Dan zou ik meer KW h moeten hebben gebruikt als vorig jaar ,simpel op de eindafrekening te vergelijken .quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:05 schreef blomke het volgende:
[..]
Om maar eens een effect te noemen (dat Philips heeft bedacht): spaarlamp verbruikt geen reet, dus hang op aan de voor-, zij- en achtergevel. Laat volop branden in huis, op d eoverloop en in de schuur/garage. Verbruik is per stuk te verwaarlozen.
Effect: je energieverbruik is uiteindelijk net zo hoog, je hebt alleen een dozijn extra spaarlampen gekocht.
Bezuinigen op het daadwerkelijke gebruik heeft doorgaans alleen maar tot gevolg dat de eenheidsprijs wordt verhoogd, anders maken de energieleveranciers immers minder winst.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:09 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Dan zou ik meer KW h moeten hebben gebruikt als vorig jaar ,simpel op de eindafrekening te vergelijken .
In het tegendeel minder verbruikt ,meer betaald.
van de eu niet. overeenkomsten met china: geen democratie, enge gedachten. euquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef BlueRoom het volgende:
idioot plan weer![]()
1) ik douche veel lekkerder onder ene niet eco douche kop dan onder een eco kop
2) ik betaal voor het water en mag dus zelf uitmaken waaraan ik het uitgeef.
Zoiets. Overigens zal het koudwater, de kosten niet zijn. Het opwarmen heeft een 3 - 4 x hogere kostprijs.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef BlueRoom het volgende:
2) ik betaal voor het water en mag dus zelf uitmaken waaraan ik het uitgeef.
Ik zie niet wat het probleem is als je door een technologische vooruitgang onnodig waterverspilling kan voorkomen. Maarja zodra de EU iets beslist is het voor het PVV-gepeupel gelijk weer fasjisme, "we leveren onze soevereiniteit in!" etcquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]simplistische eencellige als je zo denkt.
Wat denk je wat je met technologische voortuitgang in de mobiliteit kunt verbeteren. Maar hoor je iemand in Straatsburg-Brussel over een verbod op brandstofslurpende vehicels? Nee dus. Daar zit de autolobby wel achterquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef Loop-y het volgende:
Ik zie niet wat het probleem is als je door een technologische vooruitgang onnodig waterverspilling kan voorkomen. Maarja zodra de EU iets beslist is het voor het PVV-gepeupel gelijk weer fasjisme, "we leveren onze soevereiniteit in!" etc
No shit, Sherlock. Maar dat zou in Nederland ook zo zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:54 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat denk je wat je met technologische voortuitgang in de mobiliteit kunt verbeteren. Maar hoor je iemand in Straatsburg-Brussel over een verbod op brandstofslurpende vehicels? Nee dus. Daar zit de autolobby wel achter
een besparende douchekop is geen technische vooruitgang. daarbij heeft de overheid idd geen drol te maken met of ik een besparende douchekop heb of niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het probleem is als je door een technologische vooruitgang onnodig waterverspilling kan voorkomen. Maarja zodra de EU iets beslist is het voor het PVV-gepeupel gelijk weer fasjisme, "we leveren onze soevereiniteit in!" etc
Nee alleen dit mag nogquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef Fer het volgende:
Dus zoiets mag straks niet meer?
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
De EU wilt graag geld besparen op waterverspilling, een overheid wilt altijd geld besparen waneeer dit makkelijk kan lijkt mequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een besparende douchekop is geen technische vooruitgang. daarbij heeft de overheid idd geen drol te maken met of ik een besparende douchekop heb of niet.
Iemand die een kwartier douchet 's ochtends gaat echt niet langer douchen omdat het goedkoper isquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:02 schreef blomke het volgende:
Met zo'n vermaledijde douchekop sta je langer te douhen. Resultaat = 0,0
ik betaal voor dat water. ze moeten optieven en uit mijn huis blijven met hun nare regeltjes ingegeven door lobbygroepen. willen ze echt wat aan het waterverbruik doen dan verhogen ze de waterprijs maar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:05 schreef Loop-y het volgende:
[..]
De EU wilt graag geld besparen op waterverspilling, een overheid wilt altijd geld besparen waneeer dit makkelijk kan lijkt me
[..]
Iemand die een kwartier douchet 's ochtends gaat echt niet langer douchen omdat het goedkoper is
Hoe weet je dat lobbyisten hier achter zitten? Je gaat nu waarschijnlijk ook minder betalen, of hou je daar niet van?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik betaal voor dat water. ze moeten optieven en uit mijn huis blijven met hun nare regeltjes ingegeven door lobbygroepen. willen ze echt wat aan het waterverbruik doen dan verhogen ze de waterprijs maar.
waarom zouden ze anders een specifieke oplossing verplicht willen stellenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:08 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Hoe weet je dat lobbyisten hier achter zitten? Je gaat nu waarschijnlijk ook minder betalen, of hou je daar niet van?
I know right! Velen gebruiken energie zonder dat ze daarmee kunnen minderen, winkels bijvoorbeeld. Wanneer de prijzen zouden stijgen worden die dan harder gepakt dan anderen. Zoals ik al zei kost energie geld, wanneer dit wordt verminderd wordt geld bespaard, daarom wilt de EU het.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom zouden ze anders een specifieke oplossing verplicht willen stellenzie spaarlamp. wil je wat doen aan gedrag, dan kun je daarop sturen. in beide gevallen zou energie / water prijs verhoging een veel logischere stap zijn als ze daadwerkelijk minder energieverbruik / waterverbruik willen bewerkstelligen. daarbij zijn het beiden geen gevaarlijke dingen, een normale douche of een normale gloeilamp, dus hebben ze zich er niet mee te bemoeien of ik er 1 wil ophangen. nare communistische praktijken dit!
WIJ betalen dat geld. zolang de eu zelf elke paar weken tussen steden op en neer vliegt, zie ik wel heel wat meer winst te halen in andere aanpassingen. ze gaan niet over mijn douche! volgens jouw redenatie zouden ze baden ook mogen verbieden. en en en ... zo kun je nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Loop-y het volgende:
[..]
I know right! Velen gebruiken energie zonder dat ze daarmee kunnen minderen, winkels bijvoorbeeld. Wanneer de prijzen zouden stijgen worden die dan harder gepakt dan anderen. Zoals ik al zei kost energie geld, wanneer dit wordt verminderd wordt geld bespaard, daarom wilt de EU het.
met het vliegtuig he. want wonen nabij je werk is er voor de meeste eu ambtenaren niet bij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Snakey het volgende:
Het mismanagement in Brussel begint nogal misselijkmakend te worden.
Beleidt van een stel ambtenaren die niet verder komen dan van huis naar het ministery en terug. Idioten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |