Welke is dat?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef benx het volgende:
Ik wil graag een demo spelen die 22 januari op PSN zou moeten komen, hoelaat word deze geupdate/gepatched? Weet iemand dat?
De nieuwe metal gearquote:
geen idee, wil het graag spelen. staat hij er al op?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe groot is die dan?
Moet nog nieuwe 320 gig HDD inbouwen,al sinds afgelopen Juli
Geen ideequote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:16 schreef benx het volgende:
[..]
geen idee, wil het graag spelen. staat hij er al op?
Tip: verwacht vooral geen metal gear. Meer hack en slash op z'n Japansquote:
Maar het is toch ook niet echt een Metal Gear titel, maar een soort spin-off? < Ik weet dat dat niet het juiste woord is, maar kan momenteel niet op het juiste woord komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip: verwacht vooral geen metal gear. Meer hack en slash op z'n Japans
Het is Metal Gear,alleen geen Solid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip: verwacht vooral geen metal gear. Meer hack en slash op z'n Japans
Ik zeg niets anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is Metal Gear,alleen geen Solid.
GT5 heeft geen online pass en kwa dlc codes betreft, ik heb laatst iemand uit Australie mijn GT Academy code gegeven en hij kon deze gewoon verzilveren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
Zag vandaag hier (HK) de double-release van Final Fantasy XIII liggen voor ongeveer 40-45 euro ofzo. Met Japanse stemmen en engelse subs. Maar de games schijnen niet echt geweldig te zijn dus toch maar vanaf gezien...
Zit ook te twijfelen om Gran Turismo 2013 Edition aan te schaffen, maar volgens mij zit je dan straks weer te kutten met een regio-gebonden online pass...!?
Geen online pass!? Ik had wat info opgezocht en daaruit leek naar voren te komen dat de game wel gebruik maakte van zo'n online pass, of in ieder geval dat dat toen precies in die periode was toen Sony ermee zou beginnen/begon voor hun online games...quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
GT5 heeft geen online pass en kwa dlc codes betreft, ik heb laatst iemand uit Australie mijn GT Academy code gegeven en hij kon deze gewoon verzilveren.
Dus ik denk niet dat de vouchers regio gebonden zijn.
Mjah, ik lees wat wisselende reviews en natuurlijk heel veel negatieve reacties destijds van fans van de serie, dat het te lineair is en geen exploration enzo...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb me prima vermaakt met FFXIII (en -2).
Nope, de Academy Edition niet in elk geval en voor zover ik me kan herinneren had de normale versie dit ook niet.quote:
Die thread had ik idd ook gevonden, maar toen werd er dus al snel gesproken dat Sony toen juist net zou beginnen met die Online Pass enzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nope, de Academy Edition niet in elk geval en voor zover ik me kan herinneren had de normale versie dit ook niet.
http://www.gamefaqs.com/boards/941103-/60923743
Geen online pass dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |