Komt toch 1 feb uit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Qunix het volgende:
Ik naar de Mediamarkt, geen Ni No Kuni... Moest besteld worden en komt dan volgende week. Ook niet geldig met de BTW actie (da's prima) en de BCC ging dicht.
Zaterdag maar proberen en hopelijk is hij niet uitverkocht.

Ik dacht dat ie een week uitgesteld was?quote:

Mediamarkt bevestigde wel dat hij vandaag uit is gekomen, alleen hadden ze hem niet besteld omdat het gaat om een kleine titel en de verwachting was dat vrij weinig mensen hem willen kopen. (zei hij)quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een week uitgesteld was?
Alle winkels noemen 1 feb als datum.

Hij komt op 1 feb uit in de EU.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mediamarkt bevestigde wel dat hij vandaag uit is gekomen, alleen hadden ze hem niet besteld omdat het gaat om een kleine titel en de verwachting was dat vrij weinig mensen hem willen kopen. (zei hij)

Het is uitgesteld in de EU, treurig maar waar. Mijn bron is namco, dus als die het zeggen zal het toch echt waar zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mediamarkt bevestigde wel dat hij vandaag uit is gekomen, alleen hadden ze hem niet besteld omdat het gaat om een kleine titel en de verwachting was dat vrij weinig mensen hem willen kopen. (zei hij)

twitter:NamcoBandaiUK twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:00:39Due to logistics delays Ni no Kuni will launch 1st February 2013 with a free gift to download. reageer retweet
quote:Ni No Kuni delayed a week
Namco Bandai apologises with free downloadable Draggle familiar
By Wesley Yin-Poole Published Tuesday, 8 January 2013
Eye-catching PlayStation 3 role-playing game Ni No Kuni has been delayed by a week, Namco Bandai has announced. The Level-5-made game is due out 1st February 2013. It had been due out 25th January.
On Twitter Namco Bandai UK blamed the delay on logistics and offered a free gift, the downloadable Draggle familiar, as compensation. You can grab it from launch day.
"Sadly this is an issue we no longer have control over," Namco Bandai UK said. "Our apologies."
Then, "It was a difficult decision to take as our options were limited, we are sorry for the delay."

Is in Europa al een tijdje beschikbaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:34 schreef _Loki het volgende:
Vanaf vandaag kun je de Store op je pc bekijken.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/home/games

Free gift... Hmm.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:34 schreef Aether het volgende:
[..]twitter:NamcoBandaiUK twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:00:39Due to logistics delays Ni no Kuni will launch 1st February 2013 with a free gift to download. reageer retweet

Jaa dat zag ik! Hulde! Alleen nu maar afwachten op een bevestiging dat ie na europa komt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:22 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Is in Europa al een tijdje beschikbaar.
Wat betreft de topictitel: Kingdom Hearts wordt waarschijnlijk gelokaliseerd (aldus NeoGAF).

U.S is ook goed, dan importeer ik hem welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jaa dat zag ik! Hulde! Alleen nu maar afwachten op een bevestiging dat ie na europa komt.

Ik had je er zelfs nog op gewezen in het anime topic, hetzelfde over die free gift.. Beetje een slecht geheugen?quote:

Bar slecht spel star ocean.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
Kwam eindelijk de engelse versie van Ni No Kuni hier in Tsim Sha Tsui tegen voor 40 euro, maar is een beetje prijzig voor een HK-release, dus waarschijnlijk kan ik hem dan in Mong Kok ofzo wel vinden voor 35 ofzo...
Ik zag trouwens ook Star Ocean International Version liggen, die de Japanse stemmen en engelse subs zou hebben, maar ken die game verder niet....

Voor 5 euro kan ik hier weer 2 McMenu's halen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Bar slecht spel star ocean.
en wat maakt het nou uit of je 35 euro betaald of 40,
dat is een heel klein verschil.

Als ik het zo lees, dan ga je langer wachten om hem aan te schaffen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor 5 euro kan ik hier weer 2 McMenu's halen bijvoorbeeld.
Waarom 40 euro betalen als ik het in de buurt (waarschijnlijk) gewoon voor 35 kan halen!?

De collectors edition weet ik wel van...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik had je er zelfs nog op gewezen in het anime topic, hetzelfde over die free gift.. Beetje een slecht geheugen?

Neuh, denk dat ik hem binnen een week wel ergens tegenkom voor ongeveer 35 euro. Heeft ook geen haast ofzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, dan ga je langer wachten om hem aan te schaffen.
ik heb een game liever wat eerder ookal is die dan 5 euro duurder.

Je krijgt bij pre-order al een Griffy, en nu, vanwege de delay, nog iets.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
De collectors edition weet ik wel van...

quote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef xminator het volgende:
Gratis PSN PLUS games de komende maand:
The Simpsons Arcade – 100% off
Final Fantasy V (PSone Classic) – 100% off
Hungry Giraffe (minis) – 100% off
Farm Frenzy (minis) – 100% off
Sonic the Hedgehog – 100% off
Sonic the Hedgehog 2 – 100% off
Golden Axe – 100% off
Streets of Rage 2 – 100% off
Altered Beast – 100% off
Comix Zone – 100% off