Nou ja met veel geld kan elke vrouw mooi worden natuurlijk hequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar we hadden het over lelijke mensen die dan wel zo het een en ander te eisen hebben over hoe knap hun vrouw is. Dat kan je doen maar dan heb je niet 1-2-3 een vrouw.
Tenzij beroemd en rijk natuurlijk.
Ik hou niet zo van plastic.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja met veel geld kan elke vrouw mooi worden natuurlijk he
Jij niet... maar zat mannen welquote:
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij niet... maar zat mannen welEn het hoeft niet perse plastic te zijn, een mooi kapsel, goede make-up en leuke kleren doen al een heleboel.
Sylvie kwam altijd over als de ideale vrouw voor een beroemd persoon. Rustig, geen aandachtshoer, lekker bezig met haar eigen carrière. Precies het tegenovergestelde van Yolanthe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens hebben ze best wel overeenkomsten, beide harde werkers, bekend met voetbal en een setje plastic ballen. Maar verder... ik denk dat Sylvie toch wat sympathieker is. Maar wie weet zit ik er naast. Olcay is een flinke haai, en dat zegt ze zelf ook.
Mja ik moet daarover mijn mening toch wel een beetje bijtrekken...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Sylvie kwam altijd over als de ideale vrouw voor een beroemd persoon. Rustig, geen aandachtshoer, lekker bezig met haar eigen carrière. Precies het tegenovergestelde van Yolanthe.
Vind je? Ik vind ze allebei net zo graag op de voorgrond staan eigenlijk, dus geen aandachtshoer? Mwoaaaah, ze zijn niet vies van wat aandacht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Sylvie kwam altijd over als de ideale vrouw voor een beroemd persoon. Rustig, geen aandachtshoer, lekker bezig met haar eigen carrière. Precies het tegenovergestelde van Yolanthe.
Vrouwen beweren dat ze altijd "flinke haaien" zijn totdat het even moeilijk wordt en ze manlief nodig hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens hebben ze best wel overeenkomsten, beide harde werkers, bekend met voetbal en een setje plastic ballen. Maar verder... ik denk dat Sylvie toch wat sympathieker is. Maar wie weet zit ik er naast. Olcay is een flinke haai, en dat zegt ze zelf ook.
Geen aandachtshoer zegt ie...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Olcay zegt zelf al als puber onhandelbaar te zijn geweest, werd van school gestuurd, etc. Gewoon een straatmeisje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vrouwen beweren dat ze altijd "flinke haaien" zijn totdat het even moeilijk wordt en ze manlief nodig hebben.
Olcay zou hem volgens mij gewoon meteen neerhoekenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Olcay heeft wel ervaring met een man die een klap kan uitdelen
Ik moest hem ook drie keer lezen om echt 'huh' te denkenquote:
Ik denk het ook!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
Olcay zou hem volgens mij gewoon meteen neerhoekenDie is echt pittig hoor volgens mij.
Tuurlijk komen ze beide graag op TV, dat is ook hun werk. Maar ik merk dat het bij Yo en Wesley veel meer is dan Sylvie en Rafael. Daarnaast houdt Sylvie zich veel meer bezig met haar eigen carriere dan Yo. Yo moet het hebben van Wesley...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind ze allebei net zo graag op de voorgrond staan eigenlijk, dus geen aandachtshoer? Mwoaaaah, ze zijn niet vies van wat aandacht.
Daarbij bedoel ik niet dat er iets mis mee is, ze werken allebei in de showbizz, maar meer als constatering.
Alleen is Sylvie écht een perfectionist, Yo niet.
Olcay is een baas en een zakenvrouwtje ik weet niet hoeveel kledingzaken zij heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:17 schreef Marrije het volgende:
Nou heb ik geen hoge pet op van Olacy, maar dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen voor Raf. Bovendien lijkt die dame mij nog doortrapter dan Sylvie, niks voor Raf dus.
twitter:omroepvenlo twitterde op woensdag 02-01-2013 om 15:12:11Ondanks de scheiding van Rafael en Sylvie houdt Omroep Venlo vandaag vast aan reguliere programmering. Vanaf 17.30 uur Venlo Vandaag en Uit! reageer retweet
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:52 schreef Pino112 het volgende:
twitter:omroepvenlo twitterde op woensdag 02-01-2013 om 15:12:11Ondanks de scheiding van Rafael en Sylvie houdt Omroep Venlo vandaag vast aan reguliere programmering. Vanaf 17.30 uur Venlo Vandaag en Uit! reageer retweet
!
!
!
!
Daar denken Grazia-lezers anders overquote:
Grazia?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar denken Grazia-lezers anders over
Nou, niet zó veel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Kassa voor Syl? Die meid verdiend nu al meer dan Raf denk ik.
Ik denk niet dat Sylvie 8 miljoen verdient ...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Kassa voor Syl? Die meid verdiend nu al meer dan Raf denk ik.
Alsof Raf 150k per week krijgt, zo'n topper is het nou ook niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sylvie 8 miljoen verdient ...
Noem eens iets recents dan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef Ziba het volgende:
Alsof die Yolanthe wel een goldigger is. Zij doet toch ook van alles qua presenteren? Ook in Nederland trouwens.
3 miljoen dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Raf 150k per week krijgt, zo'n topper is het nou ook niet.
Ik kan me een kinderprogramma met vaders heugen dat ik voorbij zag komen.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Iets met een missverkiezing in Nederland. In december was dat.
Dit zegt natuurlijk genoeg over Yolanthe: 'Iets met', 'Ik kan me nog een kinderprogramma herinneren'.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan me een kinderprogramma met vaders heugen dat ik voorbij zag komen.
Ik moet ook even zeggen dat ik het in een flits zag en niet tot de doelgroep behoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt natuurlijk genoeg over Yolanthe: 'Iets met', 'Ik kan me nog een kinderprogramma herinneren'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |