Jaa, dat wel. maar in deze versie zit dus de ' Final mix' ( wat tegenwoordig kan gezien als DLC, die toendertijd nooit in europa of amerika is uitgekomen. ) Ook zit hier ' RE:Chain of memories ' bij, de remake van het GBA spel. Ook deze is nooit verschenen in europa. Wel in amerika.. En er zit een theater versie van 358/2days van de DS in... wat wilt zeggen dat ze alle cutscenes opnieuw gaan inspreken omdat de kingdom hearts op de ds 95 % tekstwolkjes was. dus dit is sowieso nergens uitgekomen..quote:Op woensdag 26 december 2012 20:10 schreef Pheno het volgende:
Ik vermoed dat dat wel gaat gebeuren. De vertaling is er toch al van het origineel?
vergeet niet dat ze ook nog FF10 een HD facelift aan het geven zijn :pquote:Op woensdag 26 december 2012 20:18 schreef Pheno het volgende:
Ach, komt wel, Square wil vast meedoen met de hippe trend van HD-remakes. Al hebben ze het ook vast druk met het vertalen van Lightning Returns
Over een paar weken Ni no Kuni, met boek en alles besteld. Zin in! Ik denk dat mijn vrouw mee gaat kijken, beide Ghibli-fanatics, dus dat komt wel goed
Waar ook niks meer over gehoort is sinds eerste aankondigingquote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vergeet niet dat ze ook nog FF10 een HD facelift aan het geven zijn :p
Inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 08:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waar ook niks meer over gehoort is sinds eerste aankondiging
Ik ook! ik heb de orginele nieteens uitgespeelt maar zodra die op HD komt voor ps3 dan sta ik in de rij hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Dat is nou een game waar ik echt naar uit kijk
Ik heb de originele helemaal grijs gespeeld! Was er laatst weer aan begonnenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ook! ik heb de orginele nieteens uitgespeelt maar zodra die op HD komt voor ps3 dan sta ik in de rij hoor.
Maar schijnt dat ze al een jaar bezig waren met KH HD toen FFX HD werd aangekondigd. Maar ik hoop binnekort toch wel een trailer oid
Ik ben nu bij de 3e seymour teehee.. Na honderd keer opnieuw beginnen..quote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik heb de originele helemaal grijs gespeeld! Was er laatst weer aan begonnenmaar in een HD jasje lijkt me gewoon heel erg vet.
Vergeet FF13 Versus niet! Ik heb nog hoop.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:18 schreef Pheno het volgende:
Ach, komt wel, Square wil vast meedoen met de hippe trend van HD-remakes. Al hebben ze het ook vast druk met het vertalen van Lightning Returns
Over een paar weken Ni no Kuni, met boek en alles besteld. Zin in! Ik denk dat mijn vrouw mee gaat kijken, beide Ghibli-fanatics, dus dat komt wel goed
Sorry maar Ni No Kuni bewijst je ongelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef JK het volgende:
Had de titel niet beter 'Waar we HD-remake-moe zijn' beter geweest?
Laatste stuiptrekkingen van de PS3, op naar de PS4!
Staat in de pre-orderquote:Op woensdag 26 december 2012 20:18 schreef Pheno het volgende:
Als je van RPG's houd... ik vind RPG helemaal niets, nu niet en vele jaren geleden toen ik begon met gamen ook al niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry maar Ni No Kuni bewijst je ongelijk
[..]
Staat in de pre-order
Jouw hoop is enorm geduldig zie ikquote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vergeet FF13 Versus niet! Ik heb nog hoop.
Het scheelt aanzienlijk dat ik pas 3 jaar geleden ontdekte dat het in de maak wasquote:
Gewoon te vinden onder instant game collection?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:18 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat het een foutje is maar gotham city imposters is ook gratis voor ons nu! Dus snel downloaden die hap als je ps+ hebt!
Is een trial toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:18 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat het een foutje is maar gotham city imposters is ook gratis voor ons nu! Dus snel downloaden die hap als je ps+ hebt!
Yes! Zou alleen voor duitsland zijn als het goed is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gewoon te vinden onder instant game collection?
Ik kan alleen die versie van 14,99 vinden, geen gratis game.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Yes! Zou alleen voor duitsland zijn als het goed is.
Ik ook, niet gratisquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kan alleen die versie van 14,99 vinden, geen gratis game.
Vreemd? Bij mij staat ie er nog:quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kan alleen die versie van 14,99 vinden, geen gratis game.
Hij kwam toch niet voor ons Nederlanders beschikbaar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:55 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat gotham city volgende maand als gratis plus game wel correct beschikbaar zal zijn..
In de maand januari niet nee, maar door een foutje oid heb ik hem wel gratis te pakken kunnen krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij kwam toch niet voor ons Nederlanders beschikbaar?
Welke fout? Die PSN 1 week glitch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:56 schreef xminator het volgende:
[..]
In de maand januari niet nee, maar door een foutje oid heb ik hem wel gratis te pakken kunnen krijgen.
Maar ik denk dat die in februari wel beschikbaar komt voor Nederlanders en de overige EU landen.
PSN 1 week glitch? Enlighten me?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke fout? Die PSN 1 week glitch?
Als je de datum 1 week vooruit zette,kon je alvast de aankomende contents zienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef xminator het volgende:
[..]
PSN 1 week glitch? Enlighten me?
Dat Gotham city impostors gratis stond voor een paar uur (denk ik).
Als je je datum flink terug zet zou je dan ook nog oude content kunnen downloaden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Als je de datum 1 week vooruit zette,kon je alvast de aankomende contents zien
weet het nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je je datum flink terug zet zou je dan ook nog oude content kunnen downloaden?
beste 14,95 everquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:25 schreef Klonk het volgende:
Gisteren ff Killzone 3 gekocht, was een leuke aanbieding bij de intertoys, damn wat een toffe game is dat
/einde oud nieuws
Volgens mij wel, want hij staat dan al als gekocht in je downloadlijst.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik een game verwijder die ik gratis heb gedownload via PS Plus, kan ik die dan later weer gewoon gratis downloaden? ook al is hij dan niet meer gratis?
Want mijn HDD loopt best wel snel vol en er is zoveel dat ik wil downloaden
Xillia > graces Fquote:Op zondag 6 januari 2013 10:38 schreef wdn het volgende:
Vervelende is dat de normale gekocht ps3 games me al veels te veel tijd kosten dat ik helemaal geen tijd heb voor games gedownload vanuit plus
Tales of Graces F moet voor 25.1 uit zijn want dan ga ik vol voor Ni no Kuni. En daarna komt er wel weer een andere game.
Die is nog niet uitquote:
Klopt, maar graces F , is geen open worldquote:
Ik heb Graces F zelfs 2x (limited edition en de normale)quote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Klopt, maar graces F , is geen open world
is een linear gebeuren alla FF13, Eternal sonata
overigens kan je graces F gewoon hier kopen:
https://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=19281
Inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Graces F is zelfs gewoon in Europa uitgekomen, denk dat hij Xillia bedoelt
ahh verkeerd begrepen dan, dacht dat je bedoelde dat die voor de 25e gereleased moest zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb Graces F zelfs 2x (limited edition en de normale)
[..]
Inderdaad
Plus I heb daar net gepost dat ik Tales voor 25.1 uit moet hebben
OMDAT WE NOG STEEDS MET ZE ALLE NAAR JE HOED ZOEKENquote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef Gamer_V het volgende:
WAAROM HEEFT NIEMAND ME VERTELD DAT TOMBA EINDELIJK IN DE EU-STORE IS
Dat denk ik niet vaak pakken ze games waarvan vervolgen komen kijk maar naar borderlands 2 plus kreeg borderlands 1 hetzelfde met bioshock.Wat ik verwacht is gta 4/journey/dead space 1 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:56 schreef xminator het volgende:
[..]
In de maand januari niet nee, maar door een foutje oid heb ik hem wel gratis te pakken kunnen krijgen.
Maar ik denk dat die in februari wel beschikbaar komt voor Nederlanders en de overige EU landen.
Koop er 1 met 12gb en schroef er een laptopschijf in. Like me. Ik had nog een 250Gb schijfje liggen en die erin gezet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:52 schreef Ties02 het volgende:
Iemand nog tips voor een relatief goedkope PS3? (slim)
Wel iets meer GB dan die van 12
Heb onlangs m'n oude kast uit 2008 verkocht![]()
Zie je nou wel! Ik dacht dat het een stille release had gekregen, omdat ik niemand meer hoorde klagen. Maar het is dus nog steeds uitgebracht?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:01 schreef xminator het volgende:
Weet iemand of counterstrike GO uberhaupt nog gaat uitkomen voor EU ps3?
Dat battle for middle earth is trouwens nog een stuk diepgaander dan ik dacht. Tof dat je torens en shit kan upgraden. Moet m'n eerste echte potje nog doen maar de tutorial was veelbelovend.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:01 schreef xminator het volgende:
Ik dacht meer doordat we de laatste tijd echt alleen maar WB games gratis krijgen: arkham city, battle for middle earth etc en dus dat gotham city impostors volgt.
Weet iemand of counterstrike GO uberhaupt nog gaat uitkomen voor EU ps3?
uncharted serie, red dead redeption.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Met Kerst een PS3 gehad, maar dat ding staat nu alweer stof te happen.......
Wat zijn nu echte killer titels die ik gemist heb sinds mijn ps3 overleden is? (Juni 2012)
Killzone 2 en 3 gespeeld, Arkham City, Mortal Kombat, GT5, enz.
- Disgaea 4quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Met Kerst een PS3 gehad, maar dat ding staat nu alweer stof te happen.......
Wat zijn nu echte killer titels die ik gemist heb sinds mijn ps3 overleden is? (Juni 2012)
Killzone 2 en 3 gespeeld, Arkham City, Mortal Kombat, GT5, enz.
Been there, done those.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
uncharted serie, red dead redeption.
Heavy Rain heb ik in 2010 al uitgespeeld.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
- Disgaea 4
- Heavy Rain
- Pixeljunk Monsters
Ik had het ''sinds juni 2012'' even over 't hoofd gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:31 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heavy Rain heb ik in 2010 al uitgespeeld.
Kan gebeuren, zit te kijken maar er zijn maar weinig nieuwe leuke games uitgekomen sinds die tijd. Wel veel HD collections, trilogies etc, maar verder is het wel erg karig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had het ''sinds juni 2012'' even over 't hoofd gezien.
Ik zeg maar niets... (mijn PS3 hapt ook vooral stof, naast dat ie als blurayspeler wordt gebruikt)quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:41 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Kan gebeuren, zit te kijken maar er zijn maar weinig nieuwe leuke games uitgekomen sinds die tijd. Wel veel HD collections, trilogies etc, maar verder is het wel erg karig.
NiNoKuni ziet er wel weer tof uit, maar is het een RPG ofzo?
So it isn't just me....quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets... (mijn PS3 hapt ook vooral stof, naast dat ie als blurayspeler wordt gebruikt)
Ja is een JRPG, schijnt erg tof te zijn.
KOMEN ja, als ik NU op de PS3 wil spelen, is er weinig nieuws te vinden sinds juni vorig jaar. Lezen he?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:48 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe kan dat nou? Er komen bakken met games uit?
Dat zijn RPG's toch? Ik heb een intense haat jegens RPG's. Geen idee waarom, maar ik loop er met een boog omheen......quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef Yi-Long het volgende:
Heb je Valkyria Chronicles en Dark Souls al gespeeld dan!?
Ben zelf sinds kort begonnen met Modnation Racers, wat wel leuk is, al speel ik het voornamelijk om content vrij te spelen om straks dingetjes in elkaar te zetten enzo....
Multi-platform games haal ik altijd op de 360.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:48 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe kan dat nou? Er komen bakken met games uit?
Ik bedoelde in die periode zijn er bakken met games uitgekomenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
KOMEN ja, als ik NU op de PS3 wil spelen, is er weinig nieuws te vinden sinds juni vorig jaar. Lezen he?
Dat is een goeie verklaring dan idd!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Multi-platform games haal ik altijd op de 360.
Dat is het ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Die wil ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmmppffff, dank je Eurogamer.
Ni No Kuni besteld.
Maar je kan die spellen niet meer spelennals je ps+ afgelopen isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:13 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik ging op pad om infamous 2 te kopen vanmiddag, was ¤15 tweedehands bij game mania. Staat er zo'n kerel langs mij die begint te vertellen dat je Infamous 2 ook kan downloaden met een PS+ abbo met daarbij nog bioshock 2, limbo en wat andere spellen.. Ook voor ¤15,- (90 dagen).
Dat dus maar gekocht.. Ben benieuwd. Nu alleen PSN down..
[..]
Die wil ik ook! Ziet er echt enorm gaaf uit
Nog steeds beter dan Gamemania 15 euro voor een 2de hands game geven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar je kan die spellen niet meer spelennals je ps+ afgelopen is
Die nieuwe DMC is vet hoor! Voor 33 euro zou ik hem meenemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan Gamemania 15 euro voor een 2de hands game geven.
Was vanmiddag even in Mong Kok (Hong Kong), en kwam de God of War Saga/Controller bundle tegen voor zo'n 48 euro. Had hem bijna gekocht, maar bedacht me omdat ik me herinnerde dat de HD-ports niet echt nieuwe HD-textures enzo hadden gehad. Ik twijfel wel nog steeds een beetje, dus misschien dat ik hem later wel alsnog ophaal. Nog een nadeel is dat de PSP ports alleen via download-voucher gaan.
Zat ook even te twijfelen over de nieuwe DMC, die 33 euro was.
Tja klopt maar als ik ze echt tof vind kan ik ze altijd nog kopen nietwaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
JRPG ja. Omdat die al in 2010 in Japan uit is gekomen en daar de hit van het jaar was zijn de verwachtingen hoog.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets... (mijn PS3 hapt ook vooral stof, naast dat ie als blurayspeler wordt gebruikt)
In hoe verre doe je dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik twijfel ook wel, want de game lijkt me idd vet, maar goed, er zijn een aantal redenen om te wachten. Belangrijkste is eigenlijk dat ik sowieso een stapeltje games heb meegenomen vanuit NL die ik nog niet gespeeld heb en dus hier wil gaan spelen, ten tweede is het Capcom en die games koop ik nooit bij release want over een poosje zullen ze wel met een complete release kopen inclusief alle DLC, en ten derde ALS ik dan toch een game koop hier de komende tijd, dan ga ik waarschijnlijk liever voor Ni No Kuni...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die nieuwe DMC is vet hoor! Voor 33 euro zou ik hem meenemen.
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Multi-platform games haal ik altijd op de 360.
Groen en geel weet ik niet maar rood is hardware failure.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:01 schreef Schunckelstar het volgende:
HELP MIJ!!![]()
![]()
![]()
ik probeer mijn playstation net aan te zetten en ik krijg eerst kort een groen lampje, gevolgd door een kort geel lampje en vervolgens blijft ie rood knipperen...
iemand die dit herkent? is dit einde oefening?![]()
of is er nog wat aan te doen
damn.. net nu ik al weer aardig op weg was met ff7quote:Op zondag 20 januari 2013 10:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Groen en geel weet ik niet maar rood is hardware failure.
Sony support bellen lijkt me de beste optie
Damn. Na 5 minuten toch echt afgezet. Met tegenzin dat wel want het ziet erg goed uitquote:
Welke is dat?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef benx het volgende:
Ik wil graag een demo spelen die 22 januari op PSN zou moeten komen, hoelaat word deze geupdate/gepatched? Weet iemand dat?
De nieuwe metal gearquote:
geen idee, wil het graag spelen. staat hij er al op?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe groot is die dan?
Moet nog nieuwe 320 gig HDD inbouwen,al sinds afgelopen Juli
Geen ideequote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:16 schreef benx het volgende:
[..]
geen idee, wil het graag spelen. staat hij er al op?
Tip: verwacht vooral geen metal gear. Meer hack en slash op z'n Japansquote:
Maar het is toch ook niet echt een Metal Gear titel, maar een soort spin-off? < Ik weet dat dat niet het juiste woord is, maar kan momenteel niet op het juiste woord komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip: verwacht vooral geen metal gear. Meer hack en slash op z'n Japans
Het is Metal Gear,alleen geen Solid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip: verwacht vooral geen metal gear. Meer hack en slash op z'n Japans
Ik zeg niets anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is Metal Gear,alleen geen Solid.
GT5 heeft geen online pass en kwa dlc codes betreft, ik heb laatst iemand uit Australie mijn GT Academy code gegeven en hij kon deze gewoon verzilveren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
Zag vandaag hier (HK) de double-release van Final Fantasy XIII liggen voor ongeveer 40-45 euro ofzo. Met Japanse stemmen en engelse subs. Maar de games schijnen niet echt geweldig te zijn dus toch maar vanaf gezien...
Zit ook te twijfelen om Gran Turismo 2013 Edition aan te schaffen, maar volgens mij zit je dan straks weer te kutten met een regio-gebonden online pass...!?
Geen online pass!? Ik had wat info opgezocht en daaruit leek naar voren te komen dat de game wel gebruik maakte van zo'n online pass, of in ieder geval dat dat toen precies in die periode was toen Sony ermee zou beginnen/begon voor hun online games...quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
GT5 heeft geen online pass en kwa dlc codes betreft, ik heb laatst iemand uit Australie mijn GT Academy code gegeven en hij kon deze gewoon verzilveren.
Dus ik denk niet dat de vouchers regio gebonden zijn.
Mjah, ik lees wat wisselende reviews en natuurlijk heel veel negatieve reacties destijds van fans van de serie, dat het te lineair is en geen exploration enzo...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb me prima vermaakt met FFXIII (en -2).
Nope, de Academy Edition niet in elk geval en voor zover ik me kan herinneren had de normale versie dit ook niet.quote:
Die thread had ik idd ook gevonden, maar toen werd er dus al snel gesproken dat Sony toen juist net zou beginnen met die Online Pass enzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nope, de Academy Edition niet in elk geval en voor zover ik me kan herinneren had de normale versie dit ook niet.
http://www.gamefaqs.com/boards/941103-/60923743
Geen online pass dus.
Komt toch 1 feb uit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Qunix het volgende:
Ik naar de Mediamarkt, geen Ni No Kuni... Moest besteld worden en komt dan volgende week. Ook niet geldig met de BTW actie (da's prima) en de BCC ging dicht.
Zaterdag maar proberen en hopelijk is hij niet uitverkocht.
Ik dacht dat ie een week uitgesteld was?quote:
Mediamarkt bevestigde wel dat hij vandaag uit is gekomen, alleen hadden ze hem niet besteld omdat het gaat om een kleine titel en de verwachting was dat vrij weinig mensen hem willen kopen. (zei hij)quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een week uitgesteld was?
Alle winkels noemen 1 feb als datum.
Hij komt op 1 feb uit in de EU.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mediamarkt bevestigde wel dat hij vandaag uit is gekomen, alleen hadden ze hem niet besteld omdat het gaat om een kleine titel en de verwachting was dat vrij weinig mensen hem willen kopen. (zei hij)
Het is uitgesteld in de EU, treurig maar waar. Mijn bron is namco, dus als die het zeggen zal het toch echt waar zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mediamarkt bevestigde wel dat hij vandaag uit is gekomen, alleen hadden ze hem niet besteld omdat het gaat om een kleine titel en de verwachting was dat vrij weinig mensen hem willen kopen. (zei hij)
twitter:NamcoBandaiUK twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:00:39Due to logistics delays Ni no Kuni will launch 1st February 2013 with a free gift to download. reageer retweet
quote:Ni No Kuni delayed a week
Namco Bandai apologises with free downloadable Draggle familiar
By Wesley Yin-Poole Published Tuesday, 8 January 2013
Eye-catching PlayStation 3 role-playing game Ni No Kuni has been delayed by a week, Namco Bandai has announced. The Level-5-made game is due out 1st February 2013. It had been due out 25th January.
On Twitter Namco Bandai UK blamed the delay on logistics and offered a free gift, the downloadable Draggle familiar, as compensation. You can grab it from launch day.
"Sadly this is an issue we no longer have control over," Namco Bandai UK said. "Our apologies."
Then, "It was a difficult decision to take as our options were limited, we are sorry for the delay."
Is in Europa al een tijdje beschikbaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:34 schreef _Loki het volgende:
Vanaf vandaag kun je de Store op je pc bekijken.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/home/games
Free gift... Hmm.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:34 schreef Aether het volgende:
[..]twitter:NamcoBandaiUK twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:00:39Due to logistics delays Ni no Kuni will launch 1st February 2013 with a free gift to download. reageer retweet
Jaa dat zag ik! Hulde! Alleen nu maar afwachten op een bevestiging dat ie na europa komt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:22 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Is in Europa al een tijdje beschikbaar.
Wat betreft de topictitel: Kingdom Hearts wordt waarschijnlijk gelokaliseerd (aldus NeoGAF).
U.S is ook goed, dan importeer ik hem welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jaa dat zag ik! Hulde! Alleen nu maar afwachten op een bevestiging dat ie na europa komt.
Ik had je er zelfs nog op gewezen in het anime topic, hetzelfde over die free gift.. Beetje een slecht geheugen?quote:
Bar slecht spel star ocean.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
Kwam eindelijk de engelse versie van Ni No Kuni hier in Tsim Sha Tsui tegen voor 40 euro, maar is een beetje prijzig voor een HK-release, dus waarschijnlijk kan ik hem dan in Mong Kok ofzo wel vinden voor 35 ofzo...
Ik zag trouwens ook Star Ocean International Version liggen, die de Japanse stemmen en engelse subs zou hebben, maar ken die game verder niet....
Voor 5 euro kan ik hier weer 2 McMenu's halen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Bar slecht spel star ocean.
en wat maakt het nou uit of je 35 euro betaald of 40,
dat is een heel klein verschil.
Als ik het zo lees, dan ga je langer wachten om hem aan te schaffen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor 5 euro kan ik hier weer 2 McMenu's halen bijvoorbeeld.
Waarom 40 euro betalen als ik het in de buurt (waarschijnlijk) gewoon voor 35 kan halen!?
De collectors edition weet ik wel van...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik had je er zelfs nog op gewezen in het anime topic, hetzelfde over die free gift.. Beetje een slecht geheugen?
Neuh, denk dat ik hem binnen een week wel ergens tegenkom voor ongeveer 35 euro. Heeft ook geen haast ofzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, dan ga je langer wachten om hem aan te schaffen.
ik heb een game liever wat eerder ookal is die dan 5 euro duurder.
Je krijgt bij pre-order al een Griffy, en nu, vanwege de delay, nog iets.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
De collectors edition weet ik wel van...
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef xminator het volgende:
Gratis PSN PLUS games de komende maand:
The Simpsons Arcade – 100% off
Final Fantasy V (PSone Classic) – 100% off
Hungry Giraffe (minis) – 100% off
Farm Frenzy (minis) – 100% off
Sonic the Hedgehog – 100% off
Sonic the Hedgehog 2 – 100% off
Golden Axe – 100% off
Streets of Rage 2 – 100% off
Altered Beast – 100% off
Comix Zone – 100% off
Far Cry 2 – 100% off voor 1 week
Februari 2012 ja...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef xminator het volgende:
Gratis PSN PLUS games de komende maand:
The Simpsons Arcade – 100% off
Final Fantasy V (PSone Classic) – 100% off
Hungry Giraffe (minis) – 100% off
Farm Frenzy (minis) – 100% off
Sonic the Hedgehog – 100% off
Sonic the Hedgehog 2 – 100% off
Golden Axe – 100% off
Streets of Rage 2 – 100% off
Altered Beast – 100% off
Comix Zone – 100% off
Far Cry 2 – 100% off voor 1 week
Hehehe, omgquote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Februari 2012 ja...
http://blog.eu.playstatio(...)e-1st-february-2012/
uhuh...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, omg. Dan heb ik er ook eentje uit 2011 gezien en gedacht dat dat van 2012 was
.
wat is dit?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef xminator het volgende:
PSN plus gratis games, nu wel correct:
Sleeping Dogs, F1 All Stars en Quantum Conundrum.
Niceeeeeeeeeeeeeeeeee
Juist! Voor 50 dollar en 4 spellen per maand heb je elk spel voor 1 dollar, perfect.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Slayage het volgende:
ik snap miet waar je post op slaat, ik zal wel iets gemist hebben
ik vat em nu, sleeping dogs, wtf!!!
ik heb nu psplus niet zo gek lang, maar voor dat geld heb ik nu al games die ik heel graag wilde spelen, voor een prikkie, infamous2, lbp2, limbo, arkham city en in februari dus sleeping dogs, met dit soort games die aangeboden worden ben je gewoon dom als je geen psplus neemt
das een goeie idd, ik weet dat ratchet en clank laatst ook enorm veel gig nodig had en ik em niet kon downenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:
Ik zit er dus ook aan te denken om PS+ te kopen, maar ik heb nog een oude 40gb model en mijn vraag is dus: hoeveel gb ruimte neemt een sleeping dogs bijvoorbeeld in?
40GB is echt super snel vol.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:
Ik zit er dus ook aan te denken om PS+ te kopen, maar ik heb nog een oude 40gb model en mijn vraag is dus: hoeveel gb ruimte neemt een sleeping dogs bijvoorbeeld in?
Ik kan vanmiddag wel even kijken, heb hem op mn HDD staan, maar ik gok zo'n 10 gb.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:
Houd er rekening mee dat je meer vrije ruimte nodig hebt dan de game aangeeft, Bioshock 2 zou 11 GB nodig hebben maar ik kon deze pas downloaden toen ik meer dan 20 GB vrij had op de HDD. Zit er zelf ook aan te denken om mijn oude 80 GB te vervangen voor een nieuw model met 500 GB HDD.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:
Anders een keer een grotere HDD erin zetten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef truedestiny het volgende:
Dan zou ik dus alles moeten verwijderen voordat ik een spel kan spelen. Dat is niet zo'n probleem als het er maar op past dan.
Heb even gekeken, Sleeping Dogs is 8066mb groot. Je moet inderdaad ongeveer het dubbele vrij hebben om het te kunnen installeren zoals hierboven al aangegeven wordt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:
Bij Gamemania besteld? Ik kan mijn codes later ophalen, die werden blijkbaar niet meer in het hoesje meegeleverd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Pheno het volgende:
Ni no Kuni LE ook binnen
Geen idee waar ik de codes vandaan kan toveren, maar dat is weer wat anders
Oh dan heb je geluk. De mijne worden dus blijkbaar achteraf geleverd. Doet Gamemania blijkbaar wel vaker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:53 schreef Pheno het volgende:
Nee, maar ik zie het net in het hoesje liggen, dus ik ga nu downloaden. Wees gerust, de codes zijn te gebruiken tot in 2015 staat er op het kaartje
Ik heb candieland nog niet ontdekt in RDR, verder mis ik het droge commentaar van die halve duitser wel in dat spel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:07 schreef xminator het volgende:
Na het zien van django unchained had ik meteen weer zin om red dead redemption te spelen. Is er al info bekend over een deel 2?
Komt omdat RDR in 1900 afspeelt en de slavernij al in 1863 oid werd afgeschaft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb candieland nog niet ontdekt in RDR, verder mis ik het droge commentaar van die halve duitser wel in dat spel.
Dan had je hem toch kunnen kopen voor de controller?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag zag ik Streetfighter x Tekken inclusief zo'n speciale SxT controller liggen voor 30 euro hier in Hong Kong, en had hem bijna gekocht, maar moest toen denken aan al die DLC voor de game, en heb toen maar besloten om hem te laten liggen ....
Mjah, had gekund, maar ik hou er niet van om incomplete games te kopen, waar je in dit geval dan dus 12 characters mist...quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan had je hem toch kunnen kopen voor de controller?
Ach, je kan altijd nog een handeltje beginnen in Nederlandquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, had gekund, maar ik hou er niet van om incomplete games te kopen, waar je in dit geval dan dus 12 characters mist...
Die controller ben ik los volgens mij ook al een paar keer tegengekomen voor rond de 200 HK dollar (20 euro), dus dan is het ook weer niet een ongelooflijke wereldaanbieding ofzo...
Mwah, tegen de tijd dat dat dan geregeld is, heeft Capcom waarschijnlijk al een complete release van d egame aangekondigdquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, je kan altijd nog een handeltje beginnen in NederlandVast wel iemand met interesse voor de controller, kan je voor dat geld alle DLC weer kopen
Ik kan hier alleen maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag zag ik Streetfighter x Tekken inclusief zo'n speciale SxT controller liggen voor 30 euro hier in Hong Kong, en had hem bijna gekocht, maar moest toen denken aan al die DLC voor de game, en heb toen maar besloten om hem te laten liggen ....
Zit ook nog steeds te twijfelen over GT5.
Als de DLC alleen kostuums was zou ik het idd niet missen en zou ik het wel gekocht hebben, maar 12 characters die ze destijds bewust hebben achtergehouden, die mis ik dus wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef Pheno het volgende:
Mis je de DLC? nee, want dat zijn vooral kostuums. heb je die nodig? nee. heb je de twaalf personages nodig? Nee.
Zelden dat ik DLC koop en ik mis echt niks aan het gamen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als de DLC alleen kostuums was zou ik het idd niet missen en zou ik het wel gekocht hebben, maar 12 characters die ze destijds bewust hebben achtergehouden, die mis ik dus wel.
Haha ik heb binnen het eerste uur al een traantje moeten wegpinken..quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef Yachiru het volgende:
Ik vind de Ni no Kuni LE echt heel erg tof! Dat boek is echt super mooi, en Shizuku is zo cute!!!
Wil er eigenlijk al wel mee beginnen, maar ben nog met 3 andere games bezig en moet er van mezelf eerst minimaal eentje uitspelen voor ik mag beginnen..
God knows.. wel mysterieus. Ik hoop gewoon een nieuwe console, als dat niet te veel gevraagd is.quote:
Ik heb er nu een uur opzitten en kan zeggen dat ik helemaal ben weggeblazen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef Yachiru het volgende:
Ik vind de Ni no Kuni LE echt heel erg tof! Dat boek is echt super mooi, en Shizuku is zo cute!!!
Wil er eigenlijk al wel mee beginnen, maar ben nog met 3 andere games bezig en moet er van mezelf eerst minimaal eentje uitspelen voor ik mag beginnen..
Mja, toen ik die scene zag was het ook even, meh. En dan Shizuku die later hem gewoon keihard uitlachtquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha ik heb binnen het eerste uur al een traantje moeten wegpinken..Ik zou gewoon beginnen, ben benieuwd wat je er van vindt.
Had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd, heb ik bij Ghibli films ook regelmatig hoor, zelfs bij de films die ik al meer dan eens gezien heb. En bij de tweede Layton trouwens ook, dat vond ik zo'n triest verhaalquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha ik heb binnen het eerste uur al een traantje moeten wegpinken..Ik zou gewoon beginnen, ben benieuwd wat je er van vindt.
Ah nog een Ghibli fan!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:10 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd, heb ik bij Ghibli films ook regelmatig hoor, zelfs bij de films die ik al meer dan eens gezien heb. En bij de tweede Layton trouwens ook, dat vond ik zo'n triest verhaal![]()
En toch ga ik eerst Skyward Sword uitspelen, ik wil Ni no Kuni de volledige aandacht kunnen gevenEn met SS ben ik al eens een keer overnieuw begonnen omdat er teveel tijd tussen was gaan zitten, dus dat moet nu ook gewoon maar eens!
Daar cashen ze waarschijnlijk weer flink mee door kneuzen die er snel op klikkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:55 schreef xminator het volgende:
Dacht even dat sleeping dogs nu al gratis was. Hij staat er al tussen bij wat is er nieuw sectie. Troll playstation
.
nja, met de huidige ps store duurt het wel een aantal klikjes en je ziet ook hoeveel het kost.. Niettemin zul je altijd idioten er tussen hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar cashen ze waarschijnlijk weer flink mee door kneuzen die er snel op klikken
Als ik het goed heb zat was er laatst iemand ingetrapt die in dit topic ging klagen bij een soortgelijk ietsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef xminator het volgende:
[..]
nja, met de huidige ps store duurt het wel een aantal klikjes en je ziet ook hoeveel het kost.. Niettemin zul je altijd idioten er tussen hebben
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ah nog een Ghibli fan!Ja ik heb ook eerst Assassins Creed 3 maar even uitgespeeld, nu kan ik voorlopig alle tijd in Ni no Kuni steken. Halverwege Maart nog 1 game (NARUTO: Ultimate Ninja Storm 3) kopen en dan eigenlijk de rest van het jaar niks meer op de planning.
Deze Naruto gaat wel bruut worden deze verhaallijn gaat door tot de oorlog is afgelopen tegen tobi en madara.Plus heel veel personages.Ik vond de vorige klein beetje tegenvallen maar nog steeds wel leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ah nog een Ghibli fan!Ja ik heb ook eerst Assassins Creed 3 maar even uitgespeeld, nu kan ik voorlopig alle tijd in Ni no Kuni steken. Halverwege Maart nog 1 game (NARUTO: Ultimate Ninja Storm 3) kopen en dan eigenlijk de rest van het jaar niks meer op de planning.
Iedereen verwacht een ps4 komen ze met en vita slim met aantal nieuwe games en een prijsdaling.Sony strikes again.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:17 schreef emokid het volgende:
[..]
God knows.. wel mysterieus. Ik hoop gewoon een nieuwe console, als dat niet te veel gevraagd is.
Ik wil je niet teleurstellen, maar uit de trophy list die geleaked was kon Madara vs 5 Kages halen, en daarna nog een battle, maar lijkt me sterk als dat de hele war is, aangezien die in de manga nog langer niet is afgelopen.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
[..]
Deze Naruto gaat wel bruut worden deze verhaallijn gaat door tot de oorlog is afgelopen tegen tobi en madara.Plus heel veel personages.Ik vond de vorige klein beetje tegenvallen maar nog steeds wel leuk
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar uit de trophy list die geleaked was kon Madara vs 5 Kages halen, en daarna nog een battle, maar lijkt me sterk als dat de hele war is, aangezien die in de manga nog langer niet is afgelopen.
Lol serieus dat is wel heel karig dan.Ik zelf check de manga niet weet wel dat ze ver in de 'war" zitten jammerquote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar uit de trophy list die geleaked was kon Madara vs 5 Kages halen, en daarna nog een battle, maar lijkt me sterk als dat de hele war is, aangezien die in de manga nog langer niet is afgelopen.
Ik ga je niet spoilen, maar de war is alles behalve voorbij. Ik zou zeggen dat ze nog niet eens halverwege zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:09 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
[..]
Lol serieus dat is wel heel karig dan.Ik zelf check de manga niet weet wel dat ze ver in de 'war" zitten jammer
Wat ik weet is dat Neji dood is.Tobi niet madara is wat mensen dachten, de echte madara tsunade bespot aangezien ze relatief slap is voor een hokage en haar medische skill niet on par is met de first hokage die alles kon genezenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga je niet spoilen, maar de war is alles behalve voorbij. Ik zou zeggen dat ze nog niet eens halverwege zijn.
Dan zullen de aankomende paar weken/maanden voor jou echt genieten worden in de anime.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat Neji dood is.Tobi niet madara is wat mensen dachten, de echte madara tsunade bespot aangezien ze relatief slap is voor een hokage en haar medische skill niet on par is met de first hokage die alles kon genezen
Zet het wel in een spolierquote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat Neji dood is.Tobi niet madara is wat mensen dachten, de echte madara tsunade bespot aangezien ze relatief slap is voor een hokage en haar medische skill niet on par is met de first hokage die alles kon genezen
Johquote:Op zondag 3 februari 2013 01:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dan zullen de aankomende paar weken/maanden voor jou echt genieten worden in de anime.Maar we gaan wel erg off-topic nu..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is het in de volledige game ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef poker4lifee het volgende:
Battle systeem in Ni No Kuni ook een beetje chill dan? In de demo vond ik het best apart
Is dat een MMORPG voor de PS3?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:25 schreef HerrFritz het volgende:
Van het weekend begonnen met de open beta van dust 514, nou heb ik ook wel 7 jaar EvE gespeeld, dus feest van herkenning kwa skills enzo, nog meer die met dust bezig zijn??
Hmm ja meer een MMORFPSquote:
Heb gister ook even de demo gespeeld vanwege alle goede verhalen, maar moet zeggen dat het me wat tegen viel eerlijk gezegd. Niet heel veel anders dan FF. Ook niet qua vechtsysteem. Deed em erg aan FF XIII-2 denken met de pokemon-achtige beestjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef poker4lifee het volgende:
Battle systeem in Ni No Kuni ook een beetje chill dan? In de demo vond ik het best apart
Je vergelijkt nu wel turn-based met een soort van free-roam battle systeem, dat is hetzelfde als appels met peren vergelijken als je het mij vraagt.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb gister ook even de demo gespeeld vanwege alle goede verhalen, maar moet zeggen dat het me wat tegen viel eerlijk gezegd. Niet heel veel anders dan FF. Ook niet qua vechtsysteem. Deed em erg aan FF XIII-2 denken met de pokemon-achtige beestjes.
Al krijg je bij een demo amper iets mee van het verhaal en daar zal misschien veel kracjt in zitten.
Dat is een beetje onzin wat je daar zegt, wat er zijn zowel free roam als turn-based Final Fantasies. Maar goedquote:Op maandag 4 februari 2013 14:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu wel turn-based met een soort van free-roam battle systeem, dat is hetzelfde als appels met peren vergelijken als je het mij vraagt.
Nee maar omdat je het met FF 13-2 vergeleek, en dat is toch ook turn-based als ik mij niet vergis?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een beetje onzin wat je daar zegt, wat er zijn zowel free roam als turn-based Final Fantasies. Maar goed
Ik vergeleek hem met FF-XIII-2 vanwege de beestjes die je kunt verzamelen en die voor je vechten met bepaalde gaven. Verder vergeleek ik hem eerder met FF over het algemeenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee maar omdat je het met FF 13-2 vergeleek, en dat is toch ook turn-based als ik mij niet vergis?
Ah oke, nee dan begrijp ik je vergelijking wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergeleek hem met FF-XIII-2 vanwege de beestjes die je kunt verzamelen en die voor je vechten met bepaalde gaven. Verder vergeleek ik hem eerder met FF over het algemeenWat ik daarmee wil aangeven is dat ik het vechtsysteem niet bijzonder vind. Niet vervelend, maar ook niet anders dan anders.
De tekenstijl bevalt me wel, heel gibli cartoony.
En van het verhaal krijg je in een demo niks mee.
Ik dacht dat ik het leuker zou vinden en ging met veel zin de demo spelen. Maar een demo laat dus weinig verhaal zien en drijft dus op graphics, de speelbaarheid en een bepaald "gevoel". Dat kreeg ik er niet van.
Neemt niet weg dat ik t spel niet toch leuk kan vinden, maar nodigt me nog niet direct uit tot het kopen ervan nu.
Dat had ik ook, alleen ben ik wel een hack 'n slash fan.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:
De demo van DMC nodigde me wel meteen uit, terwijl ik eigenlijk niet van de hack 'n slash ben.
Bereid je voor om compleet op te gaan in die gamequote:Op maandag 4 februari 2013 15:55 schreef DJ_ het volgende:
Was in de stad voor het een en het anders, en kon het niet laten om Ni No Kuni niet te laten liggen toen ik langs de gameboer liep en een post zag hangen.
Precies wat ik zoekquote:Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bereid je voor om compleet op te gaan in die game
Je hebt nog 3 maanden om die xbox weg te doen en een ps3 te kopen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:34 schreef kossikvassik het volgende:
Ik haat mezelf nu omdat ik een Xbox heb en geen Last of Us kan spelen in mei:(:(
dit dus, zonde om je xbox weg te doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox hoeft niet weg, gewoon een PS3 erbij kopen. Er zijn genoeg exclusieve games die de moeite nog zijn.
Klinkt goed! Ik vond de trailer al erg mooi.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:42 schreef Godtje het volgende:
Hands-on with The Last of Us
http://blog.eu.playstatio(...)with-the-last-of-us/
Excuus. Delen door 10 en dan heb je de euro prijs, dus zo'n 23 euro ofzo.quote:
Wat is het een voordeel van een HK/JP account?hoe doe je dat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Excuus. Delen door 10 en dan heb je de euro prijs, dus zo'n 23 euro ofzo.
Komt die game alleen digitaal uit btw!? Of ook retail!? Want ik heb niet zoveel zin om hem voor mijn HK account te kopen wanneer ik die wellicht over een jaar niet meer gebruik...
Hitman HD trilogy ook vandaag zien liggen in de winkel btw, voor zo'n 35 euro.
Het voordeel van een JP account is/was dat je soms wat demo's van bepaalde games een maand eerder kunt binnentrekken, zoals bijvoorbeeld de Naruto demo's. Daarnaast had je toen ook een gratis Dynamic Theme van Safari op de JP marketplace, en na die outage van PSN toen het gehacked was, kon ik er ook 2 gratisgames op downloaden (maar helaas kregen de Japanners niet echt toffe compensatie games, dus heb alleen een (Japanse versie) van The Last Guy gedownload.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat is het een voordeel van een HK/JP account?hoe doe je dat?
Voor de demo van Naruto maakt dat weinig uit, wanneer je gewoon even de gameplay wilt testen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:51 schreef wdn het volgende:
Yi-Long: de games zijn danwel in het Japans lijkt me. Dus veel zijn heeft het niet denk ik.
Net na Hamelin krijg je een travel spell. Dat scheelt een partij lopen zegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef Sickert het volgende:
De sfeer die Ni Ni Kuni uitstraalt is zo geweldigmaar ik heb zo geen geduld voor dat battle systeem
Heb enkel de demo gespeeld.. op de Vita wil ik dit spel! Lekker op de bank terwijl vrouwlief iets kijkt wat ik niet wil of enkel maar met een half oog. Dan zou ik er nog geduld voor hebben. Zo heb ik ook die eerste 2 Metal gears op de psp gespeeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Net na Hamelin krijg je een travel spell. Dat scheelt een partij lopen zeg
Nieuwe 320 GiB HDD is wel internquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef dud0r het volgende:
Als je de data gaat backuppen formateert de ps3 zelf de aangesloten externe hdd of usb stick.
Durf niet te zeggen of 32gb genoeg is. Volgens mij wordt dat van te voren gecontroleerd door het systeem.
En die blu-ray drive had je zelf ook makkelijk kunnen doen. Heb ik een aantal maanden geleden ook gedaan en is totaal niet moeilijk
Iemand de demo van Metal Gear Rising al gespeeld?
Ik vind het wel oke maar echt lekker weg spelen deed het niet voor mij.
En door de final fantasy aanbieding vorige week ben ik bezig met FF8 terwijl ik een gigantische backlog heb waar ik nog door heen moet
OKquote:Op dinsdag 12 februari 2013 05:51 schreef Pheno het volgende:
Of je backup-apparaat groot genoeg is wordt gewoon gecontroleerd van te voren door de PS3. Dus dat merk je snel zat
Nice. Vanavond Batman: Arkham City spelen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:49 schreef Aether het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)e-sale-starts-today/
Batman: Arkham Asylum (ends 27/02/13)
Was ¤19.99/£15.99/AU$24.95; now ¤9.99/£7.99/AU$14.45
Additional 10% Discount for Plus Subscribers
Batman: Arkham City (ends 27/02/13)
Was ¤29.99/£19.99/AU$39.95; now ¤11.99/£9.69/AU$17.95
Twijfel nog overquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nice. Vanavond Batman: Arkham City spelen.
(Schijnt 40GB installatie te zijn?!)quote:The Sly Trilogy (ends 27/02/13)
Was ¤19.99/£15.99/AU$24.95; now ¤9.99/£7.99/AU$14.95
Bijna wel ja, het wordt ook aangeraden om de losse delen 1 voor 1 te installeren ipv alles in 1 keer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:18 schreef Aether het volgende:
(Schijnt 40GB installatie te zijn?!)
40$quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef Yi-Long het volgende:
Schijnbaar een goede nieuwe 3rd party controller voor de PS3:
http://gamingillustrated.com/gioteck-gc-2-ps3-controller-review/
... met 360 lay-out qua sticks, en fijne triggers. Geen idee hoeveel die kost, want dat vermeldt het artikel helaas niet.
http://www.engadget.com/2(...)ensitivity-on-the-f/quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef Yi-Long het volgende:
Schijnbaar een goede nieuwe 3rd party controller voor de PS3:
http://gamingillustrated.com/gioteck-gc-2-ps3-controller-review/
... met 360 lay-out qua sticks, en fijne triggers. Geen idee hoeveel die kost, want dat vermeldt het artikel helaas niet.
Zeker. Of ipadquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ook ideaal in combinatie met je smartphone als afstandsbediening.
Ik heb de Collectors Editionquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nice. Vanavond Batman: Arkham City spelen.
Kort?10-15 uur gespeeld?speel jij soms op easy?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef Slayage het volgende:
wel jammer dat arkham city zo kort duurt en dat de eindbazen zo easy waren itt asylum, maar het was weer lekker spelen
in vergelijking met asylum was de hoofdlijn veel korterquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kort?10-15 uur gespeeld?speel jij soms op easy?
Het is dan ook geen FPS singleplayer a la CoD of BFquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
in vergelijking met asylum was de hoofdlijn veel korterdaarnaast kwam ik maar 1 keer vast te zitten omdat ik 1 van die containers van bane niet kon vinden en bij asylum, zat ik een aantal keer vast omdat ik er niet uitkwam hoe ik verder moest, ik was verbaasd dat het zo afliep. ook omdat het niet echt een grote joker climax was als bij asylum, maarja misschien moet ik die vergelijking met asylum niet maken
Erg tof spel met idem sfeer!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wou even voor een tientje een nieuw spelletje doen vanavond, en ik zag dat PSN+ ook in de aanbieding is voor een tientje, 90 dagen! En Sleeping Dogs is gratis in februari. Hoor daar wel aardige verhalen over dus die ben ik nu aan het downloaden.
echt een eye opener deze post van jequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is dan ook geen FPS singleplayer a la CoD of BF
Download??quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Op 50% inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |