toen dat nog gangbaar wasquote:
Klap of voetballer?quote:
Voetballer uiteraard.quote:
Zouden ze in gemeenschaps van goederen zijn getrouwd?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:10 schreef Pakspul het volgende:
Je kan zo'n golddigger best een ring om de vinger gooien, maar je moet het financieel heel goed op papier zetten, want zo'n lurker verlaat je na een paar jaar toch weer.
Verwacht het wel, want ze waren toch echt verliefd?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zouden ze in gemeenschaps van goederen zijn getrouwd?
Maar was het met de vlakke hand of een vuist?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:11 schreef Abed het volgende:
Arme man, zo in een hoek gedreven worden uit onmacht..rest niets anders dan een ferme tik uit te delen.
Heus geen 6-8 miljoen per jaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:12 schreef alors het volgende:
Alsof Sylvie zelf geen geld heeft met haar contracten bij L'Oreal, Hunkemoller, Oral Braun en Gilette. En haar presentatiewerk
voor een paar miljoen euro wil ik ook wel een tik ontvangenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:12 schreef Marrije het volgende:
Nou niet zo moeilijk doen om die tik.
Doet Sylvie ook niet, heeft hem alweer vergeven.
dat denk ik nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zouden ze in gemeenschaps van goederen zijn getrouwd?
Heeft ze zoveel nodig?quote:
Ik denk dat je je daar lelijk in kan vergissen hoor.quote:
Kamperquote:Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie.
Nou ja dan zal ze hem dus niet helemaal leegtrekken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar lelijk in kan vergissen hoor.
Volgens mij verdient die sloerie behoorlijk met al die reclamecampagnes en tv optredens en dergelijke.
Volkomen onterecht imo overigens hoor, want dat wijf is nog te dom om te poepen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:10 schreef Pakspul het volgende:
Je kan zo'n golddigger best een ring om de vinger gooien, maar je moet het financieel heel goed op papier zetten, want zo'n lurker verlaat je na een paar jaar toch weer.
Ik zou het niet durven zeggen, presenteren bij een Duitse commerciële zender levert vast wel het een en ander op. Ze heeft ook nog een parfum en nagelstickers. Ze is wel gewoon een zakenvrouw genoeg om overal geld zelf uit te slaan.quote:
Dit was duidelijk een corrigerende tikquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:11 schreef Abed het volgende:
Arme man, zo in een hoek gedreven worden uit onmacht..rest niets anders dan een ferme tik uit te delen.
Deze ook erbij, helemaal vers van 31 decemberquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:15 schreef Deisyy het volgende:
Nog maar even een foto van toen het nog goed was.... 7 dagen geleden![]()
[ afbeelding ]
Met de vlakke handquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:15 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dit was duidelijk een corrigerende tik
Raf had gelijk!
Sjees, dat haar, Sylvie! Timewarp naar de jaren 80.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:12 schreef alors het volgende:
Alsof Sylvie zelf geen geld heeft met haar contracten bij L'Oreal, Hunkemoller, Oral Braun en Gilette. En haar presentatiewerk
quote:Johannes Perret: Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei,
Ja mein Schatz es ist vorbei.
Dat zou ik stiekem toch wel heel jammer vinden hoor. Hoewel ik er wel vrede mee zou kunnen hebben als alleen de klap verzonnen was, en de rest gewoon wel waar is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
Het zou wel geweldig zijn als blijkt dat de Duitsers dit allemaal uit hun duim hebben gezogen
Die eeuwige modellenpose ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dezelfde krant die vorig jaar het kleinste prinsesje een dodelijke ziekte toebedeelde, dus wat dat betreft...quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
Het zou wel geweldig zijn als blijkt dat de Duitsers dit allemaal uit hun duim hebben gezogen
Ik gok ook dat het gewoon die scheiding is, zonder klap.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat zou ik stiekem toch wel heel jammer vinden hoor. Hoewel ik er wel vrede mee zou kunnen hebben als alleen de klap verzonnen was, en de rest gewoon wel waar is.
Een ouderweste duitste traditie zou men er van moeten maken de klakkeloos alles overnemende nederlandse media te kakken zetten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
Neeee, die is ze doorgekomen omdat ze zo hard gevochten heeft en zo'n sterke vrouw is!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:18 schreef iFok. het volgende:
Jammer dat het zo moet gaan natuurlijk. Sylvie had volgens mij kanker, deze zwarte tijd zijn ze met z'n tweeën doorgekomen, en dan dit.
Alle landen hebben het al overgenomen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een ouderweste duitste traditie zou men er van moeten maken de klakkeloos alles overnemende nederlandse media te kakken zetten.
Ja dat is wel de beste uitspraak van Sylviequote:Op woensdag 2 januari 2013 13:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Neeee, die is ze doorgekomen omdat ze zo hard gevochten heeft en zo'n sterke vrouw is!
Ik hoop het van harte, maar dan denk ik dat Raf en Syl al lang wat hadden laten horen. En om nou zelf mee te doen aan een stunt waarbij je beschuldigd wordt je vrouw te hebben geslagen, nee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
En hoe is ze zo'n sterkte vrouw geworden? Ja, door de klappen van Raf.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Neeee, die is ze doorgekomen omdat ze zo hard gevochten heeft en zo'n sterke vrouw is!
Heeft ze dat echt gezegd?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is wel de beste uitspraak van Sylvie
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:21 schreef iFok. het volgende:
[..]
En hoe is ze zo'n sterkte vrouw geworden? Ja, door de klappen van Raf.
Zonder Raf was het niet gelukt.
Dus Raf probeerde met die klap zijn huwelijk te redden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Achter elke sterke vrouw staat een klappende vent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:21 schreef iFok. het volgende:
[..]
En hoe is ze zo'n sterkte vrouw geworden? Ja, door de klappen van Raf.
Zonder Raf was het niet gelukt.
Dat laatste lijkt me ook sterk, ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, maar dan denk ik dat Raf en Syl al lang wat hadden laten horen. En om nou zelf mee te doen aan een stunt waarbij je beschuldigd wordt je vrouw te hebben geslagen, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |