Zo is het in de volledige game ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef poker4lifee het volgende:
Battle systeem in Ni No Kuni ook een beetje chill dan? In de demo vond ik het best apart
Is dat een MMORPG voor de PS3?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:25 schreef HerrFritz het volgende:
Van het weekend begonnen met de open beta van dust 514, nou heb ik ook wel 7 jaar EvE gespeeld, dus feest van herkenning kwa skills enzo, nog meer die met dust bezig zijn??
Hmm ja meer een MMORFPSquote:
Heb gister ook even de demo gespeeld vanwege alle goede verhalen, maar moet zeggen dat het me wat tegen viel eerlijk gezegd. Niet heel veel anders dan FF. Ook niet qua vechtsysteem. Deed em erg aan FF XIII-2 denken met de pokemon-achtige beestjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef poker4lifee het volgende:
Battle systeem in Ni No Kuni ook een beetje chill dan? In de demo vond ik het best apart
Je vergelijkt nu wel turn-based met een soort van free-roam battle systeem, dat is hetzelfde als appels met peren vergelijken als je het mij vraagt.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb gister ook even de demo gespeeld vanwege alle goede verhalen, maar moet zeggen dat het me wat tegen viel eerlijk gezegd. Niet heel veel anders dan FF. Ook niet qua vechtsysteem. Deed em erg aan FF XIII-2 denken met de pokemon-achtige beestjes.
Al krijg je bij een demo amper iets mee van het verhaal en daar zal misschien veel kracjt in zitten.
Dat is een beetje onzin wat je daar zegt, wat er zijn zowel free roam als turn-based Final Fantasies. Maar goedquote:Op maandag 4 februari 2013 14:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu wel turn-based met een soort van free-roam battle systeem, dat is hetzelfde als appels met peren vergelijken als je het mij vraagt.
Nee maar omdat je het met FF 13-2 vergeleek, en dat is toch ook turn-based als ik mij niet vergis?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een beetje onzin wat je daar zegt, wat er zijn zowel free roam als turn-based Final Fantasies. Maar goed
Ik vergeleek hem met FF-XIII-2 vanwege de beestjes die je kunt verzamelen en die voor je vechten met bepaalde gaven. Verder vergeleek ik hem eerder met FF over het algemeenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee maar omdat je het met FF 13-2 vergeleek, en dat is toch ook turn-based als ik mij niet vergis?
Ah oke, nee dan begrijp ik je vergelijking wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergeleek hem met FF-XIII-2 vanwege de beestjes die je kunt verzamelen en die voor je vechten met bepaalde gaven. Verder vergeleek ik hem eerder met FF over het algemeenWat ik daarmee wil aangeven is dat ik het vechtsysteem niet bijzonder vind. Niet vervelend, maar ook niet anders dan anders.
De tekenstijl bevalt me wel, heel gibli cartoony.
En van het verhaal krijg je in een demo niks mee.
Ik dacht dat ik het leuker zou vinden en ging met veel zin de demo spelen. Maar een demo laat dus weinig verhaal zien en drijft dus op graphics, de speelbaarheid en een bepaald "gevoel". Dat kreeg ik er niet van.
Neemt niet weg dat ik t spel niet toch leuk kan vinden, maar nodigt me nog niet direct uit tot het kopen ervan nu.
Dat had ik ook, alleen ben ik wel een hack 'n slash fan.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:
De demo van DMC nodigde me wel meteen uit, terwijl ik eigenlijk niet van de hack 'n slash ben.
Bereid je voor om compleet op te gaan in die gamequote:Op maandag 4 februari 2013 15:55 schreef DJ_ het volgende:
Was in de stad voor het een en het anders, en kon het niet laten om Ni No Kuni niet te laten liggen toen ik langs de gameboer liep en een post zag hangen.
Precies wat ik zoekquote:Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bereid je voor om compleet op te gaan in die game
Je hebt nog 3 maanden om die xbox weg te doen en een ps3 te kopen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:34 schreef kossikvassik het volgende:
Ik haat mezelf nu omdat ik een Xbox heb en geen Last of Us kan spelen in mei:(:(
dit dus, zonde om je xbox weg te doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox hoeft niet weg, gewoon een PS3 erbij kopen. Er zijn genoeg exclusieve games die de moeite nog zijn.
Klinkt goed! Ik vond de trailer al erg mooi.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:42 schreef Godtje het volgende:
Hands-on with The Last of Us
http://blog.eu.playstatio(...)with-the-last-of-us/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |