Haha ik heb binnen het eerste uur al een traantje moeten wegpinken..quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef Yachiru het volgende:
Ik vind de Ni no Kuni LE echt heel erg tof! Dat boek is echt super mooi, en Shizuku is zo cute!!!
Wil er eigenlijk al wel mee beginnen, maar ben nog met 3 andere games bezig en moet er van mezelf eerst minimaal eentje uitspelen voor ik mag beginnen..
God knows.. wel mysterieus. Ik hoop gewoon een nieuwe console, als dat niet te veel gevraagd is.quote:
Ik heb er nu een uur opzitten en kan zeggen dat ik helemaal ben weggeblazen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef Yachiru het volgende:
Ik vind de Ni no Kuni LE echt heel erg tof! Dat boek is echt super mooi, en Shizuku is zo cute!!!
Wil er eigenlijk al wel mee beginnen, maar ben nog met 3 andere games bezig en moet er van mezelf eerst minimaal eentje uitspelen voor ik mag beginnen..
Mja, toen ik die scene zag was het ook even, meh. En dan Shizuku die later hem gewoon keihard uitlachtquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha ik heb binnen het eerste uur al een traantje moeten wegpinken..Ik zou gewoon beginnen, ben benieuwd wat je er van vindt.
Had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd, heb ik bij Ghibli films ook regelmatig hoor, zelfs bij de films die ik al meer dan eens gezien heb. En bij de tweede Layton trouwens ook, dat vond ik zo'n triest verhaalquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha ik heb binnen het eerste uur al een traantje moeten wegpinken..Ik zou gewoon beginnen, ben benieuwd wat je er van vindt.
Ah nog een Ghibli fan!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:10 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd, heb ik bij Ghibli films ook regelmatig hoor, zelfs bij de films die ik al meer dan eens gezien heb. En bij de tweede Layton trouwens ook, dat vond ik zo'n triest verhaal![]()
En toch ga ik eerst Skyward Sword uitspelen, ik wil Ni no Kuni de volledige aandacht kunnen gevenEn met SS ben ik al eens een keer overnieuw begonnen omdat er teveel tijd tussen was gaan zitten, dus dat moet nu ook gewoon maar eens!
Daar cashen ze waarschijnlijk weer flink mee door kneuzen die er snel op klikkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:55 schreef xminator het volgende:
Dacht even dat sleeping dogs nu al gratis was. Hij staat er al tussen bij wat is er nieuw sectie. Troll playstation
.
nja, met de huidige ps store duurt het wel een aantal klikjes en je ziet ook hoeveel het kost.. Niettemin zul je altijd idioten er tussen hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar cashen ze waarschijnlijk weer flink mee door kneuzen die er snel op klikken
Als ik het goed heb zat was er laatst iemand ingetrapt die in dit topic ging klagen bij een soortgelijk ietsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef xminator het volgende:
[..]
nja, met de huidige ps store duurt het wel een aantal klikjes en je ziet ook hoeveel het kost.. Niettemin zul je altijd idioten er tussen hebben
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ah nog een Ghibli fan!Ja ik heb ook eerst Assassins Creed 3 maar even uitgespeeld, nu kan ik voorlopig alle tijd in Ni no Kuni steken. Halverwege Maart nog 1 game (NARUTO: Ultimate Ninja Storm 3) kopen en dan eigenlijk de rest van het jaar niks meer op de planning.
Deze Naruto gaat wel bruut worden deze verhaallijn gaat door tot de oorlog is afgelopen tegen tobi en madara.Plus heel veel personages.Ik vond de vorige klein beetje tegenvallen maar nog steeds wel leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ah nog een Ghibli fan!Ja ik heb ook eerst Assassins Creed 3 maar even uitgespeeld, nu kan ik voorlopig alle tijd in Ni no Kuni steken. Halverwege Maart nog 1 game (NARUTO: Ultimate Ninja Storm 3) kopen en dan eigenlijk de rest van het jaar niks meer op de planning.
Iedereen verwacht een ps4 komen ze met en vita slim met aantal nieuwe games en een prijsdaling.Sony strikes again.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:17 schreef emokid het volgende:
[..]
God knows.. wel mysterieus. Ik hoop gewoon een nieuwe console, als dat niet te veel gevraagd is.
Ik wil je niet teleurstellen, maar uit de trophy list die geleaked was kon Madara vs 5 Kages halen, en daarna nog een battle, maar lijkt me sterk als dat de hele war is, aangezien die in de manga nog langer niet is afgelopen.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
[..]
Deze Naruto gaat wel bruut worden deze verhaallijn gaat door tot de oorlog is afgelopen tegen tobi en madara.Plus heel veel personages.Ik vond de vorige klein beetje tegenvallen maar nog steeds wel leuk
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar uit de trophy list die geleaked was kon Madara vs 5 Kages halen, en daarna nog een battle, maar lijkt me sterk als dat de hele war is, aangezien die in de manga nog langer niet is afgelopen.
Lol serieus dat is wel heel karig dan.Ik zelf check de manga niet weet wel dat ze ver in de 'war" zitten jammerquote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar uit de trophy list die geleaked was kon Madara vs 5 Kages halen, en daarna nog een battle, maar lijkt me sterk als dat de hele war is, aangezien die in de manga nog langer niet is afgelopen.
Ik ga je niet spoilen, maar de war is alles behalve voorbij. Ik zou zeggen dat ze nog niet eens halverwege zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:09 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
[..]
Lol serieus dat is wel heel karig dan.Ik zelf check de manga niet weet wel dat ze ver in de 'war" zitten jammer
Wat ik weet is dat Neji dood is.Tobi niet madara is wat mensen dachten, de echte madara tsunade bespot aangezien ze relatief slap is voor een hokage en haar medische skill niet on par is met de first hokage die alles kon genezenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga je niet spoilen, maar de war is alles behalve voorbij. Ik zou zeggen dat ze nog niet eens halverwege zijn.
Dan zullen de aankomende paar weken/maanden voor jou echt genieten worden in de anime.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat Neji dood is.Tobi niet madara is wat mensen dachten, de echte madara tsunade bespot aangezien ze relatief slap is voor een hokage en haar medische skill niet on par is met de first hokage die alles kon genezen
Zet het wel in een spolierquote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat Neji dood is.Tobi niet madara is wat mensen dachten, de echte madara tsunade bespot aangezien ze relatief slap is voor een hokage en haar medische skill niet on par is met de first hokage die alles kon genezen
Johquote:Op zondag 3 februari 2013 01:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dan zullen de aankomende paar weken/maanden voor jou echt genieten worden in de anime.Maar we gaan wel erg off-topic nu..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is het in de volledige game ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef poker4lifee het volgende:
Battle systeem in Ni No Kuni ook een beetje chill dan? In de demo vond ik het best apart
Is dat een MMORPG voor de PS3?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:25 schreef HerrFritz het volgende:
Van het weekend begonnen met de open beta van dust 514, nou heb ik ook wel 7 jaar EvE gespeeld, dus feest van herkenning kwa skills enzo, nog meer die met dust bezig zijn??
Hmm ja meer een MMORFPSquote:
Heb gister ook even de demo gespeeld vanwege alle goede verhalen, maar moet zeggen dat het me wat tegen viel eerlijk gezegd. Niet heel veel anders dan FF. Ook niet qua vechtsysteem. Deed em erg aan FF XIII-2 denken met de pokemon-achtige beestjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef poker4lifee het volgende:
Battle systeem in Ni No Kuni ook een beetje chill dan? In de demo vond ik het best apart
Je vergelijkt nu wel turn-based met een soort van free-roam battle systeem, dat is hetzelfde als appels met peren vergelijken als je het mij vraagt.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb gister ook even de demo gespeeld vanwege alle goede verhalen, maar moet zeggen dat het me wat tegen viel eerlijk gezegd. Niet heel veel anders dan FF. Ook niet qua vechtsysteem. Deed em erg aan FF XIII-2 denken met de pokemon-achtige beestjes.
Al krijg je bij een demo amper iets mee van het verhaal en daar zal misschien veel kracjt in zitten.
Dat is een beetje onzin wat je daar zegt, wat er zijn zowel free roam als turn-based Final Fantasies. Maar goedquote:Op maandag 4 februari 2013 14:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu wel turn-based met een soort van free-roam battle systeem, dat is hetzelfde als appels met peren vergelijken als je het mij vraagt.
Nee maar omdat je het met FF 13-2 vergeleek, en dat is toch ook turn-based als ik mij niet vergis?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een beetje onzin wat je daar zegt, wat er zijn zowel free roam als turn-based Final Fantasies. Maar goed
Ik vergeleek hem met FF-XIII-2 vanwege de beestjes die je kunt verzamelen en die voor je vechten met bepaalde gaven. Verder vergeleek ik hem eerder met FF over het algemeenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee maar omdat je het met FF 13-2 vergeleek, en dat is toch ook turn-based als ik mij niet vergis?
Ah oke, nee dan begrijp ik je vergelijking wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergeleek hem met FF-XIII-2 vanwege de beestjes die je kunt verzamelen en die voor je vechten met bepaalde gaven. Verder vergeleek ik hem eerder met FF over het algemeenWat ik daarmee wil aangeven is dat ik het vechtsysteem niet bijzonder vind. Niet vervelend, maar ook niet anders dan anders.
De tekenstijl bevalt me wel, heel gibli cartoony.
En van het verhaal krijg je in een demo niks mee.
Ik dacht dat ik het leuker zou vinden en ging met veel zin de demo spelen. Maar een demo laat dus weinig verhaal zien en drijft dus op graphics, de speelbaarheid en een bepaald "gevoel". Dat kreeg ik er niet van.
Neemt niet weg dat ik t spel niet toch leuk kan vinden, maar nodigt me nog niet direct uit tot het kopen ervan nu.
Dat had ik ook, alleen ben ik wel een hack 'n slash fan.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:
De demo van DMC nodigde me wel meteen uit, terwijl ik eigenlijk niet van de hack 'n slash ben.
Bereid je voor om compleet op te gaan in die gamequote:Op maandag 4 februari 2013 15:55 schreef DJ_ het volgende:
Was in de stad voor het een en het anders, en kon het niet laten om Ni No Kuni niet te laten liggen toen ik langs de gameboer liep en een post zag hangen.
Precies wat ik zoekquote:Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bereid je voor om compleet op te gaan in die game
Je hebt nog 3 maanden om die xbox weg te doen en een ps3 te kopen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:34 schreef kossikvassik het volgende:
Ik haat mezelf nu omdat ik een Xbox heb en geen Last of Us kan spelen in mei:(:(
dit dus, zonde om je xbox weg te doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox hoeft niet weg, gewoon een PS3 erbij kopen. Er zijn genoeg exclusieve games die de moeite nog zijn.
Klinkt goed! Ik vond de trailer al erg mooi.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:42 schreef Godtje het volgende:
Hands-on with The Last of Us
http://blog.eu.playstatio(...)with-the-last-of-us/
Excuus. Delen door 10 en dan heb je de euro prijs, dus zo'n 23 euro ofzo.quote:
Wat is het een voordeel van een HK/JP account?hoe doe je dat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Excuus. Delen door 10 en dan heb je de euro prijs, dus zo'n 23 euro ofzo.
Komt die game alleen digitaal uit btw!? Of ook retail!? Want ik heb niet zoveel zin om hem voor mijn HK account te kopen wanneer ik die wellicht over een jaar niet meer gebruik...
Hitman HD trilogy ook vandaag zien liggen in de winkel btw, voor zo'n 35 euro.
Het voordeel van een JP account is/was dat je soms wat demo's van bepaalde games een maand eerder kunt binnentrekken, zoals bijvoorbeeld de Naruto demo's. Daarnaast had je toen ook een gratis Dynamic Theme van Safari op de JP marketplace, en na die outage van PSN toen het gehacked was, kon ik er ook 2 gratisgames op downloaden (maar helaas kregen de Japanners niet echt toffe compensatie games, dus heb alleen een (Japanse versie) van The Last Guy gedownload.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat is het een voordeel van een HK/JP account?hoe doe je dat?
Voor de demo van Naruto maakt dat weinig uit, wanneer je gewoon even de gameplay wilt testen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:51 schreef wdn het volgende:
Yi-Long: de games zijn danwel in het Japans lijkt me. Dus veel zijn heeft het niet denk ik.
Net na Hamelin krijg je een travel spell. Dat scheelt een partij lopen zegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef Sickert het volgende:
De sfeer die Ni Ni Kuni uitstraalt is zo geweldigmaar ik heb zo geen geduld voor dat battle systeem
Heb enkel de demo gespeeld.. op de Vita wil ik dit spel! Lekker op de bank terwijl vrouwlief iets kijkt wat ik niet wil of enkel maar met een half oog. Dan zou ik er nog geduld voor hebben. Zo heb ik ook die eerste 2 Metal gears op de psp gespeeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Net na Hamelin krijg je een travel spell. Dat scheelt een partij lopen zeg
Nieuwe 320 GiB HDD is wel internquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef dud0r het volgende:
Als je de data gaat backuppen formateert de ps3 zelf de aangesloten externe hdd of usb stick.
Durf niet te zeggen of 32gb genoeg is. Volgens mij wordt dat van te voren gecontroleerd door het systeem.
En die blu-ray drive had je zelf ook makkelijk kunnen doen. Heb ik een aantal maanden geleden ook gedaan en is totaal niet moeilijk
Iemand de demo van Metal Gear Rising al gespeeld?
Ik vind het wel oke maar echt lekker weg spelen deed het niet voor mij.
En door de final fantasy aanbieding vorige week ben ik bezig met FF8 terwijl ik een gigantische backlog heb waar ik nog door heen moet
OKquote:Op dinsdag 12 februari 2013 05:51 schreef Pheno het volgende:
Of je backup-apparaat groot genoeg is wordt gewoon gecontroleerd van te voren door de PS3. Dus dat merk je snel zat
Nice. Vanavond Batman: Arkham City spelen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:49 schreef Aether het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)e-sale-starts-today/
Batman: Arkham Asylum (ends 27/02/13)
Was ¤19.99/£15.99/AU$24.95; now ¤9.99/£7.99/AU$14.45
Additional 10% Discount for Plus Subscribers
Batman: Arkham City (ends 27/02/13)
Was ¤29.99/£19.99/AU$39.95; now ¤11.99/£9.69/AU$17.95
Twijfel nog overquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nice. Vanavond Batman: Arkham City spelen.
(Schijnt 40GB installatie te zijn?!)quote:The Sly Trilogy (ends 27/02/13)
Was ¤19.99/£15.99/AU$24.95; now ¤9.99/£7.99/AU$14.95
Bijna wel ja, het wordt ook aangeraden om de losse delen 1 voor 1 te installeren ipv alles in 1 keer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:18 schreef Aether het volgende:
(Schijnt 40GB installatie te zijn?!)
40$quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef Yi-Long het volgende:
Schijnbaar een goede nieuwe 3rd party controller voor de PS3:
http://gamingillustrated.com/gioteck-gc-2-ps3-controller-review/
... met 360 lay-out qua sticks, en fijne triggers. Geen idee hoeveel die kost, want dat vermeldt het artikel helaas niet.
http://www.engadget.com/2(...)ensitivity-on-the-f/quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef Yi-Long het volgende:
Schijnbaar een goede nieuwe 3rd party controller voor de PS3:
http://gamingillustrated.com/gioteck-gc-2-ps3-controller-review/
... met 360 lay-out qua sticks, en fijne triggers. Geen idee hoeveel die kost, want dat vermeldt het artikel helaas niet.
Zeker. Of ipadquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ook ideaal in combinatie met je smartphone als afstandsbediening.
Ik heb de Collectors Editionquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nice. Vanavond Batman: Arkham City spelen.
Kort?10-15 uur gespeeld?speel jij soms op easy?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef Slayage het volgende:
wel jammer dat arkham city zo kort duurt en dat de eindbazen zo easy waren itt asylum, maar het was weer lekker spelen
in vergelijking met asylum was de hoofdlijn veel korterquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kort?10-15 uur gespeeld?speel jij soms op easy?
Het is dan ook geen FPS singleplayer a la CoD of BFquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
in vergelijking met asylum was de hoofdlijn veel korterdaarnaast kwam ik maar 1 keer vast te zitten omdat ik 1 van die containers van bane niet kon vinden en bij asylum, zat ik een aantal keer vast omdat ik er niet uitkwam hoe ik verder moest, ik was verbaasd dat het zo afliep. ook omdat het niet echt een grote joker climax was als bij asylum, maarja misschien moet ik die vergelijking met asylum niet maken
Erg tof spel met idem sfeer!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wou even voor een tientje een nieuw spelletje doen vanavond, en ik zag dat PSN+ ook in de aanbieding is voor een tientje, 90 dagen! En Sleeping Dogs is gratis in februari. Hoor daar wel aardige verhalen over dus die ben ik nu aan het downloaden.
echt een eye opener deze post van jequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is dan ook geen FPS singleplayer a la CoD of BF
Download??quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Op 50% inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |