Hij kwam toch niet voor ons Nederlanders beschikbaar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:55 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat gotham city volgende maand als gratis plus game wel correct beschikbaar zal zijn..
In de maand januari niet nee, maar door een foutje oid heb ik hem wel gratis te pakken kunnen krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij kwam toch niet voor ons Nederlanders beschikbaar?
Welke fout? Die PSN 1 week glitch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:56 schreef xminator het volgende:
[..]
In de maand januari niet nee, maar door een foutje oid heb ik hem wel gratis te pakken kunnen krijgen.
Maar ik denk dat die in februari wel beschikbaar komt voor Nederlanders en de overige EU landen.
PSN 1 week glitch? Enlighten me?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke fout? Die PSN 1 week glitch?
Als je de datum 1 week vooruit zette,kon je alvast de aankomende contents zienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef xminator het volgende:
[..]
PSN 1 week glitch? Enlighten me?
Dat Gotham city impostors gratis stond voor een paar uur (denk ik).
Als je je datum flink terug zet zou je dan ook nog oude content kunnen downloaden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Als je de datum 1 week vooruit zette,kon je alvast de aankomende contents zien
weet het nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je je datum flink terug zet zou je dan ook nog oude content kunnen downloaden?
beste 14,95 everquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:25 schreef Klonk het volgende:
Gisteren ff Killzone 3 gekocht, was een leuke aanbieding bij de intertoys, damn wat een toffe game is dat
/einde oud nieuws
Volgens mij wel, want hij staat dan al als gekocht in je downloadlijst.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik een game verwijder die ik gratis heb gedownload via PS Plus, kan ik die dan later weer gewoon gratis downloaden? ook al is hij dan niet meer gratis?
Want mijn HDD loopt best wel snel vol en er is zoveel dat ik wil downloaden
Xillia > graces Fquote:Op zondag 6 januari 2013 10:38 schreef wdn het volgende:
Vervelende is dat de normale gekocht ps3 games me al veels te veel tijd kosten dat ik helemaal geen tijd heb voor games gedownload vanuit plus
Tales of Graces F moet voor 25.1 uit zijn want dan ga ik vol voor Ni no Kuni. En daarna komt er wel weer een andere game.
Die is nog niet uitquote:
Klopt, maar graces F , is geen open worldquote:
Ik heb Graces F zelfs 2x (limited edition en de normale)quote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Klopt, maar graces F , is geen open world
is een linear gebeuren alla FF13, Eternal sonata
overigens kan je graces F gewoon hier kopen:
https://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=19281
Inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Graces F is zelfs gewoon in Europa uitgekomen, denk dat hij Xillia bedoelt
ahh verkeerd begrepen dan, dacht dat je bedoelde dat die voor de 25e gereleased moest zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb Graces F zelfs 2x (limited edition en de normale)
[..]
Inderdaad
Plus I heb daar net gepost dat ik Tales voor 25.1 uit moet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |