Welke is dat?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef benx het volgende:
Ik wil graag een demo spelen die 22 januari op PSN zou moeten komen, hoelaat word deze geupdate/gepatched? Weet iemand dat?
De nieuwe metal gearquote:
geen idee, wil het graag spelen. staat hij er al op?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe groot is die dan?
Moet nog nieuwe 320 gig HDD inbouwen,al sinds afgelopen Juli
Geen ideequote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:16 schreef benx het volgende:
[..]
geen idee, wil het graag spelen. staat hij er al op?
Tip: verwacht vooral geen metal gear. Meer hack en slash op z'n Japansquote:
Maar het is toch ook niet echt een Metal Gear titel, maar een soort spin-off? < Ik weet dat dat niet het juiste woord is, maar kan momenteel niet op het juiste woord komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip: verwacht vooral geen metal gear. Meer hack en slash op z'n Japans
Het is Metal Gear,alleen geen Solid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip: verwacht vooral geen metal gear. Meer hack en slash op z'n Japans
Ik zeg niets anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is Metal Gear,alleen geen Solid.
GT5 heeft geen online pass en kwa dlc codes betreft, ik heb laatst iemand uit Australie mijn GT Academy code gegeven en hij kon deze gewoon verzilveren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
Zag vandaag hier (HK) de double-release van Final Fantasy XIII liggen voor ongeveer 40-45 euro ofzo. Met Japanse stemmen en engelse subs. Maar de games schijnen niet echt geweldig te zijn dus toch maar vanaf gezien...
Zit ook te twijfelen om Gran Turismo 2013 Edition aan te schaffen, maar volgens mij zit je dan straks weer te kutten met een regio-gebonden online pass...!?
Geen online pass!? Ik had wat info opgezocht en daaruit leek naar voren te komen dat de game wel gebruik maakte van zo'n online pass, of in ieder geval dat dat toen precies in die periode was toen Sony ermee zou beginnen/begon voor hun online games...quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
GT5 heeft geen online pass en kwa dlc codes betreft, ik heb laatst iemand uit Australie mijn GT Academy code gegeven en hij kon deze gewoon verzilveren.
Dus ik denk niet dat de vouchers regio gebonden zijn.
Mjah, ik lees wat wisselende reviews en natuurlijk heel veel negatieve reacties destijds van fans van de serie, dat het te lineair is en geen exploration enzo...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb me prima vermaakt met FFXIII (en -2).
Nope, de Academy Edition niet in elk geval en voor zover ik me kan herinneren had de normale versie dit ook niet.quote:
Die thread had ik idd ook gevonden, maar toen werd er dus al snel gesproken dat Sony toen juist net zou beginnen met die Online Pass enzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nope, de Academy Edition niet in elk geval en voor zover ik me kan herinneren had de normale versie dit ook niet.
http://www.gamefaqs.com/boards/941103-/60923743
Geen online pass dus.
Komt toch 1 feb uit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Qunix het volgende:
Ik naar de Mediamarkt, geen Ni No Kuni... Moest besteld worden en komt dan volgende week. Ook niet geldig met de BTW actie (da's prima) en de BCC ging dicht.
Zaterdag maar proberen en hopelijk is hij niet uitverkocht.
Ik dacht dat ie een week uitgesteld was?quote:
Mediamarkt bevestigde wel dat hij vandaag uit is gekomen, alleen hadden ze hem niet besteld omdat het gaat om een kleine titel en de verwachting was dat vrij weinig mensen hem willen kopen. (zei hij)quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een week uitgesteld was?
Alle winkels noemen 1 feb als datum.
Hij komt op 1 feb uit in de EU.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mediamarkt bevestigde wel dat hij vandaag uit is gekomen, alleen hadden ze hem niet besteld omdat het gaat om een kleine titel en de verwachting was dat vrij weinig mensen hem willen kopen. (zei hij)
Het is uitgesteld in de EU, treurig maar waar. Mijn bron is namco, dus als die het zeggen zal het toch echt waar zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mediamarkt bevestigde wel dat hij vandaag uit is gekomen, alleen hadden ze hem niet besteld omdat het gaat om een kleine titel en de verwachting was dat vrij weinig mensen hem willen kopen. (zei hij)
twitter:NamcoBandaiUK twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:00:39Due to logistics delays Ni no Kuni will launch 1st February 2013 with a free gift to download. reageer retweet
quote:Ni No Kuni delayed a week
Namco Bandai apologises with free downloadable Draggle familiar
By Wesley Yin-Poole Published Tuesday, 8 January 2013
Eye-catching PlayStation 3 role-playing game Ni No Kuni has been delayed by a week, Namco Bandai has announced. The Level-5-made game is due out 1st February 2013. It had been due out 25th January.
On Twitter Namco Bandai UK blamed the delay on logistics and offered a free gift, the downloadable Draggle familiar, as compensation. You can grab it from launch day.
"Sadly this is an issue we no longer have control over," Namco Bandai UK said. "Our apologies."
Then, "It was a difficult decision to take as our options were limited, we are sorry for the delay."
Is in Europa al een tijdje beschikbaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:34 schreef _Loki het volgende:
Vanaf vandaag kun je de Store op je pc bekijken.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/home/games
Free gift... Hmm.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:34 schreef Aether het volgende:
[..]twitter:NamcoBandaiUK twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:00:39Due to logistics delays Ni no Kuni will launch 1st February 2013 with a free gift to download. reageer retweet
Jaa dat zag ik! Hulde! Alleen nu maar afwachten op een bevestiging dat ie na europa komt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:22 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Is in Europa al een tijdje beschikbaar.
Wat betreft de topictitel: Kingdom Hearts wordt waarschijnlijk gelokaliseerd (aldus NeoGAF).
U.S is ook goed, dan importeer ik hem welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jaa dat zag ik! Hulde! Alleen nu maar afwachten op een bevestiging dat ie na europa komt.
Ik had je er zelfs nog op gewezen in het anime topic, hetzelfde over die free gift.. Beetje een slecht geheugen?quote:
Bar slecht spel star ocean.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
Kwam eindelijk de engelse versie van Ni No Kuni hier in Tsim Sha Tsui tegen voor 40 euro, maar is een beetje prijzig voor een HK-release, dus waarschijnlijk kan ik hem dan in Mong Kok ofzo wel vinden voor 35 ofzo...
Ik zag trouwens ook Star Ocean International Version liggen, die de Japanse stemmen en engelse subs zou hebben, maar ken die game verder niet....
Voor 5 euro kan ik hier weer 2 McMenu's halen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Bar slecht spel star ocean.
en wat maakt het nou uit of je 35 euro betaald of 40,
dat is een heel klein verschil.
Als ik het zo lees, dan ga je langer wachten om hem aan te schaffen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor 5 euro kan ik hier weer 2 McMenu's halen bijvoorbeeld.
Waarom 40 euro betalen als ik het in de buurt (waarschijnlijk) gewoon voor 35 kan halen!?
De collectors edition weet ik wel van...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik had je er zelfs nog op gewezen in het anime topic, hetzelfde over die free gift.. Beetje een slecht geheugen?
Neuh, denk dat ik hem binnen een week wel ergens tegenkom voor ongeveer 35 euro. Heeft ook geen haast ofzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, dan ga je langer wachten om hem aan te schaffen.
ik heb een game liever wat eerder ookal is die dan 5 euro duurder.
Je krijgt bij pre-order al een Griffy, en nu, vanwege de delay, nog iets.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
De collectors edition weet ik wel van...
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef xminator het volgende:
Gratis PSN PLUS games de komende maand:
The Simpsons Arcade – 100% off
Final Fantasy V (PSone Classic) – 100% off
Hungry Giraffe (minis) – 100% off
Farm Frenzy (minis) – 100% off
Sonic the Hedgehog – 100% off
Sonic the Hedgehog 2 – 100% off
Golden Axe – 100% off
Streets of Rage 2 – 100% off
Altered Beast – 100% off
Comix Zone – 100% off
Far Cry 2 – 100% off voor 1 week
Februari 2012 ja...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef xminator het volgende:
Gratis PSN PLUS games de komende maand:
The Simpsons Arcade – 100% off
Final Fantasy V (PSone Classic) – 100% off
Hungry Giraffe (minis) – 100% off
Farm Frenzy (minis) – 100% off
Sonic the Hedgehog – 100% off
Sonic the Hedgehog 2 – 100% off
Golden Axe – 100% off
Streets of Rage 2 – 100% off
Altered Beast – 100% off
Comix Zone – 100% off
Far Cry 2 – 100% off voor 1 week
Hehehe, omgquote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Februari 2012 ja...
http://blog.eu.playstatio(...)e-1st-february-2012/
uhuh...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, omg. Dan heb ik er ook eentje uit 2011 gezien en gedacht dat dat van 2012 was
.
wat is dit?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef xminator het volgende:
PSN plus gratis games, nu wel correct:
Sleeping Dogs, F1 All Stars en Quantum Conundrum.
Niceeeeeeeeeeeeeeeeee
Juist! Voor 50 dollar en 4 spellen per maand heb je elk spel voor 1 dollar, perfect.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Slayage het volgende:
ik snap miet waar je post op slaat, ik zal wel iets gemist hebben
ik vat em nu, sleeping dogs, wtf!!!
ik heb nu psplus niet zo gek lang, maar voor dat geld heb ik nu al games die ik heel graag wilde spelen, voor een prikkie, infamous2, lbp2, limbo, arkham city en in februari dus sleeping dogs, met dit soort games die aangeboden worden ben je gewoon dom als je geen psplus neemt
das een goeie idd, ik weet dat ratchet en clank laatst ook enorm veel gig nodig had en ik em niet kon downenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:
Ik zit er dus ook aan te denken om PS+ te kopen, maar ik heb nog een oude 40gb model en mijn vraag is dus: hoeveel gb ruimte neemt een sleeping dogs bijvoorbeeld in?
40GB is echt super snel vol.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:
Ik zit er dus ook aan te denken om PS+ te kopen, maar ik heb nog een oude 40gb model en mijn vraag is dus: hoeveel gb ruimte neemt een sleeping dogs bijvoorbeeld in?
Ik kan vanmiddag wel even kijken, heb hem op mn HDD staan, maar ik gok zo'n 10 gb.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:
Houd er rekening mee dat je meer vrije ruimte nodig hebt dan de game aangeeft, Bioshock 2 zou 11 GB nodig hebben maar ik kon deze pas downloaden toen ik meer dan 20 GB vrij had op de HDD. Zit er zelf ook aan te denken om mijn oude 80 GB te vervangen voor een nieuw model met 500 GB HDD.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:
Anders een keer een grotere HDD erin zetten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef truedestiny het volgende:
Dan zou ik dus alles moeten verwijderen voordat ik een spel kan spelen. Dat is niet zo'n probleem als het er maar op past dan.
Heb even gekeken, Sleeping Dogs is 8066mb groot. Je moet inderdaad ongeveer het dubbele vrij hebben om het te kunnen installeren zoals hierboven al aangegeven wordt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:
Bij Gamemania besteld? Ik kan mijn codes later ophalen, die werden blijkbaar niet meer in het hoesje meegeleverd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Pheno het volgende:
Ni no Kuni LE ook binnen
Geen idee waar ik de codes vandaan kan toveren, maar dat is weer wat anders
Oh dan heb je geluk. De mijne worden dus blijkbaar achteraf geleverd. Doet Gamemania blijkbaar wel vaker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:53 schreef Pheno het volgende:
Nee, maar ik zie het net in het hoesje liggen, dus ik ga nu downloaden. Wees gerust, de codes zijn te gebruiken tot in 2015 staat er op het kaartje
Ik heb candieland nog niet ontdekt in RDR, verder mis ik het droge commentaar van die halve duitser wel in dat spel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:07 schreef xminator het volgende:
Na het zien van django unchained had ik meteen weer zin om red dead redemption te spelen. Is er al info bekend over een deel 2?
Komt omdat RDR in 1900 afspeelt en de slavernij al in 1863 oid werd afgeschaft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb candieland nog niet ontdekt in RDR, verder mis ik het droge commentaar van die halve duitser wel in dat spel.
Dan had je hem toch kunnen kopen voor de controller?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag zag ik Streetfighter x Tekken inclusief zo'n speciale SxT controller liggen voor 30 euro hier in Hong Kong, en had hem bijna gekocht, maar moest toen denken aan al die DLC voor de game, en heb toen maar besloten om hem te laten liggen ....
Mjah, had gekund, maar ik hou er niet van om incomplete games te kopen, waar je in dit geval dan dus 12 characters mist...quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan had je hem toch kunnen kopen voor de controller?
Ach, je kan altijd nog een handeltje beginnen in Nederlandquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, had gekund, maar ik hou er niet van om incomplete games te kopen, waar je in dit geval dan dus 12 characters mist...
Die controller ben ik los volgens mij ook al een paar keer tegengekomen voor rond de 200 HK dollar (20 euro), dus dan is het ook weer niet een ongelooflijke wereldaanbieding ofzo...
Mwah, tegen de tijd dat dat dan geregeld is, heeft Capcom waarschijnlijk al een complete release van d egame aangekondigdquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, je kan altijd nog een handeltje beginnen in NederlandVast wel iemand met interesse voor de controller, kan je voor dat geld alle DLC weer kopen
Ik kan hier alleen maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag zag ik Streetfighter x Tekken inclusief zo'n speciale SxT controller liggen voor 30 euro hier in Hong Kong, en had hem bijna gekocht, maar moest toen denken aan al die DLC voor de game, en heb toen maar besloten om hem te laten liggen ....
Zit ook nog steeds te twijfelen over GT5.
Als de DLC alleen kostuums was zou ik het idd niet missen en zou ik het wel gekocht hebben, maar 12 characters die ze destijds bewust hebben achtergehouden, die mis ik dus wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef Pheno het volgende:
Mis je de DLC? nee, want dat zijn vooral kostuums. heb je die nodig? nee. heb je de twaalf personages nodig? Nee.
Zelden dat ik DLC koop en ik mis echt niks aan het gamen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als de DLC alleen kostuums was zou ik het idd niet missen en zou ik het wel gekocht hebben, maar 12 characters die ze destijds bewust hebben achtergehouden, die mis ik dus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |