Oeh ik kom net binnen, dus tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, de manager bevestigt de scheiding.
Geen commentaar op de vermeende klap.
Ik denk dat je dat goed hebt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:15 schreef lionella het volgende:
als ik de reacties hier allemaal lees bespeur ik een klein beetje leedvermaak ?
Dat begrijp ik dus ook niet..dat moet toch een band voor het leven scheppen..en waarom moet die klap/tik nou überhaupt in het nieuws komen..wie heeft dat openbaar gemaakt..quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:18 schreef iFok. het volgende:
Jammer dat het zo moet gaan natuurlijk. Sylvie had volgens mij kanker, deze zwarte tijd zijn ze met z'n tweeën doorgekomen, en dan dit.
Wat is daar gek aan dan? Ze heeft toch een privé leven, had ze moeten gillen hoe erg het is?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk, daar ga je ff af, morgen een column in Grazia over O&N
Dat het nep is. Zoals alles in haar leventje, kennelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan? Ze heeft toch een privé leven, had ze moeten gillen hoe erg het is?
Alle bekende mensen zouden dat doen, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat het nep is. Zoals alles in haar leventje, kennelijk.
Hij heeft zijn desk al een paar tandjes hoger gezetquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef Day het volgende:
Kijk die Evert eens genieten!![]()
Hij zal wel blij zijn, eindelijk even geen aandacht voor Estelle.
Jij verwacht dat celebs in een column in een glamourblaadje het echte verhaal vertellen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat het nep is. Zoals alles in haar leventje, kennelijk.
En achter gesloten deuren mag het schijnbaar wel?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef alors het volgende:
Die gast'je slaat je vrouw niet in het openbaar, zeker als je BNer bent'. Anders is het wel geoorloofd natuurlijk.
Ja!quote:
Nee. Maar dit is wel ernstig cynisch natuurlijk....quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij verwacht dat celebs in een column in een glamourblaadje het echte verhaal vertellen?
er staat trouwens ook al een tweet van Sylvie eind december over dat ze getroost moest worden door mevr Bouhlarouz... die vond ik ook wel opvallendquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
Zou het toevallig zijn dat hij nét op trainingskamp is?
Een klap in het gezicht!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe zou zo'n Beau van Erven-Dorens zich voelen, als hij in een stadium van zijn carrière is beland waarop je jezelf hoort zeggen: Welkom bij een extra uitzending van Shownieuws, vanwege het schokkende nieuws omtrent Silvie en Raf.
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Nikkie Plessen, en dan nog vorige week lekker met dezelfde Nikkie en Ali B op vakantie, yeah
Omdat die klap toen nog niet was gevallen en zij nog niet de scheiding bekend wilden maken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Maar waarom laat je je in hemelsnaam dan zo fotograferen in de nieuwjaarsnacht
Dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat die klap toen nog niet was gevallen en zij nog niet de scheiding bekend wilden maken?
Wie weet stond het op de agenda voor de lente.
Nee, dat deed mevrouw voorkomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |