Tjonge jonge.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
na een jaar 5/10 zijn best veel mannen wel in voor een avontuurtje als je dan ook nog zeeen van vrouwen kan meekrijgen en de aandacht van krijgt helemaal.
Is er überhaupt al 'prove' dat een van beide tortelduifjes is vreemd gegaan dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een punt. Zodra je een relatie hebt raak je op een gegeven moment wel gewend aan elkaar en wordt het wat standaard, blabla. Zodra je dan veel vrouwen/mannen kunt krijgen kan 't best zo zijn dat je eens een keer in de verleiding komt en de fout ingaat.
http://www.telegraaf.nl/p(...)weegt_stappen__.htmlquote:wo 02 mei 2012, 14:05
Sylvie en Rafael van der Vaart overwegen juridische stappen
van onze redactie
AMSTERDAM - Sylvie en Rafael van der Vaart overwegen juridische stappen te ondernemen tegen Party. Het weekblad schreef dat het stel na een huwelijk van zeven jaar gaat scheiden aankomende zomer.
Omdat er wordt gezegd door mensen hier dat zij van hem af wilde. En toen zei Meloewa dus dat over op elkaar uitgekeken raken enzo. Blabla.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is er überhaupt al 'prove' dat een van beide tortelduifjes is vreemd gegaan dan?
ja dit dus. Denk gewoon dat de romantiek ver te zoeken was tussen hun 2 .quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat er wordt gezegd door mensen hier dat zij van hem af wilde. En toen zei Meloewa dus dat over op elkaar uitgekeken raken enzo. Blabla.
Zou ik ook doen, heerlijke tieten.quote:
Niemand die zegt dat iemand is vreemdgegaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de idiote claim dat dat altijd gebeurt en ze uit noodzaak bij een vrouw blijven. Kortom, geblaat van de bovenste plank dat niemand serieus neemt. Zullen we weer wat meer ontopic gaan, dit gedoe is vermoeiend, zeker gezien het hele vreemdgaan verhaal uit iemand zijn dikke lul/duim gezogen is.
Niet meer of minder dan andere getrouwde stellen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Scheiden voetballers niet buitengewoon vaak?
Je wordt ook niet zomaar de hoer van amsterdam heyquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja ziba heeft wel gelijk iedereen geeft af op Sylvie.
Hebben ze die zaak toen doorgezet en gewonnen? Zo ja dan lijkt het me nog wel interessant of dat nog gevolgen heeft als er nu wel echt een breuk is en ze het over tijdslijnen gaan hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
Half jaar terug hadden we dit:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)weegt_stappen__.html
Wie weet zijn ze nu al druk in de weer en komt er ook geen reactie om die reden.
Echt? Ik vind het lijken alsof ze gemiddeld vaker scheiden in ieder geval.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan andere getrouwde stellen.
dit inderdaad zoveel mannen die hun vriendin niet eens mooi of speciaal vinden. Maar het gewoon zo houden omdat ze niks anders kunnen krijgen en dit mooi is voor "achter de hand" nou is dat hier niet het geval al denk ik dat hier meer een kwestie is van "gewonnen"/ "gewend"/ "uitgekeken".quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niemand die zegt dat iemand is vreemdgegaan.
Nee hoor, genoeg mensen die uitgekeken zijn op een partner maar niet durven weg te gaan omdat het op deze manier veilig is en je hebt zekerheid dat je iemand hebt, blabla. Dat is wat ze zegt.
Dat lijkt volgens mij alleen maar zo omdat dat dan zo prominent in het nieuws komt, maar er zijn meer voetbalhuwelijken die wel gewoon stand houden dan dat er scheidingen zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het lijken alsof ze gemiddeld vaker scheiden in ieder geval.
Reageer dan gewoon niet meer op Scorpie...quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:01 schreef Meloewa het volgende:
En scorpie gaat gewoon door naar tig waarschuwingen, kleuter!
Sorry baas, wist niet dat ze zou gaan huilen. Ik stop al.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |