nog even een tweede remark; juist met het ophogen van energieprijzen gaan grootverbruikers creatievere oplossingen zoeken. winkels niet kunnen besparen? deuren open in de winter, weet je wat dat kost. genoeg winkels waar dat nog gewoon gangbaar is. tuinbouwindustrie krijgt zelfs subsidie op hun energie. en dan hebben ze het over mijn douchekop? zijn ze gek geworden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Loop-y het volgende:
[..]
I know right! Velen gebruiken energie zonder dat ze daarmee kunnen minderen, winkels bijvoorbeeld. Wanneer de prijzen zouden stijgen worden die dan harder gepakt dan anderen. Zoals ik al zei kost energie geld, wanneer dit wordt verminderd wordt geld bespaard, daarom wilt de EU het.
de eu? veel te veel. en op de tweede vraag; geniet van de crisis!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef Snakey het volgende:
Wat kost die zooi ons eigenlijk? En wat levert het op?
De vorige bewoners hier hadden een waterbesparende ring op de badkraan gezet. En ik snapte maar niet dat het bad niet sneller vol liep, ik had al bijna de ketel eraf getrokken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:02 schreef blomke het volgende:
Met zo'n vermaledijde douchekop sta je langer te douhen. Resultaat = 0,0
Typisch PVV-gelul dit, het gaat niet om jouw douchekop, het gaat om een effectieve manier om waterverspilling tegen te gaan. Er zijn 503,5 miljoen EU-burgers, laten we zeggen dat er 150 miljoen douchekoppen zijn (zal vast veel meer zijn), en dan als er op al deze douchekoppen een filter komt die waterverspilling tegengaat, dan wordt een enorme hoeveelheid verspilling tegen te gaan. Ik snap niet waarom je dan zo'n "ZE ZITTEN IN MIJN HUIS!" paranoia angst hebt, als het gaat om simpele waterverspillingquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nog even een tweede remark; juist met het ophogen van energieprijzen gaan grootverbruikers creatievere oplossingen zoeken. winkels niet kunnen besparen? deuren open in de winter, weet je wat dat kost. genoeg winkels waar dat nog gewoon gangbaar is. tuinbouwindustrie krijgt zelfs subsidie op hun energie. en dan hebben ze het over mijn douchekop? zijn ze gek geworden.
http://www.mkb.nl/index.php?pageID=4&messageID=7792quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de eu? veel te veel. en op de tweede vraag; geniet van de crisis!
nou joh, dan koop JIJ toch lekker zo'n gare douchekopquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:40 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Typisch PVV-gelul dit, het gaat niet om jouw douchekop, het gaat om een effectieve manier om waterverspilling tegen te gaan. Er zijn 503,5 miljoen EU-burgers, laten we zeggen dat er 150 miljoen douchekoppen zijn (zal vast veel meer zijn), en dan als er op al deze douchekoppen een filter komt die waterverspilling tegengaat, dan wordt een enorme hoeveelheid verspilling tegen te gaan. Ik snap niet waarom je dan zo'n "ZE ZITTEN IN MIJN HUIS!" paranoia angst hebt, als het gaat om simpele waterverspilling
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:41 schreef Loop-y het volgende:
[..]
http://www.mkb.nl/index.php?pageID=4&messageID=7792
En miljoenen uitgeven om van Straatsburg naar Brussel heen en weer te verhuizenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Snakey het volgende:
Het mismanagement in Brussel begint nogal misselijkmakend te worden.
Beleidt van een stel ambtenaren die niet verder komen dan van huis naar het ministery en terug. Idioten.
Zonder de EU zouden we niet exporteren naar die landen? No shitquote:Nu verdient Nederland jaarlijks 120 miljard euro, een vijfde van het bruto binnenlands product, aan de export naar de EU.
Importheffingen etcquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zonder de EU zouden we niet exporteren naar die landen? No shit
Stelletje clowns zijn het.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En miljoenen uitgeven om van Straatsburg naar Brussel heen en weer te verhuizen
Oh en 's ochtends even tekenen om daarna snel split te gaan
En laat dat nou niet zien, want je wordt eruit geflikkerd.
het is wat meisje. het is gewoon een sfeermakend slecht artikeltje met weinig concrete feiten.quote:
Feiten doen pijn hèquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is wat meisje. het is gewoon een sfeermakend slecht artikeltje met weinig concrete feiten.
Schei toch uit, houd toch op! Wil je op schoon water bezuinigen, kan je beter een grijswatercircuit aanleggen voor de wasmachine en de toilet door te spoelen. Dat zijn grootverbruikers qua water; maar je douche....quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:40 schreef Loop-y het volgende:
het gaat niet om jouw douchekop, het gaat om een effectieve manier om waterverspilling tegen te gaan. Er zijn 503,5 miljoen EU-burgers, laten we zeggen dat er 150 miljoen douchekoppen zijn (zal vast veel meer zijn), en dan als er op al deze douchekoppen een filter komt die waterverspilling tegengaat, dan wordt een enorme hoeveelheid verspilling tegen te gaan.
Dat kan maar is veel moeilijker te handhaven. Een simpele douchekop is veel effectiever en goedkoperquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef blomke het volgende:
[..]
Schei toch uit, houd toch op! Wil je op schoon water bezuinigen, kan je beter een grijswatercircuit aanleggen voor de wasmachine en de toilet door te spoelen. Dat zijn grootverbruikers qua water; maar je douche....
Nou, democratisch gezien heb je hier geen kans. Helaas is europa geen democratie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:52 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Dat kan maar is veel moeilijker te handhaven. Een simpele douchekop is veel effectiever en goedkoper
doe dan dezequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef Fer het volgende:
Dus zoiets mag straks niet meer?
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Nee zonder de EU zou niemand meer zaken met ons doen. Net zoals niemand dat deed voor 1992. Toen waren we alleen, eenzaam en arm. Net zoals Noorwegen en Zwitserland dat nu zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zonder de EU zouden we niet exporteren naar die landen? No shit
dat is kut man. ik wil niet eenzaam zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee zonder de EU zou niemand meer zaken met ons doen. Net zoals niemand dat deed voor 1992. Toen waren we alleen, eenzaam en arm. Net zoals Noorwegen en Zwitserland dat nu zijn.
sorry hoor, maar als al dat lekkere warme water over mij heen klatert is het echt geen verspilling.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:40 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Typisch PVV-gelul dit, het gaat niet om jouw douchekop, het gaat om een effectieve manier om waterverspilling tegen te gaan. Er zijn 503,5 miljoen EU-burgers, laten we zeggen dat er 150 miljoen douchekoppen zijn (zal vast veel meer zijn), en dan als er op al deze douchekoppen een filter komt die waterverspilling tegengaat, dan wordt een enorme hoeveelheid verspilling tegen te gaan. Ik snap niet waarom je dan zo'n "ZE ZITTEN IN MIJN HUIS!" paranoia angst hebt, als het gaat om simpele waterverspilling
Laat het nadenken aan Brussel over ja? Mond houden en je belastingformuliertje invullen vervelende kutburger dat je er bent.quote:Op zondag 30 december 2012 02:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom is er geen verbod op terrasverwarmers en wel op gloeilampen?
lobby van philips en osram (of hoe dat merk heet). die hebben niets met terrasverwarmers.quote:Op zondag 30 december 2012 02:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er is een stad in Nederland waar terrasverwarming verboden is door de gemeente maar waar men wel werkt aan verwarmde fietspaden..quote:Op zondag 30 december 2012 02:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |