Februari 2012 ja...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef xminator het volgende:
Gratis PSN PLUS games de komende maand:
The Simpsons Arcade – 100% off
Final Fantasy V (PSone Classic) – 100% off
Hungry Giraffe (minis) – 100% off
Farm Frenzy (minis) – 100% off
Sonic the Hedgehog – 100% off
Sonic the Hedgehog 2 – 100% off
Golden Axe – 100% off
Streets of Rage 2 – 100% off
Altered Beast – 100% off
Comix Zone – 100% off
Far Cry 2 – 100% off voor 1 week

Hehehe, omgquote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Februari 2012 ja...
http://blog.eu.playstatio(...)e-1st-february-2012/
 . Dan heb ik er ook eentje uit 2011 gezien en gedacht dat dat van 2012 was
 . Dan heb ik er ook eentje uit 2011 gezien en gedacht dat dat van 2012 was   .
 .

uhuh...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, omg. Dan heb ik er ook eentje uit 2011 gezien en gedacht dat dat van 2012 was
.

wat is dit?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef xminator het volgende:
PSN plus gratis games, nu wel correct:
Sleeping Dogs, F1 All Stars en Quantum Conundrum.
Niceeeeeeeeeeeeeeeeee

Juist! Voor 50 dollar en 4 spellen per maand heb je elk spel voor 1 dollar, perfect.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Slayage het volgende:
ik snap miet waar je post op slaat, ik zal wel iets gemist hebben
ik vat em nu, sleeping dogs, wtf!!!
ik heb nu psplus niet zo gek lang, maar voor dat geld heb ik nu al games die ik heel graag wilde spelen, voor een prikkie, infamous2, lbp2, limbo, arkham city en in februari dus sleeping dogs, met dit soort games die aangeboden worden ben je gewoon dom als je geen psplus neemt

das een goeie idd, ik weet dat ratchet en clank laatst ook enorm veel gig nodig had en ik em niet kon downenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:
Ik zit er dus ook aan te denken om PS+ te kopen, maar ik heb nog een oude 40gb model en mijn vraag is dus: hoeveel gb ruimte neemt een sleeping dogs bijvoorbeeld in?

40GB is echt super snel vol.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:
Ik zit er dus ook aan te denken om PS+ te kopen, maar ik heb nog een oude 40gb model en mijn vraag is dus: hoeveel gb ruimte neemt een sleeping dogs bijvoorbeeld in?

Ik kan vanmiddag wel even kijken, heb hem op mn HDD staan, maar ik gok zo'n 10 gb.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:

Houd er rekening mee dat je meer vrije ruimte nodig hebt dan de game aangeeft, Bioshock 2 zou 11 GB nodig hebben maar ik kon deze pas downloaden toen ik meer dan 20 GB vrij had op de HDD. Zit er zelf ook aan te denken om mijn oude 80 GB te vervangen voor een nieuw model met 500 GB HDD.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef truedestiny het volgende:

Anders een keer een grotere HDD erin zetten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef truedestiny het volgende:
Dan zou ik dus alles moeten verwijderen voordat ik een spel kan spelen. Dat is niet zo'n probleem als het er maar op past dan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |