool will play tricks on Angus McSix
Alsof alleen voetballers een mooie vrouw hebben. Genoeg minder mooie mannen hebben een prachtige vrouw, en andersom.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Precies je hebt geld bent beroemd, dan kan je iedereen krijgen als man.
Ja?quote:
Ik denk dat je niks te willen hebt als je lelijk en onbekend bent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof alleen voetballers een mooie vrouw hebben. Genoeg minder mooie mannen hebben een prachtige vrouw, en andersom.
En daar gaat het niet eens om. Als je jarenlang een mooie vrouw hebt gehad, dan loop je toch niet warm voor zo'n neus als Olcay? Al passen 2 neuzen wel bij elkaar, dat wel
Als Rafael lelijk is, dan is 80% in ons land lelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je niks te willen hebt als je lelijk en onbekend bent.
Inderdaad... dan trek ik nu een zak over mijn kopquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Rafael lelijk is, dan is 80% in ons land lelijk.
Kan ik best met je eens zijn dan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Rafael lelijk is, dan is 80% in ons land lelijk.
Zal wel weer overdreven bericht zijn, ik gok op een onschuldige worsteling en een kleine duw. Weiger te geloven dat Rafa z'n vrouw een keiharde hoek geeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja?
Wmb gaat dat niet helemaal op nee. Was er überhaupt sprake van een gevecht?
Waarschijnlijk wilde zij weer eens poseren, hij trok het niet meer, duwde haar weg en voor je het weet heeft hij haar neus richting haar achterhoofd geslagenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Zal wel weer overdreven bericht zijn, ik gok op een onschuldige worsteling en een kleine duw. Weiger te geloven dat Rafa z'n vrouw een keiharde hoek geeft.
Alsof erg geen lelijke mensen zijn met een relatie, dat is natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je niks te willen hebt als je lelijk en onbekend bent.
Ja ze zijn er, maar tis niet vanzelfsprekend dat dat allemaal wel zo 1-2-3 lukt.
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof erg geen lelijke mensen zijn met een relatie, dat is natuurlijk onzin.
Ze zei: "Heb je de boom nou nog niet afgetuigd?"quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde zij weer eens poseren, hij trok het niet meer, duwde haar weg en voor je het weet heeft hij haar neus richting haar achterhoofd geslagen
Nou ja met veel geld kan elke vrouw mooi worden natuurlijk hequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar we hadden het over lelijke mensen die dan wel zo het een en ander te eisen hebben over hoe knap hun vrouw is. Dat kan je doen maar dan heb je niet 1-2-3 een vrouw.
Tenzij beroemd en rijk natuurlijk.
Ik hou niet zo van plastic.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja met veel geld kan elke vrouw mooi worden natuurlijk he
Jij niet... maar zat mannen welquote:
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij niet... maar zat mannen welEn het hoeft niet perse plastic te zijn, een mooi kapsel, goede make-up en leuke kleren doen al een heleboel.
Sylvie kwam altijd over als de ideale vrouw voor een beroemd persoon. Rustig, geen aandachtshoer, lekker bezig met haar eigen carrière. Precies het tegenovergestelde van Yolanthe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens hebben ze best wel overeenkomsten, beide harde werkers, bekend met voetbal en een setje plastic ballen. Maar verder... ik denk dat Sylvie toch wat sympathieker is. Maar wie weet zit ik er naast. Olcay is een flinke haai, en dat zegt ze zelf ook.
Mja ik moet daarover mijn mening toch wel een beetje bijtrekken...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Sylvie kwam altijd over als de ideale vrouw voor een beroemd persoon. Rustig, geen aandachtshoer, lekker bezig met haar eigen carrière. Precies het tegenovergestelde van Yolanthe.
Vind je? Ik vind ze allebei net zo graag op de voorgrond staan eigenlijk, dus geen aandachtshoer? Mwoaaaah, ze zijn niet vies van wat aandacht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Sylvie kwam altijd over als de ideale vrouw voor een beroemd persoon. Rustig, geen aandachtshoer, lekker bezig met haar eigen carrière. Precies het tegenovergestelde van Yolanthe.
Vrouwen beweren dat ze altijd "flinke haaien" zijn totdat het even moeilijk wordt en ze manlief nodig hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens hebben ze best wel overeenkomsten, beide harde werkers, bekend met voetbal en een setje plastic ballen. Maar verder... ik denk dat Sylvie toch wat sympathieker is. Maar wie weet zit ik er naast. Olcay is een flinke haai, en dat zegt ze zelf ook.
Geen aandachtshoer zegt ie...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Olcay zegt zelf al als puber onhandelbaar te zijn geweest, werd van school gestuurd, etc. Gewoon een straatmeisje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vrouwen beweren dat ze altijd "flinke haaien" zijn totdat het even moeilijk wordt en ze manlief nodig hebben.
Olcay zou hem volgens mij gewoon meteen neerhoekenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Olcay heeft wel ervaring met een man die een klap kan uitdelen
Ik moest hem ook drie keer lezen om echt 'huh' te denkenquote:
Ik denk het ook!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
Olcay zou hem volgens mij gewoon meteen neerhoekenDie is echt pittig hoor volgens mij.
Tuurlijk komen ze beide graag op TV, dat is ook hun werk. Maar ik merk dat het bij Yo en Wesley veel meer is dan Sylvie en Rafael. Daarnaast houdt Sylvie zich veel meer bezig met haar eigen carriere dan Yo. Yo moet het hebben van Wesley...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind ze allebei net zo graag op de voorgrond staan eigenlijk, dus geen aandachtshoer? Mwoaaaah, ze zijn niet vies van wat aandacht.
Daarbij bedoel ik niet dat er iets mis mee is, ze werken allebei in de showbizz, maar meer als constatering.
Alleen is Sylvie écht een perfectionist, Yo niet.
Olcay is een baas en een zakenvrouwtje ik weet niet hoeveel kledingzaken zij heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:17 schreef Marrije het volgende:
Nou heb ik geen hoge pet op van Olacy, maar dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen voor Raf. Bovendien lijkt die dame mij nog doortrapter dan Sylvie, niks voor Raf dus.
twitter:omroepvenlo twitterde op woensdag 02-01-2013 om 15:12:11Ondanks de scheiding van Rafael en Sylvie houdt Omroep Venlo vandaag vast aan reguliere programmering. Vanaf 17.30 uur Venlo Vandaag en Uit! reageer retweet
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:52 schreef Pino112 het volgende:
twitter:omroepvenlo twitterde op woensdag 02-01-2013 om 15:12:11Ondanks de scheiding van Rafael en Sylvie houdt Omroep Venlo vandaag vast aan reguliere programmering. Vanaf 17.30 uur Venlo Vandaag en Uit! reageer retweet
!
!
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |