Wat wordt het volgende, een wc regulatorquote:Na het verbod op de gloeilamp, wil Europa nu ook de douche ecologischer maken. Een verplichting op douche-spaarkoppen is in de maak. In Vlaanderen staat op dit ogenblik nog geen enkele rem op spilzieke sanitaire installaties.
De Europese Commissie is een hele reeks nieuwe milieunormen voor de komende jaren aan het vastleggen. Dat gebeurt aan de hand van een hele reeks mooie principes en normen over hoe proper de lucht en het water tegen 2020 wel moeten zijn, en welke maatregelen de lidstaten moeten nemen om verspilling tegen te gaan.
Volgens de Duitse krant Die Welt zit daar nu ook een verplichting bij om bij nieuwbouw en renovatie douchespaarkoppen te gebruiken. Ook andere sanitaire installaties zullen aan bepaalde normen moeten voldoen waardoor veel zuiniger met water omgesprongen wordt.
Het lijkt merkwaardig voor wie bedenkt hoe strikt pakweg isolatie geregeld is, maar tot nog toe bestaat in Vlaanderen geen enkele reglementering op het gebied van waterbesparing. Dat zegt secretaris Dirk Van De Wynckel van de Bouwunie-afdeling van installateurs. ‘Tot voor kort waren er wel premies voor bijvoorbeeld douchespaarkoppen. Maar die zijn afgeschaft. Een normering is er ondertussen niet gekomen. Daar is tot nog toe ook geen sprake van', zegt Van De Wynckel.
Tegen wanneer de Europese Commissie het verbod wil doorvoeren, was gisteren nog niet onmiddellijk duidelijk: het voorstel maakt deel uit van een hele reeks maatregelen, die nog een lange procedure door moeten.
Bron:http://www.standaard.be/a(...)DMF20121227_00415928
We zijn natuurlijk vooral verantwoordelijk voor ons eigen gebruik/gedrag.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef knep het volgende:
Vooral ons in bochten wringen om kleine beetjes te besparen terwijl ze aan de andere kant van de oceaan lekker doorgaan met gigantisch verspillen
.
Precies, ik vul een bad in drie minuten, en onder de douche word je door het putje gedrukt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:41 schreef kaatje50 het volgende:
Wij hebben dat ding juist weggedaan en een lekkere grote douchekop geïnstalleerd....
Moet er wel iets mis zijn met ons gedrag. Water dat wij besparen gaat gewoon de oceaan in, het is niet alsof dat met de post naar zielige kindertjes in de Sahel wordt gestuurd ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:37 schreef t-8one het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk vooral verantwoordelijk voor ons eigen gebruik/gedrag.
Bron?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:57 schreef Igen het volgende:
[..]
het is niet alsof dat met de post naar zielige kindertjes in de Sahel wordt gestuurd ofzo.
Dit. En als je het watergebruik sterk gaat terugbrengen gaan de onderhoudskosten van de riolering extreem omhoog. Ons afvalwater werkt ook ''zuiverend'' voor het riool, iets wat al die EU muizen vergeten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom zouden we moeten besparen.... er is meer dan genoeg.... die mensen in afrika krijgen echt niet mijn kuub die ik niet gebruik als ik met mn biertje onder de douche sta...
Daar zijn we mee bezig, maar dat kan nog even duren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:07 schreef QBay het volgende:
Wanneer zal de 'Europese unie' hernoemd worden naar het 'Derde rijk' of 'Pyongyang'? Want daar zijn ze hard mee bezig met hun achterlijke regels en wetten.
Het vierde rijk dan nog altijdquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:07 schreef QBay het volgende:
Wanneer zal de 'Europese unie' hernoemd worden naar het 'Derde rijk' of 'Pyongyang'? Want daar zijn ze hard mee bezig met hun achterlijke regels en wetten.
Leuk he dat Hitler via een andere weg toch zijn Vierde Rijk heeft gekregenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:07 schreef QBay het volgende:
KLB / Maar 8 minuten mogen douchen van ouders...quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies, wat heeft een vrouw nou aan een douchekop zonder massagestraal
Hey EU..quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
KLB / Maar 8 minuten mogen douchen van ouders...
En dan gaat de EU ook nog eens moeilijk doen
Ditquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Misschien zou Scholz geen 60 lakeien moeten hebben, dat levert vast meer op.
Trouwens, in NL zeggen dat je zuinig met het schaarse water moet zijn![]()
In Nederland wel, hier gaat het misschien eens langzaamaan een probleem worden op het moment dat iedere Nederlander een jaar lang 24/7 de kraan vol open zet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar iedere ochtend een bad nemen, das okay
Zonder gekheid, met die slimme gas- en elektriciteitsmeters, kan je i.c.m. watermeter dus wel in de gaten (gaan) houden, wat iemands verbruiksprofiel is en hoe lang ie doucht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:57 schreef BasEnAad het volgende:
Beter maken ze een centrale douche-abteilung waar ambtenaren van een afstand de douche uit kunnen zetten als het te lang duurt.
Als de slimme meter ook waterverbruik meet, is te zien hoeveel en hoelang er gedoucht is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:27 schreef blomke het volgende:
[..]
Zonder gekheid, met die slimme gas- en elektriciteitsmeters, kan je i.c.m. watermeter dus wel in de gaten (gaan) houden, wat iemands verbruiksprofiel is en hoe lang ie doucht.
Reden de slimme meters te weigeren.
Breng ze nou niet op ideeen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:57 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien kunnen ze nog camera's plaatsen zodat ze controleren of we niet twee keer doortrekken na het schijten. Of een trackertje op de wc-rolhouder, om te kijken of we niet te veel papier gebruiken. Beter maken ze een centrale douche-abteilung waar ambtenaren van een afstand de douche uit kunnen zetten als het te lang duurt.
Gezamenlijke inval van de waterPolizei, de stroomSicherheitsdienst en de gasGestapo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:27 schreef blomke het volgende:
Als de slimme meter ook waterverbruik meet, is te zien hoeveel en hoelang er gedoucht is.
Je kunt dan een inval verwachten van de inmiddels geprivatiseerde politie die wordt ingehuurd door de commerciële drinkwaterleverancier, omdat ze hebben vastgesteld dat je een illegale douchekop gebruikt.
Zonder twijfel, dat hele gloeilampenverbod is er (mede) toch ook doorgedrukt door de fabrikanten van spaar- & ledlampen (Phillips en Osram, met name). Zal hierbij wel niet anders zijn.quote:Zonder gekheid, ik denk dat er wel belangenverstrengelingen zijn tussen producenten van (besparende)gebruiksartikelen en voorheen publieke voorzieningen.
Zo'n ding komt er bij mij dus inderdaad niet in.quote:Zonder gekheid, met die slimme gas- en elektriciteitsmeters, kan je i.c.m. watermeter dus wel in de gaten (gaan) houden, wat iemands verbruiksprofiel is en hoe lang ie doucht.
Reden de slimme meters te weigeren.
120 miljoen per jaar om het hele circus maandelijks van Brussel naar Staatsburg te verslepen,quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:37 schreef t-8one het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk vooral verantwoordelijk voor ons eigen gebruik/gedrag.
Om maar eens een effect te noemen (dat Philips heeft bedacht): spaarlamp verbruikt geen reet, dus hang op aan de voor-, zij- en achtergevel. Laat volop branden in huis, op d eoverloop en in de schuur/garage. Verbruik is per stuk te verwaarlozen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:03 schreef JerryLee het volgende:
Hoeveel ben jij minder kwijt sinds de spaarlamp ,ik geen reet
Dan zou ik meer KW h moeten hebben gebruikt als vorig jaar ,simpel op de eindafrekening te vergelijken .quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:05 schreef blomke het volgende:
[..]
Om maar eens een effect te noemen (dat Philips heeft bedacht): spaarlamp verbruikt geen reet, dus hang op aan de voor-, zij- en achtergevel. Laat volop branden in huis, op d eoverloop en in de schuur/garage. Verbruik is per stuk te verwaarlozen.
Effect: je energieverbruik is uiteindelijk net zo hoog, je hebt alleen een dozijn extra spaarlampen gekocht.
Bezuinigen op het daadwerkelijke gebruik heeft doorgaans alleen maar tot gevolg dat de eenheidsprijs wordt verhoogd, anders maken de energieleveranciers immers minder winst.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:09 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Dan zou ik meer KW h moeten hebben gebruikt als vorig jaar ,simpel op de eindafrekening te vergelijken .
In het tegendeel minder verbruikt ,meer betaald.
van de eu niet. overeenkomsten met china: geen democratie, enge gedachten. euquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef BlueRoom het volgende:
idioot plan weer![]()
1) ik douche veel lekkerder onder ene niet eco douche kop dan onder een eco kop
2) ik betaal voor het water en mag dus zelf uitmaken waaraan ik het uitgeef.
Zoiets. Overigens zal het koudwater, de kosten niet zijn. Het opwarmen heeft een 3 - 4 x hogere kostprijs.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef BlueRoom het volgende:
2) ik betaal voor het water en mag dus zelf uitmaken waaraan ik het uitgeef.
Ik zie niet wat het probleem is als je door een technologische vooruitgang onnodig waterverspilling kan voorkomen. Maarja zodra de EU iets beslist is het voor het PVV-gepeupel gelijk weer fasjisme, "we leveren onze soevereiniteit in!" etcquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]simplistische eencellige als je zo denkt.
Wat denk je wat je met technologische voortuitgang in de mobiliteit kunt verbeteren. Maar hoor je iemand in Straatsburg-Brussel over een verbod op brandstofslurpende vehicels? Nee dus. Daar zit de autolobby wel achterquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef Loop-y het volgende:
Ik zie niet wat het probleem is als je door een technologische vooruitgang onnodig waterverspilling kan voorkomen. Maarja zodra de EU iets beslist is het voor het PVV-gepeupel gelijk weer fasjisme, "we leveren onze soevereiniteit in!" etc
No shit, Sherlock. Maar dat zou in Nederland ook zo zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:54 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat denk je wat je met technologische voortuitgang in de mobiliteit kunt verbeteren. Maar hoor je iemand in Straatsburg-Brussel over een verbod op brandstofslurpende vehicels? Nee dus. Daar zit de autolobby wel achter
een besparende douchekop is geen technische vooruitgang. daarbij heeft de overheid idd geen drol te maken met of ik een besparende douchekop heb of niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het probleem is als je door een technologische vooruitgang onnodig waterverspilling kan voorkomen. Maarja zodra de EU iets beslist is het voor het PVV-gepeupel gelijk weer fasjisme, "we leveren onze soevereiniteit in!" etc
Nee alleen dit mag nogquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef Fer het volgende:
Dus zoiets mag straks niet meer?
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
De EU wilt graag geld besparen op waterverspilling, een overheid wilt altijd geld besparen waneeer dit makkelijk kan lijkt mequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een besparende douchekop is geen technische vooruitgang. daarbij heeft de overheid idd geen drol te maken met of ik een besparende douchekop heb of niet.
Iemand die een kwartier douchet 's ochtends gaat echt niet langer douchen omdat het goedkoper isquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:02 schreef blomke het volgende:
Met zo'n vermaledijde douchekop sta je langer te douhen. Resultaat = 0,0
ik betaal voor dat water. ze moeten optieven en uit mijn huis blijven met hun nare regeltjes ingegeven door lobbygroepen. willen ze echt wat aan het waterverbruik doen dan verhogen ze de waterprijs maar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:05 schreef Loop-y het volgende:
[..]
De EU wilt graag geld besparen op waterverspilling, een overheid wilt altijd geld besparen waneeer dit makkelijk kan lijkt me
[..]
Iemand die een kwartier douchet 's ochtends gaat echt niet langer douchen omdat het goedkoper is
Hoe weet je dat lobbyisten hier achter zitten? Je gaat nu waarschijnlijk ook minder betalen, of hou je daar niet van?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik betaal voor dat water. ze moeten optieven en uit mijn huis blijven met hun nare regeltjes ingegeven door lobbygroepen. willen ze echt wat aan het waterverbruik doen dan verhogen ze de waterprijs maar.
waarom zouden ze anders een specifieke oplossing verplicht willen stellenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:08 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Hoe weet je dat lobbyisten hier achter zitten? Je gaat nu waarschijnlijk ook minder betalen, of hou je daar niet van?
I know right! Velen gebruiken energie zonder dat ze daarmee kunnen minderen, winkels bijvoorbeeld. Wanneer de prijzen zouden stijgen worden die dan harder gepakt dan anderen. Zoals ik al zei kost energie geld, wanneer dit wordt verminderd wordt geld bespaard, daarom wilt de EU het.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom zouden ze anders een specifieke oplossing verplicht willen stellenzie spaarlamp. wil je wat doen aan gedrag, dan kun je daarop sturen. in beide gevallen zou energie / water prijs verhoging een veel logischere stap zijn als ze daadwerkelijk minder energieverbruik / waterverbruik willen bewerkstelligen. daarbij zijn het beiden geen gevaarlijke dingen, een normale douche of een normale gloeilamp, dus hebben ze zich er niet mee te bemoeien of ik er 1 wil ophangen. nare communistische praktijken dit!
WIJ betalen dat geld. zolang de eu zelf elke paar weken tussen steden op en neer vliegt, zie ik wel heel wat meer winst te halen in andere aanpassingen. ze gaan niet over mijn douche! volgens jouw redenatie zouden ze baden ook mogen verbieden. en en en ... zo kun je nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Loop-y het volgende:
[..]
I know right! Velen gebruiken energie zonder dat ze daarmee kunnen minderen, winkels bijvoorbeeld. Wanneer de prijzen zouden stijgen worden die dan harder gepakt dan anderen. Zoals ik al zei kost energie geld, wanneer dit wordt verminderd wordt geld bespaard, daarom wilt de EU het.
met het vliegtuig he. want wonen nabij je werk is er voor de meeste eu ambtenaren niet bij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Snakey het volgende:
Het mismanagement in Brussel begint nogal misselijkmakend te worden.
Beleidt van een stel ambtenaren die niet verder komen dan van huis naar het ministery en terug. Idioten.
nog even een tweede remark; juist met het ophogen van energieprijzen gaan grootverbruikers creatievere oplossingen zoeken. winkels niet kunnen besparen? deuren open in de winter, weet je wat dat kost. genoeg winkels waar dat nog gewoon gangbaar is. tuinbouwindustrie krijgt zelfs subsidie op hun energie. en dan hebben ze het over mijn douchekop? zijn ze gek geworden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Loop-y het volgende:
[..]
I know right! Velen gebruiken energie zonder dat ze daarmee kunnen minderen, winkels bijvoorbeeld. Wanneer de prijzen zouden stijgen worden die dan harder gepakt dan anderen. Zoals ik al zei kost energie geld, wanneer dit wordt verminderd wordt geld bespaard, daarom wilt de EU het.
de eu? veel te veel. en op de tweede vraag; geniet van de crisis!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef Snakey het volgende:
Wat kost die zooi ons eigenlijk? En wat levert het op?
De vorige bewoners hier hadden een waterbesparende ring op de badkraan gezet. En ik snapte maar niet dat het bad niet sneller vol liep, ik had al bijna de ketel eraf getrokken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:02 schreef blomke het volgende:
Met zo'n vermaledijde douchekop sta je langer te douhen. Resultaat = 0,0
Typisch PVV-gelul dit, het gaat niet om jouw douchekop, het gaat om een effectieve manier om waterverspilling tegen te gaan. Er zijn 503,5 miljoen EU-burgers, laten we zeggen dat er 150 miljoen douchekoppen zijn (zal vast veel meer zijn), en dan als er op al deze douchekoppen een filter komt die waterverspilling tegengaat, dan wordt een enorme hoeveelheid verspilling tegen te gaan. Ik snap niet waarom je dan zo'n "ZE ZITTEN IN MIJN HUIS!" paranoia angst hebt, als het gaat om simpele waterverspillingquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nog even een tweede remark; juist met het ophogen van energieprijzen gaan grootverbruikers creatievere oplossingen zoeken. winkels niet kunnen besparen? deuren open in de winter, weet je wat dat kost. genoeg winkels waar dat nog gewoon gangbaar is. tuinbouwindustrie krijgt zelfs subsidie op hun energie. en dan hebben ze het over mijn douchekop? zijn ze gek geworden.
http://www.mkb.nl/index.php?pageID=4&messageID=7792quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de eu? veel te veel. en op de tweede vraag; geniet van de crisis!
nou joh, dan koop JIJ toch lekker zo'n gare douchekopquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:40 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Typisch PVV-gelul dit, het gaat niet om jouw douchekop, het gaat om een effectieve manier om waterverspilling tegen te gaan. Er zijn 503,5 miljoen EU-burgers, laten we zeggen dat er 150 miljoen douchekoppen zijn (zal vast veel meer zijn), en dan als er op al deze douchekoppen een filter komt die waterverspilling tegengaat, dan wordt een enorme hoeveelheid verspilling tegen te gaan. Ik snap niet waarom je dan zo'n "ZE ZITTEN IN MIJN HUIS!" paranoia angst hebt, als het gaat om simpele waterverspilling
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:41 schreef Loop-y het volgende:
[..]
http://www.mkb.nl/index.php?pageID=4&messageID=7792
En miljoenen uitgeven om van Straatsburg naar Brussel heen en weer te verhuizenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Snakey het volgende:
Het mismanagement in Brussel begint nogal misselijkmakend te worden.
Beleidt van een stel ambtenaren die niet verder komen dan van huis naar het ministery en terug. Idioten.
Zonder de EU zouden we niet exporteren naar die landen? No shitquote:Nu verdient Nederland jaarlijks 120 miljard euro, een vijfde van het bruto binnenlands product, aan de export naar de EU.
Importheffingen etcquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zonder de EU zouden we niet exporteren naar die landen? No shit
Stelletje clowns zijn het.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En miljoenen uitgeven om van Straatsburg naar Brussel heen en weer te verhuizen
Oh en 's ochtends even tekenen om daarna snel split te gaan
En laat dat nou niet zien, want je wordt eruit geflikkerd.
het is wat meisje. het is gewoon een sfeermakend slecht artikeltje met weinig concrete feiten.quote:
Feiten doen pijn hèquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is wat meisje. het is gewoon een sfeermakend slecht artikeltje met weinig concrete feiten.
Schei toch uit, houd toch op! Wil je op schoon water bezuinigen, kan je beter een grijswatercircuit aanleggen voor de wasmachine en de toilet door te spoelen. Dat zijn grootverbruikers qua water; maar je douche....quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:40 schreef Loop-y het volgende:
het gaat niet om jouw douchekop, het gaat om een effectieve manier om waterverspilling tegen te gaan. Er zijn 503,5 miljoen EU-burgers, laten we zeggen dat er 150 miljoen douchekoppen zijn (zal vast veel meer zijn), en dan als er op al deze douchekoppen een filter komt die waterverspilling tegengaat, dan wordt een enorme hoeveelheid verspilling tegen te gaan.
Dat kan maar is veel moeilijker te handhaven. Een simpele douchekop is veel effectiever en goedkoperquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef blomke het volgende:
[..]
Schei toch uit, houd toch op! Wil je op schoon water bezuinigen, kan je beter een grijswatercircuit aanleggen voor de wasmachine en de toilet door te spoelen. Dat zijn grootverbruikers qua water; maar je douche....
Nou, democratisch gezien heb je hier geen kans. Helaas is europa geen democratie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:52 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Dat kan maar is veel moeilijker te handhaven. Een simpele douchekop is veel effectiever en goedkoper
doe dan dezequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef Fer het volgende:
Dus zoiets mag straks niet meer?
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Nee zonder de EU zou niemand meer zaken met ons doen. Net zoals niemand dat deed voor 1992. Toen waren we alleen, eenzaam en arm. Net zoals Noorwegen en Zwitserland dat nu zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zonder de EU zouden we niet exporteren naar die landen? No shit
dat is kut man. ik wil niet eenzaam zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee zonder de EU zou niemand meer zaken met ons doen. Net zoals niemand dat deed voor 1992. Toen waren we alleen, eenzaam en arm. Net zoals Noorwegen en Zwitserland dat nu zijn.
sorry hoor, maar als al dat lekkere warme water over mij heen klatert is het echt geen verspilling.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:40 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Typisch PVV-gelul dit, het gaat niet om jouw douchekop, het gaat om een effectieve manier om waterverspilling tegen te gaan. Er zijn 503,5 miljoen EU-burgers, laten we zeggen dat er 150 miljoen douchekoppen zijn (zal vast veel meer zijn), en dan als er op al deze douchekoppen een filter komt die waterverspilling tegengaat, dan wordt een enorme hoeveelheid verspilling tegen te gaan. Ik snap niet waarom je dan zo'n "ZE ZITTEN IN MIJN HUIS!" paranoia angst hebt, als het gaat om simpele waterverspilling
Laat het nadenken aan Brussel over ja? Mond houden en je belastingformuliertje invullen vervelende kutburger dat je er bent.quote:Op zondag 30 december 2012 02:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom is er geen verbod op terrasverwarmers en wel op gloeilampen?
lobby van philips en osram (of hoe dat merk heet). die hebben niets met terrasverwarmers.quote:Op zondag 30 december 2012 02:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er is een stad in Nederland waar terrasverwarming verboden is door de gemeente maar waar men wel werkt aan verwarmde fietspaden..quote:Op zondag 30 december 2012 02:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |